Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Szombat
Tobben is erdeklodnek, de konyorogni nem fogok
Tobben is erdeklodnek, de konyorogni nem fogok
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Na, már vagyunk ketten. Hozom a "mezünket", hátha beengednek újfent.
Szombaton ott lesz:
-Pacsker
-RWD
Szombaton ott lesz:
-Pacsker
-RWD
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
TRD, Bohi és Lackó érdeklődik. Egyelőre kérdőjelesek.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Következő autós nyílt nap - Hungaroring, szeptember 17 (vasárnap), jelentkezés kezdete: szeptember 12.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Sziasztok!
Hungaroring - Szilveszter Rallye-ra tervez valaki kimenni? Azt olvastam fizetős, dec 28-án 10-14 között vagy dec 29-én lehet kinézek.
Hungaroring - Szilveszter Rallye-ra tervez valaki kimenni? Azt olvastam fizetős, dec 28-án 10-14 között vagy dec 29-én lehet kinézek.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
A Magyar Time Attack első 2018-as versenye április 3-án lesz a Pannóniaringen, reggel 9-től. Úgy hallottam elég komoly géppark lesz idén is (bár nem mindegyik készül el feltétlen eddig a napig).
Erősen gondolkodom, hogy elugrom oda, még sohasem voltam a Pannóniaringen.
Erősen gondolkodom, hogy elugrom oda, még sohasem voltam a Pannóniaringen.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Még odébb van, de én sem zárkózom el a jó elől
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Hamarosan indulunk! Olvassatok és szavazzatok:-)
http://tuning.blog.hu/2018/02/26/2018_m ... _kategoria
http://tuning.blog.hu/2018/02/26/2018_m ... _kategoria
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Intézem, csak Facebook belépés szükséges neki.
Otthonról megteszem!
Otthonról megteszem!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Én sem voltam még, és szintén gondolkodom rajta.mozso írta:A Magyar Time Attack első 2018-as versenye április 3-án lesz a Pannóniaringen, reggel 9-től. Úgy hallottam elég komoly géppark lesz idén is (bár nem mindegyik készül el feltétlen eddig a napig).
Erősen gondolkodom, hogy elugrom oda, még sohasem voltam a Pannóniaringen.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Akkor szervezhetjük is az utat, nekem is jó az a keddi nap, menjünk.
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Sziasztok!
Csak gondoltam szólok, ha esetleg miattam is szervezitek a leutazást, én nem indulok a futamon, csak szervezőként leszek jelen.
Csak gondoltam szólok, ha esetleg miattam is szervezitek a leutazást, én nem indulok a futamon, csak szervezőként leszek jelen.
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Köszi, hogy jelezted. Nincs kész az autó vagy mi az oka?Szuti írta:Sziasztok!
Csak gondoltam szólok, ha esetleg miattam is szervezitek a leutazást, én nem indulok a futamon, csak szervezőként leszek jelen.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Titkon benevezett Szuti egy Lada Grantára és azt készíti fel MTA-ra. A piros meg eladó
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring
Persze jó lenne, ha ez így menne, de amúgy nagyon egyszerű oka van. Amióta ezt csinálom szinte mindent erre az évi 7-8 napra teszek fel, amit nagyon imádok, de nem tudom így szétfeszíteni magam, mivel amióta autózom kb az van, hogy kisebb lehetőségekkel próbálok sokkal erősebb, jobb, gyorsabb kocsikat megfogni, aminek nem tagadom megvan a varázsa. Idén viszont megfogadtam, hogy csak akkor megyek teljes szezont, ha lesz szponzor. Tavaly nagyon sok mindent tettem bele önerőből és meg is volt az eredménye, imádom a kocsit, ez nem is kérdés, de ahhoz, hogy idén is számomra értékelhető eredményt érjek el, ahhoz megint egy hasonló lépcsőre van szükség, ami most nem fér bele. Annak nekem semmi értelme nincsen, hogy valahol a középmezőnyben menjek, ezért most télen csináltam egy mások szerint is jó szponzorációs anyagot, amit elküldtem elég sok cégnek, akikről gondoltam, hogy érdekelheti őket, hiszen rengeteg megjelenést, tesztvezetést, minden mást tudok szervezni a kapcsolataim által. Többek között a Toyota Central Europe-nak is, ahol 2 oldalról is volt egy kis hátszelem.
Eleinte jól indult minden, de később hitegetésbe fordult át az egész. A hitegetés pedig a következőről szólt:
Ugye tudtam, hogy a Toyota inkább rendezvényeket szponzorál, egyéni szponzoráció nincsen, mivel a Lexus Budában dolgozik egy nagyon jó cimborám, aki ezeket elmondta már korábban. Egy másik oldalról viszont egy barátom cégesen vett egy flottába pár Toyotát és Lexust is, közben felvezette az anyagomat és készségesen reagáltak rá, hogy tudva, hogy egyéni szponzoráció nincsen, de kitalálták, hogy tudnak segíteni. Mégpedig úgy, hogy különböző Toyotás rendezvényeken szeretnék, ha instruktor lennék és ezért fizetést adnának, ami egyébként nem hangzik rosszul kapcsolatépítés szempontjából sem. Közben kaptam egy olyan infót is, hogy bekerültem abba a 30-as csoportba, akinek az anyagaival foglalkoznak, tehát tényleg lehet belőle valami. Ezek után 2 hónapig mondták, hogy majd kitalálják, hogy mikor és hogyan legyen ez, majd jött a válasz:
Köszönjük szépen. Sok sikert kívánunk.
Elmentjük az anyagot. Amennyiben lesz idén olyan belső vagy külső eseményünk ahol szóba jöhet egy jó kis élményautózás keresni fogjuk…
Én csak ennyit válaszoltam, pedig nem ezt akartam:
Kedves ......!
15 éve tartó Toyotás elhivatottságom miatt reménykedtem egy kevésbé lekezelő elutasító válaszban. Köszönöm, hogy foglalkoztak az anyagommal.
Köszönettel:
Szendrei József /Szuti/
A Lexus Budás cimborámnak elmeséltem a dolgot és mondta, hogy semmilyen 30-as csoport nincsen és a barátom, aki az autókat vette, szintén pofára esett, mivel csak addig ment a jópofizás, amíg ő megvette a kocsikat, azóta még csak a levelére sem válaszolnak ebben a témában.
Az egészben az a szép, hogy én az elején mondtam, hogy nem lesz az egészből semmi, mert volt már egy hasonló sztorim korábban. 3 éve egy másik márkakereskedés megkeresett, hogy állítsam ki akkor még a fehéret náluk bent a szalonban és vihetek mellé reklámanyagot, kis tv-t, ahol mehetnek a videóim, hátha lesz valami érdeklődés. Tökre megörültem neki, szépen el is kezdtem szervezni mindent. Majd a vége az lett, hogy állítólag az importőr visszakozott és nem ment bele a dologba, viszont kint a szalon előtt az utcán állhatott volna, mindenféle reklámanyag nélkül, amibe persze nem mentem bele, mert kb pont semmi értelme nem lett volna nekem. A végén vigaszdíjként felajánlottak 5% kedvezményt a gyári alkatrészekből.
Visszatérve a lényeghez tulajdonképpen az összes cégtől negatív válasz kaptam, amivel semmi gond nincs, mivel el kell fogadni, hogy ez rajtam kívül senki mást nem érdekel olyan szinten, hogy pénzt tegyen bele. Olyan dolgokat egy pillanatig sem kerestem, mint amit más szakágakban lehet hallani, hogy mindenféle pénzek jönnek-mennek. Ilyenre nem, adnám a fejemet. Úgyhogy most ez van, akkor megyek csak, ha úgy lesz kész a kocsi, ahogy akarom és ez szerintem a szezon közepére lesz meg. Akkor viszont megpróbálok majd bemenni 1:50 alá a Hungaroringen. eddig kb bejöttek a számításaim az időimet tekintve, majd szeptember környékén kiderül, hogy mennyire néztem be ezt a mostani dolgot. Addig szerintem néha kimegyek Frt-re, hogy kiéljem magam, a többit meg majd meglátjuk.
Eleinte jól indult minden, de később hitegetésbe fordult át az egész. A hitegetés pedig a következőről szólt:
Ugye tudtam, hogy a Toyota inkább rendezvényeket szponzorál, egyéni szponzoráció nincsen, mivel a Lexus Budában dolgozik egy nagyon jó cimborám, aki ezeket elmondta már korábban. Egy másik oldalról viszont egy barátom cégesen vett egy flottába pár Toyotát és Lexust is, közben felvezette az anyagomat és készségesen reagáltak rá, hogy tudva, hogy egyéni szponzoráció nincsen, de kitalálták, hogy tudnak segíteni. Mégpedig úgy, hogy különböző Toyotás rendezvényeken szeretnék, ha instruktor lennék és ezért fizetést adnának, ami egyébként nem hangzik rosszul kapcsolatépítés szempontjából sem. Közben kaptam egy olyan infót is, hogy bekerültem abba a 30-as csoportba, akinek az anyagaival foglalkoznak, tehát tényleg lehet belőle valami. Ezek után 2 hónapig mondták, hogy majd kitalálják, hogy mikor és hogyan legyen ez, majd jött a válasz:
Köszönjük szépen. Sok sikert kívánunk.
Elmentjük az anyagot. Amennyiben lesz idén olyan belső vagy külső eseményünk ahol szóba jöhet egy jó kis élményautózás keresni fogjuk…
Én csak ennyit válaszoltam, pedig nem ezt akartam:
Kedves ......!
15 éve tartó Toyotás elhivatottságom miatt reménykedtem egy kevésbé lekezelő elutasító válaszban. Köszönöm, hogy foglalkoztak az anyagommal.
Köszönettel:
Szendrei József /Szuti/
A Lexus Budás cimborámnak elmeséltem a dolgot és mondta, hogy semmilyen 30-as csoport nincsen és a barátom, aki az autókat vette, szintén pofára esett, mivel csak addig ment a jópofizás, amíg ő megvette a kocsikat, azóta még csak a levelére sem válaszolnak ebben a témában.
Az egészben az a szép, hogy én az elején mondtam, hogy nem lesz az egészből semmi, mert volt már egy hasonló sztorim korábban. 3 éve egy másik márkakereskedés megkeresett, hogy állítsam ki akkor még a fehéret náluk bent a szalonban és vihetek mellé reklámanyagot, kis tv-t, ahol mehetnek a videóim, hátha lesz valami érdeklődés. Tökre megörültem neki, szépen el is kezdtem szervezni mindent. Majd a vége az lett, hogy állítólag az importőr visszakozott és nem ment bele a dologba, viszont kint a szalon előtt az utcán állhatott volna, mindenféle reklámanyag nélkül, amibe persze nem mentem bele, mert kb pont semmi értelme nem lett volna nekem. A végén vigaszdíjként felajánlottak 5% kedvezményt a gyári alkatrészekből.
Visszatérve a lényeghez tulajdonképpen az összes cégtől negatív válasz kaptam, amivel semmi gond nincs, mivel el kell fogadni, hogy ez rajtam kívül senki mást nem érdekel olyan szinten, hogy pénzt tegyen bele. Olyan dolgokat egy pillanatig sem kerestem, mint amit más szakágakban lehet hallani, hogy mindenféle pénzek jönnek-mennek. Ilyenre nem, adnám a fejemet. Úgyhogy most ez van, akkor megyek csak, ha úgy lesz kész a kocsi, ahogy akarom és ez szerintem a szezon közepére lesz meg. Akkor viszont megpróbálok majd bemenni 1:50 alá a Hungaroringen. eddig kb bejöttek a számításaim az időimet tekintve, majd szeptember környékén kiderül, hogy mennyire néztem be ezt a mostani dolgot. Addig szerintem néha kimegyek Frt-re, hogy kiéljem magam, a többit meg majd meglátjuk.