Kedves klubtagok, kedves érdeklődők!
Egy újabb programunkat szeretném röviden bemutatni, mely vidám és kreatív eleme találkozóinknak.
Klubunk első igazi eseménye a 2007-es Királyréti Tavaszi Találkozó volt. Oly nagy sikert aratott, hogy ezt az összejövetelt azóta is nagy becsben tartjuk és minden évben megrendezzük a Börzsönyben. Hagyománnyá vált Nagy Tavaszi Corolla Club Találkozónk rendszerint 50 autónál és 100 embernél is több résztvevőt számlál és számos lehetőséget nyújt a kikapcsolódásra és klubtagok közti igazi autós eszmecserékre is

A találkozók hangulatáért ajánljuk
Galériáink és
Klubos videóink böngészését.
A közös konvojozás, a 8-10 bográcsban rotyogó mennyei étkek, a gyönyörű természet, a számos generációt lefedő csodálatos és izgalmas autók sokasága mellett ezen találkozók alkalmával kerül megrendezésre a
CCH CorOlimpia is, mely meghatározó eleme az eseménynek.

A fantázianév egy 5 versenyszámból + egy egyszerűsített kvízből álló vetélkedőt takar, melynek játékai autós vonatkozásúak és sikeres teljesítésükhöz mind testi, mind szellemi felkészültségetekre szükség van.
Persze nem kell mindezt vér komolyan venni, de egy kicsit azért fizikailag is megmozgatunk titeket a fejtörők abszolválása mellett
Minden versenyszámnak saját bírája van, a teljesítés pedig időhöz, vagy lehetőségek számához kötött. Az egyes játékok során általában 20 pont gyűjthető össze, a részeredményeket a bírák a nevezési lapon aláírásukkal igazolják, majd ezt a kitöltött kvízzel együtt értékeli a vezetőség.

A három legjobb CorOlimpikont

természetesen díjazzuk, akik a Toyotás ajándéktárgyakon, relikviákon túl helyezésüknek megfelelő éremmel is gazdadabbak lehetnek. A legügyesebb játékos pedig a Corolla Club Hungary - CorOlimpia (szín arany) vándorserlegének birtokosa lehet a következő 1 évben. A TOP3 természetesen a CCH dobogóján, ünnepélyes ceremónia keretein belül veheti át jutalmát


Az alábbiakban, egy kis nosztalgia gyanánt képekkel (nagyítható) és rövid leírással szemléltetnénk eddigi versenyszámainkat.
2015 - Ipolyrét:1. VezérlÉSZEgy előre elkészített alaplapon a kiálló "tengelyekre" kellett felépíteni egy komplett 4AFE motor vezérlését. A főtengely és vezérműtengely fogaskerék mellett a feszítőgörgőt, ennek feszítő rugóját, egy vezérműszíj terelő lemezt és magát a szíjat is (2 féle közül) fel kellett szerelni a megfelelő helyre. Teljes siker esetén a szíj magától megfeszült.
A teljesítés során hibapontokat lehetett gyűjteni, mint pl rossz helyre rakott, netán kihagyott alkatrészek, vagy éppen a rossz irányból kerülő szíj.
2. Kopp- NOKAdott távolságokra elhelyezett 16"-os gumiabroncsba, két összekötözött első kerék dobbetétbe és egy kormánykerék védőbe kellett Toyotás teniszütővel NOK gyártmányú szilenteket és felütköző gumikat célba "ütni". A játékot nehezítették a különböző súlyú és formájú gumialkatrészek. Egy-egy bent maradó találatért 4, egy-egy kipattanóért 3 pont volt gyűjthető. Pár próba lehetőség után 6 éles ütés állt rendelkezésre a maximum 20 pont eléréséhez
3. Azonosított Repülő Tárgy - AFOKörbekerített pályán dísztárcsa vető versenyt jelentett.
Pár próbadobást követően, 3 éles dobásból a legtávolabb megállt dísztárcsa távolságából került kiszámításra az elért pontszám:
4. Rugózatlan tömegAutó kerék minél további kitartását jelentette.
A Hölgyeknek egy E11-es Corolla gumírozott mankókerekét kellett maguk előtt alkarból (bicepszből) megtartani, az Uraknak egy E11-es 16"-os TTE alufelnijét teljesen előre nyújtott kezekkel, váll magasságban. A teljesítési idő alapján lettek pontozva a versenyzők
5. VakolajA nevező szemére szemfedőt raktunk. Ezt követően 2db 5 literes, olajos flakont kapott maga elé, amelyből az egyik tele volt
olajjal (vízzel), a másik pedig teljesen üres volt. A kihúzott motorfajta és feltöltési mennyisége szerint kellett az üres flakonba vakon, érzésre annyi vizet átöntenie, amennyi a pontos (száraz) feltöltési mennyiség.
A szinttől való eltérés alapján lettek értékelve a versenyzők:
2014 - Ipolyrét:1. CorollaFMEgy színesben kinyomtatott EWD ("kapcsolási rajz") alapján (színkódok, rövidítések, funkciók), egy E12-es Corolla fejegységének megfelelő vezetékeit kellett saruk segítségével 3db akkumlátorból érkező érhez kapcsolni. Siker esetén a rádió életre kelt. Amennyiben elméleti rossz párosítás született, a bíró időben szólt és hibapont fejében a játékot tovább lehetett folytatni. A teljesítési idő és a hibapontok alapján értékeltük a versenyzőt.
2. Leszorító erőEgy Lego útszakaszokból épített, forgalmi akadályokkal tarkított pályán kellett végigvinni egy Hot Wheels Toyota Tundrát úgy, hogy irányításáról egy neodímium mágnes gondoskodott. Egyik fele az autó hasára volt rögzítve, másikkal kézben, az asztal alatt irányíthatta a versenyző a gépet. Teljesítési idő alapján pontoztuk a nevezőket, de érintéssel, pályaelhagyással, rombolással, gázolással hibapontokat lehetett kapni, így rontani az elért eredményt
3. Pár-BAJToyota olajszűrős, azonos dobozok alá volt elrejtve 10 pár különböző autóalkatrész. Az ismert játékhoz hasonlóan egyszerre csak két db-ot lehetett megsasolni és helyes párok megtalálása után azokra már nem kellett visszatenni a dobozokat. Az összes pár felfedése után teljesítési idő alapján kerültek értékelésre a versenyzők.
4. PitstopGyors téli-nyári kerékcserét imitálva 4-4db szerelt kereket kellett ki/be vinni a "garázsból" és fel/le szerelni az "autóra". Mindezt nehezítette, hogy megfelelő sorrendben (JE, BH...) kellett elhelyezni a kerekeket, továbbá a leszerelteket kézben kellett a garázsig vinni, az másik garnitúrát pedig a földön gurítani az autóig. A kijelölt útvonal elhagyása esetén vagy a kerekek felcserélésével hibapontot gyűjthettek a nevezők és értekelésük a teljesítési idő alapján lett maghatározva.
5. Súlyos problémaA versenyző szemének eltakarása után 10db, különböző tömegű kerék centírozáshoz szükséges keréksúlyt kapott a kezébe. Ezeket kellett érzésre, nehézségük szerint sorba raknia. Minden rossz helyen levő súlyért pontlevonás járt.
2013 - Törökmező:1. Agycsavaró10db csavart, anyát és 20 féle/méretű szerszámot raktunk le a versenyző elé. Első körben a kötőelemeket egyesével a kezébe fogva elsőre meg kellett mondania a területet az autóban, hogy honnan származik. Második körben pedig azt a 10db méretű/fajtájú szerszámot kellett megneveznie, amelyek szemre NEM használhatók az előbbi kötőelemekhez. Rossz megfejtések, esetén hibapontokat lehetett gyűjteni és a helyes válaszokból kivonva ezeket kapta meg végső pontszámát a nevező.
2. Lengős LEGOEgy első kerék meghajtású Corolla első gólyalábát kapta meg darabokra szedve a versenyző. (Gólyaláb(lengéscsillapító becsúszó szárral), rugó, alsó-felső gumi rugó"fészek", felütköző bak, porvédő, felső rugótányér, toronycsapágy, rögzítő anya.) A rugóból le lett vágva, hogy kézzel helyes sorrendben össze lehessen szerelni készre az egységet, ugyanis teljesítési idő alapján ezt pontoztuk. Rossz sorrend/irány/pozíció esetén, illetve kihagyott alkatrészek alkalmával hibapontot is lehetett szerezni, mely csökkentette az elért pontszámokat.
3. Eladásra tekerveEgy facelift, elektromos sebességmérővel szerelt, E11-es Corolla műszeregység volt összekötve a jeladójával. A versenyzőknek a jeladók fogaskerekét pörgetve, minél nagyobb "sebesség" mellett, minél rövidebb idő alatt kellett megtenniük 500 métert a napi számlálóban. Teljesítési idő alapján értékeltük a nevezőket.
4. CsípedEgy nagy szájú üdítős flakonba 20db apró, de különböző formájú alkatrészt szórtunk. Egy karmos kiszedő szerszámmal kellett a versenyzőknek kiszedegetni az alkatrészeket úgy, hogy közben nem pozícionálhatják másik kezükkel a flakont. 3 perc teljesítési idő alatt sikeresen kipecázott alkatrészeket 1-1 ponttal értékeltünk.
5. Mission CCHEgy akadálypálya volt felállítva a nevezőknek. "Danger szalag" jelölte az utat, amely során kellett gumipókok alatt kúszni, gumiabroncsokba lépkedve futni, árkot és kifeszített biztonsági öveket ugrani, majd a végén egy Corolla GT-i ülésből épített kis járgánnyal két Toyota közt kifeszített kötél mentén, önerőből végighúzni magát az embernek. Teljesítési idő alapján pontoztuk a versenyzőket.
2012 - Királyrét:1. A részletek erejeEgy színes Toyota EWD ("kapcsolási rajz") 40 részre volt felvagdalva. Ezeket kellett összerakni, mint egy Puzzle-t. 2db helyesen egymás mellé rakott pár 1 pontot ért, de 1 szeletért csak egyszer lehetett pontot kapni. A kirakásra 2 perc állt rendelkezésre. A kicsiknek egy kevesebb és nagyobb darabokból álló egyszerű Toyotás képet lehetett kirakniuk.
2. IzzosztóA versenyző egy fém táblára rajzolt kezdetleges autó felülnézeti képet kapott és mellé 20 db kis mágnest, melyen különböző izzó fajták szerepeltek. Ezeket az autó képén oda kellett helyezni, ahol az izzók eredetileg megtalálhatók. Minden egyes jó helyen levő izzó 1-1 pontot ért, de hibás elhelyezéssel hibapontot is lehetett gyűjteni
3. Liquifinder10db azonos, átlátszó üvegbe 10 féle autókban használt folyadékot töltöttünk. A nevező csupán a puszta szemére hivatkozva kellett, hogy megmondja mi is volt található az üvegben. Óvatosan meglötyögtethette még az üvegeket, hogy a viszkozitás is segítségére legyen. Jó mínúsz rossz válaszból állt össze az értékelés
4. Prostamol UnoAE86 GT ülésből, E11 ablakmosó tartályból, szivattyúból és spriccniből, E10 elektromos ablakemelő mechanikából, E9 elektromos tükörből és még sok egyéb kreatív kiegészítőből összerakott folyadék lövő szerkezet. Elektromos tükör vezérlővel lehetett pozicionálni a spriccnit, majd egy start gombbal lőni. 3 különböző távolságba és magasságba elhelyezett pohárba kellett így betalálni és vizet tölteni. Minden pohár 6 skálával volt felosztva, amely szintet elérve 1-1 pont volt szerezhető, de maximum 20 pontot lehetett elérni. Maximum 1 perc és 8,5 dl víz állt rendelkezésre minden játékosnak.
5. VillanyÁSZEgy AW11-es MR2 "Szent Toyota kvarcóra" és egy E11 facelift beltér biztosíték tábla volt összekötve, plusz 23 kicsi és 3 nagy biztosíték összekeverve egy tálban. A biztosítékokat (előbb a nagyokat, majd a kicsiket) a fedél jelmagyarázata alapján kellett beraknia a helyére a versenyzőknek. Amennyiben az utolsó is bekerült, életre kelt az óra. Teljesítési idő alapján értékeltük a nevezőket.
2011 - Királyrét:1. ToyTapiNagy vödör színültig forgáccsal és 20db Corolla alkatrésszel, szerszámmal. Ezeket csupán a tapintásra hagyatkozva kellett pontosan megnevezni. Villás kulcsnál a méretet is. Rossz válaszért járt hibapont és a teljesítési idő 2 percben volt limitálva.
2. Feszíts!Egy fához kikötött hosszbordás ékszíjat kellett a (megadott) gyári előírásnak megfelelő mértékig erőből kifeszíteni. Ezt egy feszességmérővel ellenőriztük és a gyári értéktől való eltérés alapján pontoztuk a versenyzőket.
3. DISCoszE12 első féktárcsát kellett minél messzebb hajítani. Távolság alapján értékeltük a nevezőket.
4. Rollin' Bowlin'10db, 1 literes motorolajos flakonokat kellett egy vas golyóval eldönteni. Minden egyes borítás 2 pontot ért.
5. SzíjVetés3 ékszíjat kellett megpróbálni 3 letűzött, különböző távolságra lévő pálcára rádobni. A versenyző nyolcszor dobhatott, de maximum 20 pontot lehetett elérni. Távolság szerint a egy-egy találat 1-2-3 pontot ért.
2010 - Királyrét:2010-ben fogalmazódott meg a vezetőségben, hogy a Tavaszi Találkozón egy vetélkedővel is szórakoztassunk titeket. Ezek a játékok még nem voltak mind autós vonatkozásúak és fantázia nevük sem volt. Csak pár képet raknék be róluk, de mindenképpen a CorOlimpia alapjaként gondolunk a programra:



