Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
tejóIsten, mindig is a rémálmom a horonytörés volt amióta ZD megmutatta mi marad a dugóból utána....most elkezdtem félni.Pacsker írta: Van egy nem túl régi elmélet a korai 4AGE 16V-s motorokat illetően, hogy olyan kis mértékű kopogás állhat elő sima 95-ös benzinnél, amit még nem hall az ember, viszont ezektől az apró kocogásoktól törhet el pl a gyűrű horony. Itt üvegelni fogom én is biztosan és nekem korábban 2x is volt horonytörésem, így első sorban emiatt írtam 100-as benzint.
Jól emlékszem, hogy későbbi dugókkal (smallport, silvertop, blacktop) már nem áll fent a veszély, mert horony helyett lukak vannak fúrva, így erősebb az egész elem?
Bocsánat az offért . Amúgy érdekel a rendezvény nagyon is, de még nem tudom milyen lesz addigra az autó, úgyhogy nem írok be semmit
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Ha minden összejön én is megyek.
Évjárat, típus: 1988, AE92
Karosszéria kivitel: Liftback
Önsúly: 1090 kg +65kg
Súlycsökkentés: hifi kipakolás
Motorkód: 4AGE
Gyárilag közölt teljesítmény: 115 Le
Becsült jelenlegi teljesítmény: 120 Le
Motor: Gyári motor 4AGE Biport AFM/MAP, Direktszűrő ,50 es kipu rendszer.
Üzemanyag: OMV 100
Meghajtás: Első kerék
Váltó, végáttétel: 5 fokozat gyári
Kerék és gumiméret: 15", 195/50
Guminyomás: Elöl: 1,9 Hátul: 1,9 (?)
Gumitípus, márka: Toyo R888
Rugó: Apex -30mm, progresszív rugó
Lengáscsillapító: Elöl koni Állítható keménységű. Hátul Kayaba AGX állítható keménységű.
Fék elöl: 255mm, 22mm vastag Mikoda tárcsa és EBC Greenstuff betét.
Fék hátul: 242 mm utcai tárcsa és utcai betét
Sofőr volt e már....: Nem
Most kb így áll az autó de addig 1-2 dolog változhat.
Évjárat, típus: 1988, AE92
Karosszéria kivitel: Liftback
Önsúly: 1090 kg +65kg
Súlycsökkentés: hifi kipakolás
Motorkód: 4AGE
Gyárilag közölt teljesítmény: 115 Le
Becsült jelenlegi teljesítmény: 120 Le
Motor: Gyári motor 4AGE Biport AFM/MAP, Direktszűrő ,50 es kipu rendszer.
Üzemanyag: OMV 100
Meghajtás: Első kerék
Váltó, végáttétel: 5 fokozat gyári
Kerék és gumiméret: 15", 195/50
Guminyomás: Elöl: 1,9 Hátul: 1,9 (?)
Gumitípus, márka: Toyo R888
Rugó: Apex -30mm, progresszív rugó
Lengáscsillapító: Elöl koni Állítható keménységű. Hátul Kayaba AGX állítható keménységű.
Fék elöl: 255mm, 22mm vastag Mikoda tárcsa és EBC Greenstuff betét.
Fék hátul: 242 mm utcai tárcsa és utcai betét
Sofőr volt e már....: Nem
Most kb így áll az autó de addig 1-2 dolog változhat.
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
domi007 írta:tejóIsten, mindig is a rémálmom a horonytörés volt amióta ZD megmutatta mi marad a dugóból utána....most elkezdtem félni.Pacsker írta: Van egy nem túl régi elmélet a korai 4AGE 16V-s motorokat illetően, hogy olyan kis mértékű kopogás állhat elő sima 95-ös benzinnél, amit még nem hall az ember, viszont ezektől az apró kocogásoktól törhet el pl a gyűrű horony. Itt üvegelni fogom én is biztosan és nekem korábban 2x is volt horonytörésem, így első sorban emiatt írtam 100-as benzint.
Jól emlékszem, hogy későbbi dugókkal (smallport, silvertop, blacktop) már nem áll fent a veszély, mert horony helyett lukak vannak fúrva, így erősebb az egész elem?
Bocsánat az offért . Amúgy érdekel a rendezvény nagyon is, de még nem tudom milyen lesz addigra az autó, úgyhogy nem írok be semmit
Domi, az összes 16V 4AGE vágott olajlehúzó hornyú, a silvertoptól vannak fúrva.. (Dani ezért is tett inkább ST dugókat a motorjába) Az a dugó ami olyan csúnyán volt eltörve amugy végig OMV 100-al ment. Ellenben van eredeti német katalógusom AE86-ról és abba kifejezetten 98-as benzint írnak, a 124hp (mapos) változathoz.. megint elmélet, de ToyTib német 4age manualjában pl nem 10 fok az alapelőgyújtás, hanem 14fok.. szóval az összefüggés ott lehet, hogy 98-as benzinnel 14fok is lehet a gyújtás valszeg.. na de ez már full offtopik, csak most kikívánkozott belőlem
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
beírom magam én is, hátha kijutok
1987 AE86
Coupé
~970kg
95kg
Szerintem a hátsó ülést kiveszem max..
7AGE - 1762cm3
gyári teljesítmény 4A-C motorral 86hp
becsült telj.: 160hp
smallport hfej, ITB, tengely, MS elektronika, 60as rendszer
OMV MaxxMotion100
hátsó kerék hajtás
M5, W58 supraváltó, 5. fokozat: 0,783:1; 4,625 áttételű Pajero híd
Edit 185/555-15méretű, 2001-es évjáratú, kopott Dunlop slick.
1,7b guminyomás
Elöl 8kg TRD rugó, hátul 5,5kg TRD
Elöl Kayaba AGX 4 fokozatban állítható, hátul TRD 8fokozatú
fék elöl: 296mm 4 dugós Mazda RX7 nyereggel, Ferodo DS3000 betéttel
fék hátul: opel combo féktárcsa, opel astra gsi 2dugattyús féknyereg, Ferodo utcai betét
igen-igen
2:19,46
1987 AE86
Coupé
~970kg
95kg
Szerintem a hátsó ülést kiveszem max..
7AGE - 1762cm3
gyári teljesítmény 4A-C motorral 86hp
becsült telj.: 160hp
smallport hfej, ITB, tengely, MS elektronika, 60as rendszer
OMV MaxxMotion100
hátsó kerék hajtás
M5, W58 supraváltó, 5. fokozat: 0,783:1; 4,625 áttételű Pajero híd
Edit 185/555-15méretű, 2001-es évjáratú, kopott Dunlop slick.
1,7b guminyomás
Elöl 8kg TRD rugó, hátul 5,5kg TRD
Elöl Kayaba AGX 4 fokozatban állítható, hátul TRD 8fokozatú
fék elöl: 296mm 4 dugós Mazda RX7 nyereggel, Ferodo DS3000 betéttel
fék hátul: opel combo féktárcsa, opel astra gsi 2dugattyús féknyereg, Ferodo utcai betét
igen-igen
2:19,46
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Mértétek padon a teljesítményt, vagy ez a becslésed. A japók szerint egy ilyen moci 190 Le körül van! Az ITB tengely az mit jelent?ZDoman írta:beírom magam én is, hátha kijutok
1987 AE86
Coupé
~970kg
95kg
Szerintem a hátsó ülést kiveszem max..
7AGE - 1762cm3
gyári teljesítmény 4A-C motorral 86hp
becsült telj.: 160hp
smallport hfej, ITB, tengely, MS elektronika, 60as rendszer
OMV MaxxMotion100
hátsó kerék hajtás
M5, W58 supraváltó, 5. fokozat: 0,783:1; 4,625 áttételű Pajero híd
Edit 185/555-15méretű, 2001-es évjáratú, kopott Dunlop slick.
1,7b guminyomás
Elöl 8kg TRD rugó, hátul 5,5kg TRD
Elöl Kayaba AGX 4 fokozatban állítható, hátul TRD 8fokozatú
fék elöl: 296mm 4 dugós Mazda RX7 nyereggel, Ferodo DS3000 betéttel
fék hátul: opel combo féktárcsa, opel astra gsi 2dugattyús féknyereg, Ferodo utcai betét
igen-igen
2:19,46
A dugattyúk, hajtókarok, lendkerék maradt eredeti 7AFE?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Pótolva a hiányosságokat:
1988 E9 Gt-i
Liftback
~1070kg
104kg
Pótkerék es tartozékok ki
1.6 4AGE 16V Bigport AFM
115Le
~105Le (az elmúlt 5 évben kb 30 ezer km alatt, nem járt 4000 feletti fordulaton az autó )
Motor, kipu gyári
Shell Vpower racing
Első kerék
M 5 fokozat 4,312:1
15" 195/50
Elől 1,9 -Hátul 1,9
Utcai Hankook
Gt-i gyári
Gt-i kayaba
Utcai 255-25 tárcsa
Utcai 242 tárcsa
Nem, nem
----
E10 fékrásegítő
Talán lesz addig keményített gátló
1988 E9 Gt-i
Liftback
~1070kg
104kg
Pótkerék es tartozékok ki
1.6 4AGE 16V Bigport AFM
115Le
~105Le (az elmúlt 5 évben kb 30 ezer km alatt, nem járt 4000 feletti fordulaton az autó )
Motor, kipu gyári
Shell Vpower racing
Első kerék
M 5 fokozat 4,312:1
15" 195/50
Elől 1,9 -Hátul 1,9
Utcai Hankook
Gt-i gyári
Gt-i kayaba
Utcai 255-25 tárcsa
Utcai 242 tárcsa
Nem, nem
----
E10 fékrásegítő
Talán lesz addig keményített gátló
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
1992 E10 XLI
Sedan
~1050Kg
82Kg
Pótkerék, mélynyomó, tartozékok ki
1.8 7AFE MAP
115Le
~110Le
Gyári motor és kipufogó
OMW MM100
Első kerék
M 5, 4,058:1
16" , 195/45
Elöl: 2,4 - Hátul 2,3
Utcai Toyo Proxes T1R
Gyári
Katonáék által picit keményített/felújított
utcai, Brembo-tárcsa, ? - betét
utcai, gyári-dob, japanparts-betét
Nem / Igen
Ha a fékek idén nem lesznek lecserélve, akkor nem megyek vele pályán. (Pályára egyáltalán nem alkalmas a jelenlegi)
Sedan
~1050Kg
82Kg
Pótkerék, mélynyomó, tartozékok ki
1.8 7AFE MAP
115Le
~110Le
Gyári motor és kipufogó
OMW MM100
Első kerék
M 5, 4,058:1
16" , 195/45
Elöl: 2,4 - Hátul 2,3
Utcai Toyo Proxes T1R
Gyári
Katonáék által picit keményített/felújított
utcai, Brembo-tárcsa, ? - betét
utcai, gyári-dob, japanparts-betét
Nem / Igen
Ha a fékek idén nem lesznek lecserélve, akkor nem megyek vele pályán. (Pályára egyáltalán nem alkalmas a jelenlegi)
EE101 Sedan, 7A-FE
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Ha jól emlékszem, akkor 2:23.1 volt a legjobb időm...(fék nélkül )
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Alakul
[web 100%,930]https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ders=false"[/web]
Pár nap alatt már 12 nevező.
Vitya, az üzemanyag oktánszáma 95 vagy Racing?
Icerocko szerintem jöhetsz dobbal is bátran, ha jó állapotban vannak. Nyilván jobb a tárcsafék, de előrelátóan azért be lehet osztani. 255-ös 22 vastag első tárcsád van. Talán nem olyan para, mint egy hűtetlen E9.
[web 100%,930]https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ders=false"[/web]
Pár nap alatt már 12 nevező.
Vitya, az üzemanyag oktánszáma 95 vagy Racing?
Icerocko szerintem jöhetsz dobbal is bátran, ha jó állapotban vannak. Nyilván jobb a tárcsafék, de előrelátóan azért be lehet osztani. 255-ös 22 vastag első tárcsád van. Talán nem olyan para, mint egy hűtetlen E9.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Nem a dobbal van a baj (bár nem pályára való az sem) nincs is túl jó állapotban. Az első sem az igazi. Nem tudom milyen betét van benne. Normál közlekedésre jó, de egy nagyobb fékezés közben elmelegszik és radikálisan csökken a fékhatás. Pályára semmi esetre sem alkalmas. Lassan aktuális úgy is, de amíg nem kopik el, nem cserélem.Pacsker írta:
Icerocko szerintem jöhetsz dobbal is bátran, ha jó állapotban vannak. Nyilván jobb a tárcsafék, de előrelátóan azért be lehet osztani. 255-ös 22 vastag első tárcsád van. Talán nem olyan para, mint egy hűtetlen E9.
EE101 Sedan, 7A-FE
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Nem szeretnék kimaradni, adatok csatolva.
Lehet érdemes lenne a Hring előtt ellátogatni az Euroringre is (gyakorlás, tavaszi bemelegítés), ott picit kevésbe eszi a technikát a pálya, viszont nem olcsó mostanság....
OMW 100-as benya témában nekem is az van a kocsiban 2006 óta, beszélgettem a másik nagy 3 betűs embereivel bennfentesen, de most még maradok az osztrák cégnél.
Anno 2008-ban elkezdtem egy ilyet összerakni a kocsiról és ebből egész sok évig volt egy vezetett verzió, de egyre kevesebb mért adatra volt időm, így a későbbi adatokat most kihagytam.
Adataim:
2006 E12 Luna
Hatchback
1180kg
76kg
Pótkerék és csomagtartó tartalmának eltávolítása
1.8 - 1ZZ turbo
110 Le
221 Le / 333Nm (mért adat, de szar motorral, cél a 290Le)
Kovácsolt belsejű 1ZZ, 10:1 comp, GT2860R turbo, 60mm kipuf
OMW 100-as benya
Első kerék
M6, 4.312:1
17" 215/40
Elöl: 1,9 - Hátul: 1,9
Utcai - Yokohama AD08
H&R monotube sportfutómű
Bilstein gátlók
K-Sport 306mm, 6 dug. nyereg, DS2500
gyári tárcsa, EBC Green Stuff
igen, igen
egyéb: sperrdifi, Motul RBF660 fékf., sok más
Lehet érdemes lenne a Hring előtt ellátogatni az Euroringre is (gyakorlás, tavaszi bemelegítés), ott picit kevésbe eszi a technikát a pálya, viszont nem olcsó mostanság....
OMW 100-as benya témában nekem is az van a kocsiban 2006 óta, beszélgettem a másik nagy 3 betűs embereivel bennfentesen, de most még maradok az osztrák cégnél.
Anno 2008-ban elkezdtem egy ilyet összerakni a kocsiról és ebből egész sok évig volt egy vezetett verzió, de egyre kevesebb mért adatra volt időm, így a későbbi adatokat most kihagytam.
Adataim:
2006 E12 Luna
Hatchback
1180kg
76kg
Pótkerék és csomagtartó tartalmának eltávolítása
1.8 - 1ZZ turbo
110 Le
221 Le / 333Nm (mért adat, de szar motorral, cél a 290Le)
Kovácsolt belsejű 1ZZ, 10:1 comp, GT2860R turbo, 60mm kipuf
OMW 100-as benya
Első kerék
M6, 4.312:1
17" 215/40
Elöl: 1,9 - Hátul: 1,9
Utcai - Yokohama AD08
H&R monotube sportfutómű
Bilstein gátlók
K-Sport 306mm, 6 dug. nyereg, DS2500
gyári tárcsa, EBC Green Stuff
igen, igen
egyéb: sperrdifi, Motul RBF660 fékf., sok más
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Korábbi motorral mi volt a köridőd?
Beírnám azt is.
Beírnám azt is.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Hát az sem ma volt... Emlékszel még amikor beestünk esőben a kavicságyba? Na aznap délután illetve abban az évben korábban tudtam utóljára menni igazit. 2010.Pacsker írta:Korábbi motorral mi volt a köridőd?
Beírnám azt is.
1.6T, gyári futómű, utcai Pirelli PZero Nero, 5 sebesség, utassal 2.23 eleje körül.
1.6T, gyári futómű, utcai Pirelli PZero Nero, 6 sebesség, utassal 2.21 vége körül.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Újraéledt az MTA honlapja. Egész jónak tűnik az olda, de még sokminden nincs fent.
Itt is lehet majd informálódni a nyíltnapokról, mert ha követik az előző évi menetrendet, akkor az MTA versenyek napján lesznek megrendezve.
http://www.magyartimeattack.com/
Itt is lehet majd informálódni a nyíltnapokról, mert ha követik az előző évi menetrendet, akkor az MTA versenyek napján lesznek megrendezve.
http://www.magyartimeattack.com/
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II