Hungaroring 2010.04.05., avagy az esõs hajsza : )
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Sziasztok!
Enyém az az "1.6 turbó" , ami megelõzte a videós autót. Ebben a topikban olvashattok az átalakításról, érdemes megtenni, mielõtt nyitott kapukat döngetnétek.
További kellemes fórumozást.
Enyém az az "1.6 turbó" , ami megelõzte a videós autót. Ebben a topikban olvashattok az átalakításról, érdemes megtenni, mielõtt nyitott kapukat döngetnétek.
További kellemes fórumozást.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Sziasztok!
Elnézést kérünk az esetleges tudatlanságból történõ elírások miatt! Örülünk, hogy képbe tettetek minket!
Azért volt nekem fura a célegyenes végi elõzés, mert elõtte teljesítmény különbség miatt ott hagyhatták volna az 1.4-est. Látom, hogy féktávon is bátrabb, de ezek szerint tényleg nagyon óvatosan nyomta az 1.8.
Mennyi 1.8 szívó Corolla van itthon E12-bõl vagy a Celica-nak a hajtókarjai és fõtengelye lett átpakolva? Gyakorlatilag szerintem én 1.8-as Corolla-t csak TS-t láttam. Biztos nincs Corolal ECU? Vagy a celica-é nagyon különbözik? Egy kis legóval és kapcsolási rajzokkal nem lehet helyre rakni a lábkiosztást?
Elnézést kérünk az esetleges tudatlanságból történõ elírások miatt! Örülünk, hogy képbe tettetek minket!
Azért volt nekem fura a célegyenes végi elõzés, mert elõtte teljesítmény különbség miatt ott hagyhatták volna az 1.4-est. Látom, hogy féktávon is bátrabb, de ezek szerint tényleg nagyon óvatosan nyomta az 1.8.
Mennyi 1.8 szívó Corolla van itthon E12-bõl vagy a Celica-nak a hajtókarjai és fõtengelye lett átpakolva? Gyakorlatilag szerintem én 1.8-as Corolla-t csak TS-t láttam. Biztos nincs Corolal ECU? Vagy a celica-é nagyon különbözik? Egy kis legóval és kapcsolási rajzokkal nem lehet helyre rakni a lábkiosztást?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
olvasgattam a topicot, de a végkifejlet az lett, hogy nem igazán akar összeállni ez az 1.4-bõl lett 1.8, továbbra is fenáll az ECU és injektor problematikája. Az E12 1.6 turbóról összefoglalhatnád a storyt, hogyan és miként jött össze, miket kellett átalakítani.Satriani írta:Sziasztok!
Enyém az az "1.6 turbó" , ami megelõzte a videós autót. Ebben a topikban olvashattok az átalakításról, érdemes megtenni, mielõtt nyitott kapukat döngetnétek.
További kellemes fórumozást.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Most szívás van,mert az e-manage blue nem olvassa a bosh ecut így máshogy kell megoldani a dolgot.Az e12 turbó amit Satriani írt neki szívó 1.4-ese van csak poénból írta hogy 1.6 turbó.Ennek ellenére van 1.6 turbó ami most már 1.8 turbó lett:-))Errõl egy új regelt tag fog majd mesélni akié a masina:-)Bruce E9 írta:olvasgattam a topicot, de a végkifejlet az lett, hogy nem igazán akar összeállni ez az 1.4-bõl lett 1.8, továbbra is fenáll az ECU és injektor problematikája. Az E12 1.6 turbóról összefoglalhatnád a storyt, hogyan és miként jött össze, miket kellett átalakítani.Satriani írta:Sziasztok!
Enyém az az "1.6 turbó" , ami megelõzte a videós autót. Ebben a topikban olvashattok az átalakításról, érdemes megtenni, mielõtt nyitott kapukat döngetnétek.
További kellemes fórumozást.
Az enyém 97 ló, a fehér Corollát fékpadon valami 110-nek mérték, nem tudom, a kupé hány lovas, de az sem lehet 100-nál sokkal több. Szándék kérdése volt, ki mennyivel akar menni. Meg persze gumiké: az enyémen alig futott téligumik voltak, azokkal lehet rendesebbet fékezni.Pacsker írta:...Azért volt nekem fura a célegyenes végi elõzés, mert elõtte teljesítmény különbség miatt ott hagyhatták volna az 1.4-est...
Ahogy Szuti írja, nincs gyári 1.8-as 1ZZ-FE motoros E12 Corolla hatch, egy darab sem. E12-bõl az amcsi piacra gyártottak ilyet, esetleg abból lehetne ECU-t keríteni. (Tényleg, ez eddig eszünkbe se jutott. )Pacsker írta:Mennyi 1.8 szívó Corolla van itthon E12-bõl vagy a Celica-nak a hajtókarjai és fõtengelye lett átpakolva?
Nem mondanám végkifejletnek, dolgoznak a srácok. Végsõ megoldásként egy standalone ECU is elképzelhetõ, de ott már a költségek sem állnának meg az eredeti elképzelések közelében.Bruce E9 írta:olvasgattam a topicot, de a végkifejlet az lett, hogy nem igazán akar összeállni ez az 1.4-bõl lett 1.8, továbbra is fenáll az ECU és injektor problematikája. Az E12 1.6 turbóról összefoglalhatnád a storyt, hogyan és miként jött össze, miket kellett átalakítani.
Ahogy Szuti írta, nekem tényleg csak idézõjelesen turbós az autóm; arra céloztam, hogy a videót kommentáló cartárs ilyennek hitte az enyémet. A toyoklubon Mozso néven írogató tag hozzászólásai között van elrejtve, hogyan duplázta meg a kocsi eredeti teljesítményét.
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
az igaz, egy életre megtanultam...[Walaki]D`Lair írta:Azzal a futómûvel gyári fékekkel nem valószínû a 2:25 alatti idõ, de egy 2:30 környékét becélozhatsz vele
bubi: tökjó esõben menni ja, csak kurvára más íveken kell autózni, mint szárazon...
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Hamarosan jön a második video (a kicsúszós). Addig is megnézhetitek milyen mellettem (mögöttem) ülni. Tudom, hogy csak 1.3-om. Nem lehet úgy száguldozni vele mint pl. egy GZE-vel. Én mindig élvezem! Ezért hát mókaság....
Nesztek:
http://www.youtube.com/watch?v=AJH00r3ULEE
Ui.: az elõzés nem levezetõkörben volt
Nesztek:
http://www.youtube.com/watch?v=AJH00r3ULEE
Ui.: az elõzés nem levezetõkörben volt
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.