Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 máj. 22, 08:09 am

Ahogy személyesen, majd éjszaka sms-ben is, itt is szeretnék gratulálni.

Rettentően boldog vagyok és osztozom az örömödben!!! Ikonikus tagja vagy a hazai Toyotás motorsportnak és az én szívemhez sokkal közelebb is állsz, hisz a kedvenc szakágamban veszel részt.
Veszel részt?!... Kimagaslóan teljesítessz.
Eszméletlenül élvezem, hogy már több, mint egy évtizede kísérhetem figyelemmel a munkásságod. A TS Corollával is már olyan időket sikerült elérned, hogy már előre szalutáltam neked és olyan jó volt látni, hogy nem rögtön egy 4-500 lovas sok 10 milliós autóval kezdtél. Úgy érzem, így teljesebb lehet a fejlődésebb, jobban megismerhetted a javulás ok-okozati műszaki paramétereit és még jobban értékelhetsz minden egyes javuló tizedet.
Ahogy évekkel ezelőtt is írtam sokszor, tudtam, hogy bemész 2:00 alá. Egyszerűen látszott, hogy mindig a technikai fejlődés volt a második. Kihoztad az adott setup-ból közel a maximumot, majd csak ezután fejlesztettél az autón.
Köszönöm az eddigi élményeket! Főleg azt, hogy mindezt a számunkra kedves márkával művelted!

3 etapodon lehettem kint. Az elsőn láttuk, hogy valami nem ok. Kanyarokban láttunk csak és ott szinte séta autózásnak tűnt a haladás. Látszott, hogy "ismerkedsz a technikával" vagy tesztelsz valamit vagy még nem az igazi 1-2 dolog.

Kép

Kép

Látványosan "lassúnak" tűntél az autóhoz képest.
Erre beszélgetésünk során kiderül, hogy 2:05-öt mentél. Azt hittem le...om magam :) Na ott már biztos voltam benne, hogy lazán meglesz a 2 perc alatti álomhatár.

A fék légtelenítésnél átlátva a tűzfalon :) .. Láttam, hogy 2-3 pumpa alatt szinte teljesen leürül a pedálgép kis tartálya.
Egy kis váltóolaj is távozott, de elvileg csak a szuszogóból. (Ha ennyi van benne, gondolom még az is fog jó pár lóerőt)

Kép

Jött a következő meneted. Ugyancsak látszott, hogy óvatoskodsz féktávon és kanyarban, azonban egyenesekben megszólalt a 3SGTE :) Jobban toltad, kétségtelen, de még azért látszott az "óvatosság". Félreváltást nem hallottunk.

Kép

Kép

2:01 elejei legjobb időd lett a végeredmény. Félelmetes. Itt már bíztam benne, hogy még egy etapnyidat ott tudjuk tölteni és az alatt meglesz az a bűvös 1-essel kezdődő szám.
Ami durva, hogy ezek nem halmozott mért körök voltak. Fent se voltál végig, mindig idő előtt jöttél le vagy később mentél fel max 1-2 mért körrel...
Nem beszélve a képeken elváló oldalablakodról.

Kép

És végül a 3. etap. Had szóljon!

Kép

Ekkor már a célegyenesben figyeltünk.

Kép

Kéjmámor.... Olyan hangja van a kocsinak... Talán a mezőny leghangosabb gépe! Vetekszik a Radical-okéval!! És mindemellett, jellegzetes, szép! ÁLLAT!! Mondtad, hogy 400Le fölött lehet már a motor és hogy erős lett, de itt láttuk csak igazán.... Eszméletlen mit gyorsított ki és hogy milyen dinamikusan tartott a gyorsulás még 180 fölött is. Bohi említette is, hogy eddig pont az egyenesekben voltál lassabb a Bömösökhöz képest. Szerintem ez akár változhat is. Nagyon meggyőző volt a kis súly, nagy teljesítmény arány! És a hangja... Nem lehetett megszokni, mindenkinek mosolyt csaltál az arcára!! :)
Ja és nagyon illik hozzá az új Wide Body. Olyan igazi szörnnyé kezd válni :)

Amikor láttam, hogy egyre jobban tolod (és már csináltam elég képet), beszaladtam az időmérő boxba és drukkoltam ezerrel!
Erre felvillant Szuti sora:
Kép

1:58:285!!!
:) Eufóriába kerültem!! Ezzel az örömmel rohantam ki az autód elé :lol: Olyan boldog voltam!!!!
HATALMAS GRATULA!!!
És mindezt hogy? Látszott még a leggyorsabb körödben is, hogy az új váltó ellenére, lassan váltottál és leírásod alapján még a fékkel is küzdöttél, illetve az EVO is útban volt... És így is javultál HÁROM MÁSODPERCET?! Beszarás!!! Nem pár tizedet (ilyen időnél még az is sok), hanem 3 teljesn másodpercet!!! Ez őrület.
Ha kiveszed a short shiftert és megoldódik a levegősödés, félelmetes helyre javulhatsz. A 2 perc alatti autós kör már egy igen zártkörű elit. És kétségtelenül oda való vagy! Ha azt nézem, hogy Bartos 1:54-et megy a szörnnyel, el se hiszem, hogy ilyen közel vagy mellette. ÉS a TOYOTA egy megbízható, stabil gépnek tűnik. Le a kalappal mindenki előtt!!!

Csak így tovább Szuti!!
KÖSZÖNÖM!

Bukós öröm :)

Kép

Kép

Kép



TOVÁBBI KÉPEIM
Elnézést a szokásosnál rosszabb minőségért.
A polár szűrőm sajnos sokat homályosít. Illetve egyre többet ront feltöltésnél a Google.
Ha valamelyik kell nagy méretben, utómunkával, szólj és megcsinálom örömmel (a jövő héten).
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 máj. 22, 10:26 pm

Hát Mozsó, Pacsker, köszi a képeket, szavakat élőben és itt is. Tényleg nagyon jó volt, rázott a hideg amikor kiszálltam. A legfurcsább az volt, hogy tudtam, hogy gyorsabb volt a kör, mint eddig és elkezdtem elhinni, hogy a kocsi tudja, ezért mentem bátrabban.

Előzményként a programozás alatt rettegtem, hogy mennyire erős a kocsi, hiszen nem vezettem még soha ilyen erős kocsit. 330 és 400+ között óriási különbség van, de a pályán miután elkezdtem megszokni a Celica viselkedését, nem éreztem, hogy olyan óriási lenne a differencia köszönhetően a jó futómű beállításnak, amit Monti eszközölt. Annyi minden változott, hogy fogalmam sem volt, hogy mi lesz az eredmény, tudok e majd menni vele, kanyarodni, megállni. Mivel kb 30 cm-vel hátrébb ülök, nem látom a kocsi elejét, pedálgéppel megyek, egyszer be is szorult a lábam a 2 pedál közé, tolós váltótól rettegek, hogy félreváltok, meg lettek emelve az első tornyok, -50kg, bukócső, nagy turbó, +100lóerő, fékerőelosztó, amitől szintén rettegtem és nem is állt össze, úgyhogy nem tudom, hogy mi lehet ennek a kocsinak az ésszerű határa a Hungaroringen, de szerintem van még benne bőven úgy, hogy a motorhoz és teljesítményhez nem szeretnék nyúlni nagyon sokáig. Megnéztem Bartos Janika videóját és ugye 4 seccel gyorsabb, mint én, de a legnagyobbat az egyes szektorban kapom, 2 másodpercet, amin, ha összeáll a fék, azért valamennyit tudunk orvosolni, de szerintem 1 másodpercet tudok ott lefaragni. A pálya többi részeire is már megvan a tervem, de az még titkos.

Úgyhogy remélem, hogy ez a kocsi így még lényegesen gyorsabb lesz velem ebben a setupban és aztán jöhet az aero kit és az új szett gumi és akkor el tudom kezdeni támadni a WTCC-s 1:49-es időket :twisted:

Bár új szett gumim valószínűleg sosem lesz, mivel darabja 380euró és kb 10 körig tudja azt a 2 másodpercet, amit jelentene és utána az értéke kb 15eft-re csökkenne, úgyhogy elég drága körök lennének. Persze a WTCC-s időt nem gondolom komolyan, de ki tudja, mit hoz az élet:-)

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 máj. 22, 11:15 pm

Úgy gondolom neked is kijárt már végre egy picit szerencsésebb leosztás, ami a lapokat illeti. Vagyunk páran, akik ismerjük a semmi sem jön össze érzést, neked is adott kóstolót az élet az elmúlt 1-2 évben. A mostani setup viszont újra ígéretes :-)

A CCH-ból többen nagyon szúrkoltunk odakint, sok fotó is készült, Vitya és Bohi is fotózott aznap, vannak ott is jó képek. Szerintem ez is mutatja a mifelénk otthonos csapatszellem alapú gondolkodást.

A közeli jövőre nézve a megfontolt lépegetést javasolnám (már ha szabad ilyet mondanom). Van pár gubanc, amit meg kell oldani (fék, front aero, hátsó aero, váltó) mielőtt tényleg neki lehet feszülni. A teljesítmény mérés után el fogod tudni dönteni melyik kategóriában érdemes kergetni az ellenfeleket, azonban hagyj pici komfortzónát is magadnak. Erős az a vas azért már most is :-)

Bartos Jani gépét én most még nem kergetném minden áron. Ott sok extra van, ami neked most még nincs, de szükséges a sikerhez. Dry sump, front splitter, nyomtáv szélesítés és neki van még kb 80 Lóerő extra tartaléka is, amit eddig nem aktívált (bár aznap hengerfej tömítés hiba volt felfedezhető nála).

Akárhogy is döntesz, mi szurkolunk és természetesen jöhetnek a fejlesztési beszámolók is. Javaslatom az lenne, hogy legyen végre egy topikod a Projektek szekció alatt itt: viewforum.php?f=17

Utóirat: mikor viszel egy körre el minket? :-)
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2017 máj. 23, 12:09 pm

mozso írta: Utóirat: mikor viszel egy körre el minket? :-)
Én ezt nem mertem megkérdezni, de a fejemben ott volt :mrgreen: :mrgreen:


Itt is még egyszer óriási gratuláció, a szívem repes az örömtől, hogy egy Celica ilyet művel a Ringen :taps: :taps: :burnout:
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 máj. 23, 02:47 pm

Köszi!

Jövő hétfőn megyünk teljesítménymérésre, a Dyno projekthez, ahol kiderül minden, hogy merre és hogyan menjünk tovább, úgyhogy addig csak a hibákat javítjuk. Én olyan 440 lóerő körül számítok, aztán majd meglátjuk. Mindenesetre a Race+ba nincs sok értelme felcsúsznom, mert Bartos Janika felmegy az Openbe a Radicalokat hajkurászni, én meg nem szeretnék ott állni egyedül egy pódiumon, akármilyen időt megyek, úgyhogy ezen leszek.

Vinni akkor tudok majd bárkit, ha lement a szezon. Akkor csinálok egy eseményt erre, de addig nem akarom úgy koptatni a technikát, hogy nem éles köröket megyek vele. Mivel 500 lóerőnél durrannak el ezek a motorok, szeretném ezt a szezont minden motorhiba nélkül végigtolni.

Hamarosan megcsinálom a topikomat, mert amit a blogra írok, akkor azt meg tudom osztani és ott képekben, videóban részletesen dokumentálva van minden.:-)

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 máj. 24, 11:09 am

CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 máj. 24, 12:20 pm

Köszi Mozsó!

A következő versenyünk június 3-án lesz a Hungaroringen. Akinek van kedve, jöjjön nyugodtan. Remélem, hogy meg tudom örvendeztetni egy még gyorsabb köridővel:-)

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2713
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: RWD » 2017 máj. 29, 10:23 pm

Le a kalappal Szuti San! Komoly lett az autó, ügyesek vagytok, így tovább!
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 máj. 29, 10:57 pm

Nem bírom ki. Beírom ide. :D :taps:

Szuti ma lemérette a vasat, nem csoda ha sokunknak tetszett hangra és tempóra a célegyenesben:
- a május 19-i állapot 443 HP / 515 Nm
- kapott egy kevésbé erős? :-) beállítást amivel 411 HP-s lesz (tömegcsökkentés után a mostani kategóriában maradva)
- egy még erősebb 488 HP-s verziót, amivel egy kategóriával feljebb is versenyképes lehet majd

https://m.youtube.com/watch?v=-UvK8W6AUo0
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 máj. 31, 09:31 am

Köszi:-)

102-es benzinnel 500 felett lenne elvileg, de nem akarom kisérteni az ördögöt, jó lesz a 411-es program egy kis könnyítéssel. Remélem, hogy a fék és a váltógondom megoldódott és szombaton egy kis súlycsökkentéssel nagyjából azt a tempót fogja tudni a kocsi, mint 19-én, ha nem jobbat.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 máj. 31, 10:22 am

Milyen teljesítmény különbségekről megy a varia... :) Besz@rok.
Más világ, de agyban legalább próbálok ott lenni. Egyébként, ha nem lenne ilyen "könnyű" a kocsi, nem dobálóznál ilyen könnyedén a setupokról :)
Drukk, drukk!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 máj. 31, 11:00 am

Nagyon jó a cikk!
És jó még jobban belelátni a háttérmunkába.

GRATULÁLOK!
És Szombaton ismét élőben szorítunk!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2017 máj. 31, 10:56 pm

Gratulálok Szuti itt is! Csak így tovább, lesznek még itt szebb idők idén úgy érzem! :wink:

Ha időd engedi, ne kímélj senkit az olyan posztoktól, mint amit a blogodra írtál! :D
Szombaton, ha tudok kimegyek én is, kíváncsi leszek!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
Vitya77
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 418
Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Vitya77 » 2017 jún. 03, 11:42 am

Végre volt egy kis időm bele olvasni Szuti blogjába,- azt hittem ma délelőtt lesz az MTA- nagyon élvezetes iromány az erre fogékonyaknak.
Szerintem ebédelek és indulok is ki a ringre megnézni, hogy a már jól össze állított autóval hogyan megy 1.56.xxx köröket.

Hajrá Szuti!!! :vezet:
CCH vezetőségi tag

1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE


Válasz küldése