E18 Corolla sajtóbemutató, Corolla kiállítás - 2013.09.13

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Közlekes
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 240
Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.

Hozzászólás Szerző: Közlekes » 2013 szept. 15, 09:34 pm

Jó beszámolók, jó képek, majd legközelebb én is megyek. (kb 10 év múlva)
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2013 szept. 16, 07:49 am

Jeleztem, hogy jössz, sõt még bátyád is és mégse jelentél meg. Végül sikerült mindenkit bevinni, még TRD-éket is, akik csak véletlenül kerültek oda :)
Sajnos azt jól látod, hogy ritkán van ilyesfajta megmozdulás. Gondolom a következõ generációnál nem lehet majd ellõni, de megpróbálunk majd valami maradandót alkotni (2018-ban).

Azt meg gondolom nem kell minõsítenem, hogy Ati pár órával a rendezvény elõtt visszamondta a részvételt. A klubtalikat utolsó pillanatban visszamondó embereket sem szeretem, hiszen számolunk velük és készülünk minden téren, de egy ilyet, ahol pontos létszám le volt adva, úgy kérdeztem a jelentkezést, hogy 100ezer %, rendszámot gyártattak neki.... Õ lett volna az egyetlen Wagon!, így ezt végül nem tudtuk bemutatni, és E7-bõl is végül csak 1 autó lett, mert 2 órával a rendezvény elõtt már voltam olyan béna és nem tudtam pl egy Liftback-et szerezni. Hirtelen bekövetkezett események közbeszólhatnak (nem ez volt), de hogy a Hegykõi tali és ez is egymás után ilyen rövid idõn belül így süljön el, ez igen elszomorít.
Kérem tanuljon ebbõl mindenki, és próbáljon meg kicsit a másik fél fejével is gondolkodni, hogy kiket hoz ilyenkor nem akármilyen kellemetlen helyzetbe.

Na de vége a kitérõnek! Legyünk büszkék a klubra, hogy közös erõvel ezt össze tudtuk hozni :) Kölcsönösen jó volt ez mindenkinek és reméljük egy "beginning of a beautiful friendship" A TMH és köztünk :)
Ne titkoljátok a képeket és videókat!
Aki netes, illetve nyomtatott újságcikket, netán TV adást talál, kérjük ossza meg itt velünk :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
MDaemon
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 285
Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp, III ker

Hozzászólás Szerző: MDaemon » 2013 szept. 16, 08:14 am

Jók lettek a fotók, gratula az összeállításhoz és a szervezéshez! :rizspekta:
Sajnálom, hogy végül nem jutottam ki, de mult héten szerda-csütörtönök beesett egy csomó (jórészt határidõs) meló, és esélytelen lett volna eljönnöm...
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony :)

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2013 szept. 16, 09:15 am

Nagy elismerés a szervezéshez és a nagyon szép autókhoz! Matyi ismét bizonyítottál! :arrow: :ezaz:

A háttér a helyszín és az idõ is csodálatos volt a fotózáshoz.
Jó képek, az új corollával kapcsolatban az a véleményem, hogy nagyon "öreguras" design és a korábban nem kedvelt európai sõt távol keleti modellek is verik már a Toyotát, ami a 90-es évek végéig nem volt jellemzõ. Az is lehet, hogy az európai piacra szállított/szánt verziókkal van baj, mert a Japán belpiacos, USA, Ausztál modellek között vannak brutálisan jól kinézõk és európai számára ismeretlen Toyota típusok.

Másrészt meg még mindig az E7 és E9, E11 hatchback Corollák tetszenek a legjobban.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2013 szept. 16, 09:57 am

Szerény véleményem szerint izgalmasabb élõben, mint a fotókon. Egy jó színben még akár érdekes is lehet.
Szemmel láthatóan tovább hízott és nem ez a legcsúnyább kasznija. Szerintem a Japán belpiacos még kommerszebb. Élõben komolyan mondom, nem volt olyan ingerszegény, persze nem ez a kedvenc karosszériám :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Hozzászólás Szerző: IceRocko » 2013 szept. 16, 11:11 am

Az én véleményem is az, hogy élõben azért mutatósabb mint a képeken. Nekem személy szerint a megjelentek közül, gyöngyház fehér színben tetszett a legjobban. :)
A beltér formavilága nekem tetszik. Az anyaghasználattal már annyira nem vagyok megelégedve, fõleg a kormányon lévõ gombokat tartom igazán puritánnak és kopogós mûanyagból van, ahogy az ajtó panel is. Legfõképpen a csipogókat körülölelõ mûanyag ami még felettébb csúnyára sikerült. :lol: Az üléseket viszont nagyon kényelmesnek tartom és a megnövelt tengelytáv miatt, a hátsó lábtér óriásira nõtt, ezért hátul is nagyon kényelmes.
Volt szerencsém kipróbálni az 1,3 benzint manuális váltóval és az 1,4 D-4D szintén manuális váltóval. Hát az 1,3as benzinest, én nagyon gyengének tartom. Túl nagy a bódé annak a kis motornak, biztos alacsony a káros anyag kibocsájtása, viszont nem megy. Az 1,4 D-4D-t viszont már elég rugalmas volt, már alulról olyan 1500-1700as fordulatról érezhetõen elkezdett húzni. Sajnos az 1,6os benzinest nem tudtam kipróbálni, pedig az összehasonlítás végett jó lett volna. Az úttartását jónak tartom, ahogy kacskaringóztam vele, elég stabilnak tûnt és jók a visszajelzések a kormányon is az útról. A fékek is jók rajta, azonnal reagál még az erõsebb fékezésre is, annak ellenére, hogy csúszott a mûjég betonja rendesen.
Összességében, nekem tetszik az új Corolla, de csak is a régi mellé tudnám elképzelni, le nem cserélném. 8)
EE101 Sedan, 7A-FE

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2013 szept. 16, 03:40 pm

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2013 szept. 16, 05:52 pm

Piros E11 TTE kié?
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2013 szept. 16, 07:10 pm

Persze hogy Szmöréé
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2013 szept. 16, 08:03 pm

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Zoo.HUN
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1243
Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Tartózkodási hely: Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: Zoo.HUN » 2013 szept. 16, 08:22 pm

Kövezzetek meg, de nekem visszafelé tetszik a corolla sor :) mármint generációkon vissza... nem jön be ez az évezred.
Bánom h nem lehetett ott a HB GT, de majd 5 év mulva ott fog állni, remélhetõleg jobb kondícióba. Jók a képek

Ink megkéne mondania a japcsiknak, h nem ujat tervezzenek hanem a klasszikusokat kezdjék el ujra mint e7 e8 e9 levinek és társaik, na az llenne a valami!
E8 1.8D liftback+ ---> Seca :jdm:
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
Kép + Kép

ati
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 200
Csatlakozott: 2011 máj. 21, 09:26 pm
Tartózkodási hely: debrecen

Hozzászólás Szerző: ati » 2013 szept. 16, 09:52 pm

annyira köszönöm hogy szégyent hozhattam a corollás társadalomra, hiszen voltam olyan felelõtlen hogy igent mondtam egy igen megtisztelõ felkérésre és nem jelentem meg
hogy miért is: nem olyan a munkahelyem hogy 4kor leteszem a tollat és majd folytatom másnap, hanem asztalos vagyok mindig szoros határidõvel, ebben az esetben is többszöri akadályoztatás után tudtam csak végezni a munkám úgy hogy a péntek este 11ig nem leszek kész akkor a disco tulaja minden vélt bevétel kiesést rám terhel ha nem lesz kész a pult amit elvállaltam és nem hiszem hogy bárkinek van fölös 1 millája
nem hiszem hogy egy szar alak lennék még ha így is lettem be állítva, mert akkor nem mentem volna szerda éjszaka (éjfél után) tesco-ba hogy megvegyem az ápoló szereket, meg amit kell
csütörtökön odaadtam tesómnak a kocsit hogy befoltozták nekem az ülést, levágták a kipu véget, políroztak a felnin, minden adott volt, belülrõl kitakarította tesóm
csütörtökre szerveztem magam mellé 3 embert mert láttam hogy késésben vagyok és nem leszek kész péntekig ami nekem 60.000 forintomba került és ennek ellenére péntek hajnal 3.30kor !! adtam fel amikor láttam hogy nem leszek kész sehogy sem reggel 7ig, mivel legkésõbb akkor el kellett volna indulnom pestre és meg is tettem volna ha elkészültem volna addigra, arról nem is beszélve hogy megvettem a pálya matricát is amit nem használtam fel, de ez a legkevesebb

és mint kiderült pénteken ketten reggel 8tól este 9.30ig csináltuk a pultot és csak így lettem kész

arról én nem tehetek hogy szerdán lezárták a területem mert disco volt, kedden betonoztak oda ahová a pultom ment, de ez a tulajt nem érdekelte csak a végeredmény

az egész hogy zárult :
- munka kész lett, nem lett csúszás
- minusz kb 70.000 forint kiesés amit senki nem fizet meg
- mai napig nem pihentem ki magam
- szarházinak tart mindenki itt a fórumon mert nem jelentem meg, mert hittem azt hogy el tudom végezni a munkámat, mert még 7.én azt gondoltam hogy kész lesz a pult 5 nap alatt és nem 3 napom lesz rá

hogyan kezelem ezentúl a dolgokat: ha lesz kirándulás vagy bármi akkor nem ígérek semmit, ha tudok menni akkor megyek, intézek magamnak szállást és ott leszek, ha nem akkor nem okozok senkinek csalódást

nálam az lett hogy amíg pénzem nem volt, de idõ volt rengeteg, most meg pénzem lenne , de idõ nincs semmi

jogos a kérdés, hogy legalább a kocsit miért nem küldtem fel valakivel, átfutott az agyamon, de akire rá bíztam volna az elutazott másra meg nem bíztam, mert hiába tartják sokan roncsnak de én szeretem és ha lesz idõm és tudom nélkülözni akár 1 napra is akkor költeni is fogok rá, nem is keveset

még egyszer elnézést kérek mindenkitõl, ha megértitek akkor ok, ha nem akkor legyetek a helyemben és majd megtudjátok.....
a kocsiknak lelke van de csak egy hozzám hasonló autó mániás érezheti.....

Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3335
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx » 2013 szept. 16, 11:38 pm

Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2013 szept. 17, 07:55 am

TOTALCAR
A Corollával egyébként a legbelebb belvárosból a Mûjégpályára mentünk, ahol a Corolla Club felsorakoztatta a Corolla harmadik generációtól a tizedikig tartó skáláját, ezt egészítettem ki az újjal, amely a tizenegyedik a sorban. Gondoltam, érdemes megnézni, mennyit nõtt a legöregebb jelenlévõ Corollához képest. Persze nagyobb, de nem annyival, amennyivel hittem, mivel a nagy amerikai lökösök és a (hátsókerekes építés miatt) hosszú orr sokat hoz a kicsi Liftbacknek. Az viszont biztos, hogy a hasznos tér mérete óriásit fejlõdött, ahogy a tengelytáv is, készítettem is gyorsan pár összehasonlító fotót.

A fanatikus klubtagok jóvoltából itt volt úgy kilenc generációnyi Toyota, ha visszagondolok, nekem a 2007-ig gyártott, utolsó teljes család testesítette meg az igazi Corollát. Ez a mostani verzió csupán kiegészítés az ötajtós és a kombi Auris mellé, olyan piacokra, ahol jól eladhatóak a szedánok.
Képeik:
http://galeria.totalcar.hu/tesztek/2013 ... bemutato/1

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Érdemes megnézni a képeket a TC albumban is, mert vannak alul kommentek.

Szerintem le a kalappal Papp Tibi elõtt, legalábbis, ami az idõsebb generációkat érinti. Egy rakás újságíró eszement baromságokat írt, de õ legalább valamennyire utánanézett az elõzõ generációknak. Hibázott persze, de többnyire korrektek az állításai és a képaláírásai.

Van még két Slampixxx által linkelt cikkhez hasonló, az AUTOMOTOR és a TESZTAUTO.HU, ami meg sem említette az öregebb felhozatalt. Na õk azok, akik szigorúan csak munkának tekintik az autós újságírást... Bár azért halkan megjegyzem, tényleg nem mi nekünk kellett aközéppontban lenni. Az új Corolla-ról szólt ez a nap :)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2013 szept. 17, 10:09 am-kor.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2013 szept. 17, 08:52 am

Nagyon jól éreztem magam. Elég fáradt voltam, mert pont egy betegségbõl lábaltam ki és elég hosszú volt a nap plusz elõtte a sok készülõdés.
Sokmindent megcsináltam a kocsin, aminek pluszban nagyon örülök, pl bõrkormány festése, sérülések javítása a kasztnin plusz beltér csinosítgatás.
Amúgy nagyon szépek voltak a kocsik, képrõl mind gyönyörû állapotú, szinte hibátlan! Én nagyon büszke voltam magunkra, szépen összehoztuk és ezt 90%-ban Matyinak köszönhetjük! Köszi Pacsker!

Nagyon jók a képek, a cikkekben sokat nem írnak rólunk, de nem is mi voltunk ennek a az egésznek a célpontja.

Videókat ma kezdem feltölteni, küldöm majd a linkeket! Jók lettek! :lol:

azért nem sokan mondják el, hogy forogtam a mûjégpályán a kocsimmal! :D :D :D
'87 E8 GT SEDAN
Prius II


Válasz küldése