Hungaring 2009.10.22.
Hungaring 2009.10.22.
Aki nem volt az sajnálhatja! jó és drága mulatság!
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Jah! Jó fasza volt.
Tavasszal megyek én is, és szétölöm a szar kocsimat.
Itt vannak a képek:
http://www.kep.tar.hu/csillagjani/50650819?o=12#2
Tavasszal megyek én is, és szétölöm a szar kocsimat.
Itt vannak a képek:
http://www.kep.tar.hu/csillagjani/50650819?o=12#2
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Már 1 hónapja volt??? Mintha csak tegnap lett volna!
Én mindig fekete báránynak számítok majd mert a cupra-s haverom mindenkit lenyom?
1. etap.
Nagy reményekkel keményebb guminyomással és futómûvel hajtottam fel a pályára. Sajnos nem voltam senkivel sem pariban. Jóval gyorsabbak voltak az ellenfelek. A gumi csak sírt nem tapadt. Egyszer a 3. kanyarban sok is volt de gázelvétel nélkül korrigáltam .
2. etap.
Ahogy a homasitás krómos focusos kollégával megbeszéltük, kicsit tanultam az íveket Tõle, de hamar elkapott a hév. Mivel Õ nem emelte az iramot kikerültem a 3-as és a 4-es között. Látotávolságba is került egy fekete régi 1,5-ös civic ültetve keményítve sportauspuf ahogy kell. Elõször azt hittem, hogy nagy falat lesz ez a rovernek de szépen felvettem az iramát és a megfelelõ szituban betettem magam mellé. Morcos is lett de nem tudott mit csinálni.
Kicsit kárpótolva éreztem magam az elsõ etap után.
3. etap.
Kicsit elbíbelõdtünk az Ibizas haverommal mert az extrem széles elsõ gumikat elkezte harapdálni a kerékjárati ív. Hozatott magának másik felnit gumival és ennek a kicserélése miatt késõn kapcsoltam, úgy kellett felrohannom a pályára. Nem figyeltem, hogy Bohi-ék nem mentek.
Próbáltam tanulgatni az íveket, és egy dtm csöves széles kerekes swiftet körbeautóztam a 3-asban.
Bónusz etap.
Tök véletlenül, elindulás elõtt 1 percel összefutottam a lila porsche 928-as sofõrjével.( Bocsánat, de elfelejtettem a nevét augusztus óta, Õ sem emlékezett rám.) Megkérdezte, hogy nincs e kedvem menni vele kamerázni. Azonnal átfutot az agyamon amit Gyula ( Ibizás srác ) mellett átéltem és egy hatalmas NEM, soha (!)lámpa gyulladt fel a szembogaramban. kb. 1,5 miliszekundum alatt kitört belõlem a matchbox tologató gyerek és azt mondtam, hogy: -Igen, csak szólok a többieknek!
Leírhatatlan élmény és tempó! Már az elsõ körben áddobta a mansel kerékvetõn az autót és a pálya vége felé lévõ derégszögû kanyarban a hideg gumik miatt kereszbe is álltunk. Nem tudom visszaidézni, hogy pontosan mennyire de a mûfû a hátunk mögött volt a pálya külsõ korlátja pedig elöttünk. Nem tudom, hogy de visszahozta, és ez után még rátett két lapáttal, nem egyszer látogattuk meg a kerékvetõket mûfüves sávokat. A v8-nak nagyon visszafogott hangja volt és érzõdött, hogy 4-5 fele kezd csak húzni. Amikor padlózta akkor ércesebbre váltott a hangzás, halk volt de nagyon szépen szólt.
Hogy kicsit haza beszéljek egy corolla amit addig sose láttam, egyik féktávon beesett és elment mellettünk. Fura érzés volt.
Életem meghatározó élménye volt! Köszönöm neki!
"röviden" ennyi
Várom a képeket és a kommenteket!
Én mindig fekete báránynak számítok majd mert a cupra-s haverom mindenkit lenyom?
1. etap.
Nagy reményekkel keményebb guminyomással és futómûvel hajtottam fel a pályára. Sajnos nem voltam senkivel sem pariban. Jóval gyorsabbak voltak az ellenfelek. A gumi csak sírt nem tapadt. Egyszer a 3. kanyarban sok is volt de gázelvétel nélkül korrigáltam .
2. etap.
Ahogy a homasitás krómos focusos kollégával megbeszéltük, kicsit tanultam az íveket Tõle, de hamar elkapott a hév. Mivel Õ nem emelte az iramot kikerültem a 3-as és a 4-es között. Látotávolságba is került egy fekete régi 1,5-ös civic ültetve keményítve sportauspuf ahogy kell. Elõször azt hittem, hogy nagy falat lesz ez a rovernek de szépen felvettem az iramát és a megfelelõ szituban betettem magam mellé. Morcos is lett de nem tudott mit csinálni.
Kicsit kárpótolva éreztem magam az elsõ etap után.
3. etap.
Kicsit elbíbelõdtünk az Ibizas haverommal mert az extrem széles elsõ gumikat elkezte harapdálni a kerékjárati ív. Hozatott magának másik felnit gumival és ennek a kicserélése miatt késõn kapcsoltam, úgy kellett felrohannom a pályára. Nem figyeltem, hogy Bohi-ék nem mentek.
Próbáltam tanulgatni az íveket, és egy dtm csöves széles kerekes swiftet körbeautóztam a 3-asban.
Bónusz etap.
Tök véletlenül, elindulás elõtt 1 percel összefutottam a lila porsche 928-as sofõrjével.( Bocsánat, de elfelejtettem a nevét augusztus óta, Õ sem emlékezett rám.) Megkérdezte, hogy nincs e kedvem menni vele kamerázni. Azonnal átfutot az agyamon amit Gyula ( Ibizás srác ) mellett átéltem és egy hatalmas NEM, soha (!)lámpa gyulladt fel a szembogaramban. kb. 1,5 miliszekundum alatt kitört belõlem a matchbox tologató gyerek és azt mondtam, hogy: -Igen, csak szólok a többieknek!
Leírhatatlan élmény és tempó! Már az elsõ körben áddobta a mansel kerékvetõn az autót és a pálya vége felé lévõ derégszögû kanyarban a hideg gumik miatt kereszbe is álltunk. Nem tudom visszaidézni, hogy pontosan mennyire de a mûfû a hátunk mögött volt a pálya külsõ korlátja pedig elöttünk. Nem tudom, hogy de visszahozta, és ez után még rátett két lapáttal, nem egyszer látogattuk meg a kerékvetõket mûfüves sávokat. A v8-nak nagyon visszafogott hangja volt és érzõdött, hogy 4-5 fele kezd csak húzni. Amikor padlózta akkor ércesebbre váltott a hangzás, halk volt de nagyon szépen szólt.
Hogy kicsit haza beszéljek egy corolla amit addig sose láttam, egyik féktávon beesett és elment mellettünk. Fura érzés volt.
Életem meghatározó élménye volt! Köszönöm neki!
"röviden" ennyi
Várom a képeket és a kommenteket!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Akkor én is hozzászólnék
Nagyon fájt már elõtte levõ napokon is, hogy nem fog elkészülni az autóm pedig ezt az idõpontot tûztem ki határidõként. Ahogy kiértünk és beültem elsõ Etapban GZEAtti mellé, már a sírás kerülgetett. Menni akartam, egyszer késõbb Bohi autóját is lenyúltam és a parkolóba mentem egy kört (köszi utólag is ) Na sebaj, elhatároztam, hogyha csak az anyagiak nem szólnak közbe (bár kész vagyok kölcsönkérni is), akkor menni fogok tavasszal, már az elõl 255-ös, hátul pedig a 260-as tárcsákkal (valami használt betéttel , aminek úgyis mindegy) és 4 plusz gólyalábamat felkeményítek Atomra, és szerzek beléjük rövid brutál kemény rugókat. A kerék még kérdéses. Vagy hagyom ezeket a felniket és rakok rájuk kopott profilú, de még jó anyagú 15ös gumikat (slick lenne az álom), vagy, ha lesz sok mani beszerzek valami ütött kopott jó ET-jü felnit verseny célokra. Egy gond azért motoszkál a fejemben, hogy kis ET-vel nagy kanyarokban, elõl lehet darálni fogom a kerékjáratot. Emiatt vagy kiperemezem (bár nem akarom), vagy kevésbé ültetek és horror brutál gátlókat csináltatok, Bence féle kõrugókkal.
Elsõ etap:
Attila mellett a GZE-ben. A projectjében már leírtam, az autó milyen kellemes csalódást okozott. Attila elõször ment a pályán mentségére szóljon és nem is szimulátorozik. Talán a legszembetûnõbb probléma az volt, hogy nem külsõ ívrõl kezdte a kanyart sokszor, hanem majdnem középrõl és nem is engedte ki a kanyar végén külsõ ívre, a másik pedig, hogy sokszor túl gyorsan érkeztünk a kanyarba és nagyon eltekert kormánnyal húzta ki az autót. A fentebbi kép ennek a végeredménye, ha jól gondolom a jobb elsõ gumi a nap végére ehhez képest 100%-os maradt . Sebaj! Elsõ etap mondom, az autóban emellett nagy jókedv volt, toporzékoltam, röhögtem, üvöltöttem. Padlóóóóóóóóóóóóóóóóóóó sok sok, féééééék, Engedd kiiiiiiiiiiii Padlóóóóóóóóó Nagyon jó hangulat volt. Attit megelõzte valaki, utána dühbõl ment és nem számított a technika. Jót vigyorogtunk, és élveztem a pár kört!
Második etap:
Bohi mellett ültem. Neki már ez volt a 3. menete a ringen. Szerintem szépen autózott, talán annyi, hogy néha õ sem engedte ki a külsõ ívra, kanyarból kijövetnél. De szerencsére nem nyomott szájba, amikor szóltam, hogy engedd ki és ez nagyban rásegített a köridõre.
Itt is videóztam (KÉRJÜK!!!) (próbáltam venni sokszor a fordszámmérõt és a sebességet is.)
A körök mért idejei: 2:46, 2:43, 2:46 (két elengedéssel, célegyenesben pihivel), 2:41 és a legjobb 2:40:87!! Szerintem ez nagyon jónak mondható!
Iszonyat fura érzés volt a GZE után, hogy itt végig minden kanyar 2 és üvölt és förög és 2 és 3 és kettesben tart... Sokkal nagyobb kínzást kapott, de sajnos ezt kell tenni (én is így tettem) 6600-tól van meg a max lóerõ .
Amit még feltétlenül meg kell jegyeznem, hogy Bohi elmeroggyant, õrült, óriáslélekjelenlétes, vakmerrõ, hibbant fickó. Olyan féktávokat vett, hogy sokszor már kitapostam én a padlólemezt Anyóson és jajgattam, mint egy szöszi picsa Hihetetlen, de még így sem használtuk ki a féket! Miután bevettük sokszor megjegyeztük, hogy még bírta volna a kisebbet is. Én tudom magamról, hogy nem merek ilyet, úgyhogy gyakorolni kell!
Ide tartozik. Attila is és Bohi is 170rõl fékezett a célegyenesben(megvan mindkét videón!). Attila érzésem szerint fel tudna menni 180-185-re is, csak õ hasonlóképp parás, mint én. De szokni kell és merni. Itt van bukó zóna, nem úgy mint az utcán!
Harmadik Etap:
Itt már Attila a 4. Etapját mente. Majdnemhogy ég és föld! Sokkal jobban autózott a külsõ-belsõ-külsõn, mint amikor elõször ültem. Javultak a féktávok, tanulta a pályát, már be-be csúszot egy-két teligázas kanyar. Sokkal élvezhetõbb volt és tényleg látszott a rohamos fejlõdés! Az autóval is egyre jobban összhangban volt, és megint bebizonyosodott, hoyg iszonyat mit megy. 2. kanyarban ment el egy E30 M3, majd végig a seggében a Menselig. hihetetlen volt, hogy emelkedõn sem ment el, vagyis csak minimálisan. Nem hittem a szememnek. Pedig ott van köbcenti is!!! Egyet hibáztunk sóderágyban, de szerintem ez már inkább a fejlõdés miatt volt, hogy még-még többet, mint a kamikaze-ból következõen Itt már nagy kategóriába suhantunk be és így nem is kellett elõzni, nem is volt vérvezetés Itt is mértem az idõket. Magukért bezélnek : 2:46, 2:46, 2:43, 2:43, 2:41, 2:41 és az utolsóban összejött egy 2:40:83! Elsõ naphoz képest csodaszépnek mondható!
A belsõ kamerás felvételekre nagyon kíváncsi vagyok. Bohiéhoz lehet majd hangokhoz viszonyítani, hogy mennyire más dinamikával ment ugyanilyen idõt.
Utsó levezetõ körünkben kaptunk egy durr-t. A képen látszik is. Nincs mese Megette a gumit. Így legalább a pálya szélérõl is nézhettük az autókat, mint a régi szép idõkben!
Nap közben mentem Bubi E11-ével is. Meglepõen jó lett a futómü. Kellõen feszes, sõt szintkülönbségre való felmenetelnél talán utcára túl kemény is. Kellõen sportos mégis azt éreztem, hogy borul kanyarban, ami a pályán látható is volt. Ezt a vékony és kis ET-jü felniknek, a ballonos gumiknak (nem elég, hogy fel van fújva, az oldalfaluk miatt a profiluk is teljesen más), és a magas bódénak tudom be. Amivel lehetne sokat dobni rajta. Rövid és keményebb rugók, gátló maradhat, 15-ös legalább 25-ös ET jú felnik mondjuk 95-50-es gumikkal. (de lehet ebbõl 16-os felni is sõt 205/45-ös gumi is elfér saccolásom alapján. )
A pályán külsõ szemmel is csekkoltam Bubit és azt kell mondjam látszik, hogy minden évben sokat megy. Szépen íveken autózik, és azt mondom neki már jöhetne a fent említett technikai fejlesztés. Sokkal jobb köridõket tudna menni!
Emellett kint volt Tibcsi, ZDoman, Karotta és Tézé2 is. Szépeket autóztak és jó idõket, kint volt egy Turbo 1.6 E12 és Szuti A TS kompresszor sperrel, Kint volt egy Celica GT4, egy sima GT T20-as és egy Turbo SW20-as Mr2.
Nem volt tumultus, de nagyon tetszett a tegnapi nap!
Gyúrok a tavaszi elsõre!
Képeket, videókat!
Ha kihagytam vmit szóljatok!
Ja és nem vagyok versenyzõ. A negatív és pozitív kritikát is azér tmertem beírni, mert kérték a tulajok. Sokkal szarabb vagyok mindkettõjüknél, csak ültem mellettük és gondoltam megisztom veletek is!
Nagyon fájt már elõtte levõ napokon is, hogy nem fog elkészülni az autóm pedig ezt az idõpontot tûztem ki határidõként. Ahogy kiértünk és beültem elsõ Etapban GZEAtti mellé, már a sírás kerülgetett. Menni akartam, egyszer késõbb Bohi autóját is lenyúltam és a parkolóba mentem egy kört (köszi utólag is ) Na sebaj, elhatároztam, hogyha csak az anyagiak nem szólnak közbe (bár kész vagyok kölcsönkérni is), akkor menni fogok tavasszal, már az elõl 255-ös, hátul pedig a 260-as tárcsákkal (valami használt betéttel , aminek úgyis mindegy) és 4 plusz gólyalábamat felkeményítek Atomra, és szerzek beléjük rövid brutál kemény rugókat. A kerék még kérdéses. Vagy hagyom ezeket a felniket és rakok rájuk kopott profilú, de még jó anyagú 15ös gumikat (slick lenne az álom), vagy, ha lesz sok mani beszerzek valami ütött kopott jó ET-jü felnit verseny célokra. Egy gond azért motoszkál a fejemben, hogy kis ET-vel nagy kanyarokban, elõl lehet darálni fogom a kerékjáratot. Emiatt vagy kiperemezem (bár nem akarom), vagy kevésbé ültetek és horror brutál gátlókat csináltatok, Bence féle kõrugókkal.
Elsõ etap:
Attila mellett a GZE-ben. A projectjében már leírtam, az autó milyen kellemes csalódást okozott. Attila elõször ment a pályán mentségére szóljon és nem is szimulátorozik. Talán a legszembetûnõbb probléma az volt, hogy nem külsõ ívrõl kezdte a kanyart sokszor, hanem majdnem középrõl és nem is engedte ki a kanyar végén külsõ ívre, a másik pedig, hogy sokszor túl gyorsan érkeztünk a kanyarba és nagyon eltekert kormánnyal húzta ki az autót. A fentebbi kép ennek a végeredménye, ha jól gondolom a jobb elsõ gumi a nap végére ehhez képest 100%-os maradt . Sebaj! Elsõ etap mondom, az autóban emellett nagy jókedv volt, toporzékoltam, röhögtem, üvöltöttem. Padlóóóóóóóóóóóóóóóóóóó sok sok, féééééék, Engedd kiiiiiiiiiiii Padlóóóóóóóóó Nagyon jó hangulat volt. Attit megelõzte valaki, utána dühbõl ment és nem számított a technika. Jót vigyorogtunk, és élveztem a pár kört!
Második etap:
Bohi mellett ültem. Neki már ez volt a 3. menete a ringen. Szerintem szépen autózott, talán annyi, hogy néha õ sem engedte ki a külsõ ívra, kanyarból kijövetnél. De szerencsére nem nyomott szájba, amikor szóltam, hogy engedd ki és ez nagyban rásegített a köridõre.
Itt is videóztam (KÉRJÜK!!!) (próbáltam venni sokszor a fordszámmérõt és a sebességet is.)
A körök mért idejei: 2:46, 2:43, 2:46 (két elengedéssel, célegyenesben pihivel), 2:41 és a legjobb 2:40:87!! Szerintem ez nagyon jónak mondható!
Iszonyat fura érzés volt a GZE után, hogy itt végig minden kanyar 2 és üvölt és förög és 2 és 3 és kettesben tart... Sokkal nagyobb kínzást kapott, de sajnos ezt kell tenni (én is így tettem) 6600-tól van meg a max lóerõ .
Amit még feltétlenül meg kell jegyeznem, hogy Bohi elmeroggyant, õrült, óriáslélekjelenlétes, vakmerrõ, hibbant fickó. Olyan féktávokat vett, hogy sokszor már kitapostam én a padlólemezt Anyóson és jajgattam, mint egy szöszi picsa Hihetetlen, de még így sem használtuk ki a féket! Miután bevettük sokszor megjegyeztük, hogy még bírta volna a kisebbet is. Én tudom magamról, hogy nem merek ilyet, úgyhogy gyakorolni kell!
Ide tartozik. Attila is és Bohi is 170rõl fékezett a célegyenesben(megvan mindkét videón!). Attila érzésem szerint fel tudna menni 180-185-re is, csak õ hasonlóképp parás, mint én. De szokni kell és merni. Itt van bukó zóna, nem úgy mint az utcán!
Harmadik Etap:
Itt már Attila a 4. Etapját mente. Majdnemhogy ég és föld! Sokkal jobban autózott a külsõ-belsõ-külsõn, mint amikor elõször ültem. Javultak a féktávok, tanulta a pályát, már be-be csúszot egy-két teligázas kanyar. Sokkal élvezhetõbb volt és tényleg látszott a rohamos fejlõdés! Az autóval is egyre jobban összhangban volt, és megint bebizonyosodott, hoyg iszonyat mit megy. 2. kanyarban ment el egy E30 M3, majd végig a seggében a Menselig. hihetetlen volt, hogy emelkedõn sem ment el, vagyis csak minimálisan. Nem hittem a szememnek. Pedig ott van köbcenti is!!! Egyet hibáztunk sóderágyban, de szerintem ez már inkább a fejlõdés miatt volt, hogy még-még többet, mint a kamikaze-ból következõen Itt már nagy kategóriába suhantunk be és így nem is kellett elõzni, nem is volt vérvezetés Itt is mértem az idõket. Magukért bezélnek : 2:46, 2:46, 2:43, 2:43, 2:41, 2:41 és az utolsóban összejött egy 2:40:83! Elsõ naphoz képest csodaszépnek mondható!
A belsõ kamerás felvételekre nagyon kíváncsi vagyok. Bohiéhoz lehet majd hangokhoz viszonyítani, hogy mennyire más dinamikával ment ugyanilyen idõt.
Utsó levezetõ körünkben kaptunk egy durr-t. A képen látszik is. Nincs mese Megette a gumit. Így legalább a pálya szélérõl is nézhettük az autókat, mint a régi szép idõkben!
Nap közben mentem Bubi E11-ével is. Meglepõen jó lett a futómü. Kellõen feszes, sõt szintkülönbségre való felmenetelnél talán utcára túl kemény is. Kellõen sportos mégis azt éreztem, hogy borul kanyarban, ami a pályán látható is volt. Ezt a vékony és kis ET-jü felniknek, a ballonos gumiknak (nem elég, hogy fel van fújva, az oldalfaluk miatt a profiluk is teljesen más), és a magas bódénak tudom be. Amivel lehetne sokat dobni rajta. Rövid és keményebb rugók, gátló maradhat, 15-ös legalább 25-ös ET jú felnik mondjuk 95-50-es gumikkal. (de lehet ebbõl 16-os felni is sõt 205/45-ös gumi is elfér saccolásom alapján. )
A pályán külsõ szemmel is csekkoltam Bubit és azt kell mondjam látszik, hogy minden évben sokat megy. Szépen íveken autózik, és azt mondom neki már jöhetne a fent említett technikai fejlesztés. Sokkal jobb köridõket tudna menni!
Emellett kint volt Tibcsi, ZDoman, Karotta és Tézé2 is. Szépeket autóztak és jó idõket, kint volt egy Turbo 1.6 E12 és Szuti A TS kompresszor sperrel, Kint volt egy Celica GT4, egy sima GT T20-as és egy Turbo SW20-as Mr2.
Nem volt tumultus, de nagyon tetszett a tegnapi nap!
Gyúrok a tavaszi elsõre!
Képeket, videókat!
Ha kihagytam vmit szóljatok!
Ja és nem vagyok versenyzõ. A negatív és pozitív kritikát is azér tmertem beírni, mert kérték a tulajok. Sokkal szarabb vagyok mindkettõjüknél, csak ültem mellettük és gondoltam megisztom veletek is!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2009 okt. 23, 12:13 pm-kor.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Nekem is nagy élmény volt hogy bohi vitt 1etapot (THX).ÉN még sosem ültem senki mellett a ringen és nem is vezettem itt. semmihez sem hasonlítható, üvöltõ motor és kipufogó, csikorgó gumik és azok az erõk kanyarba meg fékezésnél egyszerre borzasztó és k.jó!!!
Tervezem én is hogy a következõn részt veszek de talán már valami komolyabb teknikával.
Tervezem én is hogy a következõn részt veszek de talán már valami komolyabb teknikával.
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Matyi!
Köszönöm az elismerõ szavakat. Azért van ott még mit csiszolni.
Azt tudni kell, hogy a kocsi hátul nem lett felkeményítve csak elöl hátul csak új patronok és rugóbakok vannak. És tényleg túl kemény pedig direkt úgy kértem, hogy utcára még elviselhetõ legyen.
Gumi kérdésben egyet értek de felnit nem vennék. Majd kifundálunk valamit.
Bohi kezd rendesen összeszokni az autójával. Olykor elvetemült módon kergeti.
Attila óriásit javult a nap végére. Én láttam azt amikor egyedül ment.
Jól néz ki az a GZE és jól is megy!
Próbáljuk összerakni azt az €ringet!
Üdv.,
Bú.
Köszönöm az elismerõ szavakat. Azért van ott még mit csiszolni.
Azt tudni kell, hogy a kocsi hátul nem lett felkeményítve csak elöl hátul csak új patronok és rugóbakok vannak. És tényleg túl kemény pedig direkt úgy kértem, hogy utcára még elviselhetõ legyen.
Gumi kérdésben egyet értek de felnit nem vennék. Majd kifundálunk valamit.
Bohi kezd rendesen összeszokni az autójával. Olykor elvetemült módon kergeti.
Attila óriásit javult a nap végére. Én láttam azt amikor egyedül ment.
Jól néz ki az a GZE és jól is megy!
Próbáljuk összerakni azt az €ringet!
Üdv.,
Bú.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Azért hallgattam, mert köpni nyelni nem mertem.Attila írta:Köszi hogy helyettem is írtál
Ugye kimaradt a történetbõl egy etap amit szinte senki nem látott, na az volt a legszebb egyedül mentem és szerintem szép íveket kevés sodródással valószínû nem túl gyorsan! De szerintem az volt a legjobb.
Meg két kör amit Lyanival nyomtunk! Õ csendesen tûrte a köröket
Nyomtad neki mint állat, 130at bele minden kanyarba. A gumi meg csikorog, a gépsárkány tüzet okádva üvölt, de te csak nyomod.
Szó se róla, nagyon tetszett, csak nem az én stílusom.
Az autó hibátlan, a vezetési teknikán még lehet picit finomítani.
Az kifejezetten tetszett, amikor beleugrattunk a sóderágyba.
Idén csak Attila meleltt ültem, itt is csak 2 kört.
Jövõre sajáttal megyek, és mindenkit lenyomok.
Itt vannak a képek is:
http://www.kep.tar.hu/csillagjani/50650819?o=12#2
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
hát nem tudtam mit csinálni.... A kis vörös ördög menni akart, és neki nem lehet nem mondani!
Sajnálom ha a gumi gyártók nem tudnak velem lépést tartani a fejlõdés útján!
Sosem hátrálunk meg csak elõre! Nincs olyan helyzet amit ne lehetne orvosolni még egy kis gázzal!
én csak azt láttam mi vagyunk a leglassabb!
Sajnálom ha a gumi gyártók nem tudnak velem lépést tartani a fejlõdés útján!
Sosem hátrálunk meg csak elõre! Nincs olyan helyzet amit ne lehetne orvosolni még egy kis gázzal!
én csak azt láttam mi vagyunk a leglassabb!
Ennek a videónak a végén van pár referencia köridõ, de a videó sem rossz.
Mi ugye 2.41 körül mentünk!
Mi ugye 2.41 körül mentünk!
Kód: Egész kijelölése
http://auto.indavideo.hu/video/Toyota_Celica_GT4_ST205
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az idõt elhiszem. Reális lehet, de biztos, hogy ez nem a 0-ról startolós kör és a kinti felvételek gyorsítva vannak. Engem nagyon elszomorítanak ezek az apróságok. Szeretem a vágatlan felvételeket!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
eddig ezt találtam csak
Kód: Egész kijelölése
http://www.youtube.com/watch?v=pjSHEbFYSao&hl=hu