Tavaszi Nagy CCH Találkozó - Királyrét - 2012. Május 12.

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Grisa666
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011 dec. 27, 08:34 pm
Tartózkodási hely: XVIII. ker

Hozzászólás Szerző: Grisa666 » 2012 máj. 14, 02:21 pm

Zed Kristianz írta:Ismét élvezhettük a megszokott színvonalat és az autóbuzulást! Köszönjük szépen!
Hálás köszönetem Domán Zolinak a kompressziómérést, ha Sancy-nak és BruceE9-nek jó volt a 14-s kompresszió, akkor nekem is megfelelt. (bár ennyi nincs a 4A-F-ben (csak 9,5:1), de egységesen volt jelen mind a négyben, tehát örmforrás, vígadalom) :D :D
Bocs, hogy bele vau-vau. A kompesszió viszony, és a sûrítési végnyomás (Amit a Zoli mért) nem azonos.
Lexus LS430
Scion Xb Manual
Toyota Corolla GT AE86 LEVIN 2door

Grisa666
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011 dec. 27, 08:34 pm
Tartózkodási hely: XVIII. ker

Hozzászólás Szerző: Grisa666 » 2012 máj. 14, 02:22 pm

RWD írta:Kép

Who's that? :)
Enyém.
Lexus LS430
Scion Xb Manual
Toyota Corolla GT AE86 LEVIN 2door

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 máj. 14, 02:58 pm

Külön tetszik benne, hogy (közel?) gyári állapotú lett a kinézete felújítás után... :wink:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
Zed Kristianz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 820
Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)

Hozzászólás Szerző: Zed Kristianz » 2012 máj. 14, 03:47 pm

Grisa666 írta:
Zed Kristianz írta:Ismét élvezhettük a megszokott színvonalat és az autóbuzulást! Köszönjük szépen!
Hálás köszönetem Domán Zolinak a kompressziómérést, ha Sancy-nak és BruceE9-nek jó volt a 14-s kompresszió, akkor nekem is megfelelt. (bár ennyi nincs a 4A-F-ben (csak 9,5:1), de egységesen volt jelen mind a négyben, tehát örmforrás, vígadalom) :D :D
Bocs, hogy bele vau-vau. A kompesszió viszony, és a sûrítési végnyomás (Amit a Zoli mért) nem azonos.
Köszönöm az infót, utánanéztem ennek.

Idézem:
A tévesen kompressziómérõnek nevezett kézimûszer nem a motor kompresszióviszonyát méri, hanem az egyes hengerek sûrítési végnyomását. Sajnos a köznyelv ezt is kompressziónak nevezi. A sûrítési végnyomás Bar-ban mérendõ, és nyomásértéket ad meg. Ez a nyomásérték motordiagnosztikai szempontból nem száz százalékos, de arra talán jó, hogy az egyes hengerek épségét egymással összehasonlítsa.
A sûrítési viszonyszám, a kompresszióviszony az égéstér és a teljes hengertérfogat hányadosa, viszonya. Az égéstér alatt itt nem a hengerfej égésterét értjük, hanem azt a teljes térfogatot, ami "megmarad" akkor, amikor a dugattyú felsõ holtponton van
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag

AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez! :twisted:

Elporladva 2016...

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 máj. 14, 05:06 pm

Egyszer errõl nekem is kiselõadást tartottak, hogy amikor a hengerek állapotát márik fel akkor valójában a legjobb állapotban lévõ hengerhez viszonyítják a többit és ha túl nagy eltérések vannak az a rossz jel.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka » 2012 máj. 14, 05:54 pm

Köszi szépen mindent mindenkinek, az áldozatos, fáradtságot nem ismerõ szervezési munkát a vezetõségnek, a bõrrák veszélyeit vállaló szakácsoknak, a résztevõknek akik emelték a nap fényét!
Froolnak a szabadalomba illõ szék ötletéért, a hölgyeknek a pörkölt elõkészítéséért, valamint az erdõ lelkes õréért, aki nem tudta szabotálni a rendezvényt még annak elkezdõdése elõtt-,sõt inkább egységesebbé tette a csapatot! Szóval mindenkinek köszönet! :taps: :fel: :rizspekta: :juppii: :ezaz: :e11birka:

Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1620
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool » 2012 máj. 14, 06:11 pm

Köszönöm minden megjelentnek, hogy eljött, megmutatta magát és jármûvét! Remélem mindannyian jól éreztétek magatokat (én igen :lol: ) és megúsztátok komolyabb egészség károsodás nélkül. A mögöttem haladóktól elnézést kérek az idõnként kieresztett füstfellegekért a konvojozás során (4AGE Powa) 8) . Remélem a Corollimpia nevezõi is jól szórakoztak a feladatok megoldása közben, még akkor is ha ez a nyálcsorgatástól rabolt el némi idõt.
A pontosítás érdekében az általam felügyelt Prostamol Uno versenyszámban használt szerkezet közös ötletelés eredménye, a kivitelezés pedig Pacsker és apukája (Sailor) valamint az én két balkezem használatával valósult meg.
K. László kollégám által készített fotók pedig hamarosan közkézre kerülnek.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Frool 2012 máj. 14, 10:56 pm-kor.
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE

Avatar
Zoo.HUN
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1243
Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Tartózkodási hely: Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: Zoo.HUN » 2012 máj. 14, 06:32 pm

Am, télleg nagyon füstöltél, rendbe van ez így?
E8 1.8D liftback+ ---> Seca :jdm:
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
Kép + Kép

Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1620
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool » 2012 máj. 14, 06:44 pm

Zoo.HUN írta:Am, télleg nagyon füstöltél, rendbe van ez így?
Nincs rendben :oops: !
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2012 máj. 14, 07:11 pm

Nagyon sajnálom, hogy Grisa666 az autódat nem tudtam alaposan szemügyre venni. Párszor elsuhantam mellette és láttam a sok kis apró részletet már a külsején is, ami nagy igényességre utal. Nagyon tetszettek a kis kerékjárat díszlécek is. Remélem csináltak a többiek a belsejérõl, motorterérõl is fotókat, mert nagyon érdekel! :)
Reméljük látunk majd még találkozókon! :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 máj. 14, 07:37 pm

Zed Kristianz írta:Ismét élvezhettük a megszokott színvonalat és az autóbuzulást! Köszönjük szépen!
Hálás köszönetem Domán Zolinak a kompressziómérést, ha Sancy-nak és BruceE9-nek jó volt a 14-s kompresszió, akkor nekem is megfelelt. (bár ennyi nincs a 4A-F-ben (csak 9,5:1), de egységesen volt jelen mind a négyben, tehát örmforrás, vígadalom) :D :D
1. a kompresszió és a sûrítési viszony nem ugyanaz :)
2. nem Domán, Doman! ;)
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 máj. 14, 07:42 pm

Na mostmár írok én is :)

Szóval köszönöm/köszönjük szépen mi is a csodás szervezést, azért külön köszönet, hogy reggel megvártatok minket a Coránál, valamint bocsánat, hogy a Kombájn miatt kellett végig 70-el haladni :oops: :oops:

I. nagy Erdõvédõ Napóleonnak üzenném, hogy nyugodtan bekaphatja az összes faszomat, de tövig...(az eligazításon a kiskorúakra való tekintettel nem fejtettem ki ezirányú gondolataimat bõvebben :lol: )

Olimpia jónak tûnt, az a hacsiülés szerkezet zseniális, pörkölt ISTENI FINOM lett, pedig én rohadt válogatós vagyok disznóhusi terén (talán nálam jobban csak Doman és neki is ízlett) de ez nagyon ottvolt!

Jövõre is legyeeeeen!!! :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 máj. 14, 11:02 pm

hogy a pinába lehet fotót rakni a picasára?
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya » 2012 máj. 14, 11:24 pm

[Walaki]D`Lair írta:hogy a pinába lehet fotót rakni a picasára?
adok ftp-t, és feltöltöd oda zipben?
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 máj. 14, 11:48 pm

montoya írta:
[Walaki]D`Lair írta:hogy a pinába lehet fotót rakni a picasára?
adok ftp-t, és feltöltöd oda zipben?
OK
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:


Válasz küldése