CCH-s Szimulátorozások
- Közlekes
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 240
- Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Még nem ettem borzaskát, de jól hangzik.
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
- Pacsker; Rántott csirke steak buri vagy marhapöri vagy vmi finom tészta, elõbbiekhez paradicsomsali / Mindhárom idõpont jó / Tuti, hogy jövök / E9 Liftback Gt-i
- Közlekes; hambi(nem mexikói Very Happy ),de kb bármi húsféle /11-e csak este, többi OK /Jövök, viszek slotcart,de nem biztos, hogy játszom/ MDaemon, vagy valaki szedjen fel
- Wortex; Gulyás, Pöri +sültkrumpli, vagy steak, vagy valamilyen, ubi sali /Mind 3 idõpont jó/tuti, hogy megyek és játszok
- Bardos6/ Elvileg mindegyik idõpont jó/ , és eszem is majd valamit/ E9 GTI
- Bubi / Mindegyik idõpont jó kaja mindegy/ E11 Liftback
- Bohi / 12-e, kaja mindegy pl vmi rántott szilent borzasan / E8 GT
- Biagio és Mr. Mázli / csak 12-e jó. Kaja pöri mindkettõnknek / E9 Lb
- Frool / elvileg mindegyik idõpont jó / marhapöri / bajnokságban indulok / AE86GT
- Lackó / 12-e, kaja valami frissensült / E9 Sedan
*szerkeztettem
- Közlekes; hambi(nem mexikói Very Happy ),de kb bármi húsféle /11-e csak este, többi OK /Jövök, viszek slotcart,de nem biztos, hogy játszom/ MDaemon, vagy valaki szedjen fel
- Wortex; Gulyás, Pöri +sültkrumpli, vagy steak, vagy valamilyen, ubi sali /Mind 3 idõpont jó/tuti, hogy megyek és játszok
- Bardos6/ Elvileg mindegyik idõpont jó/ , és eszem is majd valamit/ E9 GTI
- Bubi / Mindegyik idõpont jó kaja mindegy/ E11 Liftback
- Bohi / 12-e, kaja mindegy pl vmi rántott szilent borzasan / E8 GT
- Biagio és Mr. Mázli / csak 12-e jó. Kaja pöri mindkettõnknek / E9 Lb
- Frool / elvileg mindegyik idõpont jó / marhapöri / bajnokságban indulok / AE86GT
- Lackó / 12-e, kaja valami frissensült / E9 Sedan
*szerkeztettem
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
FONTOS
Hogy az eddig jelentkezõk, mind el tudjanak jönni, jan. 12-i dátumot láttam megfelelõnek.
Most Vasárnap 14:00-ra várnak akkor minket sok szeretettel. (Még visszaszólnak a bérleti díjjal kapcsolatban, hogy jó-e (3500/óra), de 99%)
Visszamondás nincs, jelentkezni még lehet.
Jeleztem, hogy elõre láthatólag este 9-ig maradunk. Mindenképp együtt hagyjuk el a helyet, mert anyagilag nem cs@ünk ki a másikkal...
GT5 lesz, de ha hozunk másik játékból 2 példányt, az is lehet.
Most ugye 10-en vagyunk. Anyagilag így kevesebbe kerül, de a játékidõ is kevesebb/fõ. Ha jól érezzük magunkat, 1-2 órát ráhúzhatunk esetleg.
Ételre elõzetesen azt mondtam neki, hogy ahogy látom fele-fele arányban valami frissensült és pörkölt lenne.
Örülnék, ha 1 kajára tudnánk redukálni a dolgot, de esetleg maradhat ez a kettõ is.
Lackó felvetése nem rossz. Ehetünk valami félkülönlegeset is, ami könnyen elkészíthetõ. Borzast azért nem ajánlanám, mert legutóbbi Mátrai Õszi találkozónkon éppen ez volt a fogás. A tojásos valamire pedig finnyás lennék. Esetleg egyéb ötlet, ami mindenkinek tetszik? Bár, ha a borzast mindenki vállalja ismét, felõlem lehet.
"Bajnokság"
Találjuk ki, de úgy, hogy játékidõ/élvezetesség szempontok alapján jó legyen.
Én valahogy így képzelném el nagyvonalakban:
- max 30 perc, gombok kalibrálása, autók, pályák, beállítások betöltése... a két szimulátoron. (szigorúan mindenféle segítséget kikapcsolva, hogy legközelebb legyünk a valósághoz)
- 1 kiválasztott pályán, 1 kiválasztott autóval (3 megszavazottból sorsolunk), mindenki kap pálya hossztól függõen 4-8 kört (fejenként 15-20 perc) gyakorlási, ismerkedési idõt. Legjobb idõt már itt is feljegyezzük.
- Utána jön az idõmérõ. Mindenki kap ~ 15 perc (4-8) környi idõt, hogy megfussa a legjobbját. Legjobbja valószínû jobb lesz, mint a gyarkorló körökön. Abszolút legjobb idõ alapján kialakul a rangsor. (szerintem az idõmérõt aszerint is játszuk. Nem kellenek robotautók. Csak az idõ ellen kelljen küzdeni.
- Majd a végén 4-8 körös versenyben 5 futam egymás ellen (mezõnnyel). Elsõ legjobb idõ a második ellen; Harmadik a negyedik ellen...
Ez még csak 5, 5 és fél óra.
Utána esetleg csinálhatunk egy második bajnokságot egy másik pályán, másik autóval. (akár rally). Ezt már gyakorlás nélkül idõmérõvel, esetleg picit kevesebb körszámmal.
Így beleférhetünk a 7-8 órába. Higyjétek el, egyáltalán nem sok játékidõ. Úgy elröppen, hogy csak na...
Aki éppen nem játszik, az eszik, bandázik, lesi az íveket és izgul, hogy ne döntsék meg.
Teendõk:
- SZERDÁIG! Van-e ötlet mindenki által szeretett 1 féle kajára? Ha nem, akkor marad a rántott csirke mell, steak burival. (aki kér paradicsomsalit, írja meg). Illetve aki prököltöt írt, annak marhapöri nokedlivel.
- Bajnokság menete: Van-e más forgatókönyv? Idõmérõk alatt legyenek-e robotautók? Versenyen csak ketten egymás mellett, vagy legyenek robotautók? Netán nem kell a végén egyáltalán egymás elleni küzdelem?
- Autókra, pályákra már lehet ötletelni annak, aki ismeri a játékot. Ha máson játszanátok, most jelezzétek. 2x3 autót (pálya, rally) és 2x3 pályát válasszatok ki.
Pörögjünk, mert kevés az idõ
Hogy az eddig jelentkezõk, mind el tudjanak jönni, jan. 12-i dátumot láttam megfelelõnek.
Most Vasárnap 14:00-ra várnak akkor minket sok szeretettel. (Még visszaszólnak a bérleti díjjal kapcsolatban, hogy jó-e (3500/óra), de 99%)
Visszamondás nincs, jelentkezni még lehet.
Jeleztem, hogy elõre láthatólag este 9-ig maradunk. Mindenképp együtt hagyjuk el a helyet, mert anyagilag nem cs@ünk ki a másikkal...
GT5 lesz, de ha hozunk másik játékból 2 példányt, az is lehet.
A párhuzamot nem teljesen értem ... Össze se lehet hasonlítani a kettõt. Úgy röppen az idõ, hogy észre sem vesszük.gokartból kiindulva nekem 30 perc bõven elég lenne.
Most ugye 10-en vagyunk. Anyagilag így kevesebbe kerül, de a játékidõ is kevesebb/fõ. Ha jól érezzük magunkat, 1-2 órát ráhúzhatunk esetleg.
Ételre elõzetesen azt mondtam neki, hogy ahogy látom fele-fele arányban valami frissensült és pörkölt lenne.
Örülnék, ha 1 kajára tudnánk redukálni a dolgot, de esetleg maradhat ez a kettõ is.
Lackó felvetése nem rossz. Ehetünk valami félkülönlegeset is, ami könnyen elkészíthetõ. Borzast azért nem ajánlanám, mert legutóbbi Mátrai Õszi találkozónkon éppen ez volt a fogás. A tojásos valamire pedig finnyás lennék. Esetleg egyéb ötlet, ami mindenkinek tetszik? Bár, ha a borzast mindenki vállalja ismét, felõlem lehet.
"Bajnokság"
Találjuk ki, de úgy, hogy játékidõ/élvezetesség szempontok alapján jó legyen.
Én valahogy így képzelném el nagyvonalakban:
- max 30 perc, gombok kalibrálása, autók, pályák, beállítások betöltése... a két szimulátoron. (szigorúan mindenféle segítséget kikapcsolva, hogy legközelebb legyünk a valósághoz)
- 1 kiválasztott pályán, 1 kiválasztott autóval (3 megszavazottból sorsolunk), mindenki kap pálya hossztól függõen 4-8 kört (fejenként 15-20 perc) gyakorlási, ismerkedési idõt. Legjobb idõt már itt is feljegyezzük.
- Utána jön az idõmérõ. Mindenki kap ~ 15 perc (4-8) környi idõt, hogy megfussa a legjobbját. Legjobbja valószínû jobb lesz, mint a gyarkorló körökön. Abszolút legjobb idõ alapján kialakul a rangsor. (szerintem az idõmérõt aszerint is játszuk. Nem kellenek robotautók. Csak az idõ ellen kelljen küzdeni.
- Majd a végén 4-8 körös versenyben 5 futam egymás ellen (mezõnnyel). Elsõ legjobb idõ a második ellen; Harmadik a negyedik ellen...
Ez még csak 5, 5 és fél óra.
Utána esetleg csinálhatunk egy második bajnokságot egy másik pályán, másik autóval. (akár rally). Ezt már gyakorlás nélkül idõmérõvel, esetleg picit kevesebb körszámmal.
Így beleférhetünk a 7-8 órába. Higyjétek el, egyáltalán nem sok játékidõ. Úgy elröppen, hogy csak na...
Aki éppen nem játszik, az eszik, bandázik, lesi az íveket és izgul, hogy ne döntsék meg.
Teendõk:
- SZERDÁIG! Van-e ötlet mindenki által szeretett 1 féle kajára? Ha nem, akkor marad a rántott csirke mell, steak burival. (aki kér paradicsomsalit, írja meg). Illetve aki prököltöt írt, annak marhapöri nokedlivel.
- Bajnokság menete: Van-e más forgatókönyv? Idõmérõk alatt legyenek-e robotautók? Versenyen csak ketten egymás mellett, vagy legyenek robotautók? Netán nem kell a végén egyáltalán egymás elleni küzdelem?
- Autókra, pályákra már lehet ötletelni annak, aki ismeri a játékot. Ha máson játszanátok, most jelezzétek. 2x3 autót (pálya, rally) és 2x3 pályát válasszatok ki.
Pörögjünk, mert kevés az idõ
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Közlekes
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 240
- Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Ha nem lesz borzaska , akkor csirkemell burival.
Bajnokság: legyen slot carból is, vagy csak örömautózás legyen? (elõbbi esetben nagyobb pályát rakok össze)
Bajnokság: legyen slot carból is, vagy csak örömautózás legyen? (elõbbi esetben nagyobb pályát rakok össze)
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Õszintén én sosem voltam megõrülve a Slotcar-ért, tehát az én véleményem ne legyen mérvadó.
Megkérdezem, hogy a szülinapos helyszín termében összerakhatsz-e egy pályát.
Megkérdezem, hogy a szülinapos helyszín termében összerakhatsz-e egy pályát.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Csimell + buri az tökéletes de akkor legyen hozzá ketchup, majonéz, kinek mi. Üdítõ lesz, vagy hozzunk? A kóla ilyenkor alap.
Úgy kéne csinálni, hogy mindenki versenyben lehessen az elsõségért az utolsó pillanatig, akkor a gyakorlásos idõszakaszt is ki lehet hagyni. Bár szerintem az elsõ órában még nem baj ha nem írjuk az idõket. Egy rövid egyenes kieséses versenyt lehet csinálni de csak a végén, teljesen függetlenül az idõre történõ versenyzéstõl.
Mehet úgy, hogy:
1. egyszerre két gépen megy ugyanaz az autó és pálya idõfutamban.
2. egyszerre két gép de két külön autó külön pályán.
A pálya hossza meghatározza, hogy minimum milyen hosszú lesz egy idõfutam. Legyen a pálya max. átlagosan 1p:45mp-s az idõfutam meg 4 körös. Abban 3 gyors kör benne van (itt nem kell levezetõ körrel számolni ). Ha az utolsó pillanatig csak a legjobb idõ számít, nem kell a gyakorlásra idõt hagyni.
(Kajaidõre ki lehet nyújtani 8 körre a menetet, hogy lassabb legyen a pörgés és ne maradjanak ki emberek a kaja miatt.)
Elõre meg kell határozni az indulási sorrendet így könnyû lesz tervezni, nem alakul ki káosz. Fel kéne töltögetni és (frissíteni) egy laptopon a pilótákhoz tartozó aktuális legjobb idõket (erre kell egy idõ felelõs).
Autók. Korábban írtam hogy minden fajtából lehetne választani, és lehetne is de valóban macerásabb, több az adminisztráció stb.
Az én javaslatom, hogy full utcai autók legyenek "sport" közepes keménységû gumikkal. A toyota + lexusnak elég széles a kínálata. Én nem ijednék meg ha egy hot hatch-et választanánk, pontosan nem tudom, hogy milyen toyoták vannak a GT5-ben de biztos, hogy van jó pár izgalmas darab. Egy utolsó szériás supra-val nem lehet mellényúlni, de a lexus LFA sem lehet rossz választás. Lényeg, hogy gyors pályára erõs autót kell nem valami nyenyerét, de technikás pályákra viszont lehet valami vad lovat, annál nagyobb kihívás, de oda jók a gyengébb de élvezetesebben autózhatók is. Amúgy nem lehet csak autót vagy csak pályát választani, a kettõt együtt kell. Aki nem járatos (én sem) a GT5 ben az nézzen ma este videókat, hátha hozzá tud bökni, hogy mi legyen.
A pályából is van elég japán. Annál viszont lényeges lenne, hogy ne legyen lehetõség a levágással, pályaelhagyással való idõnyerésre. Ez igazán kiélezett helyzetben vita forrása lehet. Ha túl sok és nagy bukótér van, homokágy vagy aszfalt az is csak lelassítja a menetet viszont a városi falba állás is bosszantó kínos másodperceket okoz. Rengeteg élvezetes mini és nagyobb pálya van. Ha városi akkor monte carlo, ha nem akkor suzuka, ha 48 óránk lenne játszani akkor a zöld pokol.
Tehát javaslataim:
Nürburgring GP track (bármilyen autóval élvezetes kell, hogy legyen) Lotus Elise (TS motoros), LFA vagy Supra
Suzuka GP track, LFA vagy Supra (lehet, hogy a Supra is kevés oda)
Cote d'Azur, LFA (az alagút miatt fõleg) de itt mind a három javasolt autó.
Cáfoljatok meg de a rali a GT sorozatban nem valami élvezetes. Akkor inkább legyen valami libakergetõ aszfaltos pálya rali autóval (lehet az celi, corolla, WRX, EVO vagy valami klasszikus rali autó). Utcai autók esetén utcai, versenyautók esetén meg sport gumikkal, hogy ogy keresztbe lehessen tenni. Pályának pl. az Autumn ring mini, Tsukuba, esetleg Top Gear test track.
Úgy kéne csinálni, hogy mindenki versenyben lehessen az elsõségért az utolsó pillanatig, akkor a gyakorlásos idõszakaszt is ki lehet hagyni. Bár szerintem az elsõ órában még nem baj ha nem írjuk az idõket. Egy rövid egyenes kieséses versenyt lehet csinálni de csak a végén, teljesen függetlenül az idõre történõ versenyzéstõl.
Mehet úgy, hogy:
1. egyszerre két gépen megy ugyanaz az autó és pálya idõfutamban.
2. egyszerre két gép de két külön autó külön pályán.
A pálya hossza meghatározza, hogy minimum milyen hosszú lesz egy idõfutam. Legyen a pálya max. átlagosan 1p:45mp-s az idõfutam meg 4 körös. Abban 3 gyors kör benne van (itt nem kell levezetõ körrel számolni ). Ha az utolsó pillanatig csak a legjobb idõ számít, nem kell a gyakorlásra idõt hagyni.
(Kajaidõre ki lehet nyújtani 8 körre a menetet, hogy lassabb legyen a pörgés és ne maradjanak ki emberek a kaja miatt.)
Elõre meg kell határozni az indulási sorrendet így könnyû lesz tervezni, nem alakul ki káosz. Fel kéne töltögetni és (frissíteni) egy laptopon a pilótákhoz tartozó aktuális legjobb idõket (erre kell egy idõ felelõs).
Autók. Korábban írtam hogy minden fajtából lehetne választani, és lehetne is de valóban macerásabb, több az adminisztráció stb.
Az én javaslatom, hogy full utcai autók legyenek "sport" közepes keménységû gumikkal. A toyota + lexusnak elég széles a kínálata. Én nem ijednék meg ha egy hot hatch-et választanánk, pontosan nem tudom, hogy milyen toyoták vannak a GT5-ben de biztos, hogy van jó pár izgalmas darab. Egy utolsó szériás supra-val nem lehet mellényúlni, de a lexus LFA sem lehet rossz választás. Lényeg, hogy gyors pályára erõs autót kell nem valami nyenyerét, de technikás pályákra viszont lehet valami vad lovat, annál nagyobb kihívás, de oda jók a gyengébb de élvezetesebben autózhatók is. Amúgy nem lehet csak autót vagy csak pályát választani, a kettõt együtt kell. Aki nem járatos (én sem) a GT5 ben az nézzen ma este videókat, hátha hozzá tud bökni, hogy mi legyen.
A pályából is van elég japán. Annál viszont lényeges lenne, hogy ne legyen lehetõség a levágással, pályaelhagyással való idõnyerésre. Ez igazán kiélezett helyzetben vita forrása lehet. Ha túl sok és nagy bukótér van, homokágy vagy aszfalt az is csak lelassítja a menetet viszont a városi falba állás is bosszantó kínos másodperceket okoz. Rengeteg élvezetes mini és nagyobb pálya van. Ha városi akkor monte carlo, ha nem akkor suzuka, ha 48 óránk lenne játszani akkor a zöld pokol.
Tehát javaslataim:
Nürburgring GP track (bármilyen autóval élvezetes kell, hogy legyen) Lotus Elise (TS motoros), LFA vagy Supra
Suzuka GP track, LFA vagy Supra (lehet, hogy a Supra is kevés oda)
Cote d'Azur, LFA (az alagút miatt fõleg) de itt mind a három javasolt autó.
Cáfoljatok meg de a rali a GT sorozatban nem valami élvezetes. Akkor inkább legyen valami libakergetõ aszfaltos pálya rali autóval (lehet az celi, corolla, WRX, EVO vagy valami klasszikus rali autó). Utcai autók esetén utcai, versenyautók esetén meg sport gumikkal, hogy ogy keresztbe lehessen tenni. Pályának pl. az Autumn ring mini, Tsukuba, esetleg Top Gear test track.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Közlekes
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 240
- Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Jó, ha nincs rá igény, akkor nem viszem. Nem kényszer a disznótorPacsker írta:Õszintén én sosem voltam megõrülve a Slotcar-ért, tehát az én véleményem ne legyen mérvadó.
Megkérdezem, hogy a szülinapos helyszín termében összerakhatsz-e egy pályát.
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Fontos!
Most mondta Bence, hogy a konyha teljesen ki van pucolva.
Így kérlek üdítõt is írjátok meg. (darabszámot is)
Coca Cola
Bodzaszörp
(netán más?)
Slotcart összerakhatod a teremben.
Most mondta Bence, hogy a konyha teljesen ki van pucolva.
Így kérlek üdítõt is írjátok meg. (darabszámot is)
Coca Cola
Bodzaszörp
(netán más?)
Slotcart összerakhatod a teremben.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Málna/Szamóca szörp is lehet
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)