Hungaring 2010.05.24.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hungaring 2010.05.24.
Ide jöhet minden beszámoló.
Nagyon sajnálom, hogy nem lehettem kint. Tök jó idõtök volt, hallottam sok szép csoda volt kint (Starion is a kedvenc felnimmel).
Videókat, képeket!
Tanulok tovább és folytatom a fragmantcióval :S Izgi, mi?
Nagyon sajnálom, hogy nem lehettem kint. Tök jó idõtök volt, hallottam sok szép csoda volt kint (Starion is a kedvenc felnimmel).
Videókat, képeket!
Tanulok tovább és folytatom a fragmantcióval :S Izgi, mi?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Kárpit
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009 jan. 14, 08:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest III.
Helló Mindenki! Hát nem kis élménnyel lettem gazdagabb Mozsó és az Õ kocsesze által.Nem piskóta a gép.Mégegyszer köszönöm!!! Az a baj hogy ki kellett álnunk utast cserélni,pedig már megvolt a célkeresztben a "Ferkó" is.És a következõ utas Bandi 1 kõr után kiszállt,mert nem akarta telerondítani az autót.
Üdv.
Üdv.
Kárpit
E12 1.6 HB remusssal spékelve
Sose repülj gyorsabban,mint az õrangyalod!
E12 1.6 HB remusssal spékelve
Sose repülj gyorsabban,mint az õrangyalod!
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Beelõztél kibic ( Matyi)!
Remélem hasznosan töltötted az idõdet. Andrew csinált Neked néhány fotót a gépemmel, majd átdobom.
A rengeteg (több mint egy tucat) corolla, néhány celica és avensis ellenére nem volt úgymond klubos megmozdulás ez az esemény. Két szekció volt még mindig. A csilli-villi E12-esek teljesen külön, és a régi bagázs, Szultán88, Lyani, ZDoman, Attila, Andrew, Ewing, Karotta, TéZé megint csak külön.
Végre szárazon is ki tudtam próbálni az A539-et. Nagyon jó volt!
Az elsõ futamon gyári légszûrõvel mentem, a másodikon már fent volt a direkt szûrõ. Ez +10 km/h a célegyenes végén.
A legjobb mért köröm 2:43.85. Majd a videóról megpróbálom levadászni a többi körömet is mert szerintem volt jobb is.
Próbálok több videót felrakni. Készültek belsõ saját, és külsõ felvétel is. Majd dobom a linkeket.
Attila csatlakozott hozzám egy futam erejéig. Amit nem bántam mert így legalább el tudja Õ is mesélni, mennyire más szárazon, ideális körülmények között.
Atti!
Köszi a kamerázást. Nemsokára viszontlátod a felvételeket.
Remélem hasznosan töltötted az idõdet. Andrew csinált Neked néhány fotót a gépemmel, majd átdobom.
A rengeteg (több mint egy tucat) corolla, néhány celica és avensis ellenére nem volt úgymond klubos megmozdulás ez az esemény. Két szekció volt még mindig. A csilli-villi E12-esek teljesen külön, és a régi bagázs, Szultán88, Lyani, ZDoman, Attila, Andrew, Ewing, Karotta, TéZé megint csak külön.
Végre szárazon is ki tudtam próbálni az A539-et. Nagyon jó volt!
Az elsõ futamon gyári légszûrõvel mentem, a másodikon már fent volt a direkt szûrõ. Ez +10 km/h a célegyenes végén.
A legjobb mért köröm 2:43.85. Majd a videóról megpróbálom levadászni a többi körömet is mert szerintem volt jobb is.
Próbálok több videót felrakni. Készültek belsõ saját, és külsõ felvétel is. Majd dobom a linkeket.
Attila csatlakozott hozzám egy futam erejéig. Amit nem bántam mert így legalább el tudja Õ is mesélni, mennyire más szárazon, ideális körülmények között.
Atti!
Köszi a kamerázást. Nemsokára viszontlátod a felvételeket.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Sajna tenyleg nem nagyon volt kozos duma, en Attilaval beszeltem az elejen, amikor megerkezett es oda is jott, de azt nem tudom miert mentek at mashova (megszokott helyre nyilvan), hiszen mi mar reggel 8:20-ra kimentunk, amikor mas Toyota meg kint sem volt. Mondjuk utana mi azert eleg rendesen el voltunk foglalva az autoztatas reszevel, en 6x 20 percet mentem osszesen, abbol mindossze 4 percet egyedul.
Osszaszamoltam a fotok alapjan az erosebb trofeaimat:
1db Ferrari, 1db BMW M5, 3db Subaru WRX Sti, 3db Mitsu EVO, 1db Crysler (feher), 1db BMW M3, 1db Audi S3, 1db Porsche 944, 1db S2000
legjobb korido: 2.23 (mind 2x utassal) - a celom 2:25 volt, tehat ez ossze is jott
masodlagos celom a kevesbe tuningolt Subaruk es Evok elkapasa volt, ez is osszejott
Sajnalom Bandit, de nagyon tetszett neki is a dolog, legkozelebb tuti nem ul be ehgyomorra.
Biztos lesz meg folytatas is, bar nekem elegett ! egy vakuumcsovem delutan 4-kor, igy felment a toltonyomasom es a hutovizem, de azert meg az S3-at elkaptuk.
Lehet a jovoben meg jobban egysegesiteni kellene az eroket. Amugy nagy elmeny volt. Az is, hogy sokan be mertek ulni mellem (megis csak en vezetek ok meg utasok...) es remelem nekik is
Fotokon gondolkodom meg, nagyon sok keszult, toltsuk fel a corollaclub2-re? Pacsker lehet?
Osszaszamoltam a fotok alapjan az erosebb trofeaimat:
1db Ferrari, 1db BMW M5, 3db Subaru WRX Sti, 3db Mitsu EVO, 1db Crysler (feher), 1db BMW M3, 1db Audi S3, 1db Porsche 944, 1db S2000
legjobb korido: 2.23 (mind 2x utassal) - a celom 2:25 volt, tehat ez ossze is jott
masodlagos celom a kevesbe tuningolt Subaruk es Evok elkapasa volt, ez is osszejott
Sajnalom Bandit, de nagyon tetszett neki is a dolog, legkozelebb tuti nem ul be ehgyomorra.
Biztos lesz meg folytatas is, bar nekem elegett ! egy vakuumcsovem delutan 4-kor, igy felment a toltonyomasom es a hutovizem, de azert meg az S3-at elkaptuk.
Lehet a jovoben meg jobban egysegesiteni kellene az eroket. Amugy nagy elmeny volt. Az is, hogy sokan be mertek ulni mellem (megis csak en vezetek ok meg utasok...) es remelem nekik is
Fotokon gondolkodom meg, nagyon sok keszult, toltsuk fel a corollaclub2-re? Pacsker lehet?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mozso 2010 máj. 24, 06:02 pm-kor.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Természetesen lehet, bár Slampi reszortja!
Én örülnék neki. A fix tárhelyünk másik lesz, ez ilyen ideiglenes izé, úgyh mehet szerintem!
Én örülnék neki. A fix tárhelyünk másik lesz, ez ilyen ideiglenes izé, úgyh mehet szerintem!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Ott volt még Bohi is meg Frool meg Tibcsi a Barátnõjével meg Baly is!
Az A539 egész szépen kapaszkodott bár szerintem most is hajlamos volt megindulni a hátulja az E11-nek.
Bubi egyre jobb köröket nyom talán egyszer megtanul vezetni is
Tényleg ügyesen eltalálja az íveket és egész sokat kihoz abbol az 1.3-as Corollából!
Tényleg praktikusabb lenne egy helyre tömörülni mert nem lehet ennyi felé szakadva ápolni a kapcsolatokat. A mi sarkunk amolyan bütykölõs sarokká alakult.
A pályabíró lányokról tegyetek fel képeket
Az A539 egész szépen kapaszkodott bár szerintem most is hajlamos volt megindulni a hátulja az E11-nek.
Bubi egyre jobb köröket nyom talán egyszer megtanul vezetni is
Tényleg ügyesen eltalálja az íveket és egész sokat kihoz abbol az 1.3-as Corollából!
Tényleg praktikusabb lenne egy helyre tömörülni mert nem lehet ennyi felé szakadva ápolni a kapcsolatokat. A mi sarkunk amolyan bütykölõs sarokká alakult.
A pályabíró lányokról tegyetek fel képeket
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Az a baj, hogy a sima auto mennyiseg miatt is sokkal jobban ossze kellene beszelnunk, nem ferunk el egy helyen ha elotte nem koordinaljuk. ~ kb 20 auto egyutt.
kepek: http://picasaweb.google.hu/101428861076 ... ungaroring#
kepek: http://picasaweb.google.hu/101428861076 ... ungaroring#