Hungaroring 2010.10.10.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Hungaroring 2010.10.10.
Jó volt!RWD írta:Jóvót?Sajna nem mentünk.
Mindenkitõl elnézést kérek, hogy szinte csak lélekben voltam jelen. Történt ugyanis, hogy az okos Bubi fullra kipakolta a bódét, hogy gyorsan tudjon menni, viszont minden csak hátul volt mozdítható, így a súlypont katasztrofálisan elõre csúszott. Ez a 3-as kanyarban elégtelen trakciót eredményezett. Ezt 2 körön keresztül nem vettem észre a 3. körben meg nagyon is. A vízelvezetõt már ismertem ( tavaszi esõs hajsza ) és ahhoz, hogy megfogjam a fal elõtt, most kevés volt a hely ( 100-110-es tempó) így belementem egy gyors ellenkormányzásba ami megbosszulta magát. Bebicskázott és 360°-os fordulat után a sóderágy ölelõ karjaiban voltam. Semmi nem ment el a futómûvön. A bal oldali tükröm tropa ( megfelelõ topicban kérek majd segítséget ). A gumik amiket Bruce E9-nek ígértem túl sok követ kaptak. Helyszínen 1 órán át próbáltam kipiszkálni belõle az összes követ hasztalan. Bocs Bruce!
Itt kérek még egyszer elnézést Birka Úrtól akinek szintén nem tudtam betartani régi ígéretem!
Ennyit a sirámokról. A két megismételhetetlen kör alatt, hihetetlenül jól éreztem magam. Úgy éreztem, hogy szárnyalok! Azt csinálom amit a legjobban tudok! Sok autót megelõztem és Szuti útmutatásait követve próbáltam venni a kanyarokat. Érzésre jobbat mentem mint nyáron (2:41) de ki tudja.
Az összes általam ismert résztvevõnek gratulálok. Bruce, Csocsó, Toytib, Baly, gyönyörûen mentetek.
Attila!
Örültem, hogy láttalak. Sajnálom, hogy nem tudtunk beszélgetni.
Várom a további hozzászólásokat!
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Bubi 2010 okt. 12, 12:01 pm-kor.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Re: Õszi csapás, avagy a hármas visszatér
Szerintem is kirrály volt ez a nap, jó volt ennyi jó gépet látni!Legközelebb menni kell!
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Õszi csapás, avagy a hármas visszavág
Nagyon nagy élmény volt ismét!
Sajnáltam Bubit! Mire én odaértem 10:00-re már el voltál kenõdve. Aztán meg nagyon magad alá kerültél!
Összességében 3 menetet mentem, 2-szer 100+kg utassal. A levegõ hõmérséklete és az idõjárás, aszfalt/gumi tapadás számomra jobb volt, mint az augusztusi nyílt nap. Rengeteg autó volt, nagy forgalom, gyakran alakultak ki harcok. Sajnos volt egy-két "õrült" vezetõ, akikntõl kezdtem félni, nem voltak szinte teljesen tiszta körök.
Volt egy csõrös volvó, egy Skoda Octávia Diesel, meg egy Fiat-os, akikkel összeakadtam és néhányszor majdnem ütközés lett belõle. Az Octáviásra figyelve egyszer a célegyenes végénél csináltunk egy 180'-os pörgést. Élvezetes volt, estére nagyon elfáradtam.
Közben volt egy elsõ fékbetét csere, köszönöm a közremûködéseteket, már ezt is tudom, hogy kell, (bár elõször jó beleállt a hasamba a racsnis szár - képek hamarosan lesznek).
Az autó ismét dícséretet érdemel, (annak ellenére, hogy 2-szer is letíltott 8200-nél és azt hittem valami tönkrement) élvezetes volt megint. Az egyik futamon tök utolsónak mentünk ki a pályára (kb. 40 autó), és felküzdöttük magunkat a közép mezõnybe. Valóságos test -test elleni küzdelmek voltak. Emiatt köridõt sem mértünk, az egyik tiszta köröm volt a végén 2:28.
Sajnáltam Bubit! Mire én odaértem 10:00-re már el voltál kenõdve. Aztán meg nagyon magad alá kerültél!
Összességében 3 menetet mentem, 2-szer 100+kg utassal. A levegõ hõmérséklete és az idõjárás, aszfalt/gumi tapadás számomra jobb volt, mint az augusztusi nyílt nap. Rengeteg autó volt, nagy forgalom, gyakran alakultak ki harcok. Sajnos volt egy-két "õrült" vezetõ, akikntõl kezdtem félni, nem voltak szinte teljesen tiszta körök.
Volt egy csõrös volvó, egy Skoda Octávia Diesel, meg egy Fiat-os, akikkel összeakadtam és néhányszor majdnem ütközés lett belõle. Az Octáviásra figyelve egyszer a célegyenes végénél csináltunk egy 180'-os pörgést. Élvezetes volt, estére nagyon elfáradtam.
Közben volt egy elsõ fékbetét csere, köszönöm a közremûködéseteket, már ezt is tudom, hogy kell, (bár elõször jó beleállt a hasamba a racsnis szár - képek hamarosan lesznek).
Az autó ismét dícséretet érdemel, (annak ellenére, hogy 2-szer is letíltott 8200-nél és azt hittem valami tönkrement) élvezetes volt megint. Az egyik futamon tök utolsónak mentünk ki a pályára (kb. 40 autó), és felküzdöttük magunkat a közép mezõnybe. Valóságos test -test elleni küzdelmek voltak. Emiatt köridõt sem mértünk, az egyik tiszta köröm volt a végén 2:28.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nagyon jól éreztem magam és iszonyat nagy számban voltunk kint a klubból és egyéb Toyotások. Olyan jó volt a kis "külön szekciónkba" besétálni. Sok jó barát, szakmai csevegések... Sokan jöttek fotózni minket. Nagyon örülök, hogy fix résztvevõi vagyunk a nyílt napoknak. Bizonyítja, hogy mégsem vagyunk "legjobb kirándulók klubja"
Volt kint egy társaságban vagy 15 Toyota nem?
Nagyon kegyes volt az idõ hozzánk, a pályabírók is leengedtek ismét a kanyarokhoz nézelõdni! Nagyon tetszett a nap.
A képeket és a sok videót nem titkolni!!! Tudom, hogy mindenki készített! Kíváncsian várom õket! Bruce te is mondtad, hogy az alapján számítsunk köridõt, Csocsó, ZD, nektek is volt belsõ kamerátok!
VÁRJUK!
A napom ring utáni részére meg nem találok szavakat:
viewtopic.php?t=792&start=675
Volt kint egy társaságban vagy 15 Toyota nem?
Nagyon kegyes volt az idõ hozzánk, a pályabírók is leengedtek ismét a kanyarokhoz nézelõdni! Nagyon tetszett a nap.
A képeket és a sok videót nem titkolni!!! Tudom, hogy mindenki készített! Kíváncsian várom õket! Bruce te is mondtad, hogy az alapján számítsunk köridõt, Csocsó, ZD, nektek is volt belsõ kamerátok!
VÁRJUK!
A napom ring utáni részére meg nem találok szavakat:
viewtopic.php?t=792&start=675
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
+150 kilóval is megeszlek rükibe
Bubidisc! Légyszi nevezd át a topic címét hivatalosra! Ahogy szoktuk.
Köszönöm!
Bubidisc! Légyszi nevezd át a topic címét hivatalosra! Ahogy szoktuk.
Köszönöm!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Csocsó
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 519
- Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Kicsit megkésve a videóval, de végül sikerült feltöltenem úgy, hogy ne legyen valami hiba benne
Toyota Yaris TS at Hungaroring Open Day 10.10.2010
Sajnos tiszta köröm nem igazán volt, így jó köridõ hiányában autóztam egy jót.
Legközelebb szeretnék egy kicsit jobban felkészített autóval menni már, mert gyári állapotban Yariska inkább egy fürge városi autó, mint sem kis kategóriás versenyautó...
Toyota Yaris TS at Hungaroring Open Day 10.10.2010
Sajnos tiszta köröm nem igazán volt, így jó köridõ hiányában autóztam egy jót.
Legközelebb szeretnék egy kicsit jobban felkészített autóval menni már, mert gyári állapotban Yariska inkább egy fürge városi autó, mint sem kis kategóriás versenyautó...
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Elsõ ringes etap az nem a köridõk döntögetésérõl szól. Gyönyörûen mentél. Láttam a videód viszonylag keveset pittyegett az ESP. Volt egy toyotaklubos srác aki még a régi, kütyümentes autóval ment de sportfutómûvel. Beszélgettetek a tapasztalatokról? Egyébként neki is van talán videója.Csocsó írta:Kicsit megkésve a videóval, de végül sikerült feltöltenem úgy, hogy ne legyen valami hiba benne
Toyota Yaris TS at Hungaroring Open Day 10.10.2010
Sajnos tiszta köröm nem igazán volt, így jó köridõ hiányában autóztam egy jót.
Legközelebb szeretnék egy kicsit jobban felkészített autóval menni már, mert gyári állapotban Yariska inkább egy fürge városi autó, mint sem kis kategóriás versenyautó...
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Csocsó
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 519
- Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
PZS és Lizard ment még Yarissal, mindkettõjüknek jópár tuning van a kocsiján, ennek ellenére ugyan egymás után mentünk fel, lemaradtak rendesen
Azt mondták amúgy, hogy a kardánboxnál fut az ESP kábele, és egy kapcsoló bekötésével kikapcsolható. Lehet, hogy legközelebb már kikapcsolttal fogok menni, mert szerintem sokszor vesz el a gázból indokolatlanul is.
Azt mondták amúgy, hogy a kardánboxnál fut az ESP kábele, és egy kapcsoló bekötésével kikapcsolható. Lehet, hogy legközelebb már kikapcsolttal fogok menni, mert szerintem sokszor vesz el a gázból indokolatlanul is.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Az dícséretes. Õk is fejlõdnek már szépen. Az ESP-t én nem bántanám. Menj úgy, hogy ne legyen oka beavatkozni!Csocsó írta:PZS és Lizard ment még Yarissal, mindkettõjüknek jópár tuning van a kocsiján, ennek ellenére ugyan egymás után mentünk fel, lemaradtak rendesen
Azt mondták amúgy, hogy a kardánboxnál fut az ESP kábele, és egy kapcsoló bekötésével kikapcsolható. Lehet, hogy legközelebb már kikapcsolttal fogok menni, mert szerintem sokszor vesz el a gázból indokolatlanul is.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Csocsó
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 519
- Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Ha határon próbálsz autózni, az ESP folyamatosan visítani fog. Ha úgy mész, hogy ne kelljen beleszólnia, sok-sok másodpercet veszítessz. Nem véletlenül kapcsolható komolyabb sportautókban.
Amúgy az elmelegedett gumik miatt nyíg folyamatosan. Az elsõ két körben szinte meg se mukkan, ott még tapadnak a gumik.
Amúgy az elmelegedett gumik miatt nyíg folyamatosan. Az elsõ két körben szinte meg se mukkan, ott még tapadnak a gumik.