II. Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2018.09.24.

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1935
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
II. Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2018.09.24.

Hozzászólás Szerző: mozso » 2018 dec. 02, 12:29 am

Nehézkesen indult a második közös CCH pályanap szervezése. A Hungaroring annyira tele van programokkal és annyira minimális a nyílt napokon beszedett bevétel a pálya üzemeltetési költségei és a potenciális pénzes vevőknek való bérbeadással szemben, hogy már a Hungaroring is nyíltan kimondja, amikor barátilag beszéltünk:

- Autós nyílt napot csak edukációs célból csinálnak és a bevétel maximalizáció miatt szinte sohasem hétvégén.
- Ha van/lesz is ilyen nyílt nap, azt mindig az utolsó pillanatban döntik el, hiszen ezt csak akkor "éri meg" rendezni, ha adott napra nem tudják eladni a pályát komolyabb / pénzesebb vevőnek.

Mindenesetre a lelkesedés megvolt a mi oldalunkon és a Hungaroring által "papíron" legutolsónak meghirdetett autós nyílt napra igyekeztünk találkozót szervezni - szeptember végére. Kicsit későn kaptam infót a Hungaroringtől, mikor lesz "ez az utolsó alkalom" és az sem segített, hogy hétköznapra rakták. Emiatt alapból kevesebben jelentkeztek, mint a legelső ilyen aktivitásunkra.

A fenti mondatokon átsiklók kedvéért megemlítem azért...csak lett egy "utolsó utáni" autós nyílt nap szervezve titokban a Hungaroring által majd 1 hónappal később. Október 20-án, szignifikánsabban szebb, jobb, melegebb időben, ráadásul HÉTVÉGÉN :evil: ....ha ezt közölték volna velünk rendes időben... No comment. :-(

Szóval 1 hónappal korábban azon a szeles, hideg, esős HÉTFŐI napon csak eljött a Corolla és a Celica csapat kemény magja. Sokan lemorzsolódtak, az ígért "tuti megyek" dolgokra már senki sem alapoz, de azon a reggelen a tócsáktól áztatott, hideg paddockban ott voltak azok, akikre mindig lehet számítani. Páran több száz km-t autóztak hajnalban....12 fok volt a napon...már, ha lett volna napsütés reggel... :twisted: :twisted:

Megtettünk az előzetes felkészülést, gumicserét, kávét, WC-t miegymást és az a döntés született menjek elsőnek, vezetve a sort, mert én tudom a tutit. Ami persze abszolút nem igaz, de vonakodva elvállaltam azért :-). A Yokohama semi slick gumiknak a legjobb a vizes tócsás 12 fokos aszfalt ott nagyon tapadnak és jó gyorsak is. :lol: :lol: :lol:

Próbáltam tempót diktálni, de nem kikötni a korlátban. Sajnos nem volt mitfahrerem, ez a picit korábbi motorforralós Hungaroringes élmény után nagyon hasznos lett volna, nem mindig tudok minden műszerre figyelni. :shock: :shock: Mivel nem lettünk végül 25-en, így idegenek is csatlakozhattak a reggeli első menethez. Komoly vasak, tapasztalt pilóták. Úgy számolom volt olyan Porsche ami 300 pacival tudott többet, mint a mi csapatunk legerősebb autója. :D

Az ismét kiderült, hogy van kraft a kis Corollában, ez látszik is amint felzárkózóm az előttem haladóra (az sem volt egy lassú autó) a célegyenesben.

Ennek ellenére nagyon jó kis nap lett, sőt! Kornél alatt ugyan megállt a Celica a pályán, de a kezdeti para után kiderült nem lett nagy baj, csak egy üzemanyag cső adta meg magát, de az is jólnevelten, akkor amikor pont nem tudott kárt okozni semmiben.

Vitya sok-sok kört ment, úgy emlékszem 3x20 perc után is akart még menni, de Hédi otthon várta már. Jó időket is ment a rallye slick gumikon, amikről ismét csak kiderült korlátozottan bírják a Hungaroringes terhelést. Közben az idő is melegedett, a nap is kisütött, a pálya is felszáradt. Meleg nem lett, de a körülmények jobbak lettek.

Két vendégszereplőt kaptunk a Totalcar.hu csapatból: Becsületesnepper kihozta az AE86-ot és több futamot is ment, míg Karotta a pár héttel későbbre meghirdetett MTA miatt hozta ki a hangyászt, hogy összeszokjanak.

Ezt a videót grundoltam össze:
https://www.youtube.com/watch?v=c2mLB0d6ZH4

Képeket és videókat itt osszátok meg please.

2019-ben újra találkozunk!
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23433
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: II. Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2018.09.24.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018 dec. 03, 08:42 am

Köszi a beszámolót!

Szerettem volna menni, de nem tudtam szabadságot kivenni.
Kíváncsian várom a többiek tapasztalatait is a képekkel, külső-belső kamerás videókkal egyetemben.
Legyetek oly kedvesek megosztani velünk!

Vitya mennyit ment?
Kik voltak kint CCH részről?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése