Tavaszi Nagy CCH Találkozó - Királyrét - 2012. Május 12.
Bocs, hogy bele vau-vau. A kompesszió viszony, és a sûrítési végnyomás (Amit a Zoli mért) nem azonos.Zed Kristianz írta:Ismét élvezhettük a megszokott színvonalat és az autóbuzulást! Köszönjük szépen!
Hálás köszönetem Domán Zolinak a kompressziómérést, ha Sancy-nak és BruceE9-nek jó volt a 14-s kompresszió, akkor nekem is megfelelt. (bár ennyi nincs a 4A-F-ben (csak 9,5:1), de egységesen volt jelen mind a négyben, tehát örmforrás, vígadalom)
Lexus LS430
Scion Xb Manual
Toyota Corolla GT AE86 LEVIN 2door
Scion Xb Manual
Toyota Corolla GT AE86 LEVIN 2door
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Köszönöm az infót, utánanéztem ennek.Grisa666 írta:Bocs, hogy bele vau-vau. A kompesszió viszony, és a sûrítési végnyomás (Amit a Zoli mért) nem azonos.Zed Kristianz írta:Ismét élvezhettük a megszokott színvonalat és az autóbuzulást! Köszönjük szépen!
Hálás köszönetem Domán Zolinak a kompressziómérést, ha Sancy-nak és BruceE9-nek jó volt a 14-s kompresszió, akkor nekem is megfelelt. (bár ennyi nincs a 4A-F-ben (csak 9,5:1), de egységesen volt jelen mind a négyben, tehát örmforrás, vígadalom)
Idézem:
A tévesen kompressziómérõnek nevezett kézimûszer nem a motor kompresszióviszonyát méri, hanem az egyes hengerek sûrítési végnyomását. Sajnos a köznyelv ezt is kompressziónak nevezi. A sûrítési végnyomás Bar-ban mérendõ, és nyomásértéket ad meg. Ez a nyomásérték motordiagnosztikai szempontból nem száz százalékos, de arra talán jó, hogy az egyes hengerek épségét egymással összehasonlítsa.
A sûrítési viszonyszám, a kompresszióviszony az égéstér és a teljes hengertérfogat hányadosa, viszonya. Az égéstér alatt itt nem a hengerfej égésterét értjük, hanem azt a teljes térfogatot, ami "megmarad" akkor, amikor a dugattyú felsõ holtponton van
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Birka
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Köszi szépen mindent mindenkinek, az áldozatos, fáradtságot nem ismerõ szervezési munkát a vezetõségnek, a bõrrák veszélyeit vállaló szakácsoknak, a résztevõknek akik emelték a nap fényét!
Froolnak a szabadalomba illõ szék ötletéért, a hölgyeknek a pörkölt elõkészítéséért, valamint az erdõ lelkes õréért, aki nem tudta szabotálni a rendezvényt még annak elkezdõdése elõtt-,sõt inkább egységesebbé tette a csapatot! Szóval mindenkinek köszönet!
Froolnak a szabadalomba illõ szék ötletéért, a hölgyeknek a pörkölt elõkészítéséért, valamint az erdõ lelkes õréért, aki nem tudta szabotálni a rendezvényt még annak elkezdõdése elõtt-,sõt inkább egységesebbé tette a csapatot! Szóval mindenkinek köszönet!
- Frool
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1620
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Köszönöm minden megjelentnek, hogy eljött, megmutatta magát és jármûvét! Remélem mindannyian jól éreztétek magatokat (én igen ) és megúsztátok komolyabb egészség károsodás nélkül. A mögöttem haladóktól elnézést kérek az idõnként kieresztett füstfellegekért a konvojozás során (4AGE Powa) . Remélem a Corollimpia nevezõi is jól szórakoztak a feladatok megoldása közben, még akkor is ha ez a nyálcsorgatástól rabolt el némi idõt.
A pontosítás érdekében az általam felügyelt Prostamol Uno versenyszámban használt szerkezet közös ötletelés eredménye, a kivitelezés pedig Pacsker és apukája (Sailor) valamint az én két balkezem használatával valósult meg.
K. László kollégám által készített fotók pedig hamarosan közkézre kerülnek.
A pontosítás érdekében az általam felügyelt Prostamol Uno versenyszámban használt szerkezet közös ötletelés eredménye, a kivitelezés pedig Pacsker és apukája (Sailor) valamint az én két balkezem használatával valósult meg.
K. László kollégám által készített fotók pedig hamarosan közkézre kerülnek.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Frool 2012 máj. 14, 10:56 pm-kor.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nagyon sajnálom, hogy Grisa666 az autódat nem tudtam alaposan szemügyre venni. Párszor elsuhantam mellette és láttam a sok kis apró részletet már a külsején is, ami nagy igényességre utal. Nagyon tetszettek a kis kerékjárat díszlécek is. Remélem csináltak a többiek a belsejérõl, motorterérõl is fotókat, mert nagyon érdekel!
Reméljük látunk majd még találkozókon!
Reméljük látunk majd még találkozókon!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
1. a kompresszió és a sûrítési viszony nem ugyanazZed Kristianz írta:Ismét élvezhettük a megszokott színvonalat és az autóbuzulást! Köszönjük szépen!
Hálás köszönetem Domán Zolinak a kompressziómérést, ha Sancy-nak és BruceE9-nek jó volt a 14-s kompresszió, akkor nekem is megfelelt. (bár ennyi nincs a 4A-F-ben (csak 9,5:1), de egységesen volt jelen mind a négyben, tehát örmforrás, vígadalom)
2. nem Domán, Doman!
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Na mostmár írok én is
Szóval köszönöm/köszönjük szépen mi is a csodás szervezést, azért külön köszönet, hogy reggel megvártatok minket a Coránál, valamint bocsánat, hogy a Kombájn miatt kellett végig 70-el haladni
I. nagy Erdõvédõ Napóleonnak üzenném, hogy nyugodtan bekaphatja az összes faszomat, de tövig...(az eligazításon a kiskorúakra való tekintettel nem fejtettem ki ezirányú gondolataimat bõvebben )
Olimpia jónak tûnt, az a hacsiülés szerkezet zseniális, pörkölt ISTENI FINOM lett, pedig én rohadt válogatós vagyok disznóhusi terén (talán nálam jobban csak Doman és neki is ízlett) de ez nagyon ottvolt!
Jövõre is legyeeeeen!!!
Szóval köszönöm/köszönjük szépen mi is a csodás szervezést, azért külön köszönet, hogy reggel megvártatok minket a Coránál, valamint bocsánat, hogy a Kombájn miatt kellett végig 70-el haladni
I. nagy Erdõvédõ Napóleonnak üzenném, hogy nyugodtan bekaphatja az összes faszomat, de tövig...(az eligazításon a kiskorúakra való tekintettel nem fejtettem ki ezirányú gondolataimat bõvebben )
Olimpia jónak tûnt, az a hacsiülés szerkezet zseniális, pörkölt ISTENI FINOM lett, pedig én rohadt válogatós vagyok disznóhusi terén (talán nálam jobban csak Doman és neki is ízlett) de ez nagyon ottvolt!
Jövõre is legyeeeeen!!!
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp