Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Ahogy személyesen, majd éjszaka sms-ben is, itt is szeretnék gratulálni.
Rettentően boldog vagyok és osztozom az örömödben!!! Ikonikus tagja vagy a hazai Toyotás motorsportnak és az én szívemhez sokkal közelebb is állsz, hisz a kedvenc szakágamban veszel részt.
Veszel részt?!... Kimagaslóan teljesítessz.
Eszméletlenül élvezem, hogy már több, mint egy évtizede kísérhetem figyelemmel a munkásságod. A TS Corollával is már olyan időket sikerült elérned, hogy már előre szalutáltam neked és olyan jó volt látni, hogy nem rögtön egy 4-500 lovas sok 10 milliós autóval kezdtél. Úgy érzem, így teljesebb lehet a fejlődésebb, jobban megismerhetted a javulás ok-okozati műszaki paramétereit és még jobban értékelhetsz minden egyes javuló tizedet.
Ahogy évekkel ezelőtt is írtam sokszor, tudtam, hogy bemész 2:00 alá. Egyszerűen látszott, hogy mindig a technikai fejlődés volt a második. Kihoztad az adott setup-ból közel a maximumot, majd csak ezután fejlesztettél az autón.
Köszönöm az eddigi élményeket! Főleg azt, hogy mindezt a számunkra kedves márkával művelted!
3 etapodon lehettem kint. Az elsőn láttuk, hogy valami nem ok. Kanyarokban láttunk csak és ott szinte séta autózásnak tűnt a haladás. Látszott, hogy "ismerkedsz a technikával" vagy tesztelsz valamit vagy még nem az igazi 1-2 dolog.
Látványosan "lassúnak" tűntél az autóhoz képest.
Erre beszélgetésünk során kiderül, hogy 2:05-öt mentél. Azt hittem le...om magam Na ott már biztos voltam benne, hogy lazán meglesz a 2 perc alatti álomhatár.
A fék légtelenítésnél átlátva a tűzfalon .. Láttam, hogy 2-3 pumpa alatt szinte teljesen leürül a pedálgép kis tartálya.
Egy kis váltóolaj is távozott, de elvileg csak a szuszogóból. (Ha ennyi van benne, gondolom még az is fog jó pár lóerőt)
Jött a következő meneted. Ugyancsak látszott, hogy óvatoskodsz féktávon és kanyarban, azonban egyenesekben megszólalt a 3SGTE Jobban toltad, kétségtelen, de még azért látszott az "óvatosság". Félreváltást nem hallottunk.
2:01 elejei legjobb időd lett a végeredmény. Félelmetes. Itt már bíztam benne, hogy még egy etapnyidat ott tudjuk tölteni és az alatt meglesz az a bűvös 1-essel kezdődő szám.
Ami durva, hogy ezek nem halmozott mért körök voltak. Fent se voltál végig, mindig idő előtt jöttél le vagy később mentél fel max 1-2 mért körrel...
Nem beszélve a képeken elváló oldalablakodról.
És végül a 3. etap. Had szóljon!
Ekkor már a célegyenesben figyeltünk.
Kéjmámor.... Olyan hangja van a kocsinak... Talán a mezőny leghangosabb gépe! Vetekszik a Radical-okéval!! És mindemellett, jellegzetes, szép! ÁLLAT!! Mondtad, hogy 400Le fölött lehet már a motor és hogy erős lett, de itt láttuk csak igazán.... Eszméletlen mit gyorsított ki és hogy milyen dinamikusan tartott a gyorsulás még 180 fölött is. Bohi említette is, hogy eddig pont az egyenesekben voltál lassabb a Bömösökhöz képest. Szerintem ez akár változhat is. Nagyon meggyőző volt a kis súly, nagy teljesítmény arány! És a hangja... Nem lehetett megszokni, mindenkinek mosolyt csaltál az arcára!!
Ja és nagyon illik hozzá az új Wide Body. Olyan igazi szörnnyé kezd válni
Amikor láttam, hogy egyre jobban tolod (és már csináltam elég képet), beszaladtam az időmérő boxba és drukkoltam ezerrel!
Erre felvillant Szuti sora:
1:58:285!!!
Eufóriába kerültem!! Ezzel az örömmel rohantam ki az autód elé Olyan boldog voltam!!!!
HATALMAS GRATULA!!!
És mindezt hogy? Látszott még a leggyorsabb körödben is, hogy az új váltó ellenére, lassan váltottál és leírásod alapján még a fékkel is küzdöttél, illetve az EVO is útban volt... És így is javultál HÁROM MÁSODPERCET?! Beszarás!!! Nem pár tizedet (ilyen időnél még az is sok), hanem 3 teljesn másodpercet!!! Ez őrület.
Ha kiveszed a short shiftert és megoldódik a levegősödés, félelmetes helyre javulhatsz. A 2 perc alatti autós kör már egy igen zártkörű elit. És kétségtelenül oda való vagy! Ha azt nézem, hogy Bartos 1:54-et megy a szörnnyel, el se hiszem, hogy ilyen közel vagy mellette. ÉS a TOYOTA egy megbízható, stabil gépnek tűnik. Le a kalappal mindenki előtt!!!
Csak így tovább Szuti!!
KÖSZÖNÖM!
Bukós öröm
TOVÁBBI KÉPEIM
Elnézést a szokásosnál rosszabb minőségért.
A polár szűrőm sajnos sokat homályosít. Illetve egyre többet ront feltöltésnél a Google.
Ha valamelyik kell nagy méretben, utómunkával, szólj és megcsinálom örömmel (a jövő héten).
Rettentően boldog vagyok és osztozom az örömödben!!! Ikonikus tagja vagy a hazai Toyotás motorsportnak és az én szívemhez sokkal közelebb is állsz, hisz a kedvenc szakágamban veszel részt.
Veszel részt?!... Kimagaslóan teljesítessz.
Eszméletlenül élvezem, hogy már több, mint egy évtizede kísérhetem figyelemmel a munkásságod. A TS Corollával is már olyan időket sikerült elérned, hogy már előre szalutáltam neked és olyan jó volt látni, hogy nem rögtön egy 4-500 lovas sok 10 milliós autóval kezdtél. Úgy érzem, így teljesebb lehet a fejlődésebb, jobban megismerhetted a javulás ok-okozati műszaki paramétereit és még jobban értékelhetsz minden egyes javuló tizedet.
Ahogy évekkel ezelőtt is írtam sokszor, tudtam, hogy bemész 2:00 alá. Egyszerűen látszott, hogy mindig a technikai fejlődés volt a második. Kihoztad az adott setup-ból közel a maximumot, majd csak ezután fejlesztettél az autón.
Köszönöm az eddigi élményeket! Főleg azt, hogy mindezt a számunkra kedves márkával művelted!
3 etapodon lehettem kint. Az elsőn láttuk, hogy valami nem ok. Kanyarokban láttunk csak és ott szinte séta autózásnak tűnt a haladás. Látszott, hogy "ismerkedsz a technikával" vagy tesztelsz valamit vagy még nem az igazi 1-2 dolog.
Látványosan "lassúnak" tűntél az autóhoz képest.
Erre beszélgetésünk során kiderül, hogy 2:05-öt mentél. Azt hittem le...om magam Na ott már biztos voltam benne, hogy lazán meglesz a 2 perc alatti álomhatár.
A fék légtelenítésnél átlátva a tűzfalon .. Láttam, hogy 2-3 pumpa alatt szinte teljesen leürül a pedálgép kis tartálya.
Egy kis váltóolaj is távozott, de elvileg csak a szuszogóból. (Ha ennyi van benne, gondolom még az is fog jó pár lóerőt)
Jött a következő meneted. Ugyancsak látszott, hogy óvatoskodsz féktávon és kanyarban, azonban egyenesekben megszólalt a 3SGTE Jobban toltad, kétségtelen, de még azért látszott az "óvatosság". Félreváltást nem hallottunk.
2:01 elejei legjobb időd lett a végeredmény. Félelmetes. Itt már bíztam benne, hogy még egy etapnyidat ott tudjuk tölteni és az alatt meglesz az a bűvös 1-essel kezdődő szám.
Ami durva, hogy ezek nem halmozott mért körök voltak. Fent se voltál végig, mindig idő előtt jöttél le vagy később mentél fel max 1-2 mért körrel...
Nem beszélve a képeken elváló oldalablakodról.
És végül a 3. etap. Had szóljon!
Ekkor már a célegyenesben figyeltünk.
Kéjmámor.... Olyan hangja van a kocsinak... Talán a mezőny leghangosabb gépe! Vetekszik a Radical-okéval!! És mindemellett, jellegzetes, szép! ÁLLAT!! Mondtad, hogy 400Le fölött lehet már a motor és hogy erős lett, de itt láttuk csak igazán.... Eszméletlen mit gyorsított ki és hogy milyen dinamikusan tartott a gyorsulás még 180 fölött is. Bohi említette is, hogy eddig pont az egyenesekben voltál lassabb a Bömösökhöz képest. Szerintem ez akár változhat is. Nagyon meggyőző volt a kis súly, nagy teljesítmény arány! És a hangja... Nem lehetett megszokni, mindenkinek mosolyt csaltál az arcára!!
Ja és nagyon illik hozzá az új Wide Body. Olyan igazi szörnnyé kezd válni
Amikor láttam, hogy egyre jobban tolod (és már csináltam elég képet), beszaladtam az időmérő boxba és drukkoltam ezerrel!
Erre felvillant Szuti sora:
1:58:285!!!
Eufóriába kerültem!! Ezzel az örömmel rohantam ki az autód elé Olyan boldog voltam!!!!
HATALMAS GRATULA!!!
És mindezt hogy? Látszott még a leggyorsabb körödben is, hogy az új váltó ellenére, lassan váltottál és leírásod alapján még a fékkel is küzdöttél, illetve az EVO is útban volt... És így is javultál HÁROM MÁSODPERCET?! Beszarás!!! Nem pár tizedet (ilyen időnél még az is sok), hanem 3 teljesn másodpercet!!! Ez őrület.
Ha kiveszed a short shiftert és megoldódik a levegősödés, félelmetes helyre javulhatsz. A 2 perc alatti autós kör már egy igen zártkörű elit. És kétségtelenül oda való vagy! Ha azt nézem, hogy Bartos 1:54-et megy a szörnnyel, el se hiszem, hogy ilyen közel vagy mellette. ÉS a TOYOTA egy megbízható, stabil gépnek tűnik. Le a kalappal mindenki előtt!!!
Csak így tovább Szuti!!
KÖSZÖNÖM!
Bukós öröm
TOVÁBBI KÉPEIM
Elnézést a szokásosnál rosszabb minőségért.
A polár szűrőm sajnos sokat homályosít. Illetve egyre többet ront feltöltésnél a Google.
Ha valamelyik kell nagy méretben, utómunkával, szólj és megcsinálom örömmel (a jövő héten).
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Hát Mozsó, Pacsker, köszi a képeket, szavakat élőben és itt is. Tényleg nagyon jó volt, rázott a hideg amikor kiszálltam. A legfurcsább az volt, hogy tudtam, hogy gyorsabb volt a kör, mint eddig és elkezdtem elhinni, hogy a kocsi tudja, ezért mentem bátrabban.
Előzményként a programozás alatt rettegtem, hogy mennyire erős a kocsi, hiszen nem vezettem még soha ilyen erős kocsit. 330 és 400+ között óriási különbség van, de a pályán miután elkezdtem megszokni a Celica viselkedését, nem éreztem, hogy olyan óriási lenne a differencia köszönhetően a jó futómű beállításnak, amit Monti eszközölt. Annyi minden változott, hogy fogalmam sem volt, hogy mi lesz az eredmény, tudok e majd menni vele, kanyarodni, megállni. Mivel kb 30 cm-vel hátrébb ülök, nem látom a kocsi elejét, pedálgéppel megyek, egyszer be is szorult a lábam a 2 pedál közé, tolós váltótól rettegek, hogy félreváltok, meg lettek emelve az első tornyok, -50kg, bukócső, nagy turbó, +100lóerő, fékerőelosztó, amitől szintén rettegtem és nem is állt össze, úgyhogy nem tudom, hogy mi lehet ennek a kocsinak az ésszerű határa a Hungaroringen, de szerintem van még benne bőven úgy, hogy a motorhoz és teljesítményhez nem szeretnék nyúlni nagyon sokáig. Megnéztem Bartos Janika videóját és ugye 4 seccel gyorsabb, mint én, de a legnagyobbat az egyes szektorban kapom, 2 másodpercet, amin, ha összeáll a fék, azért valamennyit tudunk orvosolni, de szerintem 1 másodpercet tudok ott lefaragni. A pálya többi részeire is már megvan a tervem, de az még titkos.
Úgyhogy remélem, hogy ez a kocsi így még lényegesen gyorsabb lesz velem ebben a setupban és aztán jöhet az aero kit és az új szett gumi és akkor el tudom kezdeni támadni a WTCC-s 1:49-es időket
Bár új szett gumim valószínűleg sosem lesz, mivel darabja 380euró és kb 10 körig tudja azt a 2 másodpercet, amit jelentene és utána az értéke kb 15eft-re csökkenne, úgyhogy elég drága körök lennének. Persze a WTCC-s időt nem gondolom komolyan, de ki tudja, mit hoz az élet:-)
Előzményként a programozás alatt rettegtem, hogy mennyire erős a kocsi, hiszen nem vezettem még soha ilyen erős kocsit. 330 és 400+ között óriási különbség van, de a pályán miután elkezdtem megszokni a Celica viselkedését, nem éreztem, hogy olyan óriási lenne a differencia köszönhetően a jó futómű beállításnak, amit Monti eszközölt. Annyi minden változott, hogy fogalmam sem volt, hogy mi lesz az eredmény, tudok e majd menni vele, kanyarodni, megállni. Mivel kb 30 cm-vel hátrébb ülök, nem látom a kocsi elejét, pedálgéppel megyek, egyszer be is szorult a lábam a 2 pedál közé, tolós váltótól rettegek, hogy félreváltok, meg lettek emelve az első tornyok, -50kg, bukócső, nagy turbó, +100lóerő, fékerőelosztó, amitől szintén rettegtem és nem is állt össze, úgyhogy nem tudom, hogy mi lehet ennek a kocsinak az ésszerű határa a Hungaroringen, de szerintem van még benne bőven úgy, hogy a motorhoz és teljesítményhez nem szeretnék nyúlni nagyon sokáig. Megnéztem Bartos Janika videóját és ugye 4 seccel gyorsabb, mint én, de a legnagyobbat az egyes szektorban kapom, 2 másodpercet, amin, ha összeáll a fék, azért valamennyit tudunk orvosolni, de szerintem 1 másodpercet tudok ott lefaragni. A pálya többi részeire is már megvan a tervem, de az még titkos.
Úgyhogy remélem, hogy ez a kocsi így még lényegesen gyorsabb lesz velem ebben a setupban és aztán jöhet az aero kit és az új szett gumi és akkor el tudom kezdeni támadni a WTCC-s 1:49-es időket
Bár új szett gumim valószínűleg sosem lesz, mivel darabja 380euró és kb 10 körig tudja azt a 2 másodpercet, amit jelentene és utána az értéke kb 15eft-re csökkenne, úgyhogy elég drága körök lennének. Persze a WTCC-s időt nem gondolom komolyan, de ki tudja, mit hoz az élet:-)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Úgy gondolom neked is kijárt már végre egy picit szerencsésebb leosztás, ami a lapokat illeti. Vagyunk páran, akik ismerjük a semmi sem jön össze érzést, neked is adott kóstolót az élet az elmúlt 1-2 évben. A mostani setup viszont újra ígéretes
A CCH-ból többen nagyon szúrkoltunk odakint, sok fotó is készült, Vitya és Bohi is fotózott aznap, vannak ott is jó képek. Szerintem ez is mutatja a mifelénk otthonos csapatszellem alapú gondolkodást.
A közeli jövőre nézve a megfontolt lépegetést javasolnám (már ha szabad ilyet mondanom). Van pár gubanc, amit meg kell oldani (fék, front aero, hátsó aero, váltó) mielőtt tényleg neki lehet feszülni. A teljesítmény mérés után el fogod tudni dönteni melyik kategóriában érdemes kergetni az ellenfeleket, azonban hagyj pici komfortzónát is magadnak. Erős az a vas azért már most is
Bartos Jani gépét én most még nem kergetném minden áron. Ott sok extra van, ami neked most még nincs, de szükséges a sikerhez. Dry sump, front splitter, nyomtáv szélesítés és neki van még kb 80 Lóerő extra tartaléka is, amit eddig nem aktívált (bár aznap hengerfej tömítés hiba volt felfedezhető nála).
Akárhogy is döntesz, mi szurkolunk és természetesen jöhetnek a fejlesztési beszámolók is. Javaslatom az lenne, hogy legyen végre egy topikod a Projektek szekció alatt itt: viewforum.php?f=17
Utóirat: mikor viszel egy körre el minket?
A CCH-ból többen nagyon szúrkoltunk odakint, sok fotó is készült, Vitya és Bohi is fotózott aznap, vannak ott is jó képek. Szerintem ez is mutatja a mifelénk otthonos csapatszellem alapú gondolkodást.
A közeli jövőre nézve a megfontolt lépegetést javasolnám (már ha szabad ilyet mondanom). Van pár gubanc, amit meg kell oldani (fék, front aero, hátsó aero, váltó) mielőtt tényleg neki lehet feszülni. A teljesítmény mérés után el fogod tudni dönteni melyik kategóriában érdemes kergetni az ellenfeleket, azonban hagyj pici komfortzónát is magadnak. Erős az a vas azért már most is
Bartos Jani gépét én most még nem kergetném minden áron. Ott sok extra van, ami neked most még nincs, de szükséges a sikerhez. Dry sump, front splitter, nyomtáv szélesítés és neki van még kb 80 Lóerő extra tartaléka is, amit eddig nem aktívált (bár aznap hengerfej tömítés hiba volt felfedezhető nála).
Akárhogy is döntesz, mi szurkolunk és természetesen jöhetnek a fejlesztési beszámolók is. Javaslatom az lenne, hogy legyen végre egy topikod a Projektek szekció alatt itt: viewforum.php?f=17
Utóirat: mikor viszel egy körre el minket?
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Én ezt nem mertem megkérdezni, de a fejemben ott voltmozso írta: Utóirat: mikor viszel egy körre el minket?
Itt is még egyszer óriási gratuláció, a szívem repes az örömtől, hogy egy Celica ilyet művel a Ringen
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi!
Jövő hétfőn megyünk teljesítménymérésre, a Dyno projekthez, ahol kiderül minden, hogy merre és hogyan menjünk tovább, úgyhogy addig csak a hibákat javítjuk. Én olyan 440 lóerő körül számítok, aztán majd meglátjuk. Mindenesetre a Race+ba nincs sok értelme felcsúsznom, mert Bartos Janika felmegy az Openbe a Radicalokat hajkurászni, én meg nem szeretnék ott állni egyedül egy pódiumon, akármilyen időt megyek, úgyhogy ezen leszek.
Vinni akkor tudok majd bárkit, ha lement a szezon. Akkor csinálok egy eseményt erre, de addig nem akarom úgy koptatni a technikát, hogy nem éles köröket megyek vele. Mivel 500 lóerőnél durrannak el ezek a motorok, szeretném ezt a szezont minden motorhiba nélkül végigtolni.
Hamarosan megcsinálom a topikomat, mert amit a blogra írok, akkor azt meg tudom osztani és ott képekben, videóban részletesen dokumentálva van minden.
Jövő hétfőn megyünk teljesítménymérésre, a Dyno projekthez, ahol kiderül minden, hogy merre és hogyan menjünk tovább, úgyhogy addig csak a hibákat javítjuk. Én olyan 440 lóerő körül számítok, aztán majd meglátjuk. Mindenesetre a Race+ba nincs sok értelme felcsúsznom, mert Bartos Janika felmegy az Openbe a Radicalokat hajkurászni, én meg nem szeretnék ott állni egyedül egy pódiumon, akármilyen időt megyek, úgyhogy ezen leszek.
Vinni akkor tudok majd bárkit, ha lement a szezon. Akkor csinálok egy eseményt erre, de addig nem akarom úgy koptatni a technikát, hogy nem éles köröket megyek vele. Mivel 500 lóerőnél durrannak el ezek a motorok, szeretném ezt a szezont minden motorhiba nélkül végigtolni.
Hamarosan megcsinálom a topikomat, mert amit a blogra írok, akkor azt meg tudom osztani és ott képekben, videóban részletesen dokumentálva van minden.
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi Mozsó!
A következő versenyünk június 3-án lesz a Hungaroringen. Akinek van kedve, jöjjön nyugodtan. Remélem, hogy meg tudom örvendeztetni egy még gyorsabb köridővel:-)
A következő versenyünk június 3-án lesz a Hungaroringen. Akinek van kedve, jöjjön nyugodtan. Remélem, hogy meg tudom örvendeztetni egy még gyorsabb köridővel:-)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Le a kalappal Szuti San! Komoly lett az autó, ügyesek vagytok, így tovább!
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nem bírom ki. Beírom ide.
Szuti ma lemérette a vasat, nem csoda ha sokunknak tetszett hangra és tempóra a célegyenesben:
- a május 19-i állapot 443 HP / 515 Nm
- kapott egy kevésbé erős? beállítást amivel 411 HP-s lesz (tömegcsökkentés után a mostani kategóriában maradva)
- egy még erősebb 488 HP-s verziót, amivel egy kategóriával feljebb is versenyképes lehet majd
https://m.youtube.com/watch?v=-UvK8W6AUo0
Szuti ma lemérette a vasat, nem csoda ha sokunknak tetszett hangra és tempóra a célegyenesben:
- a május 19-i állapot 443 HP / 515 Nm
- kapott egy kevésbé erős? beállítást amivel 411 HP-s lesz (tömegcsökkentés után a mostani kategóriában maradva)
- egy még erősebb 488 HP-s verziót, amivel egy kategóriával feljebb is versenyképes lehet majd
https://m.youtube.com/watch?v=-UvK8W6AUo0
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi:-)
102-es benzinnel 500 felett lenne elvileg, de nem akarom kisérteni az ördögöt, jó lesz a 411-es program egy kis könnyítéssel. Remélem, hogy a fék és a váltógondom megoldódott és szombaton egy kis súlycsökkentéssel nagyjából azt a tempót fogja tudni a kocsi, mint 19-én, ha nem jobbat.
102-es benzinnel 500 felett lenne elvileg, de nem akarom kisérteni az ördögöt, jó lesz a 411-es program egy kis könnyítéssel. Remélem, hogy a fék és a váltógondom megoldódott és szombaton egy kis súlycsökkentéssel nagyjából azt a tempót fogja tudni a kocsi, mint 19-én, ha nem jobbat.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Milyen teljesítmény különbségekről megy a varia... Besz@rok.
Más világ, de agyban legalább próbálok ott lenni. Egyébként, ha nem lenne ilyen "könnyű" a kocsi, nem dobálóznál ilyen könnyedén a setupokról
Drukk, drukk!
Más világ, de agyban legalább próbálok ott lenni. Egyébként, ha nem lenne ilyen "könnyű" a kocsi, nem dobálóznál ilyen könnyedén a setupokról
Drukk, drukk!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nagyon jó a cikk!
És jó még jobban belelátni a háttérmunkába.
GRATULÁLOK!
És Szombaton ismét élőben szorítunk!
És jó még jobban belelátni a háttérmunkába.
GRATULÁLOK!
És Szombaton ismét élőben szorítunk!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Gratulálok Szuti itt is! Csak így tovább, lesznek még itt szebb idők idén úgy érzem!
Ha időd engedi, ne kímélj senkit az olyan posztoktól, mint amit a blogodra írtál!
Szombaton, ha tudok kimegyek én is, kíváncsi leszek!
Ha időd engedi, ne kímélj senkit az olyan posztoktól, mint amit a blogodra írtál!
Szombaton, ha tudok kimegyek én is, kíváncsi leszek!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Végre volt egy kis időm bele olvasni Szuti blogjába,- azt hittem ma délelőtt lesz az MTA- nagyon élvezetes iromány az erre fogékonyaknak.
Szerintem ebédelek és indulok is ki a ringre megnézni, hogy a már jól össze állított autóval hogyan megy 1.56.xxx köröket.
Hajrá Szuti!!!
Szerintem ebédelek és indulok is ki a ringre megnézni, hogy a már jól össze állított autóval hogyan megy 1.56.xxx köröket.
Hajrá Szuti!!!
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE