Kedvenc útszakaszok

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2012 nov. 26, 10:37 pm

Csak nem?! ;)
Csobánka és Pilisvörösvár között "adja" meg szántó és szentkereszt között is, amit múltkor le is fotóztam. Sajnos sok a kátyú és a beláthatatlan kanyar is, valamint ezek kombinációja bármilyen felosztásban + egy két autós aki nem ismeri az ívet és rákönyököl a felezõvonalra nehogy lecsússzon. Na meg ha gyorsan megyünk akkor amúgy is bekeskenyedik az út, tehát beljebb kell húzódni (???). :lol:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2852
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2012 nov. 27, 12:23 pm

Biztos király lehetett, kár hogy itt az Alföldön nincs semmi jó útszakasz. :( Még szinte kanyargós utak sincsenek. :)
Amúgy tök jók így a képek, meg persze nagyon szépek az autók. Majd egyszer ha az enyémnek is elkészül a külseje... :lol:
Lackó! legyen már szép színre fújt lökösöd! :) Szerintem jól állna neki. :wink:
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2012 dec. 01, 10:54 am

Még egy videó, ahol ketten suhannak Bohi és Lackó:

http://www.youtube.com/watch?v=Ei4vqMOkguk

http://www.youtube.com/watch?v=Ei4vqMOkguk
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2002
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Gugyor » 2012 dec. 01, 11:25 am

Tarján szerpentin az a jó :D
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2012 dec. 01, 12:04 pm

Terveztem pár jónak látszó útszakaszt.

1. Nem nagy távolság (~250km), de tele van jó kis szerpentinekkel, nagyobb nyújtott kanyarokkal, hazafele pedig egyenesekkel.

ÚTVONAL (GMAPS)


Érdemes belenagyítani és a domborzati vonalakat is berakni 8)
A lényeg fõként Pásztó --> Gyöngyös részében van, de elõtte is van pár nyalánkság, mint a Pécel-Isaszeg szakasz, vagy a Gyöngyös-Gödöllõ hazafelé. Odafele technikásabb, hazafele pihenõs, lazulós.
Van aki tud olyan szakaszáról, ami nagyon rossz minõségi? Próbáltam kerülni a fõútvonalakat szerpentineknél, csak ez lehet az útminõség rovására megy. Pl nagyon nehezen engedte tervezésnél a Parádsasvár-Szuha, illetve a Recsk-Markaz szakaszt. Ugye nem magánutak? Ki mit tud róluk?



2. Ez a hosszabb (akár két napos) verzió:

ÚTVONAL (GMAPS)


Tempósabb, kisebb ívû kanyarokkal, de van idõ csodálni a tájat, a természetet is. Olyan gyönyörû és nevezetes helyeken megy át, hogy megéri utánanézni. Ózd és Aggtelek közt fura zöld kis kupacok, mintha vakondtúrások lennének, bokor és famentes dombokon átívelõ utakkal. Minden szépen belátható és élvezetes.
Parádsasvár --> Aggtelek --> Szilvásvárad --> Eger --> Bp megvolt egy nap alatt. Feledhetetlen élmény. Jó tempózni, de az eszeveszett száguldást alig kívánja az ember. Amolyan igazi autózós útszakasz, ahol kell kanyarodni is. Vidám a sofõr, az autó és az utas is, mert szép a kilátás.
Megvolt még belõle a Pécel --> Szanda is. Az út kb addig, amíg a most linkelt útvonalon látszik, egész jó. Sok kukiröptetõvel, kanyarral. Igazán élvezetes!
A teljes útvonalat akár két nap alatt lenne célszerû bejárni. Aggtelek környékén egy gyengébb szállás, aztán másnap ismét örömködés.



Akinek tetszik a két tervezet és netán bejárja, mindenképp dokumentálja és írjon élménbeszámolót!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya » 2012 dec. 01, 01:27 pm

A hosszabbnak több részén is autóztam már (Pétervására-Ózd, Kazincbarcika-Szilvásvárad-Eger-Gyöngyös), tényleg vannak kellemes helyek.

Van sok jó kanyar, tényleg nagyon szép tájakkal olykor, tehát kellemes arra menni. Ami hátrány, hogy kraft kell, vannak azért meredekebben emelkedõ szakaszok, továbbá hogy pl. Eger-Szilvásvárad között 2 hey van, ahhol lehet elõzni. (az egyik kb. 1km, a másik 300m). Tehát ha beragadsz valaki mögé, és élményautózni szeretnél, akkor inkább meg kell állni pár percre, mert elõzni nem nagyon lehet. Illetve a falvakban lehet, de azért az elég nagy parasztság. Az útminõség viszont a magyar átlaghoz képest egész kellemes.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kedvenc útszakaszok

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 aug. 25, 01:29 pm

A nyári találkozó avagy a Girbe-Gurba Kalandtúra alkalmából bejárhattunk több Észak-magyarországi álom utat. Többen is emlegették őket megérkezés után :)
Kettő, alacsony forgalmú, azonnal favorit lett. Remélem van, aki csinált róluk képet/videót!

Borsodnádasd (Lemezgyár) - Balaton fele hegytetőig:
GMAPS
2km hosszú, nagy szintkülönbség, jó útminőség, fehéres, csúszós aszfalt brutál visszafordítókkal (1-esbe lefűzhető).
+
Balaton - Bélapátfalva:
GMAPS
5km hosszú, kiváló útminőség, kis szintkülönbség, vadi új (max 1 hónapos) fekete, széles aszfalt, új felfestés, enyhébb belátható (tempós) kanyarok, pár kukiröptető.

Ha az utóbbi kettő közti kritikán aluli szakaszt megcsinálják, rally szakasz gyanús lesz!

Sajókaza - Felsőnyárád:
GMAPS
6km hosszú, kiváló útminőség, kis szintkülönbség, vadi új aszfalt, több éles és több nyújtott kanyar, azonban a felfele tartó szakaszon szinte egy egyenes sincs! A kanyarok belső ívén kivétel nélkül mindenhol "rázókő" található. Fehér betonkockákból, gyönyörűen síkba kirakott belső padka megerősítés gondolom a teherautók miatt. Brutálisan élvezhető. A lefele jövő ágon több hosszú egyenes, gyönyörű kilátással.


Ezen kívül szinte végig szerpentineken vezetett utunk. Aki nem élvezte az nem is igazi férfi :)
Számtalan jó rész, izgalmas szakasz. Gondolom utóbbi miatt nem is dőltek fogyasztás rekordok :lol:

A teljes útvonal (érdemes belenagyítani):
GMAPS
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Kedvenc útszakaszok

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2014 aug. 25, 08:09 pm

+ Aggtelek - Sződliget bekötő sem volt rossz! :-)
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kedvenc útszakaszok

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 ápr. 17, 06:54 pm

Most találtam a képet 8)

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Knox84
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2015 márc. 21, 09:57 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Besnyő
Re: Kedvenc útszakaszok

Hozzászólás Szerző: Knox84 » 2015 ápr. 17, 10:43 pm

Törökbálinti Pannon út! Két körforgalom közti cirka másfél kilométer de jópofa, szeretem.
E 10 sedan, 4E-FE Harmony :)

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kedvenc útszakaszok

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 máj. 11, 08:25 am

Minden Tavaszi Találkozón, a hazaindulást követően szoktunk egy közös szerpentinezést beiktatni. A Börzsöny kanyargós útjain élvezzük a kanyarokat és az iszonyat hangulatos utakat, természetesen a KRESZ határain belül. (Van olyan rész, ahol ha akarnánk se tudnánk átlépni a sebességhatárokat).

Királyrét után rendszerint EZT a szakaszt jártuk be.
Királyrét --> Kóspallag --> Kismaros.
1. szakasz egész normális útminőség (kivéve a vége előtt 2 hatalmas kátyút), elég vékony (1 sáv), jól belátható kanyarok, ritka erdő, gyönyörű, patak fölött kanyargó, sok látnivalóval tűzdelt, álomszép rész, relatív meredek emelkedők és lejtők.
2. szakasz elég rossz útminőség (VOLT, lásd alább), 2 sávos országút, hatalmas hajtűk és 1-2 tempós egyenes. relatív kevés emelkedés és süllyedés. Szép szakasz, de a sűrű erdő miatt felesleges nézelődni, hacsak nem lassan csurog az ember.


Aztán 2 éve már nem kíséreljük meg a Királyréti terület mizériát, így Ipolyrét az új szuper helyszínünk a tavaszi találkozóinkra.
Sajnos a tavalyi nagy eső miatt kihagytuk a közös hazajövetelt, azonban idén bepótoltuk :) ÉS milyen jó, hogy így tettünk...

Ipolydamásd --> Márianosztra --> Kóspallag --> Kismaros
ÚTVONAL
1. szakasz eleje főút. Tempós nyújtott kanyarokkal az Ipoly-Duna mentén. Márianosztrafele fölfele közepes útminőség, 2 sávos országút, jó kanyarokkal néhol jól belátható részekkel, néhol kevésbé. Élvezetes, fölfele kaptatós, kevésbé látnivalós.
2. szakasz közepes útminőség, 2 sávnyi széles, jó kanyarokkal 1-2 élessel, relatív nagy emelekedőkkel és lejtőkkel, jól belátható részekkel, sokáig "hegygerincen" kanyarogva, birkalegelők mellett, sok látnivalóval.
3. szakasz (előbbiben is benne volt: "2 sávos országút, hatalmas hajtűk és 1-2 tempós egyenes. relatív kevés emelkedés és süllyedés. Szép szakasz, de a sűrű erdő miatt felesleges nézelődni, hacsak nem lassan csurog az ember") CSAK tavaly teljesen felújították!!!! KIVÁLÓ útminőség, sima és jó minőségű aszfalt, kanyarbelsőkön "rázókövekkel", széles, technikás, ÁLOM ÚT!! Tegnap azonnal beleszerettem. Mondtam is utasaimnak, hogyha kirakom őket fagyizni én visszajövök :) Aki tegnap volt, tudja, hogy űber.
Szervezhetnénk egy minitalit arrafelé :) :roll:

Van minden részen Google Streetview, csak utóbbin még a régi aszfalttal. Ha valaki később nézi ezt a topicot és már frissült, légyszi írja be.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kedvenc útszakaszok

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 máj. 11, 10:37 am

Frool!

Nincs meg eseménykamerán a Szombati szakasz? 8)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
zuzmow
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 130
Csatlakozott: 2011 nov. 29, 03:12 pm
Tartózkodási hely: BP XIV. / velence
Re: Kedvenc útszakaszok

Hozzászólás Szerző: zuzmow » 2015 máj. 11, 02:11 pm

Pacsker írta:Frool!
Nincs meg eseménykamerán a Szombati szakasz? 8)

Uraim!

Mivel láttam hogy a hazaút kicsit emeltebb tempóban fog zajlani, öcsémet átültettem jobb 1-be. Az e8 compact és egy fehér e11 liftback? megelőzése után ismét TRD mögé kerültem. 140-ig nem maradtam le, a kérdésem hogy a tiétekben maradt-e még tartalék, vagy a "lassú" részén vagy a kigyorsításoknál koppant-e a pedál a tűzfalon?
Ha igen, akkor nagyon hízott a májam, hogy a nagyoktól annyira nem maradtam le, ha nem, akkor a közeljövőben nem keresem a "bajt" magamnak a lámpánál ha meglátom valamelyikőtöket ;)

A leg-leg-leg Corollás utam eddig hóviharban volt itt, Mátrakeresztesen keresztül:

Cserhátsurány --> Kékestető

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kedvenc útszakaszok

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 máj. 11, 02:15 pm

140-el biztos nem mentem, így nem tudom mikor és melyik részre gondolsz. Inkább a kanyarokat élveztem mint az egyeneseket.
Főleg, hogy egy Fehér doboz (Murano?) korlátozott, bár mentségére szóljon, amit a haszongépjármű tudott azt ő is kiautózta :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
zuzmow
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 130
Csatlakozott: 2011 nov. 29, 03:12 pm
Tartózkodási hely: BP XIV. / velence
Re: Kedvenc útszakaszok

Hozzászólás Szerző: zuzmow » 2015 máj. 11, 02:42 pm

Még a Monavo előtti szakaszon... Volt hajtűkanyar is ahol én tettem keresztbe, pl ott a kigyorsításnál sem maradtam le. Zenét letekertem és hallgattam hogy ti mennyire "muzsikáltok", de úgy tűnt kapott annyi benzint a motor amennyit akart ;)
Úgy érzem egész jól megy ahhoz képest hogy többen is mondták hogy "csak" 105 ló lehet. Este pedig egy "kocka" MR2-t találtam meg a Keresztúri út elején és a pesti út végéig toltuk neki - ő a lámpánál megdicsért hogy az ő kétlitereséhez képest nagyon jól megyek ( tőle sem maradtam le 120ig) :D


Válasz küldése