2012 Nyári Toyota Találkozó - Kakucs-Ring

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2506
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Békéscsaba
2012 Nyári Toyota Találkozó - Kakucs-Ring

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 júl. 27, 09:09 am

Pár kép a szombatról...

Az idõ kifogástalan volt mind a gépek, mind az emberek számára. Voltak kicsúszások, szántások :lol: , kisabb crash (lasi), megpördülés és gumifüstbe ágyazódás, félelmetesen alacsony köridõk a szlalom pályán és bólyák nélkül is...

...autók, amiket fórumról nem ismertünk:
Starlet 4E-FE motorral, pályafutómûvel és fékekkel
E12 turbo (a'la Jakab Zsolti)
Lexus SC400 (madmax szörny vaddisznóhanggal)
Yaris TS TTE compressor (300db-os limitált szériából, amit a német TTE cég gyártott le)
E11 G6 TTE facelift 2zz motorral (ha jól tévedek és tényleg az volt)
'05 Avensis sedan D-Cat (fél slick gumival, a gyárinál "eggyel jobb" elsõ fékbetétekkel), ami kb 3mp-cel ment rosszabb idõt, mint Lizard, vagy Áron (!!!)
'92 Mr2 Turbo 300LE (a fekete)
régi Swift gyári futómûvel, de oldalanként kb 5cm szélesítéssel és slick gumival
.
.
.

Eredeti képek...
E11 facelift Corolla Liftback 1,4 vvti terra
T22 facelift Avensis Wagon 1,8 vvti Sol
Kép

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3720
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI
Re: 2012 Nyári Toyota Találkozó - Kakucs-Ring

Hozzászólás Szerző: montoya » 2012 júl. 27, 09:21 am

bepi81 írta:Pár kép a szombatról...

Az idõ kifogástalan volt mind a gépek, mind az emberek számára. Voltak kicsúszások, szántások :lol: , kisabb crash (lasi), megpördülés és gumifüstbe ágyazódás, félelmetesen alacsony köridõk a szlalom pályán és bólyák nélkül is...

...autók, amiket fórumról nem ismertünk:
Starlet 4E-FE motorral, pályafutómûvel és fékekkel
E12 turbo (a'la Jakab Zsolti)
Lexus SC400 (madmax szörny vaddisznóhanggal)
Yaris TS TTE compressor (300db-os limitált szériából, amit a német TTE cég gyártott le)
E11 G6 TTE facelift 2zz motorral (ha jól tévedek és tényleg az volt)
'05 Avensis sedan D-Cat (fél slick gumival, a gyárinál "eggyel jobb" elsõ fékbetétekkel), ami kb 3mp-cel ment rosszabb idõt, mint Lizard, vagy Áron (!!!)
'92 Mr2 Turbo 300LE (a fekete)
régi Swift gyári futómûvel, de oldalanként kb 5cm szélesítéssel és slick gumival
.
.
.

Eredeti képek...
Jakab Zsolti kint volt a CCH talin, az emlitett 2zz e11 pedig itt fut Dr.Corolla neven. :)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2506
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 júl. 27, 09:45 am

... úgy értettem, a másik fórumon nem igazán ismerjük õket... :wink: Azt tudom, hogy itt régebb óta fenn vannak (Dr. Corolla)...
E11 facelift Corolla Liftback 1,4 vvti terra
T22 facelift Avensis Wagon 1,8 vvti Sol
Kép

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2506
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 júl. 27, 10:26 am

http://www.youtube.com/watch?v=qQ8Bk_mBfts&feature=g-all-u

No, hát valahogy így kell körbemenni gyorsan Kakucson... 8)
E11 facelift Corolla Liftback 1,4 vvti terra
T22 facelift Avensis Wagon 1,8 vvti Sol
Kép

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3593
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 júl. 27, 10:58 am

Más íveken próbáltad, hogy gyorsabb-e, vagy egész nap ezeket használtad?
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2005 - Citroen C4 Coupé VTR+ - 1.6HDi /// Utcai :)

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2506
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 júl. 27, 12:49 pm

Nem értem a kérdés címzettjét: Liazrdtól, vagy tõlem kérdezed.

Mindenki ott ment, ahol a legjobban tapadt a pálya. Lizard, meg Áron másodperceket vertek a többiekre, szóval, valószínûsítem, hogy jó íveken mentek... :wink:
E11 facelift Corolla Liftback 1,4 vvti terra
T22 facelift Avensis Wagon 1,8 vvti Sol
Kép

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3593
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 júl. 27, 02:19 pm

bepi81 írta:Nem értem a kérdés címzettjét: Liazrdtól, vagy tõlem kérdezed.

Mindenki ott ment, ahol a legjobban tapadt a pálya. Lizard, meg Áron másodperceket vertek a többiekre, szóval, valószínûsítem, hogy jó íveken mentek... :wink:
Lizardtól, övé a vidi :)

NYILVÁN gyorsabb, hiszen slicken ment. De nekem valahogy nagyon furcsán megy bele pár kanyarba...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2005 - Citroen C4 Coupé VTR+ - 1.6HDi /// Utcai :)

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5935
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 júl. 27, 03:13 pm

[Walaki]D`Lair írta:
bepi81 írta:Nem értem a kérdés címzettjét: Liazrdtól, vagy tõlem kérdezed.

Mindenki ott ment, ahol a legjobban tapadt a pálya. Lizard, meg Áron másodperceket vertek a többiekre, szóval, valószínûsítem, hogy jó íveken mentek... :wink:
Lizardtól, övé a vidi :)

NYILVÁN gyorsabb, hiszen slicken ment. De nekem valahogy nagyon furcsán megy bele pár kanyarba...
Nektek nincs kicsit Deja Vu-tok? :lol:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3593
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 júl. 27, 08:21 pm

De, csak azért kérdem, mert én tök más íveket használnék, de lehet a Yarissal slicken így adja ki leggyorsabban. Azért kérdeztem, hogy próbálkozott-e más íveken...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2005 - Citroen C4 Coupé VTR+ - 1.6HDi /// Utcai :)

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5935
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 júl. 27, 09:47 pm

[Walaki]D`Lair írta:De, csak azért kérdem, mert én tök más íveket használnék, de lehet a Yarissal slicken így adja ki leggyorsabban. Azért kérdeztem, hogy próbálkozott-e más íveken...
Jaj! Mert te sosem szívod senki vérét, de nem ám! :wink:

Ok, én is néztem, kb. értem és lenne is hozzászólásom de fogalmam sincs milyen slicken menni és még sosem ültem Lizard mellett.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2506
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 júl. 27, 10:11 pm

bubidisc írta:
[Walaki]D`Lair írta:De, csak azért kérdem, mert én tök más íveket használnék, de lehet a Yarissal slicken így adja ki leggyorsabban. Azért kérdeztem, hogy próbálkozott-e más íveken...
Jaj! Mert te sosem szívod senki vérét, de nem ám! :wink:

Ok, én is néztem, kb. értem és lenne is hozzászólásom de fogalmam sincs milyen slicken menni és még sosem ültem Lizard mellett.
Na, látod, itt a pont Nálad. Be kell mellé ülni, ha lehetõséged adódik.

Walaki, szerintem az is elképzelhetõ, hogy egy elsõkerékhajtásos autóval, pláne slickeken más az ideális ív, mint a Te hátultekerõsödnek. Ez nem azt jelenti, hogy bármelyikõtök íve jobb, vagy rosszabb a másikénál, hanem, hogy LEHET ennyi különbség a két autó között. Sõt, biztos is, hogy van, ég és föld a kettõ...
A slickeken kanyarodni nagy élmény. :) Szürreális a tapadás, ha felmelegedtek a gumik. Tomi úgy vezet iszonyú gyorsan, hogy közben marhára nem félsz mellette.

Ha a Special Edition albumot megnézitek, van egy kép a Yaris TS elsõ féktárcsája mögül. Azt akarja ábrázolni, hogy a lengõkar(?) legszélét kissé meg kellett reszelni, hogy elférjen a fék. Pontosan 1mm a hézag köztük... :lol:
E11 facelift Corolla Liftback 1,4 vvti terra
T22 facelift Avensis Wagon 1,8 vvti Sol
Kép

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3593
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 júl. 28, 12:17 am

Nekem annyi sincs (ugyanez volt) :lol: :lol: :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2005 - Citroen C4 Coupé VTR+ - 1.6HDi /// Utcai :)

Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1537
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti » 2012 júl. 28, 12:39 am

Szerintem jó íveket autózik... :roll:
Bár én nem tenném rá ennyire a rázóra a célegyenes után, és a dupla balost egy íven venném. Ki kell hogy adja gázelvétel nélkül....

(Kb 600-650 km-t mentem kakucson, igaz motorral... :) )
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2506
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 júl. 28, 10:21 pm

Nemigazán adja vissza azt az igénybevételt a videó, amit átélsz mellette ülve. Úgy tûnhet, hogy lehetne egy íven venni, de a valóságban más a helyzet. :wink:

Mindazonáltal, ki lehetne próbálni, amit mondasz... :)
E11 facelift Corolla Liftback 1,4 vvti terra
T22 facelift Avensis Wagon 1,8 vvti Sol
Kép

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5935
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 júl. 29, 11:47 am

PiciPeti írta:Szerintem jó íveket autózik... :roll:
Bár én nem tenném rá ennyire a rázóra a célegyenes után, és a dupla balost egy íven venném. Ki kell hogy adja gázelvétel nélkül....

(Kb 600-650 km-t mentem kakucson, igaz motorral... :) )
Attól függ hogy tudsz hatékonyabban kigyorsítani a hátsó egyenesre. FWD és RWD mást kíván, no meg a dupla balos külsõ fele mindig poros, és csúszik mint a szemét, meg az utána következõ jobb-bal kombó jobbos fele is általában.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.


Válasz küldése