Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Boldog Új Évet Skacok, alakul a szezon, megvannak a tervek:-)
https://www.youtube.com/watch?v=OFWH8eGXMMQ
https://www.youtube.com/watch?v=OFWH8eGXMMQ
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi Szuti!
Neked (nektek) is a legjobbakat!
Idén remélem már sikerül a hobbira is szakítanom és tervezek kimenni újra fotózni, drukkolni, időket mérni...
Neked (nektek) is a legjobbakat!
Idén remélem már sikerül a hobbira is szakítanom és tervezek kimenni újra fotózni, drukkolni, időket mérni...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Atanen
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 219
- Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6R
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bécs
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Remélem idén már én is kijutok!

- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! 
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Megvan az újabb mintázatú Yokohama AD08R 


CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
F aszán B etapad! : D
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
F aszán B etapad! 
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
A zöld szörny kicsit még megbízhatatlan volt műszakilag, de amikor ment, akkor tisztességesen lépett előre:
https://youtu.be/4RUUehveW9U
https://youtu.be/4RUUehveW9U
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Görög (?)honda civic 2:01. ???????????????
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Elvileg 280 paci szívóban, 900kg. Egy S2000-res motorja van benne. Nagyon komoly!
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Uristem az nagyon komoly lehet! Következőre kinézek! (meg előtte ha minden jól megy megyek egyet a nyiltnapon)
remélem látjuk majd a piros celicát is!
remélem látjuk majd a piros celicát is!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Gratulálok Szuti!
...várjuk a beszámolót!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi, most tettem be rossz helyre:-)
Sziasztok!
Íme az élménybeszámoló. Köszi mindenkinek, aki tegnap segített, szurkolt:-)
Tehát akkor a tegnapi nap és az előkészületek:
Péntek hajnal 3-ig készült a kocsi Antal Zoliéknál és Ferenc Kulin programozta még éjjel, ami baromi jó lett, de rendesen be voltam szarva, mert a tolós váltóval még sosem váltottam és könnyű odabaszni nagyon. Tök máshogy kell vezetni, mint egy rendes váltós kocsit, így azzal elég sokat bénáztam. már ott is. Szólt is Feró, hogy ez így nem lesz jó, megmondta, hogy mit hogyan és egy kicsivel jobb lett, de egyáltalán nem ment készségszinten. Kész lett, gyors lett!
Reggel még egy futóművet állítottunk Montinál, előre 4 fok, hátra 3 fok, majd ki a Ringre. Súlymérésen 1145kg a kocsi, baszott könnyű, de úgy, hogy a jobbos ülés még benne is van és nagyon szarok a kocsi arányai, de ezzel semennyi időnk nem volt foglalkozni. Aztán Niesz Ferenc is megmondta a mérésnél, hogy olyan szarok az arányok, mint egy rossz fwd kocsinál.
A súlyozásnál látszott, hogy csöpög egy kis víz a kocsiból, így Zoliék, elszaladtak valamit köszörültetni és visszahozták az első menetig és be is szerelték, úgyhogy beültem és felmentem a pályára. A szokásos 3-4 melegítő körömet nyomattam és az uccsókat meghúztam egy kicsit tempósabbra, ahol 2:07-et, aztán egy 2:05-öt mentem komolyabb fékezés és gyors váltások nélkül. Kijöttem és láttuk, hogy felment a guminyomás, azt visszaengedtük 2 bárra és Zoliék átnéztek mindent. Hőfokokat mértek olajról, mindenhonnan és fasza volt az összes.
Közben annyi volt, hogy a tolós váltóval nyomtam egy 1-2-1-et, de nem fogazott le, csak a short shifterrel annyira közel van, hogy ezt ki fogjuk cserélni a gyárira,mert pl nem tudok 5-ből 4-be sem visszaváltani, csak gecire lassan, mert üt egyet. Plusz az egyik féktávon az Alesi után beesett a fékpedálom, de nem teljesen, csak vissza kellett váltanom 2-ig 5-ből, hogy lelassuljak és így is lementem a pályáról 7-8 métert, de utána visszajőve kigyorsítottam és megint rendesen fogott. Tehát valószínűleg kicsi a fékmunkahenger a Tilton pedálgépen és ezért esik be a pedál. Ennek ellenére megkértem Zoliékat, hogy légtelenítsék le, de innentől a nagy féktávok előtt minden alkalommal rápumpáltam a fékre mielőtt féktávot vettem és így is csak buzis féktávokkal dolgoztam, mert az még nem stabil.
A következő etapban lementem 2:01-re. Elkezdtem érezni a váltót. Még nem 100%-osan, csak alkalmazkodtam ahhoz, amilyen most. Plusz a féktávokat is próbáltam belőni úgy, hogy tudtam mikor kezdjek el pumpálni ahhoz, hogy meg tudjam fékezni a kocsit a fontos pontoknál. A pálya középső részénél meg nincs nagy jelentősége, mert annyival jobban kanyarodik, hogy ha be is esett egy kicsit, akkor sem tudtam nagyon elrontani. Elégedett voltam ezzel, mivel ez már 2:01.3 volt, életem leggyorsabb köre azzal a kocsival, amit hajnal 3-ig reszeltünk és 0% esélyt adtam neki, hogy tudok majd menni vele. Azt hittem hogy azért valami kis apró hiba biztosan lesz és nem lesz meg a lehetőség és eléggé fostam attól is, hogy majd hogy viselkedik, nem tudom majd kezelni.
Ehhez képest az utolsó 30 percben úgy mentem fel, hogy a kigyorsításokban kerestem még tapadást egy kicsit bátrabban. A boxban pedig Csanád Világa odajött, hogy akkor most menjek egy másodperccel gyorsabban:-) A fékben, váltóban sok van még, így ott opció nem volt, igazából a sikánt csináltam meg jobban és szinte mindenhol hamarabb léptem a gázra kanyarból kifelé jövet és így meglett az 1:58.2. Vicces, hogy a gyors kör előtt nyomkodtam a köridő mérőt és így nem láttam a köridőt, de tudtam, hogy gyorsabb lett, mint eddig és ahogy lejöttem, Pacsker üvöltött rám, hogy megvan, viszont érdekes, hogy a kör közepéig nem figyeltem, automatikusan jött mindent, a sikánnál jutott eszembe, hogy most akkor nem kellene elrontani, mert eddig ez elég jó. Talán ha a végén Gönczi Zsolti nincs rossz helyen az Evóval, akkor 1:57 is lehetett volna, de sebaj, ez így elsőre tökéletes volt!
A kocsi amúgy nagyon jóindulatúan viselkedik, a turbó elképesztően megy fent. Pont jó, mert kanyarból kigyorsítva, ha lepadlózom, akkor mivel fent erős csak, nem indul el a segge, hanem pont addigra jön meg az erő, amíg már szinte egyenes a kormány, így nem dobálja magát.
Úgyhogy szerintem ha a váltót és a féket rendbe rakjuk, akkor ezekkel a 2 éves gumikkal lehet 1:56-ös idő. A teljesítményt a héten leméretjük és ha úgy van, akkor lehet, hogy teszünk bele pár olyan súlyt, ami még alapvetően hiányzik belőle, mint poroltó, hátsó lökös és pár apróság. Ha viszont nagyon erős lenne, akkor meg kiveszünk belőle még 40-50kg-ot és irány a Race+
.
Összességében iszonyat jól éreztem magam és végre megvan az a 2 perc alatti idő is:-)
Külön köszönet pedig egy csomó mindenkinek, de sorolom:
- Zoltan Antal-nak, hogy elkészült és ahogy elkészült a versenyautó
- Anita Czibere-nak, hogy lett frankó kábelköteg
- András Sallai-nak az eddigiekért, tegnapi napért
- Ferinek, de nem találom facebookon, de majd betaggelem
- Sonny Sándor Szijgyàrtò a szélesítésért
- Pêter Mentês Opi-nek aki a SZÁLLÍTÓ
- Csanád Világa-nak, aki megkért, hogy menjek egy kicsivel gyorsabban
- György Kovács-nek, aki azt mondta váltó kell!
- Slezák Mikinek, aki mindezt legyártotta
- Gábor Gédra-nak a turbóért, ami úgy megy, mint a veszedelem
- Ádám Csolti-nak a király leömlő és gyors munka miatt
- Krisztián Kovács-nak aki úgy becsövezte, mint az állat
- Montinak, aki a futóművet belőtte
- Krisztián Kedves-nak, aki elkészítette a pillekönnyű ajtókat
- István Farkas-nak, aki miatt a fénye piros és nem poros
- Ferenc Kulin-nek, aki megírta a programot éjjel
- Zsolt Jakab, Viktória Jakab-Kecskeméthy-nak, a szerelésért
- Linda Juhász-nak és Daninak, aki elviselte ezt a pár hónapot
Köszi mindenkinek, aki hitt benne és valahogy akár csak pár szóval, üzenettel támogatott személyesen, vagy itt a fórumokon!
Akár hiszitek, akár nem ez az egész mind számít!
Sajnos a kamerát nagyon rossz helyre tettem, így a látvány élvezhetetlen, de talán a hang és a tempó visszaadja azt, ami bent történt:-)
https://www.youtube.com/watch?v=Bu8Btmxpr20
Sziasztok!
Íme az élménybeszámoló. Köszi mindenkinek, aki tegnap segített, szurkolt:-)
Tehát akkor a tegnapi nap és az előkészületek:
Péntek hajnal 3-ig készült a kocsi Antal Zoliéknál és Ferenc Kulin programozta még éjjel, ami baromi jó lett, de rendesen be voltam szarva, mert a tolós váltóval még sosem váltottam és könnyű odabaszni nagyon. Tök máshogy kell vezetni, mint egy rendes váltós kocsit, így azzal elég sokat bénáztam. már ott is. Szólt is Feró, hogy ez így nem lesz jó, megmondta, hogy mit hogyan és egy kicsivel jobb lett, de egyáltalán nem ment készségszinten. Kész lett, gyors lett!
Reggel még egy futóművet állítottunk Montinál, előre 4 fok, hátra 3 fok, majd ki a Ringre. Súlymérésen 1145kg a kocsi, baszott könnyű, de úgy, hogy a jobbos ülés még benne is van és nagyon szarok a kocsi arányai, de ezzel semennyi időnk nem volt foglalkozni. Aztán Niesz Ferenc is megmondta a mérésnél, hogy olyan szarok az arányok, mint egy rossz fwd kocsinál.
A súlyozásnál látszott, hogy csöpög egy kis víz a kocsiból, így Zoliék, elszaladtak valamit köszörültetni és visszahozták az első menetig és be is szerelték, úgyhogy beültem és felmentem a pályára. A szokásos 3-4 melegítő körömet nyomattam és az uccsókat meghúztam egy kicsit tempósabbra, ahol 2:07-et, aztán egy 2:05-öt mentem komolyabb fékezés és gyors váltások nélkül. Kijöttem és láttuk, hogy felment a guminyomás, azt visszaengedtük 2 bárra és Zoliék átnéztek mindent. Hőfokokat mértek olajról, mindenhonnan és fasza volt az összes.
Közben annyi volt, hogy a tolós váltóval nyomtam egy 1-2-1-et, de nem fogazott le, csak a short shifterrel annyira közel van, hogy ezt ki fogjuk cserélni a gyárira,mert pl nem tudok 5-ből 4-be sem visszaváltani, csak gecire lassan, mert üt egyet. Plusz az egyik féktávon az Alesi után beesett a fékpedálom, de nem teljesen, csak vissza kellett váltanom 2-ig 5-ből, hogy lelassuljak és így is lementem a pályáról 7-8 métert, de utána visszajőve kigyorsítottam és megint rendesen fogott. Tehát valószínűleg kicsi a fékmunkahenger a Tilton pedálgépen és ezért esik be a pedál. Ennek ellenére megkértem Zoliékat, hogy légtelenítsék le, de innentől a nagy féktávok előtt minden alkalommal rápumpáltam a fékre mielőtt féktávot vettem és így is csak buzis féktávokkal dolgoztam, mert az még nem stabil.
A következő etapban lementem 2:01-re. Elkezdtem érezni a váltót. Még nem 100%-osan, csak alkalmazkodtam ahhoz, amilyen most. Plusz a féktávokat is próbáltam belőni úgy, hogy tudtam mikor kezdjek el pumpálni ahhoz, hogy meg tudjam fékezni a kocsit a fontos pontoknál. A pálya középső részénél meg nincs nagy jelentősége, mert annyival jobban kanyarodik, hogy ha be is esett egy kicsit, akkor sem tudtam nagyon elrontani. Elégedett voltam ezzel, mivel ez már 2:01.3 volt, életem leggyorsabb köre azzal a kocsival, amit hajnal 3-ig reszeltünk és 0% esélyt adtam neki, hogy tudok majd menni vele. Azt hittem hogy azért valami kis apró hiba biztosan lesz és nem lesz meg a lehetőség és eléggé fostam attól is, hogy majd hogy viselkedik, nem tudom majd kezelni.
Ehhez képest az utolsó 30 percben úgy mentem fel, hogy a kigyorsításokban kerestem még tapadást egy kicsit bátrabban. A boxban pedig Csanád Világa odajött, hogy akkor most menjek egy másodperccel gyorsabban:-) A fékben, váltóban sok van még, így ott opció nem volt, igazából a sikánt csináltam meg jobban és szinte mindenhol hamarabb léptem a gázra kanyarból kifelé jövet és így meglett az 1:58.2. Vicces, hogy a gyors kör előtt nyomkodtam a köridő mérőt és így nem láttam a köridőt, de tudtam, hogy gyorsabb lett, mint eddig és ahogy lejöttem, Pacsker üvöltött rám, hogy megvan, viszont érdekes, hogy a kör közepéig nem figyeltem, automatikusan jött mindent, a sikánnál jutott eszembe, hogy most akkor nem kellene elrontani, mert eddig ez elég jó. Talán ha a végén Gönczi Zsolti nincs rossz helyen az Evóval, akkor 1:57 is lehetett volna, de sebaj, ez így elsőre tökéletes volt!
A kocsi amúgy nagyon jóindulatúan viselkedik, a turbó elképesztően megy fent. Pont jó, mert kanyarból kigyorsítva, ha lepadlózom, akkor mivel fent erős csak, nem indul el a segge, hanem pont addigra jön meg az erő, amíg már szinte egyenes a kormány, így nem dobálja magát.
Úgyhogy szerintem ha a váltót és a féket rendbe rakjuk, akkor ezekkel a 2 éves gumikkal lehet 1:56-ös idő. A teljesítményt a héten leméretjük és ha úgy van, akkor lehet, hogy teszünk bele pár olyan súlyt, ami még alapvetően hiányzik belőle, mint poroltó, hátsó lökös és pár apróság. Ha viszont nagyon erős lenne, akkor meg kiveszünk belőle még 40-50kg-ot és irány a Race+
.
Összességében iszonyat jól éreztem magam és végre megvan az a 2 perc alatti idő is:-)
Külön köszönet pedig egy csomó mindenkinek, de sorolom:
- Zoltan Antal-nak, hogy elkészült és ahogy elkészült a versenyautó
- Anita Czibere-nak, hogy lett frankó kábelköteg
- András Sallai-nak az eddigiekért, tegnapi napért
- Ferinek, de nem találom facebookon, de majd betaggelem
- Sonny Sándor Szijgyàrtò a szélesítésért
- Pêter Mentês Opi-nek aki a SZÁLLÍTÓ
- Csanád Világa-nak, aki megkért, hogy menjek egy kicsivel gyorsabban
- György Kovács-nek, aki azt mondta váltó kell!
- Slezák Mikinek, aki mindezt legyártotta
- Gábor Gédra-nak a turbóért, ami úgy megy, mint a veszedelem
- Ádám Csolti-nak a király leömlő és gyors munka miatt
- Krisztián Kovács-nak aki úgy becsövezte, mint az állat
- Montinak, aki a futóművet belőtte
- Krisztián Kedves-nak, aki elkészítette a pillekönnyű ajtókat
- István Farkas-nak, aki miatt a fénye piros és nem poros
- Ferenc Kulin-nek, aki megírta a programot éjjel
- Zsolt Jakab, Viktória Jakab-Kecskeméthy-nak, a szerelésért
- Linda Juhász-nak és Daninak, aki elviselte ezt a pár hónapot
Köszi mindenkinek, aki hitt benne és valahogy akár csak pár szóval, üzenettel támogatott személyesen, vagy itt a fórumokon!
Akár hiszitek, akár nem ez az egész mind számít!
Sajnos a kamerát nagyon rossz helyre tettem, így a látvány élvezhetetlen, de talán a hang és a tempó visszaadja azt, ami bent történt:-)
https://www.youtube.com/watch?v=Bu8Btmxpr20
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
2017.05.19.
Magyar Time Attack fotóim:ITT TEKINTHETŐEK MEG

Gratula Szuti a sikeres első versenyért idén az új vörös ördöggel. Annak ellenére is nagyon jó időt mentél, hogy ezek voltak az első körök egy nagyon átalakított autóval, rettentően ígéretes ez a kombináció.
Magyar Time Attack fotóim:ITT TEKINTHETŐEK MEG
Gratula Szuti a sikeres első versenyért idén az új vörös ördöggel. Annak ellenére is nagyon jó időt mentél, hogy ezek voltak az első körök egy nagyon átalakított autóval, rettentően ígéretes ez a kombináció.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
