E18 Corolla sajtóbemutató, Corolla kiállítás - 2013.09.13
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Kb. 2 éve egyszer már szórakoztam ezzel, akkor Lackó harapott ráPacsker írta:Legkedvesebb Ádám barátod
profile.php?mode=viewprofile&u=12
Csak hülyül Bohi. Nagyon is jól ismeri
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Pacsker írta:http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=10.24120
háhááháMáskor is volt már Corollás rendezvény (2011-ben Corolla szépségverseny) ahogy nézegettem a fórumukat és arról is lemaradtunk (vagy nem is tudtunk róla?). Nem lehet valahogy együttmûködni Velük, hogy ezekrõl mi is értesüljünk?
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
VEZESS.HU
Hogy mi? Kombi? istenem....A hazai sajtóbemutatóra a Corolla-Club támogatásával az importõr összetrombitálta az összes generációt, amelybõl fellelhetõ mûködõképes illetve tréleren szállítható példány. Az elsõ két széria kimaradt, de a harmadik generációból már látható volt egy háromajtós kombi.
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
ezzel nincs is baj, mert egy laikus egybõl a toyota klubbot keresi, nem pedig a corolla klubbot ha pl vesz egy corollát.Slampixxx írta:Pacsker írta:http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=10.24120háhááháMáskor is volt már Corollás rendezvény (2011-ben Corolla szépségverseny) ahogy nézegettem a fórumukat és arról is lemaradtunk (vagy nem is tudtunk róla?). Nem lehet valahogy együttmûködni Velük, hogy ezekrõl mi is értesüljünk?
Nekem az erre adott válaszon akadt meg a szemem kicsit, sajnálom, hogy így áll a dolog...
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Slampixxx!
Nem ezért raktam be a linket, hogy hahotázzunk rajta.
Toyota Klub
Amikor MINDEN találkozóról, megmozdulásról kiküldök nektek e-mail értesítést, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmeteket, akkor nem véletlenül küldöm a klubtagos címlistán kívül, az összes fórum felhasználónak is. Utóbbi csoportban sok olyan érdeklõdõ van, aki még nem küldött regisztrációs levelet, de aktív, vagy inkább csak személyesen szeret részt venni a klubéletben és a fórumot csak ritkán olvassa... Továbbá a Toyota Klubbos Corolla tulajdonosok 90%-a a mi fórumunkon is regisztrált. Van náluk szép és rendszeresen karban tartott Corolla, sõt 1-2 még az idõsebb generációkból is és szívbõl örülök, ha a tulajdonosaik így tudomást szerezhetnek majd érdeklõdnek a találkozóink iránt.
Amikor nyikhaj 20 évesen a klubot megálmodtam és elkezdtem megtenni az elsõ lépéseket, akkor is egy cél lebegett a szemem elõtt, hogy a hazai Corolla-s társadalomnak létrehozzunk egy olyan felületet és közösséget, ahol minden anyagi vagy egyéb rosta nélkül az a számtalan, más-más érdeklõdésû és korosztályú ember is jól tudja érezni magát, csupán egy közös érdeklõdésbõl kifolyólag. Itt választ kaphatnak felmerülõ kérdéseikre, érdekes és hasznos információkkal gazdagodhatnak, megoszthatják egymással tapasztalataikat és büszkén mutogathatják a többi klubtagnak autóik állapotát, fejlõdését... A Toyota fanatizmus és a kialakult tökéletes társaság miatt ez hamar kinõtte magát globálisan a Toyota / (egyéb Japán) típusokra is, mint ahogyan mutatja ezt a projektek témakör is. Érdeklõdünk minden igazi Japánban megálmodott autó iránt és legfõbb célunk, hogy népszerûsítsük hazánkban (és egyéb országokban) a Toyota márkanevet a gyár európai eladásai ellenére. Megmutatjuk, hogy az unalmasnak beállított autók mennyi izgalmat és boldogságot tudnak nyújtani, milyen mutatós paripákká lehet varázsolni még a legesetlenebb típusokat is és az összegyûlt tulajdonosok mennyi élményt kaphatnak egy-egy találkozó során.
A kezdeti negatív "elõrejelzések" ellenére azt hiszem, mindezt már bõven sikerült elérnünk , de továbbra is ez az irányelv a klubvezetõség minden egyes lépésében. Nagyon sok a terv! A sajtóbemutató lehetetlen határideje ellenére is pont ezért dolgoztunk megfeszített tempóban, hogy megvalósulhasson a rendezvény. (személy szerint sosem engedtem eddig megmutatni az autóimat egyetlen médiában sem, de azért, hogy még teljesebb legyen a paletta most erre is sor került.) Jó volt ez a megmozdulás TMH-nak, jó volt a CCH-nak is és reménykedünk a pozitív jövõben. Minden, ami a klubnak jót tesz, az a tulajdonosoknak is és ez fordítva is igaz.
Magyarul végtelenül örülünk minden egyes új érdeklõdõnek, márka szimpatizánsnak és folyamatosan próbáljuk szem elõtt tartani azt is, hogy a leendõ tagok is kellemesen érezzék magukat és mielõbb be tudjanak kapcsolódni az aktív klubéletbe.
A konkrét esetre visszatérve CSiVi autója tényleg gyönyörû állapotú volt, de amire megkaptam az elérhetõségét, addigra már IceRocko kicsinosította a sajátját. Minden kedves Toyota Klub tagot sok szeretettel várunk fórumunkon és találkozóinkon egyaránt! Ha eljönnek egy-két találkozóra, biztosan pozitív élményekkel fognak gazdagodni. A kedves, önzetlen és nyitott társaság itt Magyarországon tényleg csodának minõsül, büszkék vagyunk a kreatív és egyedi programjainkra és a továbbiakban is a lehetõ legkevesebb anyagiakról szeretnénk beszélni. Egy új érdeklõdõnek szerintem elég, ha megmutatjátok a szervezõ és beszéljünk róla topic-okat a rengeteg galériával és éves összefoglaló videóval. A mosolygós arcok magukért beszélnek
Montoya így fogalmazott a két klub kapcsolatáról:
Irányunkban azonban ezek régen voltak. Mint említettem nekem korábban is az volt evidens, hogy a hazai Toyota-sokat kiszolgáljuk és a márkanevet népszerûsítsük. Hogy ez 2 klub vagy 14, teljesen mindegy, örülni kell, ha minél több vállalkozó szellemû és elkötelezett egyén tûnik fel, aki idõt, pénzt és energiát nem kímélve képes egy közösséget a jó úton terelgetni. Korábban meg se fordult a fejemben, hogy ne dolgozzunk "együtt" (Tököli találkozó), szép számban gazdagítottuk a Toyota tulajdonosokat, de úgy tûnt erre a másik fél részérõl nem nagyon volt igény. Sokunkat igen rosszul érintettek a reakciók. Ennek ellenére a továbbiakban is nyitott vagyok (remélem a vezetõség is) bármilyen közös megmozdulásra, felületet is hagytunk, hogy a Találkozók topic-ba sikeresen invitálják a CCH tagokat a Toyota Klubos találkozókra, a Debrecen környéki két klub tagjai közti minitalikról is küldünk körleveleket, sõt a jelen sajtótájékoztató szervezésében is kommunikáltunk Mickey-vel. Mivel a rövid határidõ miatt aktívan már nem sikerült részt vennie a szervezésben, ezért az utolsó napokban segített és átküldött pár képet a Toyota klub és külsõs jelentkezõk autóiról. Magyarul nem zárkózom el semmi elõl és nyitott vagyok egy párbeszédre is a "tüskék" tisztázása végett. Természetesen mindent csakis úgy, ha a jelenlegi klubéletünk és találkozóink színvonala ennek nem látja kárát, mert számomra ez a legfontosabb!
Remélem minden kérdést megválaszoltam ezzel kapcsolatban.
Nem ezért raktam be a linket, hogy hahotázzunk rajta.
Toyota Klub
Amikor MINDEN találkozóról, megmozdulásról kiküldök nektek e-mail értesítést, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmeteket, akkor nem véletlenül küldöm a klubtagos címlistán kívül, az összes fórum felhasználónak is. Utóbbi csoportban sok olyan érdeklõdõ van, aki még nem küldött regisztrációs levelet, de aktív, vagy inkább csak személyesen szeret részt venni a klubéletben és a fórumot csak ritkán olvassa... Továbbá a Toyota Klubbos Corolla tulajdonosok 90%-a a mi fórumunkon is regisztrált. Van náluk szép és rendszeresen karban tartott Corolla, sõt 1-2 még az idõsebb generációkból is és szívbõl örülök, ha a tulajdonosaik így tudomást szerezhetnek majd érdeklõdnek a találkozóink iránt.
Amikor nyikhaj 20 évesen a klubot megálmodtam és elkezdtem megtenni az elsõ lépéseket, akkor is egy cél lebegett a szemem elõtt, hogy a hazai Corolla-s társadalomnak létrehozzunk egy olyan felületet és közösséget, ahol minden anyagi vagy egyéb rosta nélkül az a számtalan, más-más érdeklõdésû és korosztályú ember is jól tudja érezni magát, csupán egy közös érdeklõdésbõl kifolyólag. Itt választ kaphatnak felmerülõ kérdéseikre, érdekes és hasznos információkkal gazdagodhatnak, megoszthatják egymással tapasztalataikat és büszkén mutogathatják a többi klubtagnak autóik állapotát, fejlõdését... A Toyota fanatizmus és a kialakult tökéletes társaság miatt ez hamar kinõtte magát globálisan a Toyota / (egyéb Japán) típusokra is, mint ahogyan mutatja ezt a projektek témakör is. Érdeklõdünk minden igazi Japánban megálmodott autó iránt és legfõbb célunk, hogy népszerûsítsük hazánkban (és egyéb országokban) a Toyota márkanevet a gyár európai eladásai ellenére. Megmutatjuk, hogy az unalmasnak beállított autók mennyi izgalmat és boldogságot tudnak nyújtani, milyen mutatós paripákká lehet varázsolni még a legesetlenebb típusokat is és az összegyûlt tulajdonosok mennyi élményt kaphatnak egy-egy találkozó során.
A kezdeti negatív "elõrejelzések" ellenére azt hiszem, mindezt már bõven sikerült elérnünk , de továbbra is ez az irányelv a klubvezetõség minden egyes lépésében. Nagyon sok a terv! A sajtóbemutató lehetetlen határideje ellenére is pont ezért dolgoztunk megfeszített tempóban, hogy megvalósulhasson a rendezvény. (személy szerint sosem engedtem eddig megmutatni az autóimat egyetlen médiában sem, de azért, hogy még teljesebb legyen a paletta most erre is sor került.) Jó volt ez a megmozdulás TMH-nak, jó volt a CCH-nak is és reménykedünk a pozitív jövõben. Minden, ami a klubnak jót tesz, az a tulajdonosoknak is és ez fordítva is igaz.
Magyarul végtelenül örülünk minden egyes új érdeklõdõnek, márka szimpatizánsnak és folyamatosan próbáljuk szem elõtt tartani azt is, hogy a leendõ tagok is kellemesen érezzék magukat és mielõbb be tudjanak kapcsolódni az aktív klubéletbe.
A konkrét esetre visszatérve CSiVi autója tényleg gyönyörû állapotú volt, de amire megkaptam az elérhetõségét, addigra már IceRocko kicsinosította a sajátját. Minden kedves Toyota Klub tagot sok szeretettel várunk fórumunkon és találkozóinkon egyaránt! Ha eljönnek egy-két találkozóra, biztosan pozitív élményekkel fognak gazdagodni. A kedves, önzetlen és nyitott társaság itt Magyarországon tényleg csodának minõsül, büszkék vagyunk a kreatív és egyedi programjainkra és a továbbiakban is a lehetõ legkevesebb anyagiakról szeretnénk beszélni. Egy új érdeklõdõnek szerintem elég, ha megmutatjátok a szervezõ és beszéljünk róla topic-okat a rengeteg galériával és éves összefoglaló videóval. A mosolygós arcok magukért beszélnek
Montoya így fogalmazott a két klub kapcsolatáról:
Nem titok, valóban voltak számomra érthetetlen kijelentések a másik fél részérõl. Hogy fordítottan mi történt, azt nem tudom, nekem ez újdonság. Amennyiben kifejtenéd Montoya, megköszönném! Csak így tudunk javítani a "hiábinkon".Némileg más a két fórum célközönsége és érdeklõdési köre. Ezen felül úgy látom, hogy kölcsönösen van néhány tüske, tehát nagy összeborulás nem várható.
Irányunkban azonban ezek régen voltak. Mint említettem nekem korábban is az volt evidens, hogy a hazai Toyota-sokat kiszolgáljuk és a márkanevet népszerûsítsük. Hogy ez 2 klub vagy 14, teljesen mindegy, örülni kell, ha minél több vállalkozó szellemû és elkötelezett egyén tûnik fel, aki idõt, pénzt és energiát nem kímélve képes egy közösséget a jó úton terelgetni. Korábban meg se fordult a fejemben, hogy ne dolgozzunk "együtt" (Tököli találkozó), szép számban gazdagítottuk a Toyota tulajdonosokat, de úgy tûnt erre a másik fél részérõl nem nagyon volt igény. Sokunkat igen rosszul érintettek a reakciók. Ennek ellenére a továbbiakban is nyitott vagyok (remélem a vezetõség is) bármilyen közös megmozdulásra, felületet is hagytunk, hogy a Találkozók topic-ba sikeresen invitálják a CCH tagokat a Toyota Klubos találkozókra, a Debrecen környéki két klub tagjai közti minitalikról is küldünk körleveleket, sõt a jelen sajtótájékoztató szervezésében is kommunikáltunk Mickey-vel. Mivel a rövid határidõ miatt aktívan már nem sikerült részt vennie a szervezésben, ezért az utolsó napokban segített és átküldött pár képet a Toyota klub és külsõs jelentkezõk autóiról. Magyarul nem zárkózom el semmi elõl és nyitott vagyok egy párbeszédre is a "tüskék" tisztázása végett. Természetesen mindent csakis úgy, ha a jelenlegi klubéletünk és találkozóink színvonala ennek nem látja kárát, mert számomra ez a legfontosabb!
Remélem minden kérdést megválaszoltam ezzel kapcsolatban.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
"Autóháború: japán vagy német?" --> Még egy ilyen békés és örömteli rendezvénybõl is kihozták valahogy a japán és német tábor egymás ellen szítását. Aki ilyen hatásvadász oldalakat olvas (esetleg ír ), attól több tájékozottságot elvárni túlzott lenne...Slampixxx írta:Hogy mi? Kombi? istenem....
six
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Erre gondolok:lasi írta:Pontosabban?Bohi írta:
Nekem az erre adott válaszon akadt meg a szemem kicsit, sajnálom, hogy így áll a dolog...
CSiVi
« Válasz #24127 Dátum: 2013.09.17 13:47:47 »
Máskor is volt már Corollás rendezvény (2011-ben Corolla szépségverseny) ahogy nézegettem a fórumukat és arról is lemaradtunk (vagy nem is tudtunk róla?). Nem lehet valahogy együttmûködni Velük, hogy ezekrõl mi is értesüljünk?
kleingy
« Válasz #24128 Dátum: 2013.09.17 13:55:32 »
Jelen állapotok szerint úgy látom, hogy nem. Bõvebbet ne kérj.
Amúgy én értem Matyi, itt vagyok szinte a legeleje óta a klubnak. Amúgy esetleg annyit lehetne, hogy abban megegyezni, hogy a klubbos rendezvényeket feltüntetjük egymás fórumán pl. Csak egy ötlet... Javaslom az elnökségi gyûlésen felvetni!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
AUTOSZEKTOR
További részletekkel és egy hosszabb beszámolóval tesztrovatunkban jelentkezünk novemberben. - See more at: http://www.autoszektor.hu/hu/content/to ... 1p36q.dpuf
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Ez honnan szûrted le?Pacsker írta:
Korábban meg se fordult a fejemben, hogy ne dolgozzunk "együtt" (Tököli találkozó), szép számban gazdagítottuk a Toyota tulajdonosokat, de úgy tûnt erre a másik fél részérõl nem nagyon volt igény. Sokunkat igen rosszul érintettek a reakciók..
Én 2009 óta járok Toyota talira, évrõl évre egyre kevesebben vagyunk.... holott minden évben a CCH-t is meghívták erre a programra.
Biztos sok mindenrõl nem tudok, mivel nem vagyok törzsgyökeres tagja egyik klubnak sem, ezért kíváncsi vagyok,
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Amennyiben kifejtenéd Montoya, megköszönném!
Mivel nem voltam találkozókon ottaniakkal, sok konkrétumot nem tudok. Az jött le a hozzászólások egy részébõl, mint ha ez a klub kirekesztõ lenne, pl. a szépségverseny kapcsán. Ez nyilván nincs így, csak nem terjedt az infó.
Mivel nem voltam találkozókon ottaniakkal, sok konkrétumot nem tudok. Az jött le a hozzászólások egy részébõl, mint ha ez a klub kirekesztõ lenne, pl. a szépségverseny kapcsán. Ez nyilván nincs így, csak nem terjedt az infó.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Nagyon jó kép lehetne, de sajnos az E12 sedanon szétesik a panorámakép...IceRocko írta:Nagyon jól éreztem magam, ennyi csodás Corolla között, köszönök én is mindent.
Egy kis panoráma kép:
http://kepkezelo.com/images/8qn6emkwfv29jmf9.jpg
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Igen tudom. Sõtt ha jobban megnézed, középen a piros E10 bal elsõ lámpája is. Sajnos a telefonom ennyit tudott. Bocsi...bepi81 írta:Nagyon jó kép lehetne, de sajnos az E12 sedanon szétesik a panorámakép...IceRocko írta:Nagyon jól éreztem magam, ennyi csodás Corolla között, köszönök én is mindent.
Egy kis panoráma kép:
http://kepkezelo.com/images/8qn6emkwfv29jmf9.jpg
EE101 Sedan, 7A-FE