Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Elküldve: 2016 jan. 13, 11:16 am
[web 100%,930]https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ders=false"[/web]
Elmondható, hogy nagyon sokan oda vagyunk a pályaversenyekért, pályanapokért.
Sokan már személyesen is karikázhattunk 1-2 aszfalt csíkon, de többen csak a nézelődés mellett maradnak, mert nincsen bevetésre szánt autójuk.
A következő felvetés azonban mindenkire vonatkozik!
Tavaly (meg azelőtt is) volt arról szó, hogy milyen jó lenne, ha egyszerre, 1 etapban sok CCH-s mehetne a Hungaringen. A hangsúly itt az élményszerzésen lenne és nem az autók kinyírásán.
Mindenki a saját tempójában karikázhatna, legyen az első alkalom, vagy már a sokadik.
Vannak a klubban épített pályaautók és kis köbcentis teljesen utcai családiak is, amik már voltak a Hungaroringen és biztosan állíthatom, hogy senki se jött még be a boxba úgy, hogy ne élvezte volna 200%-osan.
A Hungaroring alapvetően egy ikon, ha már felhajthatunk arra az aszfaltcsíkra, amin az F1, a WTCC, a DTM, vagy akár a Kamionverseny résztvevői is tiporták a pedálokat, alapvetően egy örömfaktor, de mindemellett szuper és nagyon élvezhető pálya.
Nem utolsó sorban biztonságos. A kicsúszásból eredő amortizáció kockázata igen csekély, hisz már jó ideje lebetonozták a legtöbb bukóteret. Maximum bukik a körünk és lesz egy jó felvételünk.
MERT alaposan dokumentálhatnánk az egészet kívülről és belülről is egyaránt. Szuper felvételek készülhetnének, amik még 40 év múlva is melengetnék a szívünket.
Alapvetően arra gondoltam, hogy felmérhetnénk különböző adatok alapján ki lesz gyorsabb és ki lassabb, majd ez alapján állhatnánk sorba, hogy ne kelljen egy hátulról indulónak végigelőznie mindenkit.
Mérnök vagyok, nézzétek el nekem a táblázatolást, de ha megírjátok a rátok vonatkozó paramétereket, mindig frissíteném a cellákat az új nevezőkkel:
(van amivel kiegészítenétek még?)
Ugyan van 3 Toyotám, mégsincs olyan, ami a pályára ideális lenne. A Starlet erre épül, de még ha a beígért lakatolása is kész lesz addigra, akkor sem lesz belőle még autó biztosan. Azonban, már több embertől is hallottam, hogy "na, akkor megyünk idén?". Rajtam ne múljon... Szívem szerint az E7-el mennék, ugyan a fékét még be-be tudnám osztani, de nagyon alul van méretezve a hűtője és 1 kör alatt túlmelegszik. Ha netán erre megoldást találok addigra, akkor lehet a Coupe-val nevezek. Addig is a piros E9 GT-i a nyerő. Vicces, rommá extrázott és zajszigetelt súlyával, de hát ha nincs más?
Magyarul jöjjön mindenki!
Ne egymással versenyezzünk, hanem kizárólag a saját időnkkel. Hatalmas élményt nyújt, amikor tudunk rajta javítani.
Alapvetően egy májusi pályanapot lőnék be. Dátum még nincs, ha lesz frissítsük.
1 etapról lenne szó (nevezési díja 7 ezer Ft környéke és durván 15-20 percet, azaz 6-7 kört, ha jól emlékszem). Mielőtt fancsalognátok, bőven elég technikának és embernek is a 26-30km egyaránt. Aztán, hogy ki nevez aznap többre, az már más kérdés. Megpróbálnám elintézni, hogy felmehessünk együtt (maximum időben sorba állunk), hisz többnyire egy kategóriába tartozunk. Ha nagyon sokan lennénk, maximum ketté osztanánk magunkat. A nap egyébként kiváló alkalom további bandázásra, közös bütykölésre... Mindig élvezzük!
A mérlegelést 1 mérlegen (vastelep? TSZ?) kéne megejtenünk vagy előző este vagy aznap kora reggel. Ha netán van valakinek ötlete helyben történő méricskére (nekem nincs eszközöm), szívesen venném. 300kg-ot mérő mérlegből 2db?
Nos?
ZDoman, Walaki, Toytib, Pitya, DanikaAE86, Chickn, kristoffarkas, Frool, Bruce E9, Vitya77, Bardos6, Wortex, Bohi, Zoo.Hun, Mozso, IceRocko, Toytomi, RWD, Sancy, Nemethaky, Domi007, TRD, Gugyor, Taki, Tilike76, hábé, DR Corolla, nemethaky öcsi, ......................................?????
Várom az adatokat és a kiegészítéseket!
FONTOS 1.0
FONTOS 2.0
FONTOS 3.0
FONTOS 4.0
FONTOS 5.0
FONTOS 6.0
FONTOS 7.0
FONTOS 8.0
FONTOS 8.0
Elmondható, hogy nagyon sokan oda vagyunk a pályaversenyekért, pályanapokért.
Sokan már személyesen is karikázhattunk 1-2 aszfalt csíkon, de többen csak a nézelődés mellett maradnak, mert nincsen bevetésre szánt autójuk.
A következő felvetés azonban mindenkire vonatkozik!
Tavaly (meg azelőtt is) volt arról szó, hogy milyen jó lenne, ha egyszerre, 1 etapban sok CCH-s mehetne a Hungaringen. A hangsúly itt az élményszerzésen lenne és nem az autók kinyírásán.
Mindenki a saját tempójában karikázhatna, legyen az első alkalom, vagy már a sokadik.
Vannak a klubban épített pályaautók és kis köbcentis teljesen utcai családiak is, amik már voltak a Hungaroringen és biztosan állíthatom, hogy senki se jött még be a boxba úgy, hogy ne élvezte volna 200%-osan.
A Hungaroring alapvetően egy ikon, ha már felhajthatunk arra az aszfaltcsíkra, amin az F1, a WTCC, a DTM, vagy akár a Kamionverseny résztvevői is tiporták a pedálokat, alapvetően egy örömfaktor, de mindemellett szuper és nagyon élvezhető pálya.
Nem utolsó sorban biztonságos. A kicsúszásból eredő amortizáció kockázata igen csekély, hisz már jó ideje lebetonozták a legtöbb bukóteret. Maximum bukik a körünk és lesz egy jó felvételünk.
MERT alaposan dokumentálhatnánk az egészet kívülről és belülről is egyaránt. Szuper felvételek készülhetnének, amik még 40 év múlva is melengetnék a szívünket.
Alapvetően arra gondoltam, hogy felmérhetnénk különböző adatok alapján ki lesz gyorsabb és ki lassabb, majd ez alapján állhatnánk sorba, hogy ne kelljen egy hátulról indulónak végigelőznie mindenkit.
Mérnök vagyok, nézzétek el nekem a táblázatolást, de ha megírjátok a rátok vonatkozó paramétereket, mindig frissíteném a cellákat az új nevezőkkel:
(van amivel kiegészítenétek még?)
Ugyan van 3 Toyotám, mégsincs olyan, ami a pályára ideális lenne. A Starlet erre épül, de még ha a beígért lakatolása is kész lesz addigra, akkor sem lesz belőle még autó biztosan. Azonban, már több embertől is hallottam, hogy "na, akkor megyünk idén?". Rajtam ne múljon... Szívem szerint az E7-el mennék, ugyan a fékét még be-be tudnám osztani, de nagyon alul van méretezve a hűtője és 1 kör alatt túlmelegszik. Ha netán erre megoldást találok addigra, akkor lehet a Coupe-val nevezek. Addig is a piros E9 GT-i a nyerő. Vicces, rommá extrázott és zajszigetelt súlyával, de hát ha nincs más?
Magyarul jöjjön mindenki!
Ne egymással versenyezzünk, hanem kizárólag a saját időnkkel. Hatalmas élményt nyújt, amikor tudunk rajta javítani.
Alapvetően egy májusi pályanapot lőnék be. Dátum még nincs, ha lesz frissítsük.
1 etapról lenne szó (nevezési díja 7 ezer Ft környéke és durván 15-20 percet, azaz 6-7 kört, ha jól emlékszem). Mielőtt fancsalognátok, bőven elég technikának és embernek is a 26-30km egyaránt. Aztán, hogy ki nevez aznap többre, az már más kérdés. Megpróbálnám elintézni, hogy felmehessünk együtt (maximum időben sorba állunk), hisz többnyire egy kategóriába tartozunk. Ha nagyon sokan lennénk, maximum ketté osztanánk magunkat. A nap egyébként kiváló alkalom további bandázásra, közös bütykölésre... Mindig élvezzük!
A mérlegelést 1 mérlegen (vastelep? TSZ?) kéne megejtenünk vagy előző este vagy aznap kora reggel. Ha netán van valakinek ötlete helyben történő méricskére (nekem nincs eszközöm), szívesen venném. 300kg-ot mérő mérlegből 2db?
Nos?
ZDoman, Walaki, Toytib, Pitya, DanikaAE86, Chickn, kristoffarkas, Frool, Bruce E9, Vitya77, Bardos6, Wortex, Bohi, Zoo.Hun, Mozso, IceRocko, Toytomi, RWD, Sancy, Nemethaky, Domi007, TRD, Gugyor, Taki, Tilike76, hábé, DR Corolla, nemethaky öcsi, ......................................?????
Várom az adatokat és a kiegészítéseket!
FONTOS 1.0
FONTOS 2.0
FONTOS 3.0
FONTOS 4.0
FONTOS 5.0
FONTOS 6.0
FONTOS 7.0
FONTOS 8.0
FONTOS 8.0