Hungaring 2009.10.22.
Ez egy go pro camera volt ha jól emlékszem... nem is lehet nagyon állítgatni...Attila írta:A elsõ videó jobban tetszett én is elrontottam a kamera beállitást elsõ alkalommal és nekem is kiégett a külvilág!
Melyik "elsõ " videóra gondolsz? Ebbõl csak egy felvétel készült, csak a külsõ felvételekkel együtt összevágták a mûsorba
Wéber Gabi kicsit gyorsabban ment vele...
http://www.youtube.com/watch?v=w6SkfjUAS-Q
Mondjuk nem 1 kört ment csak vele és nem is állóból
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bartender 2009 okt. 30, 12:16 am-kor.
- Birka
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Most nem azért, de ennyire szar volna a váltója, hogy ilyen -számomra- sokszor elbassza a gangolást?Bartender írta: http://www.youtube.com/watch?v=wsULtOf48cs
Ha leforgatja egyesben 6-7 ezerig, akkor elõfordul, hogy nem veszi be elsõre. Nem recseg, csak olyan mintha nem ott lenne a sebesség.Attila írta:szerintem nem a sajátját vezeti ennyi!
Teljesen szét lett szedve a váltó amikor vettem és minden olyan csapágyat, szinkront kicseréltünk, ami kicsit is kopott volt, úgyhogy ez rejtély számomra is, de Szuti gépe is ezt produkálja
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Bartender!
Köszi a belsõs videót! Te is kint vagy majdnem minden ringen. Egyszer beszéltünk személyesen is. Nagyon kíváncsi lennék egy olyan videóra, ahol te mész. Jobban érdekel, hogy egy pilóta mit hoz ki a saját autójából Me ggondolom kezesebben bánsz vele!
A váltódat én sem értem. Azért ez még technika volt, hogy szembeszegüljek Attila-val. Ha jól tudom nincs különbség az ST18 4wd turbo váltójához képest. És arról se hallottam eddig semmi rosszat.
Racing-bazaron egyébként hirdetnek 4wd turbo váltót.
Köszi a belsõs videót! Te is kint vagy majdnem minden ringen. Egyszer beszéltünk személyesen is. Nagyon kíváncsi lennék egy olyan videóra, ahol te mész. Jobban érdekel, hogy egy pilóta mit hoz ki a saját autójából Me ggondolom kezesebben bánsz vele!
A váltódat én sem értem. Azért ez még technika volt, hogy szembeszegüljek Attila-val. Ha jól tudom nincs különbség az ST18 4wd turbo váltójához képest. És arról se hallottam eddig semmi rosszat.
Racing-bazaron egyébként hirdetnek 4wd turbo váltót.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Helló Pacsker!Pacsker írta:Bartender!
Köszi a belsõs videót! Te is kint vagy majdnem minden ringen. Egyszer beszéltünk személyesen is. Nagyon kíváncsi lennék egy olyan videóra, ahol te mész. Jobban érdekel, hogy egy pilóta mit hoz ki a saját autójából Me ggondolom kezesebben bánsz vele!
A váltódat én sem értem. Azért ez még technika volt, hogy szembeszegüljek Attila-val. Ha jól tudom nincs különbség az ST18 4wd turbo váltójához képest. És arról se hallottam eddig semmi rosszat.
Racing-bazaron egyébként hirdetnek 4wd turbo váltót.
Elvileg a váltók között nincs különbség. Az enyém valamiért már alapból olyan volt a rövidebb váltó kar miatt, hogy határozottan és pontosan kell berakni sebességbe. Nincs maszatolás
Ha a youtube-os videóra kattintasz és utána a "more from Bartrenderr" fülre a jobb oldalon, akkor feldobja a többi videómat is. Abban van egy pár Euroring, Hungaroring, Monza.
Igen, én azért kímélõ üzemmódban használom, annál is inkább, mert szeretném megõrizni ugyanilyen jó, gyári állapotban. (Jó, azért egy-két upgrade-et leszámítva).
Racsing célra készül egy jobb kormányos verzió, remélhetõleg év végi befejezéssel.
Nem szeretem reklámozni...Attila írta:mondhattad volna hogy a tied!
ezekben a modern vackokban már nincs anyag!
van valahol leírás a te autódról és a projektrõl?
akarok egyszer egy 3SGTE mocit én is
Igazából nem nagyon beszélhetünk projektrõl, mert nem olyan sok minden lett módosítva.
Kapott egy szinter kuplungot, állítható futómû (D2) és nagy kipuffogó (Kakimoto).
Ezen kívül csak olyan extra dolgok vannak, mint turbo timer, BOV.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
jó kis hobby!Bartender írta:Nem szeretem reklámozni...Attila írta:mondhattad volna hogy a tied!
ezekben a modern vackokban már nincs anyag!
van valahol leírás a te autódról és a projektrõl?
akarok egyszer egy 3SGTE mocit én is
Igazából nem nagyon beszélhetünk projektrõl, mert nem olyan sok minden lett módosítva.
Kapott egy szinter kuplungot, állítható futómû (D2) és nagy kipuffogó (Kakimoto).
Ezen kívül csak olyan extra dolgok vannak, mint turbo timer, BOV.
szerintem titokban fog maradni, csak mi néhányan látjuk
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.