Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Megerdemled!
Roland is ver Japanos fokent Suarus, de volt kp60 Starlete is.
Roland is ver Japanos fokent Suarus, de volt kp60 Starlete is.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Ez valami frenetikus érzés tud lenni (lehet megmosolyogtató, de nekem is van hasonló élményem, csak piciben). Gratulálok!
Főleg itthon necces ez, sajnos az emberek előbb irigyek, minthogy elismerjék a másik munkáját/tehetségét. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen jelenség/ember/siker pont erőt adhatna, és követendő példaként alkalmazhatná BÁRKI. Off vége.
Főleg itthon necces ez, sajnos az emberek előbb irigyek, minthogy elismerjék a másik munkáját/tehetségét. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen jelenség/ember/siker pont erőt adhatna, és követendő példaként alkalmazhatná BÁRKI. Off vége.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Esővel, fülledt levegővel indult a tegnapi nap a Hungaroringen. Reggel nem úgy keltem, hogy széthasítom az aszfaltot, nem éreztem a csít, de gondoltam majd alakul még. A készülődés elég jól sikerült, nem kellett rohanni semmivel. A sok nevező miatt 4 órás volt a verseny, amibe csoportonként 3 felfutás fért bele. A kocsi rendben, a fékben reménykedtünk, hogy az úszónyerges tárcsa megoldja a pedál beesését, de sajna nem így lett. Az első 25 percben iszonyat hőségben sikerült egy 2:01-es körrel bemelegíteni magamat és a kocsit is. Lényegesen lassabbnak éreztem az autót a meleg miatt és a célegyenes végi leszabályzás is sokkal később jött el minden körben. Tudtam, hogy ebből ma nem lesz körrekord. Közben szerencsémre a kategória vezető nem jött el, így adódott a lehetőség, hogy meg lehetne nyerni a Race kategóriát. A következő etapra mindenki kicsivel jobban bemelegedett és Berkes Csabi a Porsche 911-el bement elém a Pirelli új szett slickeken, de tudtam, hogy van még benne nekem is és a végére tudtam menni egy 1:58.1-et.Az utolsó etapban Taschner Ferit is láttam, hogy felrakta a szinte új Yokohama slickeket, aki addig 2:00 körül autózott. Mivel ment már 1:58-at, így nekem megint 1:57 volt a célom, hogy bebiztosítsam a dobogó első fokát. Ez nagyjából úgy sikerült, hogy a köridőmérőmön 1:57.7-et mutatott, de valójában 1:58.086 lett, amivel végül is megnyertem a kategóriát. Mindkét rivális javított az idején, de szerencsére nem eleget. A gyors körömben a szokásos hibáktól eltekintve 2 kanyart is rossz sebességi fokozatban vettem, így abban még maradt idő, de ebben a melegben nekem ennyi volt. Folytatás július 13-án a Pannóniaringen.
https://www.youtube.com/watch?v=u7fYapOGHG8
https://www.youtube.com/watch?v=u7fYapOGHG8
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2008 jún. 17, 07:33 pm
- Autód gyártási éve: 2004
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Én is elkészültem a tegnapi nap galériájával. Nagy élmény volt megint a pálya mellől fotózni, és a fuvarokat is köszönöm még egyszer!
GALÉRIA
17_6_MTA_150 by Abel Janoch, on Flickr
17_6_MTA_477 by Abel Janoch, on Flickr
17_6_MTA_425 by Abel Janoch, on Flickr
GALÉRIA
17_6_MTA_150 by Abel Janoch, on Flickr
17_6_MTA_477 by Abel Janoch, on Flickr
17_6_MTA_425 by Abel Janoch, on Flickr
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi a szuper képeket, most már tuti, hogy lógok pár gyors körrel nektek. Viszont Jabel, légyszi ha tudod, állítsd át, hogy ne az én képemmel kezdődjön az album, mert amikor meg akarom osztani a Magyar Time Attack oldalon, akkor minden innen érkező albumon én vagyok és ez kicsit egónak tűnhet, amit nem szeretnék. Ha megcsináltad, felteszem ezt is, mint Pacskerét. Köszi!:-)
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2008 jún. 17, 07:33 pm
- Autód gyártási éve: 2004
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Lecseréltem egy Porschéra
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Sziasztok!
Jó képeket csináltatok, gratula. Most nem hoztam a fotós cuccomat, mert az eredeti terv szerint menni akartam délelőtt a Hungaroringen és a kocsiban nem akartam hagyni amikor pályázok, a boxban pláne nem ha nincs ott jó cimbi.
Szutinak is gratula, volt meleg rendesen... csak arról csináltam fotót amikor próbáljátok lehűteni a vasat a boxban, majd Pacsker albumának végére odarakom a fotókat.
A fékproblémád elég meredek... Hexerék szerint hiába került fel úszóágyazású (floating disk) tárcsa (nem úszónyereg ) a Tarox nyereg valószínüleg szétnyílik menet közben a nagy fékezéskor. Ha ez valóban így van az nem semmi... nem gondoltam volna a Taroxról. Kell valami profi nyereg, mert már akkora igénybevétel éri, hogy versenycucc kell pl AP Racing vagy más hasonló Monoblock (egy darabból készített) nyereg.
Jó képeket csináltatok, gratula. Most nem hoztam a fotós cuccomat, mert az eredeti terv szerint menni akartam délelőtt a Hungaroringen és a kocsiban nem akartam hagyni amikor pályázok, a boxban pláne nem ha nincs ott jó cimbi.
Szutinak is gratula, volt meleg rendesen... csak arról csináltam fotót amikor próbáljátok lehűteni a vasat a boxban, majd Pacsker albumának végére odarakom a fotókat.
A fékproblémád elég meredek... Hexerék szerint hiába került fel úszóágyazású (floating disk) tárcsa (nem úszónyereg ) a Tarox nyereg valószínüleg szétnyílik menet közben a nagy fékezéskor. Ha ez valóban így van az nem semmi... nem gondoltam volna a Taroxról. Kell valami profi nyereg, mert már akkora igénybevétel éri, hogy versenycucc kell pl AP Racing vagy más hasonló Monoblock (egy darabból készített) nyereg.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
De ha így van, akkor ha felpumpálja Szuti miért lesz jó a fékhatás? Akkor is nyílna a nyereg, nem?
Majd jó lenne egy szakmai beszámoló is a jelenségről, illetve annak megoldásáról és javaslatairól.
Majd jó lenne egy szakmai beszámoló is a jelenségről, illetve annak megoldásáról és javaslatairól.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi Jabel!
Az én verzióm az, hogy mivel most DS3000-rel megyek, ezért annyival nagyobb a hőterhelés, hogy minden sokkal jobban melegszik, mint a sárga EBC-nél régen. Ez persze nem adna okot arra, hogy szétnyíljon a nyereg, de szabad szemmel láthatóan mozog. Viszont most nincs fékhűtésem, azt akarok újra. Ha nem is számít semmit, én örülök ha van. A wodoo is elég néha, meg ha csak 100 fokkal hidegebb, akkor én talán nem tágul olyat a nyereg sem.
A másik verzió, amit ma 2 helyről kaptam meg és meg is csináljuk az az, hogy a féknyergekben a dugattyúk alá rugókat teszünk, hogy ne nyomják vissza a betéteket. Így ha megoldódik, hogy nem kell pumpálnom, akkor végre stabil fékkel dolgozhatok. A videón annyira em látszik a kamera szöge miatt, de néha úgy járt a bal lábam a kuplungról a fékig, hogy pumpáljak, mint Michael Flatley-nek.
Még egy infó, hogy ma felhívott Kovács Gyuri, aki GT4-gyel rallyzott régen, hogy a kuplung nélküli váltással is nyernék még és a bal láb fékkel. Biztosan van benne igazság, de valószínűleg nem fogok többet ilyen váltót csináltatni, ha egyszer szétesik, bár a bal lábféket meg kellene tanulni. Abban én is látok hasznos időt.
Az én verzióm az, hogy mivel most DS3000-rel megyek, ezért annyival nagyobb a hőterhelés, hogy minden sokkal jobban melegszik, mint a sárga EBC-nél régen. Ez persze nem adna okot arra, hogy szétnyíljon a nyereg, de szabad szemmel láthatóan mozog. Viszont most nincs fékhűtésem, azt akarok újra. Ha nem is számít semmit, én örülök ha van. A wodoo is elég néha, meg ha csak 100 fokkal hidegebb, akkor én talán nem tágul olyat a nyereg sem.
A másik verzió, amit ma 2 helyről kaptam meg és meg is csináljuk az az, hogy a féknyergekben a dugattyúk alá rugókat teszünk, hogy ne nyomják vissza a betéteket. Így ha megoldódik, hogy nem kell pumpálnom, akkor végre stabil fékkel dolgozhatok. A videón annyira em látszik a kamera szöge miatt, de néha úgy járt a bal lábam a kuplungról a fékig, hogy pumpáljak, mint Michael Flatley-nek.
Még egy infó, hogy ma felhívott Kovács Gyuri, aki GT4-gyel rallyzott régen, hogy a kuplung nélküli váltással is nyernék még és a bal láb fékkel. Biztosan van benne igazság, de valószínűleg nem fogok többet ilyen váltót csináltatni, ha egyszer szétesik, bár a bal lábféket meg kellene tanulni. Abban én is látok hasznos időt.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Ha rugó lesz a munkahengerek alatt, akkor nem fog túlhevülni a "fék" (Betét, fékfolyadék)? Tehát egyenesekben, amikor egy picit hűlhetne, akkor is folyamatos kapcsolatban lesz a tárcsával, ha még nem is olyan erővel érintkeznek... Ez akár még a köridőben is megmutatkozhat.
A fékhűtés, pont az előbbi miatt szerintem egyáltalán nem árt...
A fékhűtés, pont az előbbi miatt szerintem egyáltalán nem árt...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Állítólag a verseny nyergeknél is így van megoldva, de persze a végleges megoldás egy verseny nyereg lesz. Majd..., egyszer...
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Egy kis himi-humi videót csináltam.
De a hangok egész jók. Szutit messziről megismerni
https://www.youtube.com/watch?v=lykvIPd-BKc
De a hangok egész jók. Szutit messziről megismerni
https://www.youtube.com/watch?v=lykvIPd-BKc
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Ez a két kép azért elég meredek, nem?
Oké, hogy emelik kanyarban a Szutyik a hátsó belsőt, de hogy féktávon ennyire megemeli, ez nagyon brutál:
Pedig brutál gyorsan (és ügyesen) mennek és élőben nagyon keménynek tűnik a futómű.
A Bömbi meg sokszor alulkormányozottan vette ezt a kanyart, de elég meredek, hogy ezt követően kiemeli az egyik első kerekét:
Oké, hogy emelik kanyarban a Szutyik a hátsó belsőt, de hogy féktávon ennyire megemeli, ez nagyon brutál:
Pedig brutál gyorsan (és ügyesen) mennek és élőben nagyon keménynek tűnik a futómű.
A Bömbi meg sokszor alulkormányozottan vette ezt a kanyart, de elég meredek, hogy ezt követően kiemeli az egyik első kerekét:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2008 jún. 17, 07:33 pm
- Autód gyártási éve: 2004
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
A hajtott kerekek mindkét esetben a földön vannak, így nagy baj nem lehet