Mikulás rally Veszprém
Mikulás rally Veszprém
Szevasztoposz überall
Nem sok de egy két kép készült itt is.Reggel 8-kor nekivágtunk Médzsörrel az útnak,hogy a 9 óra 41-es kezdést elérjük.De egy baleset miatt (a versenypályán volt)10.21-kor indult a mezõny.Én most voltam elõször de állat volt .Elõször egy bukkanónál álltunk,de majdnem mindenki lelassított és inkább egy kanyarban táboroztunk le.Szóval jó volt minden,sokan voltak és az idõ sem volt vészes.Kis Médzsör ismét jó szolgálatot tett apujának,mert a végén elmondta neki mirõl maradt le amig a gépben cserélte az elemeket
A belépõszedés nem volt szép dolog tõlük:evil:
Kis vidijó is van: http://www.youtube.com/watch?v=8HSqMvj4Dpw
Íme a képek:
Nem sok de egy két kép készült itt is.Reggel 8-kor nekivágtunk Médzsörrel az útnak,hogy a 9 óra 41-es kezdést elérjük.De egy baleset miatt (a versenypályán volt)10.21-kor indult a mezõny.Én most voltam elõször de állat volt .Elõször egy bukkanónál álltunk,de majdnem mindenki lelassított és inkább egy kanyarban táboroztunk le.Szóval jó volt minden,sokan voltak és az idõ sem volt vészes.Kis Médzsör ismét jó szolgálatot tett apujának,mert a végén elmondta neki mirõl maradt le amig a gépben cserélte az elemeket
A belépõszedés nem volt szép dolog tõlük:evil:
Kis vidijó is van: http://www.youtube.com/watch?v=8HSqMvj4Dpw
Íme a képek:
még hogy csak a puffin adhat erõt mi??
- médzsör
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 161
- Csatlakozott: 2007 máj. 13, 07:20 pm
- Autód gyártási éve: 2015
- Autód típusa (és generációja): Corolla E18
- Autód felszereltségi jelölése: Active
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: RAVAZD
Hai.
Köszi Kabosnak,hogy csatlakozott és külön öröm,hogy bár elöször volt rallye-n tetszet neki.A reggeli köd megtréfált minket és mire eloszlott elment a mezöny fele.Összeségében azt hiszem 1 igen változatos és szinvonalas verseny volt.Próbáltam hazafele visszafogni magam a tempóval,bocs ha a cseszneki szerpentinen kicsit elhuztam de azt nem tudom kihagyni.
Köszi Kabosnak,hogy csatlakozott és külön öröm,hogy bár elöször volt rallye-n tetszet neki.A reggeli köd megtréfált minket és mire eloszlott elment a mezöny fele.Összeségében azt hiszem 1 igen változatos és szinvonalas verseny volt.Próbáltam hazafele visszafogni magam a tempóval,bocs ha a cseszneki szerpentinen kicsit elhuztam de azt nem tudom kihagyni.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
http://www.youtube.com/watch?v=8HSqMvj4 ... re=related
Kabos csak így tovább!! A piros hachi tulaja köszöni a videót!
Sajnálom, hogy Médzsörrel ketten elkerültetek minket, mi meg titeket. Vgy láttatok, csak az OFF Carina miatt nem barátkoztatok?
Na majd legközelebb! Lehet jönnek Szilveszter Rallyra. Arra esetleg?
Kabos csak így tovább!! A piros hachi tulaja köszöni a videót!
Sajnálom, hogy Médzsörrel ketten elkerültetek minket, mi meg titeket. Vgy láttatok, csak az OFF Carina miatt nem barátkoztatok?
Na majd legközelebb! Lehet jönnek Szilveszter Rallyra. Arra esetleg?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- médzsör
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 161
- Csatlakozott: 2007 máj. 13, 07:20 pm
- Autód gyártási éve: 2015
- Autód típusa (és generációja): Corolla E18
- Autód felszereltségi jelölése: Active
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: RAVAZD
Pár képet feltettem a közös oldalunkra,már amennyit a fránya gép csinálni engedett
http://picasaweb.google.com/corollaclubhungary
Ha tudom,hogy vagyunk még ott páran biztos jobban körülnézek.
http://picasaweb.google.com/corollaclubhungary
Ha tudom,hogy vagyunk még ott páran biztos jobban körülnézek.
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Sziasztok !
Az Orsi, Bohi, Frool, Matyi, Lackó klikkben nyomtuk a Mikulás rallye-t.
A vasútállomás szervizparkot néztük meg, illetve egy Ösküt a cél elõtti
óriás ugratós résznél (amikor jött a tereprallyes X5, attól betérdeltünk,
mint a mennydörgés.....), és láttuk az utolsó Jutaspuszta második felét.
Ott a cél közelében páran jól eltolták a gépeiket, hogy az átfagyott közön-
ség arcára mosolyt csaljanak.
Láttuk - SÕT le is viedóztam - A Turán Frici-féle Fabia wrc motorterét.
Hát....egy igazi mûszer egy ilyen verda. Meg az a kamionokat megszé-
gyenítõ méretû turbo.
A Tagaiék S2000-es P207-e nekem egy kicsit csalódás volt. Komoly szer-
kezet, nem mondom, de sehol nincs a wrc dinamikához képest. Láttunk
ilyet is.
Azt a sok evo-t meg nem tudom hol osztogatják, de szerintem az összes
európai mezõnyben együttvéve van ennyi, mint nálunk. Hogy mibõl ?
Tudunk spórolni, ügyes nép vagyunk.....ja.
Gyönyörû volt a klasszik 911-es is. A sofõr nem tisztelte.
Szervizparkban jókat "kémkedtünk", meg is csapott a tömény verseny-
benzin illata.
Jó kis verseny volt, egyre komolyabb rendezvény a Mikulás rallye. Pár
éve még csak amatõr õrület volt, ma már simán beférne ORB bajnoki
futamnak. Elõbb-utóbb lehet, hogy az is lesz belõle.
A Carina pedig nagyon szépen ment 5 személlyel. A fogyasztásán meg
sem látszott. Simán felment 190-ig (csak próbából rövid ideig), és még
nem volt vége.
Szilveszter rallye....hajrá.
Az Orsi, Bohi, Frool, Matyi, Lackó klikkben nyomtuk a Mikulás rallye-t.
A vasútállomás szervizparkot néztük meg, illetve egy Ösküt a cél elõtti
óriás ugratós résznél (amikor jött a tereprallyes X5, attól betérdeltünk,
mint a mennydörgés.....), és láttuk az utolsó Jutaspuszta második felét.
Ott a cél közelében páran jól eltolták a gépeiket, hogy az átfagyott közön-
ség arcára mosolyt csaljanak.
Láttuk - SÕT le is viedóztam - A Turán Frici-féle Fabia wrc motorterét.
Hát....egy igazi mûszer egy ilyen verda. Meg az a kamionokat megszé-
gyenítõ méretû turbo.
A Tagaiék S2000-es P207-e nekem egy kicsit csalódás volt. Komoly szer-
kezet, nem mondom, de sehol nincs a wrc dinamikához képest. Láttunk
ilyet is.
Azt a sok evo-t meg nem tudom hol osztogatják, de szerintem az összes
európai mezõnyben együttvéve van ennyi, mint nálunk. Hogy mibõl ?
Tudunk spórolni, ügyes nép vagyunk.....ja.
Gyönyörû volt a klasszik 911-es is. A sofõr nem tisztelte.
Szervizparkban jókat "kémkedtünk", meg is csapott a tömény verseny-
benzin illata.
Jó kis verseny volt, egyre komolyabb rendezvény a Mikulás rallye. Pár
éve még csak amatõr õrület volt, ma már simán beférne ORB bajnoki
futamnak. Elõbb-utóbb lehet, hogy az is lesz belõle.
A Carina pedig nagyon szépen ment 5 személlyel. A fogyasztásán meg
sem látszott. Simán felment 190-ig (csak próbából rövid ideig), és még
nem volt vége.
Szilveszter rallye....hajrá.
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
A turbós hacsival kapcsolatban.
Csak sajna nem értünk célba...... hiába szedtem ki 3. gyors után a szervizparkban azt az egy fogat ami letört a fogaskerékbõl... sajna utána lefogazott az 1,2,3,4 es sebesség, meg primer tengely is eltört... Szal most újra fejleszthetünk,,, mert lada asszinkron váltó ezt nem bírja
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30