Hungaring 2009.10.22.

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Bartender
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2009 okt. 29, 10:59 pm
Tartózkodási hely: BP

Hozzászólás Szerző: Bartender » 2009 okt. 30, 12:11 am

Attila írta:A elsõ videó jobban tetszett én is elrontottam a kamera beállitást elsõ alkalommal és nekem is kiégett a külvilág! :)
Ez egy go pro camera volt ha jól emlékszem... nem is lehet nagyon állítgatni...

Melyik "elsõ " videóra gondolsz? Ebbõl csak egy felvétel készült, csak a külsõ felvételekkel együtt összevágták a mûsorba :)

Wéber Gabi kicsit gyorsabban ment vele... :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=w6SkfjUAS-Q

Mondjuk nem 1 kört ment csak vele és nem is állóból :wink:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bartender 2009 okt. 30, 12:16 am-kor.

Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila » 2009 okt. 30, 12:15 am

amelyikben a külsõ felvételek is voltak! ez így elég uncsi hogy hang alapján követem hol jár :)

Bartender
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2009 okt. 29, 10:59 pm
Tartózkodási hely: BP

Hozzászólás Szerző: Bartender » 2009 okt. 30, 12:24 am

Attila írta:amelyikben a külsõ felvételek is voltak! ez így elég uncsi hogy hang alapján követem hol jár :)
Abban azért segített, hogy megnézzem melyik kanyart melyik fokozatban veszi :wink:

Aztán jött a Gabi, akik teljesen másképp és más dimenzióban nyomta :shock:

Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila » 2009 okt. 30, 12:40 am

hiányzik a szenvedély állandóan fékez :P

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2009 okt. 30, 12:44 am

sír vagy nevet amikor rázkódik? :twisted: :twisted: :twisted:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka » 2009 okt. 30, 01:06 am

Most nem azért, de ennyire szar volna a váltója, hogy ilyen -számomra- sokszor elbassza a gangolást? :?

Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila » 2009 okt. 30, 01:09 am

szerintem nem a sajátját vezeti ennyi!

Bartender
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2009 okt. 29, 10:59 pm
Tartózkodási hely: BP

Hozzászólás Szerző: Bartender » 2009 okt. 30, 09:38 am

Attila írta:szerintem nem a sajátját vezeti ennyi!
Ha leforgatja egyesben 6-7 ezerig, akkor elõfordul, hogy nem veszi be elsõre. Nem recseg, csak olyan mintha nem ott lenne a sebesség.

Teljesen szét lett szedve a váltó amikor vettem és minden olyan csapágyat, szinkront kicseréltünk, ami kicsit is kopott volt, úgyhogy ez rejtély számomra is, de Szuti gépe is ezt produkálja :lol:

Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila » 2009 okt. 30, 10:04 am

mondhattad volna hogy a tied! :)
ezekben a modern vackokban már nincs anyag! :)
van valahol leírás a te autódról és a projektrõl?
akarok egyszer egy 3SGTE mocit én is :)

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 okt. 30, 10:20 am

Bartender!

Köszi a belsõs videót! Te is kint vagy majdnem minden ringen. Egyszer beszéltünk személyesen is. Nagyon kíváncsi lennék egy olyan videóra, ahol te mész. Jobban érdekel, hogy egy pilóta mit hoz ki a saját autójából :) Me ggondolom kezesebben bánsz vele!

A váltódat én sem értem. Azért ez még technika volt, hogy szembeszegüljek Attila-val. Ha jól tudom nincs különbség az ST18 4wd turbo váltójához képest. És arról se hallottam eddig semmi rosszat.
Racing-bazaron egyébként hirdetnek 4wd turbo váltót.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila » 2009 okt. 30, 10:56 am

mondtam hogy én szeretnék ilyet! ha nem voltam elég egyértelmû... akkor leírom szerintem a 2 literes kategóriában az egyik legjobb :)

Bartender
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2009 okt. 29, 10:59 pm
Tartózkodási hely: BP

Hozzászólás Szerző: Bartender » 2009 okt. 30, 01:29 pm

Pacsker írta:Bartender!

Köszi a belsõs videót! Te is kint vagy majdnem minden ringen. Egyszer beszéltünk személyesen is. Nagyon kíváncsi lennék egy olyan videóra, ahol te mész. Jobban érdekel, hogy egy pilóta mit hoz ki a saját autójából :) Me ggondolom kezesebben bánsz vele!

A váltódat én sem értem. Azért ez még technika volt, hogy szembeszegüljek Attila-val. Ha jól tudom nincs különbség az ST18 4wd turbo váltójához képest. És arról se hallottam eddig semmi rosszat.
Racing-bazaron egyébként hirdetnek 4wd turbo váltót.
Helló Pacsker!


Elvileg a váltók között nincs különbség. Az enyém valamiért már alapból olyan volt a rövidebb váltó kar miatt, hogy határozottan és pontosan kell berakni sebességbe. Nincs maszatolás :)

Ha a youtube-os videóra kattintasz és utána a "more from Bartrenderr" fülre a jobb oldalon, akkor feldobja a többi videómat is. Abban van egy pár Euroring, Hungaroring, Monza.

Igen, én azért kímélõ üzemmódban használom, annál is inkább, mert szeretném megõrizni ugyanilyen jó, gyári állapotban. (Jó, azért egy-két upgrade-et leszámítva).

Racsing célra készül egy jobb kormányos verzió, remélhetõleg év végi befejezéssel. :wink:

Bartender
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2009 okt. 29, 10:59 pm
Tartózkodási hely: BP

Hozzászólás Szerző: Bartender » 2009 okt. 30, 01:33 pm

Attila írta:mondhattad volna hogy a tied! :)
ezekben a modern vackokban már nincs anyag! :)
van valahol leírás a te autódról és a projektrõl?
akarok egyszer egy 3SGTE mocit én is :)
Nem szeretem reklámozni... :)

Igazából nem nagyon beszélhetünk projektrõl, mert nem olyan sok minden lett módosítva.

Kapott egy szinter kuplungot, állítható futómû (D2) és nagy kipuffogó (Kakimoto).

Ezen kívül csak olyan extra dolgok vannak, mint turbo timer, BOV.

Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila » 2009 okt. 30, 01:35 pm

engem érdekelnének képek mindenrõl! :)

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2009 okt. 30, 08:35 pm

Bartender írta:
Attila írta:mondhattad volna hogy a tied! :)
ezekben a modern vackokban már nincs anyag! :)
van valahol leírás a te autódról és a projektrõl?
akarok egyszer egy 3SGTE mocit én is :)
Nem szeretem reklámozni... :)

Igazából nem nagyon beszélhetünk projektrõl, mert nem olyan sok minden lett módosítva.

Kapott egy szinter kuplungot, állítható futómû (D2) és nagy kipuffogó (Kakimoto).

Ezen kívül csak olyan extra dolgok vannak, mint turbo timer, BOV.
jó kis hobby! :)

szerintem titokban fog maradni, csak mi néhányan látjuk :)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.


Válasz küldése