Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 márc. 20, 04:55 pm

Szuti 2 videója (Celica GT-4)

http://www.youtube.com/watch?v=0vUvrXpEWJg&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=0vUvrXpEWJg&feature=player_embedded

Ahogy néztem, a ZSO rendszámos M6 nagyon bután vezetett, amolyan ész nélkül...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
Aaron85
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2011 ápr. 30, 10:09 pm

Hozzászólás Szerző: Aaron85 » 2012 márc. 20, 08:23 pm

Corolla E12 TS 2ZZ-GE

Avatar
Aaron85
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2011 ápr. 30, 10:09 pm

Hozzászólás Szerző: Aaron85 » 2012 márc. 20, 08:47 pm

Hát mit ne mondjak, szomorú volt visszatérni a magyar valósághoz 1 héttel a Slovakiaring után.Tiszta fejetlenség volt, kb fél órát álltunk mire összeállt minden a regisztrációnál. Mondjuk én úgy voltam vele hogy autózni akartam egy jót utcai gumikkal de, ha már pályán voltam akkor már beleadtam mindent. Nem kíméltem a gumit...Pacsker 1 hónap múlva szívesen viszlek egy etapot, ha gondolod :twisted:
Lizard Yarisában is nagy élmény volt jobb egyben ülni...Nagyon jól vezet, nem utolsósorban jól magyaráz jobb egyben...
Folytatás áprilisban! Remélem addigra több Toyotásnak áll össze az autója! Mozso hogy állsz?
Corolla E12 TS 2ZZ-GE

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 márc. 20, 09:06 pm

Jó volt olvasni az élménybeszámolókat. A videókhoz, hozok be én is valami rágcsát! :D

Ez volt a legjobb nyíltnap mióta én nem voltam fent a pályán. Szépen sütött a nap. Se túl hideg, se túl meleg. Sokan se voltak és többnyire ésszel mentek a srácok.
A teljesség igénye nélkül.
Józsi & Sandy és a hacsi így együtt "egy" jelenség. Úgy vettem észre, hogy hárman jó csapatot alkotnak. Hihetetlen élmény csak bámulni a pálya szélérõl ahogy száguld a hacsi. Régi DTM hang szembõl, ordító kipu. hang hátulról.

Lizard egy külön történet. Majd 2 éve kakucson találkoztunk elõször. Kb. bepattant az autómba, hogy vigyem már egy kört. Egyszer remélem elmeséli hogy emlékszik arra a körre. Akkor sem volt már egy botlábú sofõr de az autó fejlesztgetése közben (gondolom én) nyílt napokon tökéletesen kiismerte a yarist. Úgy láttam, hogy nagyon rutinos és higgadt. Tisztában van vele, hogy hol nem szabad kockáztatni. Talán képes arra, amire sokunk nem. Mások hibájából is tanulni (de ezt majd leírja egyszer Õ, hogy mennyire érzi igaznak).

Aaron is ott volt azon a kakucsi találkozón (úgy emlékszem). Késõbb egy-két nyílt napont összefutottunk és segített nekem amikor az utolsó ringes köreim után egy merõ sóder volt a felnim és a gumim közti rész. Láttam, ahogy anno Szuti is tanítgatta és Õ is hihetetlen nagyot fejlõdött. Úgy láttam, hogy kevesebb a félsz benne a Mansell kanyarban de ezt Õ érzi jobban belülrõl jól tudom, hogy teljesen más. Én is húztam már rá a jobb :!: elsõt 110 - 120-al a belsõ rázóra :wink: eszembe nem jutotott a fal.

Zdoman nagyon fáradt volt. Így is óriásit ment. Hatalmas fanatik!

Kartottát mindig nagyon jó látni a pályán menni, emberileg meg nagyon közvetlen.

Attila egy õrült. Közelrõl láttuk ahogy küzd a GZE-vel és az megvadul alatta. Konkrétan azt hittük Bohival, hogy oda paszírozza a falhoz a gépet. Egy kis gépészkedés után nyitott csomagtérajtóval sodródott a pálya szélére, nem kis nyomot hagyva ott. Ezután trepni, ettõl a csomiajtó is visszahuppant és vissza a pályára. A lélegzetem elállt a látványtól. Nem tudom, hogy mi lehetett a gond. Majd leírja talán. A fejlõdés egyértelmû, és ahogy hallottam gokartozgat néha ami jó alap de ehhez a kocsihoz ill. teljesítményhez kéne még egy kicsit csiszolni a vezetéstechnikán. :wink:

Had zárjam ezt a hsz.-t a kedvenc versenyautós idézetemmel:
"Arra megy az autód amerre nézel!"
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Aaron85
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2011 ápr. 30, 10:09 pm

Hozzászólás Szerző: Aaron85 » 2012 márc. 20, 09:28 pm


Aaron is ott volt azon a kakucsi találkozón (úgy emlékszem). Késõbb egy-két nyílt napont összefutottunk és segített nekem amikor az utolsó ringes köreim után egy merõ sóder volt a felnim és a gumim közti rész. Láttam, ahogy anno Szuti is tanítgatta és Õ is hihetetlen nagyot fejlõdött. Úgy láttam, hogy kevesebb a félsz benne a Mansell kanyarban de ezt Õ érzi jobban belülrõl jól tudom, hogy teljesen más. Én is húztam már rá a jobb :!: elsõt 110 - 120-al a belsõ rázóra :wink: eszembe nem jutotott a fal.
Sajnos én éppen azt érzem a Mansellnél hogy lehetne venni gyorsabban is.Direkt próbálok kis kormánymozdulattal fordulni ott óvatosan.Azért is küldöm át a rázon, mert úgye ott akkor a külsõ keréken van a súly így az autó meg se érzi... Persze csakis teligázzal :)

Lizard Yarisa
Corolla E12 TS 2ZZ-GE

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2012 márc. 21, 12:28 am

Pár kép a ringes napról:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Gze Attila megint hozta a formáját! :lol: Sikerült majdnem felrakni a liftbacket a szalagkorlátra! :lol:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila » 2012 márc. 21, 12:32 am

erre semmi bizonyíték nincs! rosszul láttad.
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2012 márc. 21, 12:34 am

Az igaz, két szemtanú (Bubi és én), de bizonyítékom nincs... :lol:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 márc. 21, 12:37 am

Aaron85 írta:

Aaron is ott volt azon a kakucsi találkozón (úgy emlékszem). Késõbb egy-két nyílt napont összefutottunk és segített nekem amikor az utolsó ringes köreim után egy merõ sóder volt a felnim és a gumim közti rész. Láttam, ahogy anno Szuti is tanítgatta és Õ is hihetetlen nagyot fejlõdött. Úgy láttam, hogy kevesebb a félsz benne a Mansell kanyarban de ezt Õ érzi jobban belülrõl jól tudom, hogy teljesen más. Én is húztam már rá a jobb :!: elsõt 110 - 120-al a belsõ rázóra :wink: eszembe nem jutotott a fal.
Sajnos én éppen azt érzem a Mansellnél hogy lehetne venni gyorsabban is.Direkt próbálok kis kormánymozdulattal fordulni ott óvatosan.Azért is küldöm át a rázon, mert úgye ott akkor a külsõ keréken van a súly így az autó meg se érzi... Persze csakis teligázzal :)

Lizard Yarisa
Nem kell annyira elóvatoskodni :) Én úgy vettem észre minél beljebb mész a rázón annál simább a kanyar. Konkrétan bal kerékkel már a füvet vágtam úgy repültem át a Mansellen 130 körül :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 márc. 21, 08:00 am

Akkor van gond ha a seggét (is) megdobja valami.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: mozso » 2012 márc. 21, 08:57 am

montoya írta:
MoZso mennyit tud?
Nekem 2010-ben lett a legjobb eredmenyem (azota sohasem jott ossze egy rendes nap). Akkor 2:23.5 volt utassal (egyiket felesegemmel, masikat haverommal futottam), utcai gumin (205 szeles PZero) es a total szeria futomuvon. Remelem iden keszen leszek, de aprilis vegere nem hiszem, talan Kiralyretre majusban.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2012 márc. 23, 01:36 pm

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2012 márc. 23, 08:04 pm

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2012 márc. 25, 10:58 pm

Pacsker írta:ZDoman
Azzal a kék színû Forddal nekem is meggyûlt a bajom tavaly, egyszerûen nem engedte, hogy megelõzzék. Kicsit állat módjára késõn fékezett, egyenesben már két kocsihosszal elmentél mellette, aztán meg füstölõ gumikkal a célegyenes végén a belsõn elment egyenesen, ha bekanyarodok elõtte biztosan telibever.

A második videón látszik, hogy a nagy forgalomban vannak akik figyelnek, vannak, akik meg cikáznak, azt sem tudja hol menjen a pályán! és váratlan húzásokat csinálnak, ügyesen kivédte ZDoman a veszélyeket!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy » 2012 márc. 26, 08:04 am

Bruce E9 írta:Azzal a kék színû Forddal nekem is meggyûlt a bajom tavaly, egyszerûen nem engedte, hogy megelõzzék. Kicsit állat módjára késõn fékezett, egyenesben már két kocsihosszal elmentél mellette, aztán meg füstölõ gumikkal a célegyenes végén a belsõn elment egyenesen, ha bekanyarodok elõtte biztosan telibever.
A papát az Escorttal páran szívesen megruházták volna egy-egy menet után, ahogy a beszélgetésekbõl hallottam. Szinte mindenkinek van már róla hasonló sztorija... :? :roll:
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE


Válasz küldése