gyorsulás
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Remélhetőleg semmi nem árnyékolja majd be száguldozásod.... .......ha érted, mire gondolok Az élmény intenzív volt, ugye!!!
Bennem van egy fék, hiszen mégiscsak városban vagyunk, nem tolom kiló 50-nel a Hungárián, Árpád hídon. Jó, a verseny, az verseny, elszáll az ember agya. Valszeg a bömös úgy gondolta 140-nél, elég a tempóból. Nekem speciel 120 volt a max az Árpád hídon, de végig egy lélek sem volt rajt, se oda, se vissza.
Hamar feltolom 100-ig napközben, ha sietek, de igyekszem előbb indulni. Bárhol lehet egy mazsola, aki óvatlan és bizonytalan mozdulatokat tesz és akkor már bent is vagyok a seggében.
Tudjátok milyen, amikor vered neki fordulaton, kihuzatod és csak élvezed a hangját, a sebességet, de nem számít a km/h.
Irány egy zárt versenypálya és ami a csövön kifér!!!!!!!!! CSikorgás, hintáztatás és csapatás az S kanyarokban. Teli gáz 1-2-3 a vörös tartományig majd satu, kicsit blokkolós kerekekkel ( jobb lábban az ABS ) + motorfék. Sajna a jobb sarkas gázhoz gyenge a pedál érzékenysége.
Layosh!
Milyen motormosást tervezel?
Bennem van egy fék, hiszen mégiscsak városban vagyunk, nem tolom kiló 50-nel a Hungárián, Árpád hídon. Jó, a verseny, az verseny, elszáll az ember agya. Valszeg a bömös úgy gondolta 140-nél, elég a tempóból. Nekem speciel 120 volt a max az Árpád hídon, de végig egy lélek sem volt rajt, se oda, se vissza.
Hamar feltolom 100-ig napközben, ha sietek, de igyekszem előbb indulni. Bárhol lehet egy mazsola, aki óvatlan és bizonytalan mozdulatokat tesz és akkor már bent is vagyok a seggében.
Tudjátok milyen, amikor vered neki fordulaton, kihuzatod és csak élvezed a hangját, a sebességet, de nem számít a km/h.
Irány egy zárt versenypálya és ami a csövön kifér!!!!!!!!! CSikorgás, hintáztatás és csapatás az S kanyarokban. Teli gáz 1-2-3 a vörös tartományig majd satu, kicsit blokkolós kerekekkel ( jobb lábban az ABS ) + motorfék. Sajna a jobb sarkas gázhoz gyenge a pedál érzékenysége.
Layosh!
Milyen motormosást tervezel?
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Jaja, jó vóna versenypályán töszítani neki.Zed Kristianz írta:Remélhetőleg semmi nem árnyékolja majd be száguldozásod.... .......ha érted, mire gondolok Az élmény intenzív volt, ugye!!!
Bennem van egy fék, hiszen mégiscsak városban vagyunk, nem tolom kiló 50-nel a Hungárián, Árpád hídon. Jó, a verseny, az verseny, elszáll az ember agya. Valszeg a bömös úgy gondolta 140-nél, elég a tempóból. Nekem speciel 120 volt a max az Árpád hídon, de végig egy lélek sem volt rajt, se oda, se vissza.
Hamar feltolom 100-ig napközben, ha sietek, de igyekszem előbb indulni. Bárhol lehet egy mazsola, aki óvatlan és bizonytalan mozdulatokat tesz és akkor már bent is vagyok a seggében.
Tudjátok milyen, amikor vered neki fordulaton, kihuzatod és csak élvezed a hangját, a sebességet, de nem számít a km/h.
Irány egy zárt versenypálya és ami a csövön kifér!!!!!!!!! CSikorgás, hintáztatás és csapatás az S kanyarokban. Teli gáz 1-2-3 a vörös tartományig majd satu, kicsit blokkolós kerekekkel ( jobb lábban az ABS ) + motorfék. Sajna a jobb sarkas gázhoz gyenge a pedál érzékenysége.
Layosh!
Milyen motormosást tervezel?
Full belső motormosás. Az egész olaj és hűtőrendszert kimosni mindenestől.
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Úgyszintén most péntek este valaki? Sziget?
Ne féljetek már hogy megbüntetnek...
Most ne már mikor a kocsijaink szinte full szériák. Egy két cicoma van rajtuk.
Nem kötelező ott gyorsulni, de legalább jókat lehet beszélgetni meg nézelődni. Múlt héten anynira király volt. Annyit égettek gumit meg pörögtek mitn állat. Feeling volt nagyon. Volt akkora gumifüst hogy mint a benszülöttek kóvájogtunk benne. Úgyhogy én most pénteken is kb 21-22 körül szeretettel várok minden Corollást.
Ne féljetek már hogy megbüntetnek...
Most ne már mikor a kocsijaink szinte full szériák. Egy két cicoma van rajtuk.
Nem kötelező ott gyorsulni, de legalább jókat lehet beszélgetni meg nézelődni. Múlt héten anynira király volt. Annyit égettek gumit meg pörögtek mitn állat. Feeling volt nagyon. Volt akkora gumifüst hogy mint a benszülöttek kóvájogtunk benne. Úgyhogy én most pénteken is kb 21-22 körül szeretettel várok minden Corollást.
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Na szóval kint voltam Pénteken a Szigeten. Ott állokvártam haverokat.
Egyszercsak odajön hozzám egy Srác, te figy gyorsulnál velem eggyet?
Hát mondom mivel. Rövidítve mondom mert amúgy hosszabb lenne.
Alfa 1,8 125LE 1350kg kb.
Mondom neki az enyém meg 1,6 115Le és 1060kg. Jóvan mondom menjünk eggyet.
Aztán lestartoltam, viszont a kuplungom miatt hamar le is nyomott.
Amúgy jó fej volt a srác nagyon. Rögtön mondta hogy szépe lestartoltam.
Hát ő meg szépen lenyomott.
De jó érzés volt nagyon. Iszonyatosan felpörögtem.
Egyszercsak odajön hozzám egy Srác, te figy gyorsulnál velem eggyet?
Hát mondom mivel. Rövidítve mondom mert amúgy hosszabb lenne.
Alfa 1,8 125LE 1350kg kb.
Mondom neki az enyém meg 1,6 115Le és 1060kg. Jóvan mondom menjünk eggyet.
Aztán lestartoltam, viszont a kuplungom miatt hamar le is nyomott.
Amúgy jó fej volt a srác nagyon. Rögtön mondta hogy szépe lestartoltam.
Hát ő meg szépen lenyomott.
De jó érzés volt nagyon. Iszonyatosan felpörögtem.
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Sajnos már kettesbe váltáskor kezdett és hármasba már végképp. Sajnos rövid a táv kb 100-250 méter és a kuplungom gyenge. Amúgy az figonom kellett volna nekem is. Ez van. Azé jó vót.Zed Kristianz írta:Éljen Layosh!
Hol lépett meg az Alfás?
Egy MAP szenzoros 4A-GE biztos elcsípte volna!!!! Azért a 200 kg az 200 kg.
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Attól függően hogy melyik országba exportálták az autót,az szabta meg hogy milyen környezetvédelmi előírásoknak kell megfelelnie.Zed Kristianz írta:MAP szenzor -- 4A-GE -- 124 ló
? szenzor csak 115-t enged az AGÉ-ből
Makida Laci talán tudna erről mesélni ill. a Toyotaclub AE86 fórumán vannak erről ismeretek.
Pl.: Amerikában már az AE82-es és AE86-os 4A-GE motorok légtömegmérővel (AFM),lambdaszondával,katalitátorral és EGR visszacsatolással kerülhettek forgalomba a 80-as évek elején.
Európában ez később jelentkezett, (87körűl) és ott is főleg Németország,Svájc és ausztriában.
Olaszországban pl. vettem 91évvégi AE92 GTi-t,ami MAP-os, valamelyest többet fogyaszt, sokkal egyszerűbb és erősebb. Nincs labdaszonda,katalizátor,EGR(kipufogógáz visszacsatolás) és AFM(air flow meter) helyett MAP-szenzor(meter air pressure)
Természetesen ha jobban figyelnek a károsanyag kibocsájtásra, akkor az teljesítménycsökkenéssel jár.(a legtöbb esetben!!!)
Tehát nem attól gyengébb az AFM-es mint a MAP-os mert légtömegmérő van benne, hanem ezen kívűl sokmindenben eltér a két motor egymástól.
Bocsi kicsit hülyén fogalmaztam
Dióhéllyban ennyi
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Magyarul frankón megvan buherálva az enyém. Me ugye a szabályzott katalizátos a légtömegmérő, a lambdaszonda. ÚGyhogy nem csoda hogy ennyire gyenge. Nem csodálkoznék én ha mégcsak nem is 115 LE lenne hanem még kevesebb. Szóval buheráltak a gyerekek. Az Amcsik meg a Japik kapták a fínom MAP sensort (meg jó pár lóerőt) Mi meg Európai pór nép nesze neked kis fogyasztás. Aminek tulajdonképpen ürölük is végsősoron. Most utólag számoltam hogy kb 9 liter 98 as brenyával 140km et mentem el úgy dúrván, de legyen csak 130. Ebben 4 rendes gyorsulás volt továbbá, egyszer 3 asban 140 aztán 4 esben 170 megint.Törteli Tibor írta:Attól függően hogy melyik országba exportálták az autót,az szabta meg hogy milyen környezetvédelmi előírásoknak kell megfelelnie.Zed Kristianz írta:MAP szenzor -- 4A-GE -- 124 ló
? szenzor csak 115-t enged az AGÉ-ből
Makida Laci talán tudna erről mesélni ill. a Toyotaclub AE86 fórumán vannak erről ismeretek.
Pl.: Amerikában már az AE82-es és AE86-os 4A-GE motorok légtömegmérővel (AFM),lambdaszondával,katalitátorral és EGR visszacsatolással kerülhettek forgalomba a 80-as évek elején.
Európában ez később jelentkezett, (87körűl) és ott is főleg Németország,Svájc és ausztriában.
Olaszországban pl. vettem 91évvégi AE92 GTi-t,ami MAP-os, valamelyest többet fogyaszt, sokkal egyszerűbb és erősebb. Nincs labdaszonda,katalizátor,EGR(kipufogógáz visszacsatolás) és AFM(air flow meter) helyett MAP-szenzor(meter air pressure)
Természetesen ha jobban figyelnek a károsanyag kibocsájtásra, akkor az teljesítménycsökkenéssel jár.(a legtöbb esetben!!!)
Tehát nem attól gyengébb az AFM-es mint a MAP-os mert légtömegmérő van benne, hanem ezen kívűl sokmindenben eltér a két motor egymástól.
Bocsi kicsit hülyén fogalmaztam
Dióhéllyban ennyi