CCH-s Gokartozások

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Wortex
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 713
Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tápiószecsõ

Hozzászólás Szerző: Wortex » 2013 dec. 13, 08:12 pm

Nagyon jó volt, hogy ennyien összejöttünk ismét. :wink:
Örülök, hogy számomra új arcokat is láttam, szuper csapat. :yeah:

Ferivel még bandáztunk egy kicsit, ettünk a hírös mexikói burgeresnél, most is finom volt.

A go-karttal kapcsolatban nem tudom, hogy mi miatt mentünk önmagunkhoz képest majd 1 mp-vel lassabb idõt.
Gondolom kopik a motor, gumi, hidegebb volt, ... passz. Az élmény teljes volt én jó kikapcsolódásnak gondolom és várom a következõ lehetõséget, remélhetõleg még több résztvevõvel. :D :D
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age

Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2013 dec. 13, 09:31 pm

Nem romlik a teljesítmény, éveket mennek el ugyanazzal a teljesítménnyel. Ezek direkt úgy vannak belõve, hogy csak a "zöld mezõben" mennek. Néha egyiknél másiknál a kuplung elkezd csúszni és ez befolyásolhatja az agilitást. Ezeket a gépeket (ha jól emlékszem sodi-k) idén állították be. Valószínûleg a tapadás lehetett, esetleg kevés volt a zoxigén. :lol:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2013 dec. 13, 11:33 pm

[Eloszor is koszonom a szervezest, hogy hozzam illesztettetek az idopontot! Nagyon kedvesek vagytok!
Ami az en elmenyeimet illeti. Tetszett a hely, jol szervezett, biztonsagos palya, szamomra teljesen ismeretlen volt. Az elso etapban ismerkedosen mentem. Mint kesobb kiderult a legjobb 9-es szamu gokarttal kezdtem, amit akkor meg nem tudtam. Az elso kor elejen a leggyorsabb reszen a hideg gumikon rogton megpordultem, mert varatlanul jol fogott a fek, mas gokartokhoz kepest, nem ilyenekhez voltam szokva.
Majd korrol-korre jobb idoket menve meg ket klubtarsat is megeloztem vegul 38.2xx idot mentem. A tobbiek ekkor tolem csak kb. 0.5 -1.0 mp-re voltak, meg a legjobbak is. Gondoltam majd a masodik etapban mereszebben megyek, mar nagyjabol ismerem a palyat. Beultem a 2-es szamu gokartba. Na ez valami horrror volt az elso utan. Jobbra nem akart kanyarodni egy olyan palyan, ami az oramutato jarasaval megegyezoen megy, es kb. 10 jobbos kanyar mellett volt 3 balos. Balra egeszen semlegesen fordult, jobbra meg csak tolta az orrat. Teljesen elbizonytalanitott ez, es jottek ram sorban a tobbiek. Mivel a moci is sokkal lomhabban gyorsult meg egyenes szakaszokon is ment el mellettem Matyi. 1 mp-cel mentem rosszabbat az elso kornel. Na de a harmadik etapban majd csak jobb lesz! Feri is panaszkodott a 3.as gokartra, meg egyszer nem johet egy ilyen szar gokart gondoltam. A harmadikra kisorsolta a gep a 3-ast :-) juhej! Az elso korokben jobbnak, sokkal jobbnak erzodott, mint a kettes gokart, de az etap felenel tobben gumifalba mentek, lealltak, raadasul majdnem belejuk is mentem, mert belathatatlan kanyarban es a leggyorsabb resznel alltak a palyan. Ez teljesen bezavart, mert ezek utan feltem padlogazzal menni, nehogy valakibe 60-nal belerongyoljak. Feri alatt tonkrement a gokart, az, amivel en mentem a masodik etapban, lehet mar a veget jarta a moci.
A harmadik futamban is rosszabbat mentem, mint a legelsoben. 38.8xx:-) :-(
Szoval vagy nagyon nagy kulonbsegek voltak a gokartok kozott, vagy bena voltam, egyszeruen nem tudtam felvenni a legjobbakkal az iramot.
Mindezek utan is varom a kovetkezot, mert jol ereztem magam. Sajnalom, de nem tudtam maradni 19:00-kor vartak ram a Hosok teren.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Bardos6
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 956
Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
Tartózkodási hely: 17.ker

Hozzászólás Szerző: Bardos6 » 2013 dec. 14, 04:19 pm

Én is jól éreztem magam leszámítva az utolsó etapot amikor a leghosszabb egyenes végén egy erõs fékezésnél beragadt a fékem és beleszálltam a gumifalba . Kitolni sem tudtak mert befogott a fék motor meg nem ment.
Kicsit para volt hogy az 50km/h sebességgel érkezõ gokartok útjába vagyok és még kiszállni sem engedtek 4-5 körön keresztül. Újraindíthatták volna a futamot mert így én sem tudtam menni és a többiek sem tudtak tiszta köröket menni, de sebaj azért jó volt.
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 jan. 02, 07:34 pm

Legutóbbi Gokartozáson készült képeket feltölti valaki a corollaclubhungary3-ba?
Talán Slampixxx fotózott. Nem?

Többek közt beleraknám a szülinapi videóba.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3335
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx » 2014 jan. 03, 05:35 pm

Megpróbálkozom, de nem lettek valami fényesek.
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 jan. 10, 05:22 pm

Hm? :roll:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3335
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx » 2014 jan. 10, 09:42 pm

Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 jan. 13, 10:17 pm

Nyári klubos, szabadtéri CCH-s Gokart csaták:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 15Kozlekes

Kép

Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2713
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2014 jan. 13, 10:51 pm

Mikor megyünk? :)
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2014 jan. 25, 12:45 pm

Örülök, hogy végre én is el tudtam menni veletek gokartozni. Nagyon jól éreztem magam. Bohi, Pacsker remekül nyomjátok, Slampihoz mérve sem kell szégyenkeznetek, pedig ott azért jelentõs tudás és súlyelõny is van. Majd rakjátok fel a listákat, mert nem igazán volt lehetõség hosszan elemezni az idõket. Csak kb.-ra tudom ki mit ment. Én úgy éreztem, hogy a 3. futamon már kezdtem érezni, hogy kell itt menni, hogy ne törjön meg a lendület.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2014 jan. 25, 03:05 pm

bubidisc írta:Örülök, hogy végre én is el tudtam menni veletek gokartozni. Nagyon jól éreztem magam. Bohi, Pacsker remekül nyomjátok, Slampihoz mérve sem kell szégyenkeznetek, pedig ott azért jelentõs tudás és súlyelõny is van. Majd rakjátok fel a listákat, mert nem igazán volt lehetõség hosszan elemezni az idõket. Csak kb.-ra tudom ki mit ment. Én úgy éreztem, hogy a 3. futamon már kezdtem érezni, hogy kell itt menni, hogy ne törjön meg a lendület.
Minden izmomban izomláz van! :-) Ebbõl is látszik, el vagyok tunyulva! A három menetben talán én fejlõdtem a legtöbbet! :-) Minden egyes menet után, 0.6-0.7 másodpercet javultam :-) (31.8; 31.1; 30,5) A végére kezdtem olyan idõket menni, hogy a futam dobogós helyére kerültem.

Matyival nem bírtam, de mikor elém került, akkor lestem le tõle az íveket a lassú részeken és akkor mentem a legjobb idõket. Ismét rájöttem, hogy mennyire fontosak a beállítások, amelyeket még lehet állítani egyáltalán. Az elsõ körben annyira távol volt a pedál, hogy már görcsölt a vádlim és a talpam. A harmadik futamra jöttem rá, hogy lehet állítani a pedál távolságát :-)

Ismét köszönöm, hogy hozzám igazítottátok a gokartozást. Bubinak köszönöm ezen kívül a kesztyût is!

A móka utáni szakmai beszélgetés is érdekes volt, bár csaknem lefagyott a lábam! Mindig jó köztetek!

A következõt március második felére tervezhetitek! :-)
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2014 jan. 27, 12:29 am

Én is nagyon élveztem, szuper volt. Voltam már itt párszor, lehet azért tudtam aránylag jó idõt menni, de itt is vannak különbségek a kartok közt szerintem. Én egyre rosszabb idõket mentem szinte! :lol:
Köszi mindenkinek aki eljött! Jót küzdöttünk páran, általában csak az idõvel harcoltam eddig.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 jan. 27, 09:29 am

Szuper volt, ismét nagyon élveztem.
Mostmár pipa a Büdaörs, Hungaroring, Mogyoród, G1, Eurocenter.
Nekem mindegyik tetszett eddig.
Itt az Euroban, mintha kevesebb lenne a hosszú egyenes és ha ügyes az ember a kanyarokban, akkor nem lesznek szakadékok idõkülönbségekben a könnyû és nehéz emberek közt. Utáltam én is a sok S kanyart, de szeretem a kihívásokat. Továbbá a teljesítményre sem volt panaszom. Szerintem egész jól mentek a Kartok, bár valóban volt köztük különbség. Ami feltûnt, hogy mindegyiknek máshol és máshogy fogott a féke (zavaróan) és talán a futómûnél is volt kicsi különbség (kanyarodás). Alapvetõen szerintem egész jók voltak!

Szerintem mindenki brutál jó idõket ment. Ez nem vicc. Tessék megnézni az idõket. Volt aki ezredre ugyanolyat ment.
Ki volt írva, hogy "reális pályarekord" 30,1 vagy 30,3, nem emlékszem pontosan. Gondolom ez az aktuális hõmérsékleti viszonyokat és a gokartok állapotát tükrözi.
Amikor megérkeztünk ott volt Majoros Benedek és Kiss Norbi is (jelenleg kamion versenyzõk).
Õk mentek 29,4-et és 29,3-at. De õket tekinthetjük abszolut profiknak.

Ehhez képest, hogy elsõ menetben mentünk 30,7 környékét, szerintem csodálatos volt :)
Mindig az utolsó 3-4 körre jött meg az a tapadás, hogy brutálisat fordultak a kis jármûvek. Akkor lett volna még jó ráhúzni egy 8 percet :)
Slampixxx nagyon keményet ment... 29,647 volt a legjobb köre. Ez árulkodik azért a versenyzõi múltról és a 30kg-s Önsúlyról :) Egyébként jó volt látni, ahogy karikázol... Hihetetlen mennyivel könnyedebben veszed a kanyarokat és mennyir emáshogy kezeled a gokartot, mint mi. Miközbe mentél tapadtunk az üvegre, hogy láthassuk az idõket. El is ejtettünk egy újabb aranyköpést. Írom is a megfelelõ topicba.
Nagyon élveztem és örülök, hogy ismét ilyen sokan összejöttünk! :)
Gratula mindenkinek!!! :vezet:

Képek és az idõk:
Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2014 jan. 27, 01:00 pm

Az egészséges versenyszellem azt mondatja velem, hogy ha az idõket és a kartokat is megnézzük láthatjuk, hogy 1. csodák nincsenek 2. itt köztünk (még) óriási jelentõsége van annak, hogy ki melyik gokartot kapja. Én nem is akartam és nem is szoktam figyelni arra, hogy melyik gokart milyet megy. Ez egyszerûen benne van, utólag derül csak úgy is ki. Most viszont eszembe jutott (menet közben), hogy úgy nem rontom el a mókát másoknak és a sajátom sem csorbul ha minden futamon ugyanazzal a géppel megyek. Így mérhetõvé vált a fejlõdésem + más nem igazán tudja hozzám méricskélni magát (bocs, aki szerette volna). Lesz még lehetõség! Mindenkinek gratulálok, fõleg a Hölgy versenyzõnek aki teljesen kiszámíthatóan közlekedett a pályán, így nem volt gond, hogy picit lassabb.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.


Válasz küldése