Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2016 jún. 10, 08:57 pm

Bohi iszonyat jót metél! Gratula. :vezet:
Már vagy 5x megnéztem a videódat, nagyon jól csapattad neki...:)
Nagyon várom már hogy én is ott legyek újra!

Habe meg biztosan csalt! :twisted:

Gratula neked is! Nagyon durva az az idő :uristen:
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2016 jún. 11, 08:23 pm

Biztosan csalt :mrgreen:

[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=78g7lZW8H6Q[/BBvideo]
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 jún. 11, 09:32 pm

Ne izéljetek már! :) Ez nem űridő, ez lufasz. Tele hibával, Mansell 3.-ban meg ilyenek. Majd 2:05 környékén kihúzom magam egy kicsit.

Azt viszont nem értem, hogy ide beágyazva, miért ilyen ratyi minőségben teszi, mikor a Youtube-os felületen fut HD-ben is. Hamár dolgozom rajta.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2016 jún. 12, 09:53 am

Bohi, gratula a köridőhöz! Sokat javultál köridőben. Rövid féktávokat veszel, tetszett a célegyenes végi féktávod, a 10-es, 11-es kanyarvételed és a Mansell-t is szépen vetted.
Ami nekem feltűnt, hogy a féktávok után a kanyarbemenetnél, még a kanyarcsúcspont előtt is már gázt adsz, miközben nem csúszol meg. Ebből nekem az következik, hogy még mindig túlfékezed magad, illetve még mindig van benne.
A megpördülés előtt a célegyenes végi féktávod tökéletes lett szerintem, megjött az étvágyad és a 2-es kanyarban túl későn fékeztél. A megpördülésnél szerintem is az lehetett a gond, hogy a fékezés végén már kezdtél kanyarodni, a kétféle erőt (fékezési és centrifugális erő) egyszerre a hátsó kereked (könnyebb a hátulja + a fékezéskor a súly az első kerekekre terhelődik) már nem tudta tapadással megtartani. Erre mondta Szuti többször is, hogy a fékezést mindig az egyenes szakaszon a kormánymozdulat előtt hagyjuk abba.
Hajrá Bohi! :taps: :taps: :taps:

Habe,
milyen kocsival mentél 2:09-et? Brutális szörny lehet, gyakran 3-ban gyorsítottál ki és könnyedén kihúzta. Ilyen jó köridőt menni, úgy hogy néha furcsa íveket választottál?! :hehe: :taps:
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 jún. 12, 10:03 am

Ugyanolyan utcai, napi járkálós autóval, mint mi :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 jún. 12, 03:33 pm

Bruce E9 írta:
Habe,
milyen kocsival mentél 2:09-et? Brutális szörny lehet, gyakran 3-ban gyorsítottál ki és könnyedén kihúzta. Ilyen jó köridőt menni, úgy hogy néha furcsa íveket választottál?! :hehe: :taps:
Napi Evo IX, de hármunk közül az enyém a kispisztoly. :hehe:

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2016 jún. 12, 03:40 pm

A 2:05 elég masszív lesz, ha összejön nagy riszpekt érte, az már erősen Szutihoz közelít :)
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=3l7UBTIALdE[/BBvideo]
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 jún. 12, 04:03 pm

Szutinak 2:03-ja van. Meg sok kör a kezében.

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2016 jún. 12, 10:11 pm

Igen. Mit tud a kocsi? Súly/ Le, fék, gumi, futómű tekintetében?

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 jún. 12, 10:35 pm

Szuti írta:Igen. Mit tud a kocsi? Súly/ Le, fék, gumi, futómű tekintetében?
1475/370, PFC/PFC, Brembo (brooooáááfff)/ Ferodo2500, KW Clubsport

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2016 jún. 13, 07:56 pm

Jó setup, meg gondolom slick gumi. Gyors a kocsi, jól látható a kigyorsításoknál. 3-4 másodperc simán van benne, de akkor már határon megy majd a kocsi. Ha nem Celicáznék, akkor egy Evo IX-et vennék pályára. Annyira jó a hajtása, hogy az valami elképesztő. Vittek már ilyennek, ami erősebb volt, úgy 450 lóerő körül és nagyon jóindulatú volt és bazi gyors!:-)

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 jún. 13, 08:50 pm

Szuti írta:Jó setup, meg gondolom slick gumi. Gyors a kocsi, jól látható a kigyorsításoknál. 3-4 másodperc simán van benne, de akkor már határon megy majd a kocsi. Ha nem Celicáznék, akkor egy Evo IX-et vennék pályára. Annyira jó a hajtása, hogy az valami elképesztő. Vittek már ilyennek, ami erősebb volt, úgy 450 lóerő körül és nagyon jóindulatú volt és bazi gyors!:-)
Így van 430 lóig megy gyári hajtókarral. Nekem egyelőre a rendszám, és a gyári ecu ad egy mesterséges keretet, amin belül maximálisan akarok teljesíteni, aztán meglátjuk.
Rendszámos kategóriában ott van pl. G.Zsolt ideje, de az sem alacsonyabb léc. :hehe:

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2016 jún. 15, 08:14 pm

Borzalmasan erősnek tűnik valóban! :shock:

Azért ezt a kocsit lehet nem vágnám rá a rázóra, mint a corollámat! :D
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2016 jún. 15, 08:16 pm

Bruce E9 írta:Bohi, gratula a köridőhöz! Sokat javultál köridőben. Rövid féktávokat veszel, tetszett a célegyenes végi féktávod, a 10-es, 11-es kanyarvételed és a Mansell-t is szépen vetted.
Ami nekem feltűnt, hogy a féktávok után a kanyarbemenetnél, még a kanyarcsúcspont előtt is már gázt adsz, miközben nem csúszol meg. Ebből nekem az következik, hogy még mindig túlfékezed magad, illetve még mindig van benne.
A megpördülés előtt a célegyenes végi féktávod tökéletes lett szerintem, megjött az étvágyad és a 2-es kanyarban túl későn fékeztél. A megpördülésnél szerintem is az lehetett a gond, hogy a fékezés végén már kezdtél kanyarodni, a kétféle erőt (fékezési és centrifugális erő) egyszerre a hátsó kereked (könnyebb a hátulja + a fékezéskor a súly az első kerekekre terhelődik) már nem tudta tapadással megtartani. Erre mondta Szuti többször is, hogy a fékezést mindig az egyenes szakaszon a kormánymozdulat előtt hagyjuk abba.
Hajrá Bohi! :taps: :taps: :taps:

Habe,
milyen kocsival mentél 2:09-et? Brutális szörny lehet, gyakran 3-ban gyorsítottál ki és könnyedén kihúzta. Ilyen jó köridőt menni, úgy hogy néha furcsa íveket választottál?! :hehe: :taps:
Köszi szépen! Ez valóban így van, ahogy írtad. Egyszerűen csak próbálgattam a gumi határait és éreztem, hogy még mindig belefér, aztán sok lett. Ezután nem fogok ott így fordulni! :D
Persze ez nem jelenti azt, hogy minden kanyarban addig megyek majd, amíg megpörgök! :lol: :lol: :lol:
Szépen fokozatosan kell tényleg, menni kéne minél többet a pályán.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2016 jún. 16, 04:39 pm

2:10 környéke lesz nekem is a cél a turbós csacsival majd :)
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:


Válasz küldése