Hungaring 2009 Okt. 22

Találkozók, Kirándulások, Összejövetelek, egyéb Rendezvények... Hírek, infok, minden amit tudnod kell
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23402
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Hungaring 2009 Okt. 22

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 szept. 15, 09:47 pm

Ha elkészül a kocsim, szokás szerint ott a helyem. Tervezem, hogy megyek is!
Anybody?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bardos6
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 953
Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
Tartózkodási hely: 17.ker
Re: Hungaring 2009 Okt. 22

Hozzászólás Szerző: Bardos6 » 2009 szept. 15, 09:59 pm

Én is tervezem hogy megyek , hogy nézõként vagy résztvevõként azt még nemtudom.
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE

Avatar
AndrewGL
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 996
Csatlakozott: 2007 szept. 07, 11:38 am
Re: Hungaring 2009 Okt. 22

Hozzászólás Szerző: AndrewGL » 2009 szept. 16, 08:25 am

Pacsker írta:Ha elkészül a kocsim, szokás szerint ott a helyem. Tervezem, hogy megyek is!
Anybody?
Erre biztos, hogy megyek. Carinával, tehát nézõnek.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1833
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Hungaring 2009 Okt. 22

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2009 szept. 16, 01:03 pm

Pacsker írta:Ha elkészül a kocsim, szokás szerint ott a helyem. Tervezem, hogy megyek is!
Anybody?
Ha mentek a pályán mondjuk fél órát, utána milyen addicionális költségekkel kell számolni? Gondolok itt gumik, fékek kopására, egyéb kopó dolgokra, olajcserére? stb.


Mennyire bírja a 20 éves technika (motor) a nyúzást?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23402
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 szept. 16, 01:07 pm

A motorban legyen jó olaj és legyen nyugodt lelkiismereted, hogy mindent kicseréltél rajta (szíjak, vezérlés).
Egy nap alatt, (mondjuk 3 etap), ha nagyon nem kíméled fogy egy fél szezont a gumi, szerintem belefér, meg legalább felfrissül :D. A kevésbé puha gumik, természetesen jobban bírják, bár jobban is csúsznak. Egy használt fékbetétet simán le lehet nullázni.
Ami még költség a nevezésen kívül a benya. Ne 8-10 literes fogyasztással számolj!! Ne is 20-al. Nekem a fölött evett!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1833
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2009 szept. 16, 01:11 pm

Pacsker írta:A motorban legyen jó olaj és legyen nyugodt lelkiismereted, hogy mindent kicseréltél rajta (szíjak, vezérlés).
Egy nap alatt, (mondjuk 3 etap), ha nagyon nem kíméled fogy egy fél szezont a gumi, szerintem belefér, meg legalább felfrissül :D. A kevésbé puha gumik, természetesen jobban bírják, bár jobban is csúsznak. Egy használt fékbetétet simán le lehet nullázni.
Ami még költség a nevezésen kívül a benya. Ne 8-10 literes fogyasztással számolj!! Ne is 20-al. Nekem a fölött evett!
bakker! :lol:

akkor már értem azt a 2:30-as kört!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1680
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében
Re: Hungaring 2009 Okt. 22

Hozzászólás Szerző: sprintike » 2009 szept. 16, 01:12 pm

Egy Gti majdhogynem erre van :twisted:
A kopások függnek a vezetõtöl is.Ha ideális íveken mész és nem rakod a seggét mindenhol akkor annyira nem zabálja a gumit.Fõleg,hogy azért a ring aszfaltja nem annyira gáz mint a hazai utak nagy része.Féket nem kell használni :twisted: Így az nem kopik :lol: És szerintem ha nem forgatod szét és nem az olajcsere elött vagy nem sokkal akkor nem lehet gáz.
(Saját vélemény)

sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1680
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike » 2009 szept. 16, 01:23 pm

Pacsker írta:A motorban legyen jó olaj és legyen nyugodt lelkiismereted, hogy mindent kicseréltél rajta (szíjak, vezérlés).
Egy nap alatt, (mondjuk 3 etap), ha nagyon nem kíméled fogy egy fél szezont a gumi, szerintem belefér, meg legalább felfrissül :D. A kevésbé puha gumik, természetesen jobban bírják, bár jobban is csúsznak. Egy használt fékbetétet simán le lehet nullázni.
Ami még költség a nevezésen kívül a benya. Ne 8-10 literes fogyasztással számolj!! Ne is 20-al. Nekem a fölött evett!
Sikerült 20 fölé vinni :?: :shock: Az kemény.Gondolom nem nagyon voltál 5-6ezer alatt :twisted:
Az enyémet még fel kell készítenem egy ilyenre.Messze van a yotol a futómû és a fékek is..... :evil: De ha tudok kinézek.Kiváncsi vagyok hogy csapjátok a köröket :wink:

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23402
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hungaring 2009 Okt. 22

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 szept. 16, 01:29 pm

sprintike írta: A kopások függnek a vezetõtöl is.Ha ideális íveken mész és nem rakod a seggét mindenhol akkor annyira nem zabálja a gumit.
Ideális íveken mentem, de qrvára eszi a gumit! Aki eddig ment, szerintem alátámasztja! Nem 60-al sétaautókázunk a kanyarokban, hanem 120-al határon.
sprintike írta:Féket nem kell használni :twisted: Így az nem kopik :lol:
(Saját vélemény)
A pályán többször is kell egy körbe 140-160-ról 80-ra fékezni. És ugye mivel szeretne az ember jó idõket menni, egyre kisebbre veszi a féktávot. Kell használni a féket :D Remélem nem mondtad komolyan
Konkrétan alig bírsz az etap végén a kerekek mellé állni, úgy árad a hõ.
sprintike írta: És szerintem ha nem forgatod szét és nem az olajcsere elött vagy nem sokkal akkor nem lehet gáz.
(Saját vélemény)
... :D 5500-6000 alatt nincs a mutató :) KOMOLYAN! Ezért is zabál mint az õrült. Ekkora huzamos fordulattartományban, pedig nem árt a jó olaj. Értem itt akár a 10W60-as Edge sportot, vagy a 15W50-es Motult. Nagyon fontos, hogy hevülnek a motorok és 100 fok felett is legyen kenése az olajnak, ne váljon át pisivé.

Ettõl függetlenül teljes mértékben egyet értek veled, hogy "Egy Gti majdhogynem erre van"!
Miért vegyen az ember Gtit ha nem használja ki? Egyébként meg van akkora élmény, hogy mindezeket elfeledtesse a sofõrrel. Nem véletlenül megyek, ha tudok!
Mindenkinek ajánlom, ha gyengébb autója van, akkor is. Sokat lehet tanulni belõle!

Sprinti, Krisztián! Jöttök? Gyertek már! Aztán lesz klubos verseny!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1680
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében
Re: Hungaring 2009 Okt. 22

Hozzászólás Szerző: sprintike » 2009 szept. 16, 01:40 pm

Azért írtam,hogy sofõr függõ.Én sem séta autózgatnék de azért nem nyomnám ki a szemét.
Ebbõl kifolyólag én csak kullognék utánatok :P De mint írtam most még nincs olyan állapotban.Esélyem nem lenne idõt menni.

Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1625
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom

Hozzászólás Szerző: Lyani » 2009 szept. 16, 01:45 pm

Úgyis elkap a gépszíj, és csak tiltás után váltanál hármast! :D
'89 AE92 GTi Liftback (Bigport AFM Redtop 4AGE) :e9ly:
'88 ST162 GT coupé (USDM 3SFE ATM)

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23402
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 szept. 16, 01:48 pm

Lyani írta:Úgyis elkap a gépszíj, és csak tiltás után váltanál hármast! :D
Jaja :)
28-at evett egyébként!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
AndrewGL
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 996
Csatlakozott: 2007 szept. 07, 11:38 am

Hozzászólás Szerző: AndrewGL » 2009 szept. 16, 03:10 pm

H.ringen mindenki kinyomja a szemét a vasnak, függetlenül attól, hogy mivel megy fel, és elõtte mennyire ágált ez ellen. Sokan tudnak errõl nyilatkozni, én is.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1833
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Hungaring 2009 Okt. 22

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2009 szept. 16, 03:37 pm

Pacsker írta:
sprintike írta:
Sprinti, Krisztián! Jöttök? Gyertek már! Aztán lesz klubos verseny!
Nagyon csábító, már többször majdnem elmentem... bevallom. Ha mennék tuti elöntené az agyamat az adrenalin és kinyomnám a szömit. De félek hogy megversz :wink: , az enyém csak 115 lovas , a fékek saját megítélésem szerint is nyúlósak, kéne egy 3-4 cm-es ültetés is, no meg az a black-top:?

ha mindez meglesz, akkor tutira ott leszek 100%, addig csak csorgatom a nyálamat, vagy anyós ülésen viszel egy kört, hogy ellessem az íveket :lol:
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1680
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike » 2009 szept. 16, 04:15 pm

Lyani írta:Úgyis elkap a gépszíj, és csak tiltás után váltanál hármast! :D
Nem kizárt :lol:
Ezt a rizikót is figyelembe véve várnom kell még egy kicsit.Majd ha egybe lesz....


Lezárt