Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Szerénykedsz! Tudsz te vezetni.
Sosem felejtem el ahogy átzúztál a boxon csömörön.
Letagadtalak, egy percig nem haboztam.
Sosem felejtem el ahogy átzúztál a boxon csömörön.
Letagadtalak, egy percig nem haboztam.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Király!
Évjárat, típus: 1981, KP62
Karosszéria kivitel: 3 door "Hatchback" (javítottam, me' beégtem-RWD )
Önsúly: ~750kg
Súlycsökkentés: pótkerék, emelő eltávolítása
Motorkód: 3K-H
Gyárilag közölt teljesítmény: 55 Le
Becsült jelenlegi teljesítmény: 55-60 Le (?)
Motor: Gyári motor, "gyári" kipufogó rendszer, gyári előgyújtás érték (8 fok)
Üzemanyag: 95-ös bármi
Meghajtás: Hátsó kerék
Váltó, végáttétel: 5 fokozat, 4,3:1
Kerék és gumiméret: 13" (E)185/60-(H)175/75 ; vagy 165/xx globáisan
Guminyomás: Elöl: 1,9 Hátul: 1,9
Gumitípus, márka: Elöl Yokohama A539 DOT2210, Hátul Hankook Icebear ; vagy 165/xx ÚJ nyári
Rugó: gyári
Lengáscsillapító: gyári, (E) Sachs, (H) Kayaba
Fék elöl: utcai tárcsa, noname betét
Fék hátul: utcai dob, noname betét
Sofőr volt e már....: Nem, Igen
Egyéb: Egyelőre rengeteg egység felújítandó vagy csereérett (gyújtás, fék, hűtő, gumik, kuplung)
Hogy mennyire lesz idén "pályacentrikus" az autó, azt nem tudom, de ha legalább olyan szinten lesz mint Visontán, akkor nagy baj nem lehet. Ellenben a hűtőnek mindenképp kell revízió, az megkerülhetetlen. Fék is kérdéses. Plusz maga a tény, hogy lassított felvétel lesz az egész, leszámítva a kanyarokat
Gumira megadtam pár alternatívát, de valószínűleg pont tökéletes lenne a Yokohamák utolsó állomásaként egy ilyen pályanap (félre koptak csúnyán, mondjuk a miértre nem tudom a választ, főleg hogy a belső felük lett oda. Külsejét még megérteném, de ez magas. Összetartásom sosem volt katasztrofális, dőlés -0,5(!!) körül lehet. Kb 30-40 ezret futott. )
Évjárat, típus: 1981, KP62
Karosszéria kivitel: 3 door "Hatchback" (javítottam, me' beégtem-RWD )
Önsúly: ~750kg
Súlycsökkentés: pótkerék, emelő eltávolítása
Motorkód: 3K-H
Gyárilag közölt teljesítmény: 55 Le
Becsült jelenlegi teljesítmény: 55-60 Le (?)
Motor: Gyári motor, "gyári" kipufogó rendszer, gyári előgyújtás érték (8 fok)
Üzemanyag: 95-ös bármi
Meghajtás: Hátsó kerék
Váltó, végáttétel: 5 fokozat, 4,3:1
Kerék és gumiméret: 13" (E)185/60-(H)175/75 ; vagy 165/xx globáisan
Guminyomás: Elöl: 1,9 Hátul: 1,9
Gumitípus, márka: Elöl Yokohama A539 DOT2210, Hátul Hankook Icebear ; vagy 165/xx ÚJ nyári
Rugó: gyári
Lengáscsillapító: gyári, (E) Sachs, (H) Kayaba
Fék elöl: utcai tárcsa, noname betét
Fék hátul: utcai dob, noname betét
Sofőr volt e már....: Nem, Igen
Egyéb: Egyelőre rengeteg egység felújítandó vagy csereérett (gyújtás, fék, hűtő, gumik, kuplung)
Hogy mennyire lesz idén "pályacentrikus" az autó, azt nem tudom, de ha legalább olyan szinten lesz mint Visontán, akkor nagy baj nem lehet. Ellenben a hűtőnek mindenképp kell revízió, az megkerülhetetlen. Fék is kérdéses. Plusz maga a tény, hogy lassított felvétel lesz az egész, leszámítva a kanyarokat
Gumira megadtam pár alternatívát, de valószínűleg pont tökéletes lenne a Yokohamák utolsó állomásaként egy ilyen pályanap (félre koptak csúnyán, mondjuk a miértre nem tudom a választ, főleg hogy a belső felük lett oda. Külsejét még megérteném, de ez magas. Összetartásom sosem volt katasztrofális, dőlés -0,5(!!) körül lehet. Kb 30-40 ezret futott. )
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára RWD 2016 jan. 14, 09:09 pm-kor.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
30-40 ezer szép egy yokohamától. Jó lesz, de teljesen más mint egy kisebb pályán. 150-160+ km/h-ról az első féktáv, a Mansell, és a többi ikonikus kanyar meghatározó élmény egy benzinvérű életében.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
140 a vége kb, plusz nem hiszem hogy "nyelezni" fogom végig . A kanyarokkal egyet értek, feltéve ha tudunk relatíve normális tempót menni.bubidisc írta:30-40 ezer szép egy yokohamától. Jó lesz, de teljesen más mint egy kisebb pályán. 150-160+ km/h-ról az első féktáv, a Mansell, és a többi ikonikus kanyar meghatározó élmény egy benzinvérű életében.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
2E kollégákkal talán egy pariban is lehetne a KP, gyorsan számolgattam egyet. Közel ideális műszaki feltételekkel, persze.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.
A végáttétel szerintem felesleges, a célegyenes végén is maximum 4-ben vagy! Inkább a 4-es végáttétele kellene, még 6-os váltóval is!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Bruce E9:
Évjárat, típus: 1989, E9 Gt-i
Karosszéria kivitel: 5 door "Liftback"
Önsúly: ~1070kg + sofőr 72 kg
Súlycsökkentés: pótkerék, katalizátor, emelő eltávolítása
Motorkód: 4AGE
Gyárilag közölt teljesítmény: 165 Le
Becsült jelenlegi teljesítmény: 155 Le első keréken (?)
Motor: Gyári 4AGE 20V black top motor, "gyári" kipufogó rendszer, 6 sebességes váltó
Üzemanyag: OMV 100
Meghajtás: első kerék
Váltó, áttétel: 4-es fokozat, 3,1:1
Kerék és gumiméret: 16" 195/45 utcai
Guminyomás: Elöl: 2.2 Hátul: 2.2
Gumitípus, márka: Elöl, Hátul nyári NOKIAN 195/45
Rugó: Eibach ültetőrugók 35 mm
Lengáscsillapító: elől hátul gyári "KATONA" féle utcai sport keményítés, 35 mm ültetés elől-hátul
Fék elöl: utcai E11 tárcsa, betét passz
Fék hátul: gyári E9 Gt-i tárcsa
Sofőr volt e már....: Igen, legjobb köridő: 2:28
Egyéb up-date: AE111 fékrásegítő, gyári katalizátor kiiktatása, hátsó gyári Gt-i dob visszarakása, semi-slick versenygumi beszerzése
Évjárat, típus: 1989, E9 Gt-i
Karosszéria kivitel: 5 door "Liftback"
Önsúly: ~1070kg + sofőr 72 kg
Súlycsökkentés: pótkerék, katalizátor, emelő eltávolítása
Motorkód: 4AGE
Gyárilag közölt teljesítmény: 165 Le
Becsült jelenlegi teljesítmény: 155 Le első keréken (?)
Motor: Gyári 4AGE 20V black top motor, "gyári" kipufogó rendszer, 6 sebességes váltó
Üzemanyag: OMV 100
Meghajtás: első kerék
Váltó, áttétel: 4-es fokozat, 3,1:1
Kerék és gumiméret: 16" 195/45 utcai
Guminyomás: Elöl: 2.2 Hátul: 2.2
Gumitípus, márka: Elöl, Hátul nyári NOKIAN 195/45
Rugó: Eibach ültetőrugók 35 mm
Lengáscsillapító: elől hátul gyári "KATONA" féle utcai sport keményítés, 35 mm ültetés elől-hátul
Fék elöl: utcai E11 tárcsa, betét passz
Fék hátul: gyári E9 Gt-i tárcsa
Sofőr volt e már....: Igen, legjobb köridő: 2:28
Egyéb up-date: AE111 fékrásegítő, gyári katalizátor kiiktatása, hátsó gyári Gt-i dob visszarakása, semi-slick versenygumi beszerzése
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Évjárat, típus: 1987, AE82
Karosszéria kivitel: sedan
Önsúly: 960 kg
Súlycsökkentés: pótkerék ki, üres csomi, hátsó ülés ki, hifi ki
Motorkód: 4AGE
Gyárilag közölt teljesítmény: 125 Le
Becsült jelenlegi teljesítmény: 120 Le (ami maradt )
Motor: Gyári motor 4AGE Biport MAP, kipuf gyári méretű
Üzemanyag: OMV 100
Meghajtás: Első kerék
Váltó, végáttétel: 5 fokozat gyári
Kerék és gumiméret: 15", 195/50
Guminyomás: Elöl: 1,9 Hátul: 1,9 (?)
Gumitípus, márka: semi slick, Yokohama A048
Rugó: Sparco, -30mm, progresszív rugó
Lengáscsillapító: gyári keménységű KYB (Excel-G)
Fék elöl: celica ST16 GT: 258mm, 25mm vastag Mikoda tárcsa és Ferodo utcai betét
Fék hátul: 262 mm utcai tárcsa és utcai Ferodo betét
Sofőr volt e már....: Igen, Igen
Egyéb: fék: fémhálós fékcsövek, Motul fékolaj, E11 ffh és rásegítő
Cél amúgy bemenni 2:30 alá, ami a pár évvel ezelőtti időm volt. (2:28-al elégedett lennék)
Talán lesz addigra másik kipu is. Váltóm kicsit szinkronos, de azt majd kiemelem ha szar időt megyek!
Karosszéria kivitel: sedan
Önsúly: 960 kg
Súlycsökkentés: pótkerék ki, üres csomi, hátsó ülés ki, hifi ki
Motorkód: 4AGE
Gyárilag közölt teljesítmény: 125 Le
Becsült jelenlegi teljesítmény: 120 Le (ami maradt )
Motor: Gyári motor 4AGE Biport MAP, kipuf gyári méretű
Üzemanyag: OMV 100
Meghajtás: Első kerék
Váltó, végáttétel: 5 fokozat gyári
Kerék és gumiméret: 15", 195/50
Guminyomás: Elöl: 1,9 Hátul: 1,9 (?)
Gumitípus, márka: semi slick, Yokohama A048
Rugó: Sparco, -30mm, progresszív rugó
Lengáscsillapító: gyári keménységű KYB (Excel-G)
Fék elöl: celica ST16 GT: 258mm, 25mm vastag Mikoda tárcsa és Ferodo utcai betét
Fék hátul: 262 mm utcai tárcsa és utcai Ferodo betét
Sofőr volt e már....: Igen, Igen
Egyéb: fék: fémhálós fékcsövek, Motul fékolaj, E11 ffh és rásegítő
Cél amúgy bemenni 2:30 alá, ami a pár évvel ezelőtti időm volt. (2:28-al elégedett lennék)
Talán lesz addigra másik kipu is. Váltóm kicsit szinkronos, de azt majd kiemelem ha szar időt megyek!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Megkérdezhetem mi ez a nagy OMV "mánia"? Gondolom megalapozott, avassatok be kérlek
100-ast értem, de a 95-öst nem. Mondjuk ha jobban megnézem, csak Toytomi használ 95-öst. De tovább görgetem. Azt tudom, hogy a Blacktop igényli a magasabb oktánszámot, de ezek szerint a Bigport/Smallport 16V is "meghálálja"?
Vagy mind OMV kampány tagjai vagytok.
100-ast értem, de a 95-öst nem. Mondjuk ha jobban megnézem, csak Toytomi használ 95-öst. De tovább görgetem. Azt tudom, hogy a Blacktop igényli a magasabb oktánszámot, de ezek szerint a Bigport/Smallport 16V is "meghálálja"?
Vagy mind OMV kampány tagjai vagytok.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Nekem tapasztalat. A 4E FE "csörgés" kevésbé érzékelhető és jobban fogyaszt. Szerintem OMV-n belül is a MM-eket akasztják le a legtöbben a kútoszlopokról. Az oktán az legtöbbünknél csak pszichologia mivel az ecu utána kell hogy menjen lefelé is és felfelé is, elég tág határok közt.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Sajnos nem vagyunk az OMV emberei nem a Lajta nyugati partjára születtünk.RWD írta:Megkérdezhetem mi ez a nagy OMV "mánia"? Gondolom megalapozott, avassatok be kérlek
100-ast értem, de a 95-öst nem. Mondjuk ha jobban megnézem, csak Toytomi használ 95-öst. De tovább görgetem. Azt tudom, hogy a Blacktop igényli a magasabb oktánszámot, de ezek szerint a Bigport/Smallport 16V is "meghálálja"?
Vagy mind OMV kampány tagjai vagytok.
Néhány gondolatom:
az osztrák cégeknél jellemzően még nem gyűrűzött be, vagy egyszerűen csak nem ülnek fel a világban begyűrűző managerek agyában kipattant "quality give away" (minőség elajándékozás), vagy máskor a "LEAN köntösébe" bujtatott vonatra. Az OMV100 -as benzine saját gyártmánya az OMV-nek. Szerintem szegény öreg Toyota forog a sírjában, hogy a Toyota által bevezetett ésszerűsítési gondolkodásmódot egyes cégek mire használják fel.
Vannak cégek akik ha megbízható "régi" minőségi terméket akarsz venni, akkor azt "prémium" kategóriába csomagolják és felárat kérnek érte.
Nekem a BT moci meg nem is megy normálisan más üzemanyaggal, még a Shell 100-as benzinével sem nem is tudom miért
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Az én 3sge mocim sem szereti az egyéb üzemanyagokat .Esetleg németben még szeteti az ARAL 102-est. Minden más üzemanyaggal csörög egy kicsit.
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Én mostanság felhagytam a MM vásárlásával. Régebben mondjuk 420 volt a sima és 430 a MM, most 320 a sima és 335 a MM. Ami azt jelenti, hogy a 2.5%-os különbség közel 5%-ra változott.bubidisc írta:Nekem tapasztalat. A 4E FE "csörgés" kevésbé érzékelhető és jobban fogyaszt. Szerintem OMV-n belül is a MM-eket akasztják le a legtöbben a kútoszlopokról. Az oktán az legtöbbünknél csak pszichologia mivel az ecu utána kell hogy menjen lefelé is és felfelé is, elég tág határok közt.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Jól sejtem, hogy az teljes mértékben kivitelezhetetlen, hogy a CCH esetleg egyszerre menjen a pályán?
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Lebeszélni szerintem esélytelen, de ha ügyesek vagyunk akkor fel tudunk úgy sorakozni a nagy kategória után már a kapuhoz, hogy nagy eséllyel egy etapban mennénk...toytomi írta:Jól sejtem, hogy az teljes mértékben kivitelezhetetlen, hogy a CCH esetleg egyszerre menjen a pályán?
Egyre többen mennek, egyre nagyobb az érdeklődés az MTA iránt is. Rengeteg autó épul, amikről olvastam. Szóval lesz tömeg az tuti.
Én már nagyon várom!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II