Corolla Club Hungary

CCH
  
Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2017 szept. 21, 01:43 am



A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 352 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Következő
 Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22. 
Szerző Üzenet
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest





Elmondható, hogy nagyon sokan oda vagyunk a pályaversenyekért, pályanapokért.
Sokan már személyesen is karikázhattunk 1-2 aszfalt csíkon, de többen csak a nézelődés mellett maradnak, mert nincsen bevetésre szánt autójuk.

A következő felvetés azonban mindenkire vonatkozik!
Tavaly (meg azelőtt is) volt arról szó, hogy milyen jó lenne, ha egyszerre, 1 etapban sok CCH-s mehetne a Hungaringen. A hangsúly itt az élményszerzésen lenne és nem az autók kinyírásán.
Mindenki a saját tempójában karikázhatna, legyen az első alkalom, vagy már a sokadik.
Vannak a klubban épített pályaautók és kis köbcentis teljesen utcai családiak is, amik már voltak a Hungaroringen és biztosan állíthatom, hogy senki se jött még be a boxba úgy, hogy ne élvezte volna 200%-osan.
A Hungaroring alapvetően egy ikon, ha már felhajthatunk arra az aszfaltcsíkra, amin az F1, a WTCC, a DTM, vagy akár a Kamionverseny résztvevői is tiporták a pedálokat, alapvetően egy örömfaktor, de mindemellett szuper és nagyon élvezhető pálya.
Nem utolsó sorban biztonságos. A kicsúszásból eredő amortizáció kockázata igen csekély, hisz már jó ideje lebetonozták a legtöbb bukóteret. Maximum bukik a körünk és lesz egy jó felvételünk.
MERT alaposan dokumentálhatnánk az egészet kívülről és belülről is egyaránt. Szuper felvételek készülhetnének, amik még 40 év múlva is melengetnék a szívünket.

Alapvetően arra gondoltam, hogy felmérhetnénk különböző adatok alapján ki lesz gyorsabb és ki lassabb, majd ez alapján állhatnánk sorba, hogy ne kelljen egy hátulról indulónak végigelőznie mindenkit.
Mérnök vagyok, nézzétek el nekem a táblázatolást, de ha megírjátok a rátok vonatkozó paramétereket, mindig frissíteném a cellákat az új nevezőkkel:

Kép
(van amivel kiegészítenétek még?)

Ugyan van 3 Toyotám, mégsincs olyan, ami a pályára ideális lenne. A Starlet erre épül, de még ha a beígért lakatolása is kész lesz addigra, akkor sem lesz belőle még autó biztosan. Azonban, már több embertől is hallottam, hogy "na, akkor megyünk idén?". Rajtam ne múljon... Szívem szerint az E7-el mennék, ugyan a fékét még be-be tudnám osztani, de nagyon alul van méretezve a hűtője és 1 kör alatt túlmelegszik. Ha netán erre megoldást találok addigra, akkor lehet a Coupe-val nevezek. Addig is a piros E9 GT-i a nyerő. Vicces, rommá extrázott és zajszigetelt súlyával, de hát ha nincs más? :)

Magyarul jöjjön mindenki!
Ne egymással versenyezzünk, hanem kizárólag a saját időnkkel. Hatalmas élményt nyújt, amikor tudunk rajta javítani.

Alapvetően egy májusi pályanapot lőnék be. Dátum még nincs, ha lesz frissítsük.
1 etapról lenne szó (nevezési díja 7 ezer Ft környéke és durván 15-20 percet, azaz 6-7 kört, ha jól emlékszem). Mielőtt fancsalognátok, bőven elég technikának és embernek is a 26-30km egyaránt. Aztán, hogy ki nevez aznap többre, az már más kérdés. Megpróbálnám elintézni, hogy felmehessünk együtt (maximum időben sorba állunk), hisz többnyire egy kategóriába tartozunk. Ha nagyon sokan lennénk, maximum ketté osztanánk magunkat. A nap egyébként kiváló alkalom további bandázásra, közös bütykölésre... Mindig élvezzük!
A mérlegelést 1 mérlegen (vastelep? TSZ?) kéne megejtenünk vagy előző este vagy aznap kora reggel. Ha netán van valakinek ötlete helyben történő méricskére (nekem nincs eszközöm), szívesen venném. 300kg-ot mérő mérlegből 2db?

Nos?

ZDoman, Walaki, Toytib, Pitya, DanikaAE86, Chickn, kristoffarkas, Frool, Bruce E9, Vitya77, Bardos6, Wortex, Bohi, Zoo.Hun, Mozso, IceRocko, Toytomi, RWD, Sancy, Nemethaky, Domi007, TRD, Gugyor, Taki, Tilike76, hábé, DR Corolla, nemethaky öcsi, ......................................?????

Várom az adatokat és a kiegészítéseket! :wink:


FONTOS 1.0
FONTOS 2.0
FONTOS 3.0
FONTOS 4.0
FONTOS 5.0
FONTOS 6.0
FONTOS 7.0
FONTOS 8.0
FONTOS 8.0

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2016 jan. 13, 11:16 am
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Hozzászólások: 5913
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Ez nekem nagyon tetszik! Szívesen vennék részt. A táblázat is tökéletes.

_________________
4E FE
ex "bubidisc" felhasználó


2016 jan. 13, 11:51 am
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
Adatok?

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2016 jan. 13, 11:55 am
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Hozzászólások: 5913
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Jah, hogy már írhatom is? :)
2000 liftback
1170 kg, csak a pótkereket veszem majd ki
4EFE
5 seb. 4.058 (?) Wiki szerint
86 LE
Gyári motor, direkt szűrő
Gyári kipu
Utcai Trw tárcsa / hátul dob
Gátló elöl KYB / hátul sachs
MM 100
Hankook utcai gumik 165 / 70 R14 :)
Gumi nyomás 1,9 elöl / 2,0 hátul
Voltam már a pályán és szimuztam is rajta.

_________________
4E FE
ex "bubidisc" felhasználó


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bubi 2016 jan. 13, 03:09 pm-kor.



2016 jan. 13, 12:09 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Hozzászólások: 2269
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Húú, most azért én is bezsongtam kicsit, főleg így hogy még a nevemet is látom a listában! :D
Mindig is szerettem volna kipróbálni milyen pályán menni, főleg így hogy CCH-s is összejönne. Nem tudni mit hoz addig a jövő, de nagyon szeretnék ott lenni! Annyi amortizációt meg ki kell bírnia az autónak(különben is motor lesz cserélve)
Hirtelen annyi kérdés merült fel bennem a pályázással kapcsolatban, azt se tudom hol kezdjem. A pályázos topicba azért beszélhetnénk majd ezekről.

_________________
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport


Kép


2016 jan. 13, 01:25 pm
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
Ez a pályázós topic. Nyugodtan kérdezzen és tanácsoljon bárki.
Ha komolyan érdekel, küld az adatokat.

Azért, ha normális olaj van a kocsiban, nem hiszem, hogy megöl egy rövidebb pályázás egy motort. Maximum a 6 körbe beiktatsz egy hűtőt.

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2016 jan. 13, 01:28 pm
Profil Honlap
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Avatar

Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Ez az, végre a tettek mezejére lépünk, nem csak beszélünk róla!
Nem tudom a Gt-i pontos adatait, de küldeni fogom mindenképp!
Én benne vagyok!!! :twisted:

_________________
CCH vezetőségi tag

1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE


2016 jan. 13, 01:30 pm
Profil
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Avatar

Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Hozzászólások: 638
Tartózkodási hely: Halásztelek
Én annyi türelmet kérek, hogy legalább induljon el az autó felújítása, hogy a befejezés idejét saccolni tudjam.
Off-al az Euroringet gyalultam már párszor, de természetesen nagyon kipróbálnám a Hringet is.
És első találkozásnak, talán nyugisabb is lenne a sárkány.

_________________
> Így nevelem sárkányomat <


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára habe 2016 jan. 13, 01:45 pm-kor.



2016 jan. 13, 01:44 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Hozzászólások: 2269
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
1988 E9 GL
Liftback
~1050 kg
Pótkerék, gyári és alapvető tartozékok kivétele
2E 12V karburátor
75LE
~60-65LE
Teljesen gyári motor, gyári kipufogó rendszer, katalizátor nélkül, házi készítésű saválló hátsó dob
OMW Maxxmotion 95
Első kerék
5 fokozat, 3,722:1
14” , 185/60
Elöl: 2,0 - Hátul: 2,0
Utcai – TOYO Proxes CF2
Gyári Gt-i
Gyári keménység, Elől Gt-i, Elől és hátul gázos KYB Excel-G
Utcai tárcsa, utcai betét – 238*18 mm (Jakoparts tárcsa, TRW betét)
Utcai tárcsa, utcai betét – 242*9 mm (Nipparts tárcsa, TRW betét)
Nem, Nem
E. megj.: futómű elől és hátul átépítve gyári E9 Gt-i-re

Remélem mindent beírtam :)
A becsült teljesítmény szerintem felesleges, mert azt mérés nélkül úgyse lehet tudni megmondani.

*szerk: megvan az áttétel

_________________
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport


Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára toytomi 2016 jan. 13, 02:45 pm-kor.



2016 jan. 13, 02:22 pm
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
Írom, írom.
A végáttételt guglizd ki légyszi.
Azért ennyire ne becsüld le a motorodat. A Japán motorok sokszor 20 évesen is pár lóerő eltéréssel tudják a gyári adatot.
Én azért becsültem ilyen keveset, mert a gyári vezérléshez képest nagyobb az égésterem és valószínű így szegényebb is a keverékem.

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2016 jan. 13, 02:33 pm
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Hozzászólások: 2269
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Erre gondoltam pályázós topic gyanánt.
viewtopic.php?f=16&t=2005

_________________
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport


Kép


2016 jan. 13, 02:46 pm
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
El is felejtettem. Persze ott is lehet írni, kérdés érdemes-e ketté szabdalni. Ahogy tetszik.

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2016 jan. 13, 02:49 pm
Profil Honlap
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
Kép

Vityáét is elkezdtem megírni, de tessék küldeni a hiányosságokat.

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2016 jan. 13, 03:07 pm
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Hozzászólások: 5913
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Trw betét, gyári dob fék, gyári pofa, a vegáttétel elvileg 4.058.

_________________
4E FE
ex "bubidisc" felhasználó


2016 jan. 13, 03:12 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Hozzászólások: 3646
Tartózkodási hely: BP XI
IS200: 1360kg, 155le, esélyesen tudja is.
Tárcsa: elől 296, hátul 308. Gőzöm nincs, most mi van benne, ezzel vettem bő 3 éve, lassan kuka. Ha lesz csere, akkor valszeg EBC.
Gumi: 215/45 R17 Proxes T1R
Rugó, gátló gyári.
Egyéb: addigra sperr lesz benne.
Mentem már a pályán, azt túlzásnak tartom, hogy ismerem. Körbetalálok rajta. :D

_________________
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd


2016 jan. 13, 03:23 pm
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.   [ 352 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség