CCH-s Gokartozások

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2014 szept. 29, 10:15 am

Köszi, várjuk!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 szept. 29, 06:28 pm

Elöljáróban, titkon erre vártam már jó ideje :)
Hogy végre legyen egy olyan versenyünk, ami szinte tényleg csak a pilóták ügyességéről szól. Azonos súllyal, azonos Gokarttal... :vezet:

A szabadtéri pálya nem a legjobb, amin jártam. Alapvetően rövid, lassú, szinte végig kanyarral és a felület minősége néhol elég bukkanós.
Utóbbi a többiek véleménye, nekem nem tűnt extrém rossznak a felület.
A kartok relatív gyengék, viszont az előzőekből adódik, hogy szinte minden azon múlik, mennyire tudunk lendületben maradni a kanyarokban. Magyarul itt extra rosszul jött egy megcsúszás.
Mindezektől eltekintve ugyan más volt, mint ahova szoktunk járni, de a más nem rosszat jelent. Élvezetes volt és nagyon szerethető.
A Kart farm szolgáltatása szerintem gyengébb, mint ahol voltunk eddig. Ezt főleg a tulajdonosok hibájának gondolnám. 1 fő volt arra, hogy kezelje a gépet, nyomtasson, karbantartson, tologassa a gokartokat, betanítsa az embereke, gyerekeket, zászlózzon, tankoljon, transzpondert szereljen, nézze a bójaérintést és egyéb szabálytalanságokat, súlyozzon, mentsen.........
Ugye nyilvánvaló, hogy lehetetlen?! A feladatok nagy részében segítettünk, vagy magunk végeztük, nagyon sajnáltuk a srácot (WC-re se ment ki végig). Páran még arra panaszkodtak, hogy maszkot bérelni nem, csak venni lehetett. A szolgáltatások ára átlagos.

Végül Wortex, Bubidisc, BruceE9, Slampixxx és én gyűltünk össze, mint versenyzők és emellé jöttek a családtagok, mint drukkerek és médiások :) (köszi)

Kép

1.,
Bubidisc-en kívül senki nem ment még a pályán és a gokartokkal, így amíg gyülekeztünk, szűzen mentünk 1-1 8 perces futamot, hogy megismerjük a rendszert.

Kép

Ennek eredményei:
Kép Kép

Utóbbin nyomon követhetők a javulásaink. Slampixxx gokartja sajnos rossz volt.

Kép


2.
Gondoltuk a szinkronpályás versenyhez szükséges időmérőket megejtjük.
Végül a 3-ból kettőt összevontunk. Itt már mindenkit hozzám - 87kg-hoz (szerintem rossz volt a mérleg :) ) súlyoztunk.
Nem mindegy, hogy Slampi héliummal töltött testével repked a pályán, vagy mellette van még 30 kg :D
Itt szándékosan nem szerettünk volna senkit utolérni. Ha megtörtént, akkor igyekeztünk elengedni a másikat.

Kép

Az időmérők eredményei:

Kép


3.
Megkezdtük a szinkronpályás futamokat.
Ehhez felbójáztuk a felezővonalon a pályát, illetve beleraktunk az egyik ívbe egy kitérőt. A két legjobb gokartot használtuk. Egy felvezető kör, majd rajtvonalra állás. Magyar zászlóra indulás. Saját sávodban 2 kör, majd (osztott zászlóval emlékeztettek) a célegyenesben sávváltás, ott is 2 kör és kockással leintés. Ezután ismét rajtvonalra állás, gokart és gyors súlycsere, majd ismét 2-2 kör. Így mindenki ugyanannyit ment, ugyanolyan súllyal, ugyanolyan távon, ugyanolyan gokarttal, ugyanolyan körülmények közt. (Az utolsó két menet előtt sajnos le kellett bontanunk a pályát, hogy egyéb bérleteseket és jegyeseket engedjünk menni, majd újraépítettük. Ekkor már lement a nap és jóval hidegebb volt az aszfalt, ami időben ~2-3 tizedet jelentett).
Az időmérők alapján a megközelítőlegesen azonos gyorsaságú párokat raktuk egymás mellé, pórbáltunk egy egyenes kieséses rendszert összehozni úgy, hogy mindenki 2-3 párral mehessen.
Egy páros, tehát egymás után kettőt meccselt váltott gokarttal. Ennek a két menetnek egyénenként vettük a legjobb köridejét (gokarttól függetlenül) és a nyertes jutott tovább.

Kép

Kép

Kép

Kép

A futamok idejei:

Kép


A végső eredmények pedig:

Kép

Köszi Bubi a szinkronos felvetést!
Jól éreztem magam, első nekifutásra elégedett is vagyok. Összesen ~7000Ft körül fizettünk, ami ugyan körre levetítve nem feltétlenül jó, de élményt és összesen ott eltöltött időt nézve teljesen megérte.

Egy dolgot szerettünk volna még, amire végül nem került sor, mert késő volt már.
Viszont lehetne a következő hónap Gokartos eseménye: Mondjuk 1 időmérő és 2 verseny (nem boxból, hanem rajtrácsról, egyszerre indulva).
Utóbbi akár lehet 8 helyett 16 perces is. Bárhol megejthetjük, csak engedjék az egyszerre indulást. Itt ilyesfajta téren szabadabb volt a légkör. Itt minél többen lennénk, annál izgalmasabb lenne. Láttunk egy másik csapatot és nagyon élvezetesnek tűnt.
http://www.gokartfarm.eu/ (3x8 perc 4000Ft akció) Van jobb pálya, de most ez nagyon olcsónak tűnik. Többiről mit tudtok? (szervező topicba)

Képeim
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 szept. 29, 06:31 pm

Itt milyet mentettem éppen :)
Első felvezető / szinkron pálya megismerő körünk volt. Lassan... :lol:

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Wortex
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 713
Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Wortex » 2014 szept. 29, 08:00 pm

Köszönjük Mátyás.

Nagyon jól összeszedett kis beszámoló, jó volt olvasni a sorokat és nézni a képeket.
Külön köszönet az idők rendszerezéséért, én tudom, hogy volt káosz rendesen a 87 papírlappal. :)

Nagyon jól éreztem magam, bár nekem a pálya sajátosságai nem kedveztek, nem találtam a ritmust.
Szó se róla, nem szeretném magyarázni a bizonyítványt, mindenki nagyon jó időket futott és nem mindig sikerült a közeletekbe érnem, de edzeni, küzdeni fogok. :twisted: :twisted:

Azt hiszem, legalább is12:30-tól amíg ott voltunk Bubi és Matyi voltak a leggyorsabb emberek a pályán. Pedig volt egy pár futam és ember előttünk, köztünk akik nem első alkalommal ültek itt autóba. :taps:
Várom a következő alkalmat, szuper volt.
A szinkronpályás verseny igazi kis unikum, nem mindennap csöppen az ember ilyesmibe.
Bubi :rizspekta:
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age

Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 szept. 29, 08:03 pm

Szerintem nincs oka szégyenkeznie senkinek.
Ismét 1 mp-en belül volt a CCH Crew :D
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2014 szept. 29, 08:08 pm

Szuper az élménybeszàmoló és az összesítő, a fotókról nem is beszélve. Hálás köszönet! :)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2014 szept. 29, 08:19 pm

Pacsker írta:Szerintem nincs oka szégyenkeznie senkinek.
Ismét 1 mp-en belül volt a CCH Crew :D
Mindenki nyert! Ott kezdődik, hogy 4-en először ezen a pályán, 3-an ráadásul súllyal mentetek, nem is akármilyen időket. A szinkronpályát meg nem kezdőknek találták ki és egyből versenytempóban kellett menni. Komolyabb pálya átrendezés nélkül lement a verseny! Mindenki előtt megemelem a kalapom! :rizspekta:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2014 szept. 29, 09:15 pm

Sziasztok! Nagyon jó volt! Én kimondottan szeretem a szabadtéri pályákat. A kerékvetőket és íveket még csak tanultam, a leggyorsabb szakasz utáni kanyart a verseny után sem tudtam, hogy melyik a legjobb ív. Folyamatosan próbálgattam más-más íveket, és egyre jobb időt mentem, ez igaz mindenkire, kivéve Matyira :-)

Az előselejtezőben 0,004 ezreddel ment jobb időt a "főnök", az első futamban még füvet is nyírtam, de úgy sem sikerült jobb időt mennem :-)
Ez a fajta gokart cserés, sulyozós megoldás oda vezetett, hogy az időmérőkön 0,2 mp volt az 1. és a 4. helyezett között :wink: Majd Bubi kapott el az időmérő végefelé egy fantasztikus 24 mp alatti időt! Nem véletlen ugyanis Bubi - amíg mi pihentünk - pályabejárást végzett és leste a másik versengő csoport íveit!

A jövőre nézve javaslom látogassunk el a csemői bognargokart pályára: www.bognargokart.hu.
Budapesttől kb. 70 km-re található 960 méter hosszú pálya, 200 cm3-es Honda motoros gokartok. Legjobb köridők: 60 -62 mp körül vannak jó idő esetén. Szabadtéri, kitünő 6 méter széles aszfaltcsík. Visszafordítókkal, döntött, kifelé eső lassú és gyors kanyarok kombinációjával. 17 féle vonalvezetés is lehetséges, de erre nem lesz szükség!

Lehetne időmérőkkel rajtrácsot eldönteni, majd 16-20 perces versenyt csinálni. Budapestről akár 5-en 1-kocsival el lehetne jönni.
Ár: 7 perc 1500 Ft. Kedvezényt is lehet kapni 1 órás pályabérletre, ha többen megjelenünk.
Még októberben ki lehet fogni egészen jó időt, de akár az első esős futamot is megrendezhetjük!

Szóljatok, ha szervezzem!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: IceRocko » 2015 feb. 06, 09:33 pm

A mai nap, sikeresen kipróbáltuk az Ekart-ot Pacskerral, Bohival és Wortexel.
Délre beszéltük meg a találkozót, de én 11:30kor Hívtam Wortexet, hogy tudják e, hogy csak 15óratól van nyitva a hely. Mivel senki nem nézte meg, nagy nevetés közepette, megállapodtunk, hogy azért elmegyünk, max kajálunk egyet.
Mindenki pontosan érkezett. Természetesen zárt ajtók vártak bennünket. De volt egy telefonszám, amit Matyi felhívott, hogy mi lenne ha még is megnézhetnénk. A telefonban a srác készségesen közölte, hogy 5perc és ott van. Meglepődtünk, de örültünk is neki! :)
Megérkezett, bementünk a tök sötétbe, majd pár percre eltűnt a sötétben a srác és próbálta felkapcsolni a világítást, kisebb nagyobb sikerrel.
Felkapcsolás után ez várt bennünket:
pálya:
Kép
Kép
kiszolgáló pult:
http://s25.postimg.org/4p1txruin/WP_20150206_006.jpg

Teljesen korrekt, kulturált, minőségi hely. A pálya biztonságos, nem gumiból van kirakva, hanem valami erős műanyag körbe, amit hátulról rugók tartanak, így nagyon rugalmas is, ütközés esetén. A tapadás kiváló volt mind a pálya, mind a gumik szempontjából. Eleinte kissé csúszkáltunk, de csak azért, mert hidegek voltak a gumik.

Nekem nagyon tetszettek a gokártok is. Számítógép vezérli a hajtást, így 4 fokozatban is állítható. Persze ezt nem magadnak állítod, hanem a pályabíró állítja be. Mi először csak a 3ast kaptuk meg 2 kör erejéig, amíg hozzászokunk, aztán jöhetett a 4es fokozat. Lehetett érezni, hogy jobban megy, de állítólag még így is csak kb. 50%on üzemelnek a kártok, a srác elmondása szerint. Azt mondta tesztelték és max teljesítményen, 130km/h-ra is képes egyenesben. Ez azért nem gyenge szerintem.
De Erre a "kis" pályára elégnek tűnt még így is. Persze az erőből és nyomatékból sosem elég, kipróbáltuk volna, ha lenne akár 5ös 6os fokozatban is szerintem. :lol:
Először azt vártuk, hogy az elektromos motor miatt a nyomaték majd azonnal megindít, de ez számítógépesen le van szabályozva, ezáltal hasonlóan karakterisztikájú a gyorsulása, mint egy benzinesnek.
Pár képe róluk:
Kép
Kép
Kép

Én nagyon élveztem, annak ellenére, hogy a kormány szerintem nehezebb mint általában a benzines gokártoknál, de ennek ellenére nagy élmény volt. Nem volt bűz, benzingőztől könnyező szemek ami pozitív, annak ellenére, hogy valószínűleg mindannyiunk ereiben benzin csordogál. 8) Ezt is ki kellett próbálni és biztos vagyok benne, hogy még vissza megyünk. remélhetőleg többen is csatlakozni fognak hozzánk. :)
EE101 Sedan, 7A-FE

Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3335
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Slampixxx » 2015 feb. 07, 01:54 am

Na, jól kihagytatok. :(
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 feb. 08, 04:48 pm

Slampi, nem rajtam múlt. Írtam, hogy menjünk Csüt/Péntek, amikor itthon voltál!

Köszi IceRocko a tartalmas postot :)
Örülök az ilyen bővebb terjedelmű beszámolóknak.

Végtelenül szimpatikus volt a tulaj ügyvezetője. Kinyitott nekünk, és mehettünk is egy kört nyitvatartási időn kívül :)
A helyről nem az jön le, hogy kevés befektetéssel sokat akarnak szakítani. Igényes a hely, komoly technikával.
Korrekt szolgáltatásért, mi is boldogabban fizetünk.
A Pálya és a Kartok is újak. Jó a tapadás!
A "szalagkorlát" is számomra egy új technika ilyen terepen. Nem esik a gumi az ölünkbe és mindig visszapattanunk.
Nekem nagyon tetszett az elektromos hajtás. Tényleg nem lettünk büdösek, teljesítmény is volt. Talán így elsőre nem is kellett volna nagyobb lépcső, mert van nagyon szűk része is a pályának. Jót lehetett tempózni.
Lehet olcsó pályabérlést is eszközölnünk. Ha nem frekventált időben megyünk, kinyitnak nekünk. Mindent meg lehet beszélni, korrekt csapat.

Mikor megyünk egy közös menetre? :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2015 feb. 09, 10:28 am

Esetleg 15-én, vasárnap délután 17:00-19:00?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 feb. 09, 10:29 am

Jelenleg 50%-ot mondanék.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 ápr. 24, 08:35 am

Meséljetek, milyen volt?!
Képeket, videókat csináltatok?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH-s Gokartozások

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2015 ápr. 24, 08:40 am

Pacsker írta:Meséljetek, milyen volt?!
Képeket, videókat csináltatok?
Sisak kamerás videó és egy csomó kép is készült, hamarosan feltöltődik!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6


Válasz küldése