Hungaroring 2010.10.10.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Tehát jó gumival gyorsabban tudnál menni! Ahhoz azért talán össze kéne rakni a pályát fejben, azzal nyersz igazán sok másodpercet.Csocsó írta:Ha határon próbálsz autózni, az ESP folyamatosan visítani fog. Ha úgy mész, hogy ne kelljen beleszólnia, sok-sok másodpercet veszítessz. Nem véletlenül kapcsolható komolyabb sportautókban.
Én nem ismerem ezeket a renszereket. Az viszont sejthetõ, hogy nem véletlenül rakták bele. ESP nélkül lehet, hogy néhol gyorsabb lettél volna néhol túl gyors(!) néhol pont ebbõl kifolyólag meg talán lassabb. Gondolom még nem próbáltál olyan autót a ringen amiben nincs ilyen szerkezet. Az viszont jó lenne, mert a kocsid alapvetõen rövid és ezért könnyen elindul a háttulja. (Ilyenkor kapcsol be szerinem.) Tehát ESP nélkül ha nem tudod, hogy mit csinálj amikor "sok" akkor csúnyán megforogsz. Ha ez rossz helyen történik akkor úgy jársz mint Én, ha jó helyen akkor talán nem. Az ESP gyárilag tudja, hogy mit kell csinálni ha "sok" .
Ha nem lettél fanatik TS-es akkor gondolkozz el egy kizárólag erre a célra alkalmas pálya autón. (Mintha az írtad volna korábban, hogy nem erre a célra vetted.) Nekem is ezt kéne tennem, de sajna különbözõ okokból még évekig nem tudnék kijárni ha ezt az utat választanám.
A komolyabb sportautókban meg más funkciója is van ezeknek a rendszereknek. Pl. egy átlagos úrvezetõ vezetõ nem tudja ezek nélkül a fejlett elektronikák nélkül kiaknázmi a bennük lévõ lehetõségeket. Vannak gyárak akik okosan szerveznek tréningeket amin megismerhetik a tulajok a fizika és a saját képességük határait. Akkor van azokban a kocsikban utoljára kikapcsolva az elektronika. A tulajok soha többet nem gondolkoznak majd el azon, hogy esetleg kikapcsolják azt. Nem születik mindenki autóversenyzõnek!
Bocs a litániáért!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Csocsó
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 519
- Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
A jó gumi sokat számít, de a jó futómû, és a nem elmelegedõ fékek is legalább olyan fontosak.
A pályát már össze tudom rakni fejben, csak amikor ott voltam, még nagyon friss volt az élmény, ezért nem igazán jött ki minden, mint elméletben.
Az ESP-t azoknak rakták be, akik nem tudják, mit csináljanak kritikus pillanatokban. Nekem az a pár év szimulátorozás megtanította, hogy ilyenkor mit kell tenni, szerintem nem lenne gond nélküle sem.
Nagyon alábecsüli a legtöbb ember a szimulátorokat, pedig számtalan élõ példa van rá, hogy igen sokat számít. Nem véletlenül tart ott Michelisz, Wéber, Kiss Norbi, ahol tart, valamint nem véletlenül megy jobban az átlagnál Walaki, és talán én is.
Az, hogy mi legyen az autó sorsa elég kérdõjeles. Egyelõre kivárom, hogy a Corolla visszakerül-e hozzám, vagy sem, mert amennyiben igen, abból versenyautó lesz. Amennyiben nem, akkor sem valószínû, hogy a Yarist tuningoljam, sokkal inkább gyûjtögetnék tovább, és egy IS200 projektbe kezdenék, de ez még több éves távlati cél.
A pályát már össze tudom rakni fejben, csak amikor ott voltam, még nagyon friss volt az élmény, ezért nem igazán jött ki minden, mint elméletben.
Az ESP-t azoknak rakták be, akik nem tudják, mit csináljanak kritikus pillanatokban. Nekem az a pár év szimulátorozás megtanította, hogy ilyenkor mit kell tenni, szerintem nem lenne gond nélküle sem.
Nagyon alábecsüli a legtöbb ember a szimulátorokat, pedig számtalan élõ példa van rá, hogy igen sokat számít. Nem véletlenül tart ott Michelisz, Wéber, Kiss Norbi, ahol tart, valamint nem véletlenül megy jobban az átlagnál Walaki, és talán én is.
Az, hogy mi legyen az autó sorsa elég kérdõjeles. Egyelõre kivárom, hogy a Corolla visszakerül-e hozzám, vagy sem, mert amennyiben igen, abból versenyautó lesz. Amennyiben nem, akkor sem valószínû, hogy a Yarist tuningoljam, sokkal inkább gyûjtögetnék tovább, és egy IS200 projektbe kezdenék, de ez még több éves távlati cél.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Reméljük, hogy nem lenne gond, de ne utólag derüljön ki, hogy mégis.Csocsó írta: szerintem nem lenne gond nélküle sem...
...nagyon alábecsüli a legtöbb ember a szimulátorokat, pedig számtalan élõ példa van rá, hogy igen sokat számít. Nem véletlenül tart ott Michelisz, Wéber, Kiss Norbi, ahol tart, valamint nem véletlenül megy jobban az átlagnál Walaki, és talán én is.
Úgy érezted, hogy alábecsülök bármit is? Sajnálom, nem volt szándékom. Én is szimulátoron tanultam meg sokmindent, nomeg téli jogsi. Kispolskis kalandok, vezetéstechnikai tréning stb., Át is kell ültetni azért a tudományt a való életbe. Ehhez idõ és gyakorlás is kell. Nagyszerû lépcsõfok volt neked az elsõ ringes élmény egy sportos, biztonságos autóval.
Lényeg, hogy élvezted!
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Bubi 2010 okt. 14, 08:47 pm-kor.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Videó alapján is jót mentél Csocsó!
Gratula!
Ja és meglepõen erõs alul a kis Yaris
Gratula!
Ja és meglepõen erõs alul a kis Yaris
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nagyon jók! Köszi szépen!
Toyoták ettõl az oldaltól jobbra!
http://www.speedlightphoto.hu/index.php ... esemeny=52
Toyoták ettõl az oldaltól jobbra!
http://www.speedlightphoto.hu/index.php ... esemeny=52
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Van valakinek még albuma?
Van egy picasás, és egy indafotós Miki3D.
Van egy picasás, és egy indafotós Miki3D.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
ENNYIRE szar karotta futómûve, hogy még R888-al is össze-vissza csúszkál...augusztusban is jobb idõt mentem nála 1 másodperccel, pedig azok a gumik 50x jobban tapadnak az enyémeknél...Pacsker írta:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp