Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Szuti 2 videója (Celica GT-4)
http://www.youtube.com/watch?v=0vUvrXpEWJg&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=0vUvrXpEWJg&feature=player_embedded
Ahogy néztem, a ZSO rendszámos M6 nagyon bután vezetett, amolyan ész nélkül...
http://www.youtube.com/watch?v=0vUvrXpEWJg&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=0vUvrXpEWJg&feature=player_embedded
Ahogy néztem, a ZSO rendszámos M6 nagyon bután vezetett, amolyan ész nélkül...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
http://www.youtube.com/watch?v=0kZutx5SuJY
http://www.youtube.com/watch?v=2k2qBcfSL9k
http://www.youtube.com/watch?v=SyUd9foK7Tw
ÉS ITT A VÉGEREDMÉNY:
http://www.youtube.com/watch?v=2k2qBcfSL9k
http://www.youtube.com/watch?v=SyUd9foK7Tw
ÉS ITT A VÉGEREDMÉNY:
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
Hát mit ne mondjak, szomorú volt visszatérni a magyar valósághoz 1 héttel a Slovakiaring után.Tiszta fejetlenség volt, kb fél órát álltunk mire összeállt minden a regisztrációnál. Mondjuk én úgy voltam vele hogy autózni akartam egy jót utcai gumikkal de, ha már pályán voltam akkor már beleadtam mindent. Nem kíméltem a gumit...Pacsker 1 hónap múlva szívesen viszlek egy etapot, ha gondolod
Lizard Yarisában is nagy élmény volt jobb egyben ülni...Nagyon jól vezet, nem utolsósorban jól magyaráz jobb egyben...
Folytatás áprilisban! Remélem addigra több Toyotásnak áll össze az autója! Mozso hogy állsz?
Lizard Yarisában is nagy élmény volt jobb egyben ülni...Nagyon jól vezet, nem utolsósorban jól magyaráz jobb egyben...
Folytatás áprilisban! Remélem addigra több Toyotásnak áll össze az autója! Mozso hogy állsz?
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Jó volt olvasni az élménybeszámolókat. A videókhoz, hozok be én is valami rágcsát!
Ez volt a legjobb nyíltnap mióta én nem voltam fent a pályán. Szépen sütött a nap. Se túl hideg, se túl meleg. Sokan se voltak és többnyire ésszel mentek a srácok.
A teljesség igénye nélkül.
Józsi & Sandy és a hacsi így együtt "egy" jelenség. Úgy vettem észre, hogy hárman jó csapatot alkotnak. Hihetetlen élmény csak bámulni a pálya szélérõl ahogy száguld a hacsi. Régi DTM hang szembõl, ordító kipu. hang hátulról.
Lizard egy külön történet. Majd 2 éve kakucson találkoztunk elõször. Kb. bepattant az autómba, hogy vigyem már egy kört. Egyszer remélem elmeséli hogy emlékszik arra a körre. Akkor sem volt már egy botlábú sofõr de az autó fejlesztgetése közben (gondolom én) nyílt napokon tökéletesen kiismerte a yarist. Úgy láttam, hogy nagyon rutinos és higgadt. Tisztában van vele, hogy hol nem szabad kockáztatni. Talán képes arra, amire sokunk nem. Mások hibájából is tanulni (de ezt majd leírja egyszer Õ, hogy mennyire érzi igaznak).
Aaron is ott volt azon a kakucsi találkozón (úgy emlékszem). Késõbb egy-két nyílt napont összefutottunk és segített nekem amikor az utolsó ringes köreim után egy merõ sóder volt a felnim és a gumim közti rész. Láttam, ahogy anno Szuti is tanítgatta és Õ is hihetetlen nagyot fejlõdött. Úgy láttam, hogy kevesebb a félsz benne a Mansell kanyarban de ezt Õ érzi jobban belülrõl jól tudom, hogy teljesen más. Én is húztam már rá a jobb elsõt 110 - 120-al a belsõ rázóra eszembe nem jutotott a fal.
Zdoman nagyon fáradt volt. Így is óriásit ment. Hatalmas fanatik!
Kartottát mindig nagyon jó látni a pályán menni, emberileg meg nagyon közvetlen.
Attila egy õrült. Közelrõl láttuk ahogy küzd a GZE-vel és az megvadul alatta. Konkrétan azt hittük Bohival, hogy oda paszírozza a falhoz a gépet. Egy kis gépészkedés után nyitott csomagtérajtóval sodródott a pálya szélére, nem kis nyomot hagyva ott. Ezután trepni, ettõl a csomiajtó is visszahuppant és vissza a pályára. A lélegzetem elállt a látványtól. Nem tudom, hogy mi lehetett a gond. Majd leírja talán. A fejlõdés egyértelmû, és ahogy hallottam gokartozgat néha ami jó alap de ehhez a kocsihoz ill. teljesítményhez kéne még egy kicsit csiszolni a vezetéstechnikán.
Had zárjam ezt a hsz.-t a kedvenc versenyautós idézetemmel:
"Arra megy az autód amerre nézel!"
Ez volt a legjobb nyíltnap mióta én nem voltam fent a pályán. Szépen sütött a nap. Se túl hideg, se túl meleg. Sokan se voltak és többnyire ésszel mentek a srácok.
A teljesség igénye nélkül.
Józsi & Sandy és a hacsi így együtt "egy" jelenség. Úgy vettem észre, hogy hárman jó csapatot alkotnak. Hihetetlen élmény csak bámulni a pálya szélérõl ahogy száguld a hacsi. Régi DTM hang szembõl, ordító kipu. hang hátulról.
Lizard egy külön történet. Majd 2 éve kakucson találkoztunk elõször. Kb. bepattant az autómba, hogy vigyem már egy kört. Egyszer remélem elmeséli hogy emlékszik arra a körre. Akkor sem volt már egy botlábú sofõr de az autó fejlesztgetése közben (gondolom én) nyílt napokon tökéletesen kiismerte a yarist. Úgy láttam, hogy nagyon rutinos és higgadt. Tisztában van vele, hogy hol nem szabad kockáztatni. Talán képes arra, amire sokunk nem. Mások hibájából is tanulni (de ezt majd leírja egyszer Õ, hogy mennyire érzi igaznak).
Aaron is ott volt azon a kakucsi találkozón (úgy emlékszem). Késõbb egy-két nyílt napont összefutottunk és segített nekem amikor az utolsó ringes köreim után egy merõ sóder volt a felnim és a gumim közti rész. Láttam, ahogy anno Szuti is tanítgatta és Õ is hihetetlen nagyot fejlõdött. Úgy láttam, hogy kevesebb a félsz benne a Mansell kanyarban de ezt Õ érzi jobban belülrõl jól tudom, hogy teljesen más. Én is húztam már rá a jobb elsõt 110 - 120-al a belsõ rázóra eszembe nem jutotott a fal.
Zdoman nagyon fáradt volt. Így is óriásit ment. Hatalmas fanatik!
Kartottát mindig nagyon jó látni a pályán menni, emberileg meg nagyon közvetlen.
Attila egy õrült. Közelrõl láttuk ahogy küzd a GZE-vel és az megvadul alatta. Konkrétan azt hittük Bohival, hogy oda paszírozza a falhoz a gépet. Egy kis gépészkedés után nyitott csomagtérajtóval sodródott a pálya szélére, nem kis nyomot hagyva ott. Ezután trepni, ettõl a csomiajtó is visszahuppant és vissza a pályára. A lélegzetem elállt a látványtól. Nem tudom, hogy mi lehetett a gond. Majd leírja talán. A fejlõdés egyértelmû, és ahogy hallottam gokartozgat néha ami jó alap de ehhez a kocsihoz ill. teljesítményhez kéne még egy kicsit csiszolni a vezetéstechnikán.
Had zárjam ezt a hsz.-t a kedvenc versenyautós idézetemmel:
"Arra megy az autód amerre nézel!"
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Sajnos én éppen azt érzem a Mansellnél hogy lehetne venni gyorsabban is.Direkt próbálok kis kormánymozdulattal fordulni ott óvatosan.Azért is küldöm át a rázon, mert úgye ott akkor a külsõ keréken van a súly így az autó meg se érzi... Persze csakis teligázzal
Aaron is ott volt azon a kakucsi találkozón (úgy emlékszem). Késõbb egy-két nyílt napont összefutottunk és segített nekem amikor az utolsó ringes köreim után egy merõ sóder volt a felnim és a gumim közti rész. Láttam, ahogy anno Szuti is tanítgatta és Õ is hihetetlen nagyot fejlõdött. Úgy láttam, hogy kevesebb a félsz benne a Mansell kanyarban de ezt Õ érzi jobban belülrõl jól tudom, hogy teljesen más. Én is húztam már rá a jobb elsõt 110 - 120-al a belsõ rázóra eszembe nem jutotott a fal.
Lizard Yarisa
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Nem kell annyira elóvatoskodni Én úgy vettem észre minél beljebb mész a rázón annál simább a kanyar. Konkrétan bal kerékkel már a füvet vágtam úgy repültem át a Mansellen 130 körülAaron85 írta:Sajnos én éppen azt érzem a Mansellnél hogy lehetne venni gyorsabban is.Direkt próbálok kis kormánymozdulattal fordulni ott óvatosan.Azért is küldöm át a rázon, mert úgye ott akkor a külsõ keréken van a súly így az autó meg se érzi... Persze csakis teligázzal
Aaron is ott volt azon a kakucsi találkozón (úgy emlékszem). Késõbb egy-két nyílt napont összefutottunk és segített nekem amikor az utolsó ringes köreim után egy merõ sóder volt a felnim és a gumim közti rész. Láttam, ahogy anno Szuti is tanítgatta és Õ is hihetetlen nagyot fejlõdött. Úgy láttam, hogy kevesebb a félsz benne a Mansell kanyarban de ezt Õ érzi jobban belülrõl jól tudom, hogy teljesen más. Én is húztam már rá a jobb elsõt 110 - 120-al a belsõ rázóra eszembe nem jutotott a fal.
Lizard Yarisa
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Nekem 2010-ben lett a legjobb eredmenyem (azota sohasem jott ossze egy rendes nap). Akkor 2:23.5 volt utassal (egyiket felesegemmel, masikat haverommal futottam), utcai gumin (205 szeles PZero) es a total szeria futomuvon. Remelem iden keszen leszek, de aprilis vegere nem hiszem, talan Kiralyretre majusban.montoya írta:
MoZso mennyit tud?
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
ZDoman
http://www.youtube.com/watch?v=IrIf9G1jFO4&feature=digest_fri
http://www.youtube.com/watch?v=T-qkzXZFdBs&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=IrIf9G1jFO4&feature=digest_fri
http://www.youtube.com/watch?v=T-qkzXZFdBs&feature=channel
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Azzal a kék színû Forddal nekem is meggyûlt a bajom tavaly, egyszerûen nem engedte, hogy megelõzzék. Kicsit állat módjára késõn fékezett, egyenesben már két kocsihosszal elmentél mellette, aztán meg füstölõ gumikkal a célegyenes végén a belsõn elment egyenesen, ha bekanyarodok elõtte biztosan telibever.Pacsker írta:ZDoman
A második videón látszik, hogy a nagy forgalomban vannak akik figyelnek, vannak, akik meg cikáznak, azt sem tudja hol menjen a pályán! és váratlan húzásokat csinálnak, ügyesen kivédte ZDoman a veszélyeket!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
A papát az Escorttal páran szívesen megruházták volna egy-egy menet után, ahogy a beszélgetésekbõl hallottam. Szinte mindenkinek van már róla hasonló sztorija...Bruce E9 írta:Azzal a kék színû Forddal nekem is meggyûlt a bajom tavaly, egyszerûen nem engedte, hogy megelõzzék. Kicsit állat módjára késõn fékezett, egyenesben már két kocsihosszal elmentél mellette, aztán meg füstölõ gumikkal a célegyenes végén a belsõn elment egyenesen, ha bekanyarodok elõtte biztosan telibever.