gyorsulás

Találkozók, Kirándulások, Összejövetelek, egyéb Rendezvények... Hírek, infok, minden amit tudnod kell
Avatar
Zed Kristianz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 820
Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)

Hozzászólás Szerző: Zed Kristianz » 2007 jún. 03, 02:45 am

Remélhetőleg semmi nem árnyékolja majd be száguldozásod.... :oops: .......ha érted, mire gondolok :wink: Az élmény intenzív volt, ugye!!!

Bennem van egy fék, hiszen mégiscsak városban vagyunk, nem tolom kiló 50-nel a Hungárián, Árpád hídon. Jó, a verseny, az verseny, elszáll az ember agya. Valszeg a bömös úgy gondolta 140-nél, elég a tempóból. Nekem speciel 120 volt a max az Árpád hídon, de végig egy lélek sem volt rajt, se oda, se vissza.
Hamar feltolom 100-ig napközben, ha sietek, de igyekszem előbb indulni. Bárhol lehet egy mazsola, aki óvatlan és bizonytalan mozdulatokat tesz és akkor már bent is vagyok a seggében.
Tudjátok milyen, amikor vered neki fordulaton, kihuzatod és csak élvezed a hangját, a sebességet, de nem számít a km/h. :roll:

Irány egy zárt versenypálya és ami a csövön kifér!!!!!!!!! :twisted: CSikorgás, hintáztatás és csapatás az S kanyarokban. Teli gáz 1-2-3 a vörös tartományig majd satu, kicsit blokkolós kerekekkel ( jobb lábban az ABS :) ) + motorfék. Sajna a jobb sarkas gázhoz gyenge a pedál érzékenysége. :(

Layosh!
Milyen motormosást tervezel?
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag

AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez! :twisted:

Elporladva 2016...

Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh » 2007 jún. 03, 03:26 pm

Zed Kristianz írta:Remélhetőleg semmi nem árnyékolja majd be száguldozásod.... :oops: .......ha érted, mire gondolok :wink: Az élmény intenzív volt, ugye!!!

Bennem van egy fék, hiszen mégiscsak városban vagyunk, nem tolom kiló 50-nel a Hungárián, Árpád hídon. Jó, a verseny, az verseny, elszáll az ember agya. Valszeg a bömös úgy gondolta 140-nél, elég a tempóból. Nekem speciel 120 volt a max az Árpád hídon, de végig egy lélek sem volt rajt, se oda, se vissza.
Hamar feltolom 100-ig napközben, ha sietek, de igyekszem előbb indulni. Bárhol lehet egy mazsola, aki óvatlan és bizonytalan mozdulatokat tesz és akkor már bent is vagyok a seggében.
Tudjátok milyen, amikor vered neki fordulaton, kihuzatod és csak élvezed a hangját, a sebességet, de nem számít a km/h. :roll:

Irány egy zárt versenypálya és ami a csövön kifér!!!!!!!!! :twisted: CSikorgás, hintáztatás és csapatás az S kanyarokban. Teli gáz 1-2-3 a vörös tartományig majd satu, kicsit blokkolós kerekekkel ( jobb lábban az ABS :) ) + motorfék. Sajna a jobb sarkas gázhoz gyenge a pedál érzékenysége. :(

Layosh!
Milyen motormosást tervezel?
Jaja, jó vóna versenypályán töszítani neki.
Full belső motormosás. Az egész olaj és hűtőrendszert kimosni mindenestől.

Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh » 2007 jún. 13, 09:27 am

Most Péntek este szigetre gyünn valaki? Jó vóna má több Corolla bevonulna egyszerre. Akár előtte lehetne a pólusnál is talizni. És akkor Konvojban bevonulunk :)

Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh » 2007 jún. 14, 12:22 pm

Úgyszintén most péntek este valaki? Sziget?
Ne féljetek már hogy megbüntetnek...
Most ne már mikor a kocsijaink szinte full szériák. Egy két cicoma van rajtuk.
Nem kötelező ott gyorsulni, de legalább jókat lehet beszélgetni meg nézelődni. Múlt héten anynira király volt. Annyit égettek gumit meg pörögtek mitn állat. Feeling volt nagyon. Volt akkora gumifüst hogy mint a benszülöttek kóvájogtunk benne. Úgyhogy én most pénteken is kb 21-22 körül szeretettel várok minden Corollást.

Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh » 2007 jún. 14, 10:13 pm

De most frankón azé jöjjön má ki egy két Corollás a szigetre. Nem hal bele senki sem abba az 5km be. Legalább mutassuk má meg magunkat. Mindíg egyedül árválkodok a drágámmal.

Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh » 2007 jún. 18, 11:08 am

Na szóval kint voltam Pénteken a Szigeten. Ott állokvártam haverokat.
Egyszercsak odajön hozzám egy Srác, te figy gyorsulnál velem eggyet?
Hát mondom mivel. Rövidítve mondom mert amúgy hosszabb lenne.
Alfa 1,8 125LE 1350kg kb.
Mondom neki az enyém meg 1,6 115Le és 1060kg. Jóvan mondom menjünk eggyet.
Aztán lestartoltam, viszont a kuplungom miatt hamar le is nyomott.
Amúgy jó fej volt a srác nagyon. Rögtön mondta hogy szépe lestartoltam.
Hát ő meg szépen lenyomott.

De jó érzés volt nagyon. Iszonyatosan felpörögtem.

Avatar
Zed Kristianz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 820
Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)

Hozzászólás Szerző: Zed Kristianz » 2007 jún. 18, 03:25 pm

Éljen Layosh! :o
Hol lépett meg az Alfás?
Egy MAP szenzoros 4A-GE biztos elcsípte volna!!!! Azért a 200 kg az 200 kg.
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag

AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez! :twisted:

Elporladva 2016...

Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh » 2007 jún. 18, 06:16 pm

Zed Kristianz írta:Éljen Layosh! :o
Hol lépett meg az Alfás?
Egy MAP szenzoros 4A-GE biztos elcsípte volna!!!! Azért a 200 kg az 200 kg.
Sajnos már kettesbe váltáskor kezdett és hármasba már végképp. Sajnos rövid a táv kb 100-250 méter és a kuplungom gyenge. Amúgy az figonom kellett volna nekem is. Ez van. Azé jó vót.

Avatar
anzsel
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2007 márc. 12, 11:46 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: anzsel » 2007 jún. 19, 09:45 am

sziasztok

Vki tudna felvilagositast adni milyen az a MAP sensoros 4a-ge. Miben más a simátol.

Elöre is köszi!
AE92 gti ( 4A-GE)

Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD » 2007 jún. 19, 10:13 am

anzsel írta:sziasztok

Vki tudna felvilagositast adni milyen az a MAP sensoros 4a-ge. Miben más a simátol.

Elöre is köszi!
HI!!! A MAP sensor figyeli a szívócső nyomását!!! Ja és az én motoromon is van MAP sensor.

Avatar
Zed Kristianz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 820
Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)

Hozzászólás Szerző: Zed Kristianz » 2007 jún. 19, 12:43 pm

MAP szenzor -- 4A-GE -- 124 ló
? szenzor csak 115-t enged az AGÉ-ből

Makida Laci talán tudna erről mesélni ill. a Toyotaclub AE86 fórumán vannak erről ismeretek.
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag

AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez! :twisted:

Elporladva 2016...

Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib » 2007 jún. 19, 01:32 pm

Zed Kristianz írta:MAP szenzor -- 4A-GE -- 124 ló
? szenzor csak 115-t enged az AGÉ-ből

Makida Laci talán tudna erről mesélni ill. a Toyotaclub AE86 fórumán vannak erről ismeretek.
Attól függően hogy melyik országba exportálták az autót,az szabta meg hogy milyen környezetvédelmi előírásoknak kell megfelelnie.
Pl.: Amerikában már az AE82-es és AE86-os 4A-GE motorok légtömegmérővel (AFM),lambdaszondával,katalitátorral és EGR visszacsatolással kerülhettek forgalomba a 80-as évek elején.

Európában ez később jelentkezett, (87körűl) és ott is főleg Németország,Svájc és ausztriában.
Olaszországban pl. vettem 91évvégi AE92 GTi-t,ami MAP-os, valamelyest többet fogyaszt, sokkal egyszerűbb és erősebb. Nincs labdaszonda,katalizátor,EGR(kipufogógáz visszacsatolás) és AFM(air flow meter) helyett MAP-szenzor(meter air pressure)

Természetesen ha jobban figyelnek a károsanyag kibocsájtásra, akkor az teljesítménycsökkenéssel jár.(a legtöbb esetben!!!)

Tehát nem attól gyengébb az AFM-es mint a MAP-os mert légtömegmérő van benne, hanem ezen kívűl sokmindenben eltér a két motor egymástól.

Bocsi kicsit hülyén fogalmaztam :oops:

Dióhéllyban ennyi :wink:
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009

Avatar
Zed Kristianz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 820
Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)

Hozzászólás Szerző: Zed Kristianz » 2007 jún. 19, 01:37 pm

Tibi, majd kifelejtettelek a sorból. :mrgreen:
ŐToyotasága válaszra méltatta jelentéktelen és botor kérdésünk, kérlek bocsásd meg nekünk tudatlanságunk.... :P :P
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag

AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez! :twisted:

Elporladva 2016...

Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh » 2007 jún. 19, 02:25 pm

Törteli Tibor írta:
Zed Kristianz írta:MAP szenzor -- 4A-GE -- 124 ló
? szenzor csak 115-t enged az AGÉ-ből

Makida Laci talán tudna erről mesélni ill. a Toyotaclub AE86 fórumán vannak erről ismeretek.
Attól függően hogy melyik országba exportálták az autót,az szabta meg hogy milyen környezetvédelmi előírásoknak kell megfelelnie.
Pl.: Amerikában már az AE82-es és AE86-os 4A-GE motorok légtömegmérővel (AFM),lambdaszondával,katalitátorral és EGR visszacsatolással kerülhettek forgalomba a 80-as évek elején.

Európában ez később jelentkezett, (87körűl) és ott is főleg Németország,Svájc és ausztriában.
Olaszországban pl. vettem 91évvégi AE92 GTi-t,ami MAP-os, valamelyest többet fogyaszt, sokkal egyszerűbb és erősebb. Nincs labdaszonda,katalizátor,EGR(kipufogógáz visszacsatolás) és AFM(air flow meter) helyett MAP-szenzor(meter air pressure)

Természetesen ha jobban figyelnek a károsanyag kibocsájtásra, akkor az teljesítménycsökkenéssel jár.(a legtöbb esetben!!!)

Tehát nem attól gyengébb az AFM-es mint a MAP-os mert légtömegmérő van benne, hanem ezen kívűl sokmindenben eltér a két motor egymástól.

Bocsi kicsit hülyén fogalmaztam :oops:

Dióhéllyban ennyi :wink:
Magyarul frankón megvan buherálva az enyém. Me ugye a szabályzott katalizátos a légtömegmérő, a lambdaszonda. ÚGyhogy nem csoda hogy ennyire gyenge. Nem csodálkoznék én ha mégcsak nem is 115 LE lenne hanem még kevesebb. Szóval buheráltak a gyerekek. Az Amcsik meg a Japik kapták a fínom MAP sensort (meg jó pár lóerőt) Mi meg Európai pór nép nesze neked kis fogyasztás. Aminek tulajdonképpen ürölük is végsősoron. Most utólag számoltam hogy kb 9 liter 98 as brenyával 140km et mentem el úgy dúrván, de legyen csak 130. Ebben 4 rendes gyorsulás volt továbbá, egyszer 3 asban 140 aztán 4 esben 170 megint.

Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib » 2007 jún. 19, 02:40 pm

Azér azt még hozzáteszem, hogy az én gyorírástudományommal nem 5perc volt eggyújjal bepötyögni ezt a szöveget :?

Nem véletlen nem írogatok sűrűn. (inkább csak olvasgatok, az nekem gyorsabb) :P
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009


Válasz küldése