Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Bohi iszonyat jót metél! Gratula.
Már vagy 5x megnéztem a videódat, nagyon jól csapattad neki...
Nagyon várom már hogy én is ott legyek újra!
Habe meg biztosan csalt!
Gratula neked is! Nagyon durva az az idő
Már vagy 5x megnéztem a videódat, nagyon jól csapattad neki...
Nagyon várom már hogy én is ott legyek újra!
Habe meg biztosan csalt!
Gratula neked is! Nagyon durva az az idő
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Ne izéljetek már! Ez nem űridő, ez lufasz. Tele hibával, Mansell 3.-ban meg ilyenek. Majd 2:05 környékén kihúzom magam egy kicsit.
Azt viszont nem értem, hogy ide beágyazva, miért ilyen ratyi minőségben teszi, mikor a Youtube-os felületen fut HD-ben is. Hamár dolgozom rajta.
Azt viszont nem értem, hogy ide beágyazva, miért ilyen ratyi minőségben teszi, mikor a Youtube-os felületen fut HD-ben is. Hamár dolgozom rajta.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Bohi, gratula a köridőhöz! Sokat javultál köridőben. Rövid féktávokat veszel, tetszett a célegyenes végi féktávod, a 10-es, 11-es kanyarvételed és a Mansell-t is szépen vetted.
Ami nekem feltűnt, hogy a féktávok után a kanyarbemenetnél, még a kanyarcsúcspont előtt is már gázt adsz, miközben nem csúszol meg. Ebből nekem az következik, hogy még mindig túlfékezed magad, illetve még mindig van benne.
A megpördülés előtt a célegyenes végi féktávod tökéletes lett szerintem, megjött az étvágyad és a 2-es kanyarban túl későn fékeztél. A megpördülésnél szerintem is az lehetett a gond, hogy a fékezés végén már kezdtél kanyarodni, a kétféle erőt (fékezési és centrifugális erő) egyszerre a hátsó kereked (könnyebb a hátulja + a fékezéskor a súly az első kerekekre terhelődik) már nem tudta tapadással megtartani. Erre mondta Szuti többször is, hogy a fékezést mindig az egyenes szakaszon a kormánymozdulat előtt hagyjuk abba.
Hajrá Bohi!
Habe,
milyen kocsival mentél 2:09-et? Brutális szörny lehet, gyakran 3-ban gyorsítottál ki és könnyedén kihúzta. Ilyen jó köridőt menni, úgy hogy néha furcsa íveket választottál?!
Ami nekem feltűnt, hogy a féktávok után a kanyarbemenetnél, még a kanyarcsúcspont előtt is már gázt adsz, miközben nem csúszol meg. Ebből nekem az következik, hogy még mindig túlfékezed magad, illetve még mindig van benne.
A megpördülés előtt a célegyenes végi féktávod tökéletes lett szerintem, megjött az étvágyad és a 2-es kanyarban túl későn fékeztél. A megpördülésnél szerintem is az lehetett a gond, hogy a fékezés végén már kezdtél kanyarodni, a kétféle erőt (fékezési és centrifugális erő) egyszerre a hátsó kereked (könnyebb a hátulja + a fékezéskor a súly az első kerekekre terhelődik) már nem tudta tapadással megtartani. Erre mondta Szuti többször is, hogy a fékezést mindig az egyenes szakaszon a kormánymozdulat előtt hagyjuk abba.
Hajrá Bohi!
Habe,
milyen kocsival mentél 2:09-et? Brutális szörny lehet, gyakran 3-ban gyorsítottál ki és könnyedén kihúzta. Ilyen jó köridőt menni, úgy hogy néha furcsa íveket választottál?!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Ugyanolyan utcai, napi járkálós autóval, mint mi
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Napi Evo IX, de hármunk közül az enyém a kispisztoly.Bruce E9 írta:
Habe,
milyen kocsival mentél 2:09-et? Brutális szörny lehet, gyakran 3-ban gyorsítottál ki és könnyedén kihúzta. Ilyen jó köridőt menni, úgy hogy néha furcsa íveket választottál?!
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
A 2:05 elég masszív lesz, ha összejön nagy riszpekt érte, az már erősen Szutihoz közelít
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=3l7UBTIALdE[/BBvideo]
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=3l7UBTIALdE[/BBvideo]
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Szutinak 2:03-ja van. Meg sok kör a kezében.
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Igen. Mit tud a kocsi? Súly/ Le, fék, gumi, futómű tekintetében?
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
1475/370, PFC/PFC, Brembo (brooooáááfff)/ Ferodo2500, KW ClubsportSzuti írta:Igen. Mit tud a kocsi? Súly/ Le, fék, gumi, futómű tekintetében?
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Jó setup, meg gondolom slick gumi. Gyors a kocsi, jól látható a kigyorsításoknál. 3-4 másodperc simán van benne, de akkor már határon megy majd a kocsi. Ha nem Celicáznék, akkor egy Evo IX-et vennék pályára. Annyira jó a hajtása, hogy az valami elképesztő. Vittek már ilyennek, ami erősebb volt, úgy 450 lóerő körül és nagyon jóindulatú volt és bazi gyors!:-)
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Így van 430 lóig megy gyári hajtókarral. Nekem egyelőre a rendszám, és a gyári ecu ad egy mesterséges keretet, amin belül maximálisan akarok teljesíteni, aztán meglátjuk.Szuti írta:Jó setup, meg gondolom slick gumi. Gyors a kocsi, jól látható a kigyorsításoknál. 3-4 másodperc simán van benne, de akkor már határon megy majd a kocsi. Ha nem Celicáznék, akkor egy Evo IX-et vennék pályára. Annyira jó a hajtása, hogy az valami elképesztő. Vittek már ilyennek, ami erősebb volt, úgy 450 lóerő körül és nagyon jóindulatú volt és bazi gyors!:-)
Rendszámos kategóriában ott van pl. G.Zsolt ideje, de az sem alacsonyabb léc.
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Borzalmasan erősnek tűnik valóban!
Azért ezt a kocsit lehet nem vágnám rá a rázóra, mint a corollámat!
Azért ezt a kocsit lehet nem vágnám rá a rázóra, mint a corollámat!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi szépen! Ez valóban így van, ahogy írtad. Egyszerűen csak próbálgattam a gumi határait és éreztem, hogy még mindig belefér, aztán sok lett. Ezután nem fogok ott így fordulni!Bruce E9 írta:Bohi, gratula a köridőhöz! Sokat javultál köridőben. Rövid féktávokat veszel, tetszett a célegyenes végi féktávod, a 10-es, 11-es kanyarvételed és a Mansell-t is szépen vetted.
Ami nekem feltűnt, hogy a féktávok után a kanyarbemenetnél, még a kanyarcsúcspont előtt is már gázt adsz, miközben nem csúszol meg. Ebből nekem az következik, hogy még mindig túlfékezed magad, illetve még mindig van benne.
A megpördülés előtt a célegyenes végi féktávod tökéletes lett szerintem, megjött az étvágyad és a 2-es kanyarban túl későn fékeztél. A megpördülésnél szerintem is az lehetett a gond, hogy a fékezés végén már kezdtél kanyarodni, a kétféle erőt (fékezési és centrifugális erő) egyszerre a hátsó kereked (könnyebb a hátulja + a fékezéskor a súly az első kerekekre terhelődik) már nem tudta tapadással megtartani. Erre mondta Szuti többször is, hogy a fékezést mindig az egyenes szakaszon a kormánymozdulat előtt hagyjuk abba.
Hajrá Bohi!
Habe,
milyen kocsival mentél 2:09-et? Brutális szörny lehet, gyakran 3-ban gyorsítottál ki és könnyedén kihúzta. Ilyen jó köridőt menni, úgy hogy néha furcsa íveket választottál?!
Persze ez nem jelenti azt, hogy minden kanyarban addig megyek majd, amíg megpörgök!
Szépen fokozatosan kell tényleg, menni kéne minél többet a pályán.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
2:10 környéke lesz nekem is a cél a turbós csacsival majd
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///