Hungaring 2010.05.24.
Én 170 körül érek oda és 130 körül veszem:-)mozso írta:Nem neztem pontosan, de 160-164-el erkezek oda es aztan satu, majd 1 visszavaltas aztan kozepes gaz, utana apex majd padlo. Saccra 130 lehet, de tenyleg nem tudom.bubidisc írta:Egyébként a Shelby GT 100-nál sokallt el a Manselben. Én 110-115 között vettem. Nem akarom tudni, hogy Ti mennyivel veszitek.
Shelby GT, a tavalyi fekete / ezust? Belga rendszammal?
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Nagyon szépen mentek az E12-es kollégák, az egyik különösen jó volt féktávokon.
Az egyik belsõ kamerás felvételen látszik, ha jól láttam, egy Subaru kombi a Mansell kanyar után rendesen megtörve, talán még tetõn is volt. Ilyen és hasonló dolgok is lehetségesek? Mit csinálhatott, hogy így járt?
Láttam a fehér 91-es Mitsubishi Galant VR4-et is, amit néztünk és próbáltunk. Elég lassan körözgetett, többször elmentek mellette az E12-vel. De meglepett, hogy talán Szuti és Mozso is Subarukat aláz E12-vel. Mindkettõben 1.6 turbó motor van?
Bubi kolléga is dícséretes, teljesen szépen rajzoltál! A fényképen valószínûleg féktávon érkezel, mert nagyon emelkedik a segge a kocsinak, vagy nehéz volt a jobb1-ben a fotós!
Az egyik belsõ kamerás felvételen látszik, ha jól láttam, egy Subaru kombi a Mansell kanyar után rendesen megtörve, talán még tetõn is volt. Ilyen és hasonló dolgok is lehetségesek? Mit csinálhatott, hogy így járt?
Láttam a fehér 91-es Mitsubishi Galant VR4-et is, amit néztünk és próbáltunk. Elég lassan körözgetett, többször elmentek mellette az E12-vel. De meglepett, hogy talán Szuti és Mozso is Subarukat aláz E12-vel. Mindkettõben 1.6 turbó motor van?
Bubi kolléga is dícséretes, teljesen szépen rajzoltál! A fényképen valószínûleg féktávon érkezel, mert nagyon emelkedik a segge a kocsinak, vagy nehéz volt a jobb1-ben a fotós!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
A Mansell trukkos, foleg hatsokerekessel. Egy hupli tetejere erkezel ami miatt alapban kirugozott allapotban vannak a rugok, majd rahuzod ugye a belso ivre. Ha ilyenkor elkapod a belso razokovet, esetleg elbizonytalanodsz es elveszed a gazt is, akkor orra terdel a kocsi es hatul elmegy a tapadas. Nekem nincs menetstabilizalom (csak segg + kez + agy), de nekem is volt mar ott, hogy elsokerekes letere elindult a segge (mondjuk csak tavaly, iden nem, gondolom a sperr miatt is). Viszont eszembe sem jutott leugrani a gazrol, pici ellenkormanyzas, pici kulso oldali razoko es kesz. Amugy a kulso (jobb oldali) bukoter hatalmas es betonozott, a legrosszabb ott amit barki tehet hogy leugrik a gazrol es balra megfarol, ahol viszont 3-4 meter fu van csak, majd a palank. A masik tipikus hiba ott, hogy tul koran es erosen ad valaki gazt hatsokerekessel es az emlitett hupli miatt elindul a segge es pont balra forditja be az orrat, ahol keves a hely.
En sajnalom a Subarust, de akar muszaki hiba, akar vezetoi hiba, akar kobor apacak miatt de ez benne van a pakliban. Ismerni kell a korlatokat es betartani, csak fokozatosan emelni a tempot es akkor nincs ilyen gond.
Szuti vasa 1.8-as TS Compresszor + par okossag, az enyem sima 1.8 turbo (nem TS motor).
En sajnalom a Subarust, de akar muszaki hiba, akar vezetoi hiba, akar kobor apacak miatt de ez benne van a pakliban. Ismerni kell a korlatokat es betartani, csak fokozatosan emelni a tempot es akkor nincs ilyen gond.
Szuti vasa 1.8-as TS Compresszor + par okossag, az enyem sima 1.8 turbo (nem TS motor).
Hehe, en a Mansellt 90 felett meg nem mertem betamadni. Jok a videok, es impressziv teljesitmeny, a kek evos kergetozes zsenialis.mozso írta:Nem neztem pontosan, de 160-164-el erkezek oda es aztan satu, majd 1 visszavaltas aztan kozepes gaz, utana apex majd padlo. Saccra 130 lehet, de tenyleg nem tudom.bubidisc írta:Egyébként a Shelby GT 100-nál sokallt el a Manselben. Én 110-115 között vettem. Nem akarom tudni, hogy Ti mennyivel veszitek.
Shelby GT, a tavalyi fekete / ezust? Belga rendszammal?
Szuti, te milyen gumival fekezel ekkorakat?
XJS írta:Hehe, en a Mansellt 90 felett meg nem mertem betamadni. Jok a videok, es impressziv teljesitmeny, a kek evos kergetozes zsenialis.mozso írta:Nem neztem pontosan, de 160-164-el erkezek oda es aztan satu, majd 1 visszavaltas aztan kozepes gaz, utana apex majd padlo. Saccra 130 lehet, de tenyleg nem tudom.bubidisc írta:Egyébként a Shelby GT 100-nál sokallt el a Manselben. Én 110-115 között vettem. Nem akarom tudni, hogy Ti mennyivel veszitek.
Shelby GT, a tavalyi fekete / ezust? Belga rendszammal?
Szuti, te milyen gumival fekezel ekkorakat?
2 éves toyo r888 kopottan,minta nélkül:-)
Most még talán egy euroringet kibír,de aztán kuka.Ennek ellenére az utcainál jobban fog.
- Nagy Dániel
- Újonc
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2009 jan. 04, 12:24 am
Hí.
Nem,legénybúcsúra megyek szombaton.Sztem nem engednek be 1 órára.Nagy Dániel írta:vasárnap mész? én mennék de csak 1 órára úgy meg nem hiszem, hogy befogadnak.Szuti írta: Most még talán egy euroringet kibír,de aztán kuka.Ennek ellenére az utcainál jobban fog.
- Nagy Dániel
- Újonc
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2009 jan. 04, 12:24 am
Re: Hí.
kár pedig ott pont az a bizonyos 1 óra szokott lenni a lényeg a mûvésznõvelSzuti írta:Nem,legénybúcsúra megyek szombaton.Sztem nem engednek be 1 órára.Nagy Dániel írta:vasárnap mész? én mennék de csak 1 órára úgy meg nem hiszem, hogy befogadnak.Szuti írta: Most még talán egy euroringet kibír,de aztán kuka.Ennek ellenére az utcainál jobban fog.
Re: Hí.
kár pedig ott pont az a bizonyos 1 óra szokott lenni a lényeg a mûvésznõvelNagy Dániel írta:Szuti írta:Nem,legénybúcsúra megyek szombaton.Sztem nem engednek be 1 órára.Nagy Dániel írta: vasárnap mész? én mennék de csak 1 órára úgy meg nem hiszem, hogy befogadnak.
[/quote
Ezt nem értem.Milyen mûvésznõvel?
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Mint mondjuk ennel a videon a feher polos?
http://www.youtube.com/watch?v=oEPyGKCTgCM
http://www.youtube.com/watch?v=oEPyGKCTgCM
- Birka
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Ezen mi kerepel a jobb kanyarokban?bubidisc írta:Az eredeti szívóhanggal. Egy kicsit erõs volt a kezdés.
Jó azért nem ezek voltak a valós erõviszonyok, de jól néz ki és jó érzés is volt.
A sikolyok természetesen a rádióból jönnek :
http://www.youtube.com/watch?v=lQ07wW2cjRc
Amúgy állati jól mész már, tisztára, mint egy profi...
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Köszibirka007 írta:Ezen mi kerepel a jobb kanyarokban?bubidisc írta:Az eredeti szívóhanggal. Egy kicsit erõs volt a kezdés.
Jó azért nem ezek voltak a valós erõviszonyok, de jól néz ki és jó érzés is volt.
A sikolyok természetesen a rádióból jönnek :
http://www.youtube.com/watch?v=lQ07wW2cjRc
Amúgy állati jól mész már, tisztára, mint egy profi...
A kerepelés az valószínûleg a kamera mögött lógó takarókupak.
Sajnálom, hogy nem tudtál jönni. Legközelebb gyere és megautóztatlak. Jó érzés megenni a mazsolákat. Másra sajnos a 4E FE és ez a futómû nem elég.
A gumik viszont brutál jól tapadtak. Nem éreztem elmelegedést vagy tapadáscsökkenést.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.